Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

 Беше любов от пръв поглед.

20220730_104519.jpg

  • Харесвам 3
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какво масло слагате на задния диференциал а Легендата, че напоследък в ATO24 няма DPSF-II?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте собственик съм на Acura RL 2005 от около 2 години. Автомобила беше напълно изряден до преди 3 часа когато се ударихме с едно сузуки. В следващите дни вероятно ще се бракува по каско. Има счупен един преден фар и десен калник и два предни еърбега. Предполагам че е ще я заведът тотал щета порафи цената на частите. Между другото това ми е първи инцидент с 90 км в час. Колата е желязна, дори не разбрахме че сме се ударили. Та накратко предполагам че ще я задържа и тъй като се обслужва само от мен ще има и много части ако има желаещи. Ако някой е склонен да продава леко проблемен автомобил мога и да го ползвам за донор и да запазя тази за части. Хубава вечер. За информация Ивайло 0883327177 Варна

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за случката. :(

Ако не е много, вероятно маже да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой дали му се оправи часовника? Уж в Август щяло да бъде пък нещо при мен си е същата работа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят се "оправи" отдавна, но сега поради някаква причина е с 5 минути напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа, около 5 минути напред :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята се "оправи" още пролетеска, като преместихме държавата с 1 час - по Хондовото време.

Е, почти е точна - с 2 минути напред. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не работи, пробвах ръчно да го настроя-безуспешно.

 

Впрочем, коя е най новата версия на софтуера на мултимедията? Ще съм ви благодарен ако споделите вашата с коя е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм гледал, но ти като си с КВ2, твоята вероятно е по-нова.

Мислех си дали да не сложа Андроид, ма мнОу скъпи за Ледженда и щатския РЛ. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо по този казус, директно от кораба Майка.

Все още има надежда, на 17 август би следвало да се оправи.

MC-10206994-0001.pdf

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,

Имам едно питане относно охлаждането на двигателя. Днес като се прибрах от морето и спрях пред нас докато сваля багажа и изпуша една цигара в рамките на 15 минути при спрян климатик перките изобщо не спряха да въртят. Това нормално ли е или има нящо нередно. Имам и црв там си включва и изключват перките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нормални нива на охладителя и температура е нормално да се случва. Този двигател е доста горещ по принцип

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под капака е жега винаги, а работещ мотор на място му трябва насрещен поток.

Но пък никога не съм оставял толкова дълго работещ ДВГ след пристигане, та не знам.

Но спра ли, за да я вкарам в гаража, до минутка перката се включва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да не го мисля много, просто ми направи впечатление спрямо црвто,че перките работят доста по дълго време преди да охлади двигателя,но може би се дължи на факта, че самият мотор е по-голям и има нужда от повече охлаждане. Иначе всички индикатори са си в норма.

Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо друго, двигателния отсек на CR-V е кух. Двигателя е смешно малък за големия кош около него. Не съм виждал Легенда на живо, ама предполагам е по-тесничко, т.е.въздухът циркулира по-трудно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото, не мисля че има повод за притеснение. Сменил съм антифриза, радиатора е чист, охладителната система е наред. Перката върти доста дълго време особено ако е много топло и колата е на слънце. Стрелката на температурата обаче не мърда, стои като закована. При Sonata-та ми почти не съм чувал да се включва перката, двигателите са сходни както и малкото свободно пространство в коша.

Правил съм си и експеримент. Оставям двете коли на улицата при една и съща температура, паля ги едновременно и... хондата загрява до работна температура почти два пъти по-бързо. Перката и се включва поне 10 пъти докато чуя тази на хюндая. Обяснявам си го с по-голямото количество антифриз и масло в корееца при по-малък обем на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Легана много бързо "стопля водата".

На газ ми обръща на 39 гр. което става докато го изкарам от гаража, затворя го и изляза на главната улица - около 2 мин. На работна температура е след още 20-тина секунди.

Лятото му махам кората над двигателя. Не че на него му дреме, но да не се спичат нещата наоколо - теснотия.

@Krasi-mir Моторът е толкова близо до капака, че се е наложило да правят система за повдигането му при удар, понеже е алуминиев и лесно се мачка от главата на пешеходец. Ако го подкосиш с предницата, капака хлътва и се шибва в мотора. На снимката капака е само отключен. На втората е повдигнат, колкото да пъхна телефона хоризонтално. Ако сложиш ханглийско бомбе връз маторя и хлопнеш карака, ще стане на каскет. :)

Не е загрявал над нормата в никакви условия. Миналия понеделник се влачих по Хемус няколко км в жегата на първа - ремонти и задръстване. :(

IMG_20220807_121818.jpg

IMG_20220807_131825.jpg

IMG_20220807_131952.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пробвах да ъпдейтна картите, неуспешно.

Инсталирах по новата версия,  след това ми изкара грешка в четенето на диска.

Някой сблъсквал ли се е с подобни проблеми?

20220808_131627.jpg

20220808_131251.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ясно си е написано, че диска ти е по-стара версия. Не знам какво си се опитал да ъпдейтнеш :D 

 

Мисля, че има версии 3.XX 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално беше 2.92 с карти от 2014г.  Поставих dvd-то с 2.96 и карти от 2018г, съответно инсталирах 2.96 версията и ми изписа, че има грешка в четенето на диска и не успя да ми изкара никакви карти. После, сложих оригиналният диск и отново се върнах към старата версия и карти.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии имаше една тема, колегите се бяха борили със записването на дискове, може от там да е проблема ? 

 

От някъде в района на Русе успееш да намериш диск с 3.хх ще можеш да тестваш дали проблема е в оптиката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключвам да има проблем с оптиката,  тъй като си върнах старият оригинален диск и всичко потръгна.

 

п.п В момента съм в София, ако някой колега е навит да изпробваме 2018г карти върху моята,  ще съм задължен минимум да почерпя една бира.

 

Поне успях да подкарам блутут-а: струймва си музичка, хендс фрито си функционира коректно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз, що дискове затрих до като разбера какъв е проблема :) оказа се че господата японци не обичат ей така да се слага най-новото нещо, а трябва леко по-леко. Ако имате версия 2010 примерно, каквато имах аз не може да се скочи на най-новата или поне с дисковете дето са пуснати из нета явно не става. Ако ги пуснеш версиите една по една всичко минава перфектно, явно има нещо новия диск търси от предишния като софтуер. При мен така тръгна, първо единия диск после другия. В същото време поне 10 пъти пробвах директно с новата версия и не стана на 10 различни диска. :D В последствие като сложих първо по старата версия, един от не тръгващите дискове просто тръгна без проблем.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам пак...Какво масло слагате на задния диф???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само оригинално - има специално. DPS-F.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, ceco_accord написа:

Само оригинално - има специално. DPS-F.

До сега слагах само DPSF-II, ама няма в АТО -то...та от къде вземате е въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се поръча от https://honda-solaray.bg/category/107/masla-honda.html или от Бултрако на мейл parts-sofia@honda-bg.com.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.08.2022 г. at 19:11, dinkoneychev написа:

Да попитам пак...Какво масло слагате на задния диф???

Маслото в задния диф се сменя заедно с маслото в кутията, което е едно и също!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, tenata написа:

Маслото в задния диф се сменя заедно с маслото в кутията, което е едно и също!

За Леджънд това не е вярно!!! 1. Маслата на дифа и кутията са различни и 2.Интервалите за смяна също са различни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, dinkoneychev написа:

За Леджънд това не е вярно!!! 1. Маслата на дифа и кутията са различни и 2.Интервалите за смяна също са различни...

Не знам брат, ти си знаеш ;)!

 

И да маслото в диференциала и кутията се  едно и също. 

Аз на 40к км, сменям всичко - диф, скорости, раздатка.

По книжка го дават АТF - Z1 (но това масло не се произвежда вече от Хонда), за това оригиналното масло заместител на ATF - Z1 e ATF - DW1.

има инфо в нета, може да си прочетеш.

 

IMG_2546.thumb.JPG.71053205cb64432651aed9a5f6216a6c.JPG

IMG_2543.thumb.JPG.8e4a4e5b9067437506e5d24f3053403d.JPGIMG_2547.thumb.JPG.06de1c5c0cd61615c2b98638a2826b98.JPG1032807286_masloATF-DW1.thumb.jpg.aa0c2fd88d023e8c16acd895ea3642fc.jpg

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, tenata написа:

Не знам брат, ти си знаеш ;)!

 

И да маслото в диференциала и кутията се  едно и също. 

Аз на 40к км, сменям всичко - диф, скорости, раздатка.

По книжка го дават АТF - Z1 (но това масло не се произвежда вече от Хонда), за това оригиналното масло заместител на ATF - Z1 e ATF - DW1.

има инфо в нета, може да си прочетеш.

 

IMG_2546.thumb.JPG.71053205cb64432651aed9a5f6216a6c.JPG

IMG_2543.thumb.JPG.8e4a4e5b9067437506e5d24f3053403d.JPGIMG_2547.thumb.JPG.06de1c5c0cd61615c2b98638a2826b98.JPG1032807286_masloATF-DW1.thumb.jpg.aa0c2fd88d023e8c16acd895ea3642fc.jpg

 

 

Понеже съм чел много в нета, мога да кажа следното: Когато излиза маслото ATF-DW1 от хонда изрично казват, че това е масло само за кутията (даже трябва да го пише изрично на опаковката, че не е подходящо за заден диференциал). За диференциала се пуска ново масло: DPS-F dual pump system (за европейският пазар) и DPSF-II (за щатите). По спомен в моята книжка (от Швейцария) за интервалите за смяна пише: Масло на кутията смяна (ъпдейт) на 120000км, на задния диф през 45000км. (като гледам на снимките, които си приложил пише същото, така че се чудя защо сменяш маслото на кутията през 40000км???)

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец смених всички масла в ЮбиКо, съответно в дифа и кутията са ми сложили DW1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Bekario написа:

Преди месец смених всички масла в ЮбиКо, съответно в дифа и кутията са ми сложили DW1.

Това е всеобща заблуда, мислят че понеже ATF-DW1 заменя ATF-Z1 може да се сложи то...без да са прочели, че за дифа има друго масло, специално разработено за диф...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо де, след това рециклаж на дифа и всичко е точно ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Другари, днес сутринта ми се оправи часовника в Legend-a, като вече позволява и да се сверява времето (по твоя преценка). 

Поздрави и безаварийни километри !

  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И къде точно намирате логика,  че Z1 е подходящият флуид и за 2та възела, а новата такава DW1  е само за АСК.

В Акюра форумите има не малко мнения,  че Дуъл пъмпа е същият флуид по характеристика,  но с леко променен цвят и миризма. 

Отделно ако ще се филмираме, да помислим колко европейки са с изгърмели J35/7 заради това, че не ползват масло по спецификация на американските си събратя.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Bekario написа:

И къде точно намирате логика,  че Z1 е подходящият флуид и за 2та възела, а новата такава DW1  е само за АСК.

В Акюра форумите има не малко мнения,  че Дуъл пъмпа е същият флуид по характеристика,  но с леко променен цвят и миризма. 

Отделно ако ще се филмираме, да помислим колко европейки са с изгърмели J35/7 заради това, че не ползват масло по спецификация на американските си събратя.

 

 

Няма нужда от логика, Honda 2011г. спират Z1 и го заменят с DW1, като правят уточнението, че новото е само за кутията!!!, за дифа е друго, както съм написал по-горе...

В Акура форумите пише доста глупости и трябва да се чете избирателно...

Не смятам, че се филмирам, просто казвам, че трябва да се ползват правилните масла, иначе кой какво масло слага си е негово решение...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз се зачетох относно тия масла.

Еми то си ебало мамата, особенно в американските форуми, аз направо се обърках от инфото което прочетох там и наистина трябва доста да се чете.

Даже имаше инфо за коли който са преди 2011 и след 2011.

Имаше и инфо, че Хонда са направили доста различни идентификации на масла, които са едни и същи, но ги продават като различни за Акура и Хонда.

Сега като се прибера, ще видя какво масло ми е налято в диф.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...