Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Колеги някой има ли идея как да спра автоматичното търсене на станции при по лош сигнал? Направо ми идне да изхвърля радиото по някога хахахаха :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да спреш една от функциите, ако не се лъжа RDS, но не съм на 100% сигурен.

Ако не е тя пробвай с другите :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не помня къде из менюто беше, но помня че не я активирах. :)

Обикновенно извънградско съм на CD-та, а ако много ми се слуша радио, цъкам авто търсенето от клавиша и то намира силни сигнали. Иначе въпросната функция търси по маршрута най-добрият сигнал на вече избрана станция.

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го търся :) не че и аз кой знае какво търся ама някой път сутрин се заслушвам в новините и бум на следващата станция хахахах :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е включено (TA/PTY), или автоматичното сканиране за станции A.SEL ?

RDS-а също има доста опции.

IMG_20221011_171809.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AF-а махни и няма да търси.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AF-а търси алтернативна честота с по-силен сигнал на слушаната в момента станция.

Проблемът на колегата е че системата сменя станциите сама, вероятно гонейки тази с най-силен сигнал в района.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето радио даже не мога да го подкарам и си мисля ,че имам проблем с антената, върти станциите, но нищо не хваща. Луда работа 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За трети пореден път ми се случва да си прибера огледалата с копчето и на другата сутрин да ги намеря разгънати. И когато натисна копчето пак, моторите въртят и когато стигнат до крайно положение на вече отворените огледала, се чува изпукване. След това си се отварят и затварят нормално вече.

 

На някого случвало ли му се е и имате ли идея на какво може да се дължи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Victor написа:

За трети пореден път ми се случва да си прибера огледалата с копчето и на другата сутрин да ги намеря разгънати. И когато натисна копчето пак, моторите въртят и когато стигнат до крайно положение на вече отворените огледала, се чува изпукване. След това си се отварят и затварят нормално вече.

 

На някого случвало ли му се е и имате ли идея на какво може да се дължи?

От къде се активира и по какъв начин тази функция с авто прибирането на огледалата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е писал "с копчето"!

Не знам да има такава автоматична функция - при всяко заключване на колата отвън да се сгъват сами.

Работят само на "контакт".

Принципно може да се направи.

Чел съм при братушките че за Акорд 8 има модулче, но е скъпо.

Евтината версия е някой майстор "жичкаджия" през реле да ги върже към централното, но това има странични ефекти:

1 - ако заключвате колата в движение (заради пътници или набези), ще се затварят и огледалата.

2 - всеки път тея механизми да действат не е много удачно от към ресурс на механиката.

А и не ми требе - живея в малък град, а колата е в гараж, нито ми дреме че имам 1 екстра по-малко спрямо много от новите евтини тенекета. :)

 

 

 

 

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зимата не е много ок, защото замръзват огледалата :) При мен може да се спира и пуска от навигацията. Няколко пъти съм си намирал огледалата или затворени, или отворени. Само някое жалко същество би се занимавало да ги прави тия работи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това също е проблем и добре че може да се изключва.

А ВАГ са хитри: вземат пари за екстра + пари за деактивирането и + пари, ако се бъгне. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ресетването на маслото искат пари :D 

 

В този ред на мисли, като включите на задна дясното огледало пада ли ви надолу. Разбира се преди това трябва да се избрали него от бутоните за настройка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ги отваря човек. При една от случките бях паркирал на място, до което нямат достъп други хора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Drone написа:

... като включите на задна дясното огледало пада ли ви надолу. Разбира се преди това трябва да се избрали него от бутоните за настройка. 

Не пада нищо, просто се навежда. :)

Даже при запаметените позиции на волан и седалка, намества и огледалата за съответната. Само на салонното (на предния жам) не са сложили моторчета, та се налага да се регулира бай хенд.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми затваряше едното огледало един пендел но една вечер на терасата пушех и той вида, че го видях и от тогава не се затваря "само". За да се затваря или отваря едно огледало или и двете това означава, че колата не е "заспала" а е в стендбай режим което води до падане на акумулатора веднага.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, ceco_accord написа:

Не пада нищо, просто се навежда. :)

Даже при запаметените позиции на волан и седалка, намества и огледалата за съответната. Само на салонното (на предния жам) не са сложили моторчета, та се налага да се регулира бай хенд.

Е да де навеждане. На дясното огледало, да не ожулиш джантата :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:DТака е когато се чете като Дявола Евангелието. Сори, забележката е правилна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, заветната сонда пристигна, нещо я бяха прати ли в друг логистичен център, но в крайна сметка е при мен.

Тотал:

1. Ламбда сонда - Денсо - 89 долара made in USA

2. Куриерски услуги - 25 долара

3. Митнически услуги DHL - 24 лв.

4. ДДС - 46 лв.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, казаха ми задния катализатор бил за смяна. Някой да е имал подобен проблем? Предполагам не се рециклират, трябва нов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как са разбрали, че е за смяна ? Отвориха ли го, дрънчи ли ? Единствения начин да се разбере дали катализатор е за смяна е като се погледне дали му е здрава питата :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше ми светнал чека от него, но утре ще ходя да я взема днес просто ми казаха, че бил за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ем Комплект принципно имат машина за чистене на катализатори с ултразвук и т.н. Не знам доколко работи, но все ми се струва, че е по-добре да се пробва изчистване преди поръчване на нов оригинален, или още по-зле - неоригинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами взех я от сервиза днес, каза ми, че е неефективен катализатора, но мога да си я карам и така нямало проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler
Spoiler

 

 

Здравейте,

 

Нов съм. Обмислям покупката на Honda Legend 4th gen.

 

Интересува ме да ми препоръчате сервиз в София (освен официалния за марката), в който мога да закарам автомобила за проверка преди евентуална покупка.

 

Предварително се извинявам ако вече е коментирано.

 

Благодаря предварително!

 

Поздрави, 

Васил

 

Редактирано от Lefteroff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, освен Юбико и Бултрако. Аз мойта я карам в Мотобокс сервиз в Овча Купел, единствения проблем там е, че много трудно се запазват часове, иначе съм доволен много, за планирани ремонти са топ!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл Васе и честит Ти мерак! :)

Може и със сервиз Омбре да се уговориш. Влади им знае и "кътните зъби" на Леджендите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 дни бях като "кьорав кон из гробища" поради дилемата как да се оправи долния фал.

Няма да коментирам, ясно се вижда проблем и от къде е дошъл (майсторлък).

 

Обица на ухото ми, никога повече няма да дам на някой "майстор" да ми сменя свещите.

 

Съвет, винаги подвеждайте свещите на ръка докато стегне и след това натягане с ключ.

За развиването почваш с ключ и в момента който можеш минаваш на ръка.

 

 

ererwe.jpg

sdsadas.jpg

sdsadsdsa.jpg

  • Благодаря 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте 

Вижте на какво попаднах- може да е полезно какви размери гуми и джанти се получават при комбинирането им. 

https://www.automobile-catalog.com/tire/2007/1147685/honda_legend.html#gsc.tab=0

Поздрави

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, tenata написа:

3 дни бях като "кьорав кон из гробища" поради дилемата как да се оправи долния фал.

Няма да коментирам, ясно се вижда проблем и от къде е дошъл (майсторлък).

 

Обица на ухото ми, никога повече няма да дам на някой "майстор" да ми сменя свещите.

 

Съвет, винаги подвеждайте свещите на ръка докато стегне и след това натягане с ключ.

За развиването почваш с ключ и в момента който можеш минаваш на ръка.

 

 

ererwe.jpg

sdsadas.jpg

sdsadsdsa.jpg

Само свеща ли са прецакали или и гнездото на главата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви свещи и от къде ги поръча?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако беше свеща нямаше да се чудя, резбата на главата също беше заминала.

Нова резба, втулка + лепило, нова свещ, нова бобина, но трябва да си имаш и инструментален комплект за да направиш всичко това.

Ако не беше станало, главата долу :bash:.

 

Свещите са, разбира се made in Japan. малко са скъпи на фона на останалите, но ги препоръчват за газифицирани коли.

От Косер са поръчани

 

sparks.jpg

Редактирано от tenata
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е такива свещи и какъв им е животеца спрямо оригиналните такива?

Денсо SXU22HCR11S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с IZFR6K116994, без колата да има газ дори. Сложени са преди 2 години и 35к км и засега не усещам проблеми. Слави препоръчва смяна на 120 000, но не знам доколко е реалистично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко рисърч, изглежда че Денсо-то е топ продукт на добра цена. Сигурно ще изкара 80к на газ

 

Screenshot_20221115_142314_Chrome.jpg

Screenshot_20221115_142255_Chrome.jpg

Редактирано от Bekario

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. От сравнително скоро (лятото) съм собственик на Ледженд 2008 год. Впечатленията ми за автомобила са: много добър комфорт, екстри, динамика. Абе колата за годините си е чук. Понеже разлиствам форума искам да попитам някой дали се е сблъсквал с проблемите, които се появиха.

- Първи проблем-преди около месец колата започна да си изтощава акумулатора на паркинга-ако не я карам 2 дена. Помислих че има проблем със зареждане/акумулатор, съответно смених акумулатора с нов и проверих алтернатора - не даваше признаци за повреда. Проблема остана-паразитна утечка около 0.6-0.9А. Установих и на кой предпазител се пада- №7 (10А) в отделението на шофьорската страна. След изваждане на предпазитела и повторното му вкарване в гнездото утечката изчезва и така до следващото палене. HFL (bluetooth модула) е изключен. 

Дали някой се е сблъсквал с проблема и има предположения какво може да е?

-Втори проблем-малко след като се сдобих с автомобила ми светна лампата check engine. Не се уплаших много, защото колата е на газ, филтрите бяха за смяна. След като смених филтри, масла бях изключвал акумулатора, грешката се изтри и не се беше появявала няколко месеца. От скоро пак започна да се появява,но веднага след това светна и лампата SH-AWD. Закачих я на скенер изкарва P0171 и P0174. За AWD- също нещо свързано със емисиите. Най-често светва в момента, в който колата превключи на газ, като се усеща тремор на двигателя. Промяна в динамиката не усещам с грешките в компютъра, но от когато започнаха да се появяват разхода се вдигна с около 30%. Дали е катализатори или ламбда сонди, настойки на газта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от настройките на газовата, грешките са зa бедна смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройките, или гадна газ също. Понякога ми светва и на мен точно след като съм заредил...Иначе възможно е и катализатора, но там също ще даде грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...