Jump to content
Cyreon

Изгоряла крушка на десен фар

Recommended Posts

Moмчета,

 

някой знае ли как се сменя изгоряла крушка на фар на Акорд 8-ма генерация? Имало някакви номера Н5, Н7...никога не съм сменял и затова питам.

 

Благодаря.

 
 
 
 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е като на 7-ма, т.е. трябва да махнеш/разкачиш кората под калника :D

Къси, дълги или габарит ?

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oле, разкачане на кора на калник...струва ми се адски сложно. Късите светлини са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7-цата само габаритите се сменят чрез разкачане на кората на калниците. Късите светлини се сменят стандартно отгоре, през капака на двигателя. И двете процедури са изключително прости и отнемат минути, като трябва да се внимава със свалянето на пластмасовите нитчета, които държат кората на калника. Лично аз при първата ми смяна на габарит счупих едно от нитчетата, но след това не съм имал проблем.

Другата ми препоръка е за коли с ксенонови фарове - не си ги сненяйте сами, отидете в сервиз. Защо ли? Защото когато ми сменяха една от крушките, момчето изпусна новата крушка на земята и тя се счупи. Естествено взеха нова крушка и счупената остана за тяхна сметка. И тогава си представих, че ако аз си бях изпуснал крушката щеше много да ме "заболи" финансово. Това естествено се случва рядко, но пред мен се случи  :yes: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.paulstravelpictures.com/Honda-Accord-Headlight-Bulbs-Replacement-Guide/ С картинки :) Иначе аз габаритите сам си ги смених с бъркане отгоре до двигателя и много наместване. Сподели после как си ги сменил.

 

 

Едит: Сега видях, че това е на американския акорд, но предполагам че и на Еуро е същия начин

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето и нагледно клипче: http://www.carcarekiosk.com/video/2008_Honda_Accord_EX-L_3.5L_V6_Sedan_(4_Door)/lights/parking_light

 

Все си мисля, че късите и габаритите се сменят чрез разкачване на корите под калника, а дългите стандартно отгоре . Но може и да се лъжа, понеже досега само габарит съм сменял. И да, при първият ми опит за смяна заминаха няколко от пластмасовите щипки, които държат кората.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А самата крушка откъде се купува? Има ли ги масово или трябва от Хонда? И има ли различни по капацитет или всички са еднакви?

Сори за идиотските въпроси, ама никога не съм сменял и не ми е ясно.

 

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се бъркам, са стандартни, т.е. не са специално за Хонда -  HB4 (9006).

Внимавай, да не вземеш H4, тъй като това е друга крушка. H4 са прави, докато при HB4 конектора е извит на 90 градуса.

 

Нека все пак някой колега да потвърди. Да не ти казвам лъжи :) Все пак си 8-ма ген.

 

post-27843-0-59959100-1414506039_thumb.jpg

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато колегата е отворил темата само да попитам.На 7-мата ми генерация едната крушка е взела да свети по различно от другата(с фабричен ксенон съм) това дали е знак че си заминава и ако да каква крушка да си търся и от къде, че има хиляди китайски изпълнения... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не Ви казвам как пък се сменят халогените!!!:) И не е както пише в книжката, пък не знам. В книжката е описано, че под халогените има триъгълни кори, които се махат и оттам се изтегля фасонката и се сменя крушката - после обратната операция. Да, ама или аз нещо не се оправих или... Също стигнах до откачане на корите на подкалника, като чета слава Богу, че нищо не съм счупил.

 

И тъй като колегите по-горе са писали за счупени нитчета - имам такива посчупенки на пластмасовата кора над решетката и на самата решетка, които я захващат отдолу към бронята - не ме питайте защо я свалях :). Та въпросът ми е има ли някъде, откъдето да си взема такива нитчета, аз ги наричам тапички?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От общите поръчки, ако искаш качествена стока. Иначе заместители има колкото искаш.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги по магазините за части. Широко разпространени са, до колкото си спомням 20 ст бройката някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато колегата е отворил темата само да попитам.На 7-мата ми генерация едната крушка е взела да свети по различно от другата(с фабричен ксенон съм) това дали е знак че си заминава и ако да каква крушка да си търся и от къде, че има хиляди китайски изпълнения... ?

Ще замине. Аз си сложих Philips D2S. Да ти светят еднакво се сменят и 2те :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А оригиналните с коя светлина са ? В смисъл 

6000K 4300K 5500K или някой друг ?

 

http://olx.bg/krushka-d2s-philips-za-fabrichen-ksenon-chisto-novi-i61320762Възможно ли е да са толкова евтини или тея са менте ?

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. VamPo на H1 крушката си влиза нормална обувка, гледам на D2S отзад е с кръгъл изход.Има ли нещо по специално, което трябва да имам преди да махна H1 -то на късите или всички кабели са в комплекта на D2S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D2S е на Акордите с фабричния ксенон. Оригиналната крушка е 4300К.

До колкото за акордите , които не са с фабричен ксенон не знам с какви крушки са .. дали H1 или H7.

Атанас, ако искаш да си слагаш ксенон на твоята (ако не е с фабричен) си вземи комплект H1 или H7 не ти трябва д2с :)

А за тези крушки от OLX ми се струват прекалено евтини .. или просто аз съм се прецакал със 75лв на брой за същите :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4500 или 4800К за бяла светлина.. нагоре почват да синеят и лилавеят. Цената не е ниска, при положение че една обикновена осрам крушка е 4лв.

 

PS: предполагам че цената ти е била по-висока в зависимост дали е 35W или 55W

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ниска си е цената понеже във всеки един магазин такива крушки са по над 150лв за комплект.

4лв нз коя крушка е ама аз си бях слагал на старата кола на Осрам найт брейкър и бяха по 15лв за брой и то обикновени, а тея за които говорим са ксенонови !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На daewoo-то преди и на фиестичката взимах най-обикновени крушки осрам h4 от бензиностанциите и бяха по 4-5 лв max.. 150лв за крушки ми се вижда несериозно..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не може да сравняваш обикновена крушка H4  и D2S. Даже 150лв за комплект D2S Philips  или Osram е добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали някой е преминавал от ксенонови крушки D2S на Philips към същите на Osram или обратното?

Поне при мен оригиналните крушки бяха Osram и светеха изключително, и тъй като сега мисля да сменям крушките се чудя на коя от двете марки да заложа.

В тази връзка, ако някой има впечатления и от двете марки, моля да ги сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали някой е преминавал от ксенонови крушки D2S на Philips към същите на Osram или обратното?

Поне при мен оригиналните крушки бяха Osram и светеха изключително, и тъй като сега мисля да сменям крушките се чудя на коя от двете марки да заложа.

В тази връзка, ако някой има впечатления и от двете марки, моля да ги сподели.

Оригиналните ми бяха осрам и сега съм с филипс , не са лоши. Ако си намериш осрам сложи си осрам :)

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора. Още се чудя дали да дам толкова пари или да сложа Luxima, но тези дни ще го реша този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

като гледам Луксима доста скъпарско ми се вижда Philips d2s 160лв за 1 крушка :blink:

Аз моите си ги взех от http://bktuning.bg/product.php?ProductID=119 .

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://olx.bg/krushka-d2s-philips-za-fabrichen-ksenon-i61923592

Взел съм 4 крушки до сега от тоя човек-никакви ядове! Гаранция нямат, но ако при монтажа не проработи-връщаш и я сменя. При мен си работят и 4-те!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е китайски Филипс. Дали е истински не знам, вие си преценете. В алиекспрес и ибей ги продават за 33-35 $ за 4 броя с доставката до БГ. Затова и продавалника е пълен с такива по 25 лв.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква е гаранцията че тоя в магазина за 200лв, не е същия?

Редактирано от g0sh
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилен въпрос зададе колегата g0sh Не съм много на ясно ама си мисля, че всичките идват от Китай ама са на различни качества.Погледнах в сайтовете за OEM части, но там не предлагат нито крушките нито баластите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато колегата е отворил темата само да попитам.

На 7-мата ми генерация едната крушка е взела да свети по различно от другата(с фабричен ксенон съм) това дали е знак че си заминава и ако да каква крушка да си търся и от къде, че има хиляди китайски изпълнения... ?

 

Аз също съм на мнение, че крушката е за смяна и както посочиха в темата е нужно да се сменят и двете. Ксеноновата крушка има дълъг живот, но всъщност бързо губи свойствата си. Ето разликата между чисто нова крушка Philips 85122 и стара Philips 85122 на 2 години или около 600 часа светене. Ако си над тези часове си заслужава да смениш крушките.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Моя съвет е да не си правиш експерименти с китайски крушки. Пробвал съм Morimoto 4300K D2S, които са най-качествените китайски крушки и струват 45 долара. Определено не са на нивото на ОЕМ ксенона. 

 

Вариантите за ОЕМ ксенон са Philips 85122 и Osram 66240. Която и да вземеш от двете няма да сгрешиш. Съвета ми е да не се купуват от България, риска от ментета е много голям. Може на пример в Англия да се погледне.

Аз заложих на Philips 85122, струват 95 долара в Америка. Крушки с цена по-ниска от тази са много съмнителни.

 

Инфо как да разпознаем ментетата на Philips 85122 тук: https://drive.google.com/file/d/0B_oZ5N20waLKWnJIMkhSZ1JXRnc/view?usp=sharing

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е китайски Филипс. Дали е истински не знам, вие си преценете. В алиекспрес и ибей ги продават за 33-35 $ за 4 броя с доставката до БГ. Затова и продавалника е пълен с такива по 25 лв.

Поздрави

ОЕМ-ския да не е сглобен и осветен от Папата?! Като имате пари за глупости-давайте ги! 2 ОЕМ крушки са 300 лв минимум. Дали ще изкарат повече от 12 "китайски"?! Просто споделям опит. Който както иска да постъпва. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, изгоря ми крушката на късите светлини ,някой може ли да ми каже какъв номер е и трябва ли да сменям и другата?

Колата ми е Хонда Акорд 2012 г.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушката ти е D2S ако си с ксенон-33116-SL-0003 ,а това е парт номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега, но в книгата ми пише че са H1 и си ги поръчах от ebay ,ще ги сменя и двете.

Да попитам ,аз дали че мога да ги сменя ,че разбрах се маха кората под калника, званях в Хонда и ми казаха £50 за смяна (живея в Лондон)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 8-ма генерация не знам как е ама при 7-ма от подкалника само габарита може да се смени, а другите крушки чак като се свали бронята и след това фаровете.

пп... сега ще потърся клипче в нета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в книгата е описано  всичко,ще кача снимкѝ  6650817e6a679f7a.jpg  aa0702b8940b9e20.jpg  1eda3edca1d0a8fd.jpg

Редактирано от AtanasovUK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Rollin искаш да кажеш,че да смениш дългите или късите светлини на акорд7,трябва да свалиш бронята и после фаровете.Или а не съм разбрал правилно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да смениш дългите не, за късите е спорно, ако са ксенон, без сваляне няма да стане, а ако са Н1 и те, може би и да стане без сваляне на фара след като си се изподрал, говоря за 7 фен.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете крушки ги смених /не аз а майстора/, без сваляне на нищо. От страната на акумулатора е по-лесно. Първо с едно огледало огледа вътре как е и ги смени без проблеми. С оригинален ксенон съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вашия майстор сигурно е бил гинеколог, ако не в този, в предишния си живот. Не мога да си представя как е развил и завил винтовете на капаците на късите свтлини с отвертката?

Поздрави и успехи с майсторите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е гинеколог, но е факт смених и двете крушки без проблеми. Намира се зад НОИ в Шумен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...