rollin 463 #41 Отговорено 26 Октомври, 2015 Какъв цолаж са и от къде ги купи(ако са нови де) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #42 Отговорено 26 Октомври, 2015 16", от бггуми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #43 Отговорено 26 Октомври, 2015 За цялостна визия си трябват снимки от далече. Ясно е че са 16" но колко са широки -вероятно са повече от стандартните и какви са размерите на зимните континенталки? И още 1 питанка -купето с матов лак ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #44 Отговорено 26 Октомври, 2015 (Редактирано) Утре ще кача панорамни снимки. Гумите са 205/55/16, ContiWinter TS830P. Джантите ще проверя и ще ти кажа, офсета мисля е 35, а отвора 7 или 7.5. Да, купето е с матов лак. Редактирано 26 Октомври, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #45 Отговорено 26 Октомври, 2015 Стандартна широчина не е ли 6.5 J ? Иначе матът е любопитен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #46 Отговорено 26 Октомври, 2015 Да ти кажа не помня стоковите на колко бяха, може би на 6.5, но стандартно 16 на 114.3 с отвор 6.5 почти не съм срещал в никой магазин, от марките джанти които ме интересуват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #47 Отговорено 27 Октомври, 2015 Малка поправка по данните на джантите, Офсет ET40, отвор 7J, ето и още снимки: 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #48 Отговорено 27 Октомври, 2015 Бомба е, не са ли много отворени за зимни джанти обаче или това не те притеснява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #49 Отговорено 27 Октомври, 2015 Ами притеснява ме, бях си харесал на ОЗ, мисля от тези ултра леките с многлъчка, но дори с отстъпка ми ги даваха на около 365лв.Х4, а и те нямат 16" тези. Другия вариант беше на Спарко, пак черни като летните ми, но не Дрифт а Асето, но пак идваха скъпи. Ще чистя джантите от сол на 5мин-ката по-често Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #50 Отговорено 27 Октомври, 2015 Добре и стоят джантите с гумите, а като са тъмен цвят не дразни 16" им цолаж. И като цяло е "бомба" с тоя мат. Изглежда като бойна машина от някой апокалиптичен филм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #51 Отговорено 27 Октомври, 2015 Благодаря на всички за добрите мнения и пожелания. Между-другото сега като я погледна има такова нещо. С летните е по-ниска, със зимните е по-повдигната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #52 Отговорено 27 Октомври, 2015 Баш както трябва. Лете - ниско летяща, зиме - високо газеща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #53 Отговорено 11 Април, 2016 crown_bg идеалка изглеждат Ето я и моята сладурана 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #54 Отговорено 11 Април, 2016 Мерси, екстра изглеждат и на твоята боя demonized, с дръжките много добре пасват. Да не си сменявал задните спирачни апарати? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #55 Отговорено 11 Април, 2016 Да Реших да купя нови апарати след като старите около година ми тровеха нервите.. Виж на какво приличаха след като ги свалихме.. Опитах се да намеря ремонтен комплект отначало, но след като най-евтините (с буталото) бяха по поне 100 лв реших да търся цял апарат. Оригиналните са просто на невъзможна цена и взех на Herth+Buss..Надявам се, че докато колата е в мен няма да ми правят проблеми.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #56 Отговорено 11 Април, 2016 Супер си е новото, дано те слушат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #57 Отговорено 12 Април, 2016 Пичове,лично мое мнение,но на това комби му отиват минимум 18" джанти+окачване и става бруталия 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #58 Отговорено 12 Април, 2016 То и за седана е същото... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #59 Отговорено 12 Април, 2016 Пичове,лично мое мнение,но на това комби му отиват минимум 18" джанти+окачване и става бруталия Стават, само че или трябва да имаш резервни главини под ръка, или да вземеш такива за по тежки джанти, или да дадеш 3 бона за леки джанти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #60 Отговорено 13 Април, 2016 Колеги може ли да снимате отстрани къде е гумата, дали е на нивото на калника или излиза малко. Че сякаш обмислям да сменя джантите с именно такива. Ето как седят при мен предни 7,5J задни 8J: Ще преместя мненията за джантите в темата за джантите за да е по подредено, нека тази тема си остане само за колите на автора на темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #61 Отговорено 13 Април, 2016 Не съм виждал до сега заводски джанти от Хонда да стоят толкова добре колкото твоите на снимката... няма как да стане заради голямото ЕТ ... Ако искаш да си запазиш визията, няма как да е със заводски джанти, освен ако не влезеш във филма с фланците ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #62 Отговорено 13 Април, 2016 Значи ще си търкалям Rota-та с фланци хич не ми се заминава.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #63 Отговорено 13 Април, 2016 (Редактирано) Не съм виждал стокови джанти, които да стоят малко извън калника, освен на Тайп-Р изпълненията, дори Еуро-Р е с прибрани джанти. Иначе виж Енкея на моята, по-горе, те са леко извън калника, някакви милиметри, но стои по-добре от прибрани под калника, особено ако са 16". Офсета е 38 и са 7Джей. Редактирано 13 Април, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #64 Отговорено 14 Април, 2016 Иначе виж Енкея на моята, по-горе, те са леко извън калника, някакви милиметри, но стои по-добре от прибрани под калника, особено ако са 16". Офсета е 38 и са 7Джей. Всъщност 4 еднакви джанти няма как да стоят толкова добре, както са на atoma, защото ако твоите са добре отзад, излизат много отпред или обратно, ако са добре отпред са много вътре отзад, защото просто задните главини са по-прибрани в калниците. На atoma е перфектната комбинация .. по-тесни и по-голямо ЕТ отпред и по широки и по-малко ЕТ отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #65 Отговорено 14 Април, 2016 Поправка, ЕТ40, сега видях във фактурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #66 Отговорено 14 Април, 2016 Аз първо гледах 4х8J но като сложихме отпред и бая излезе гумата което не ми хареса много, и се разбрахме с момчето да купя 2-те му 7,5J и 2 от 8J-ите. Благодаря за добрите думи. 18-ки сигурно ще седят по добре но при нашите хубави пътища ...... BTW скоро на пазара ще има за продан едни 17" Penta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #67 Отговорено 14 Април, 2016 Атом, колко килограма е Рота-та? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #68 Отговорено 14 Април, 2016 18"-те на Тайп Р-а 8ген. ги мерих 10кг. Пак казвам,тия големи параходи под 18" някак си ми се губи визията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #69 Отговорено 14 Април, 2016 На 7 ген. 17" стоят добре, докато на 8 ген. 17" се губят, заради раздуването на външния дизайн на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #70 Отговорено 14 Април, 2016 Атом, колко килограма е Рота-та? Здравей ще копна това което ти писах на ЛС за да видят колегите, надявам се нямаш нищо против, 8-ците са около 8,2кг, 7,5-ците мисля че са 7,8кг, това са тегла от разни интернет сайтове, така и не ги премерих като ги взех. Сравнявахме ги със гумите на тях Континентал Спорт 5 спрямо Ултралегера с гуми Йокохама Адван, моите бяха доста по леки. Ще се опитам скоро да дам инфо точно колко тежат джанКите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #71 Отговорено 14 Април, 2016 18-ките от RX8 също са 10 кила джантата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #72 Отговорено 14 Април, 2016 (Редактирано) 18-ките от RX8 също са 10 кила джантата. 9,5 ако трябва да сме точни , на MPS-а съм с такива и това са от кантара на Еконт при доставката Редактирано 14 Април, 2016 от dido dobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonized 3 #73 Отговорено 18 Април, 2016 Колега atoma - ето как ми стоят стандартните Penta... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #74 Отговорено 19 Април, 2016 Мерсаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #75 Отговорено 19 Април, 2016 Съжалявам за оффа,но синия Акорд изглежда брутално. Само пружините ли са понижаващи или и амортисьорите са по различни? Как е по неравности? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #76 Отговорено 19 Април, 2016 Тайп-С е със спортно окачване, за Туърър-а говоря, нормално е да вози по-твърдо. Относно дали е снижаван, или си е така стоково, нека атома да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #77 Отговорено 19 Април, 2016 И аз съм тайп ес , но не е по- нисък от обикновените акорди.Имам наблюдение над още два.Един комби и един седан и трите са много далече от тази стойка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #78 Отговорено 19 Април, 2016 Моите джанти как станаха https://www.dropbox.com/s/e8c2arjeqslzltk/Photo%203-30-16%2C%2015%2045%2048.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/lkwhj1ulcvpyxd7/Photo%203-30-16%2C%2015%2046%2012.jpg?dl=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #79 Отговорено 20 Април, 2016 Акорда е Type S и е със пружини H&R тъмно лилави на цвят, така я купих, може би именно стойката ме привлече амортисьорите доколкото знам са по различни на Тайп С-а обаче в какво се състои разликата не знам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #80 Отговорено 20 Април, 2016 В случая, много по-голямата част от "яката стойка" на акорда не идва от окачването, а от добре разположените джанти. Същия този акорд ако му сложите заводските 16-цолови джанти (или кои да е джанти с ЕТ 55 и гуми 205) от преди фейслифта, ще изглежда отвратително грозно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове