Jump to content
atoma

Джанти Акорд 7-ма ген.

Recommended Posts

Какъв цолаж са и от къде ги купи(ако са нови де) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цялостна визия си трябват снимки от далече. Ясно е че са 16" но колко са широки -вероятно са повече от стандартните и какви са размерите на зимните континенталки? И още 1 питанка -купето с матов лак ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще кача панорамни снимки.

Гумите са 205/55/16, ContiWinter TS830P.

Джантите ще проверя и ще ти кажа, офсета мисля е 35, а отвора 7 или 7.5.

Да, купето е с матов лак.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартна широчина не е ли 6.5 J ? Иначе матът е любопитен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа не помня стоковите на колко бяха, може би на 6.5, но стандартно 16 на 114.3 с отвор 6.5 почти не съм срещал в никой магазин, от марките джанти които ме интересуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка поправка по данните на джантите, Офсет ET40, отвор 7J, ето и още снимки:

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бомба е, не са ли много отворени за зимни джанти обаче или това не те притеснява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами притеснява ме, бях си харесал на ОЗ, мисля от тези ултра леките с многлъчка, но дори с отстъпка ми ги даваха на около 365лв.Х4, а и те нямат 16" тези. Другия вариант беше на Спарко, пак черни като летните ми, но не Дрифт а Асето, но пак идваха скъпи. Ще чистя джантите от сол на 5мин-ката по-често :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре и стоят джантите с гумите, а като са тъмен цвят не дразни 16" им цолаж. И като цяло е "бомба" с тоя мат. Изглежда като бойна машина от някой апокалиптичен филм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за добрите мнения и пожелания.

Между-другото сега като я погледна има такова нещо. С летните е по-ниска, със зимните е по-повдигната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш както трябва. Лете - ниско летяща, зиме - високо газеща :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

crown_bg идеалка изглеждат :)

Ето я и моята сладурана :)

 

post-0-0-71341700-1460392596_thumb.jpg

post-0-0-71927700-1460392597_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, екстра изглеждат и на твоята боя demonized, с дръжките много добре пасват. Да не си сменявал задните спирачни апарати?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да :) Реших да купя нови апарати след като старите около година ми тровеха нервите..

 

Виж на какво приличаха след като ги свалихме..

Опитах се да намеря ремонтен комплект отначало, но след като най-евтините (с буталото) бяха по поне 100 лв реших да търся цял апарат.

Оригиналните са просто на невъзможна цена и взех на Herth+Buss..Надявам се, че докато колата е в мен няма да ми правят проблеми..

post-30647-0-00722500-1460397942_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си е новото, дано те слушат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,лично мое мнение,но на това комби му отиват минимум 18" джанти+окачване и става бруталия :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,лично мое мнение,но на това комби му отиват минимум 18" джанти+окачване и става бруталия :yes:

Стават, само че или трябва да имаш резервни главини под ръка, или да вземеш такива за по тежки джанти, или да дадеш 3 бона за леки джанти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да снимате отстрани къде е гумата, дали е на нивото на калника или излиза малко. Че сякаш обмислям да сменя джантите с именно такива. 

Ето как седят при мен предни 7,5J задни 8J:

 

036816783.jpg?r=0036816784.jpg?r=0

036816788.jpg?r=0

 

 

Ще преместя мненията за джантите в темата за джантите за да е по подредено, нека тази тема си остане само за колите на автора на темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм виждал до сега заводски джанти от Хонда да стоят толкова добре колкото твоите на снимката... няма как да стане заради голямото ЕТ ...

Ако искаш да си запазиш визията, няма как да е със заводски джанти, освен ако не влезеш във филма с фланците ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще си търкалям Rota-та :) с фланци хич не ми се заминава....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм виждал стокови джанти, които да стоят малко извън калника, освен на Тайп-Р изпълненията, дори Еуро-Р е с прибрани джанти. Иначе виж Енкея на моята, по-горе, те са леко извън калника, някакви милиметри, но стои по-добре от прибрани под калника, особено ако са 16". Офсета е 38 и са 7Джей.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе виж Енкея на моята, по-горе, те са леко извън калника, някакви милиметри, но стои по-добре от прибрани под калника, особено ако са 16". Офсета е 38 и са 7Джей.

Всъщност 4 еднакви джанти няма как да стоят толкова добре, както са на atoma, защото ако твоите са добре отзад, излизат много отпред или обратно, ако са добре отпред са много вътре отзад, защото просто задните главини са по-прибрани в калниците.

 

На atoma е перфектната комбинация .. по-тесни и по-голямо ЕТ отпред и по широки и по-малко ЕТ отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка, ЕТ40, сега видях във фактурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо гледах 4х8J но като сложихме отпред и бая излезе гумата което не ми хареса много, и се разбрахме с момчето да купя 2-те му 7,5J и 2 от 8J-ите. Благодаря за добрите думи. 

 

18-ки сигурно ще седят по добре но при нашите хубави пътища ......

 

BTW скоро на пазара ще има за продан едни 17" Penta :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атом, колко килограма е Рота-та?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18"-те на Тайп Р-а 8ген. ги мерих 10кг. Пак казвам,тия големи параходи под 18" някак си ми се губи визията. :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7 ген. 17" стоят добре, докато на 8 ген. 17" се губят, заради раздуването на външния дизайн на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атом, колко килограма е Рота-та?

Здравей ще копна това което ти писах на ЛС :) за да видят колегите, надявам се нямаш нищо против,
 
8-ците са около 8,2кг, 7,5-ците мисля че са 7,8кг, това са тегла от разни интернет сайтове, така и не ги премерих като ги взех. Сравнявахме ги със гумите на тях Континентал Спорт 5 спрямо Ултралегера с гуми Йокохама Адван, моите бяха доста по леки. Ще се опитам скоро да дам инфо точно колко тежат джанКите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18-ките от RX8 също са 10 кила джантата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18-ките от RX8 също са 10 кила джантата.

9,5 ако трябва да сме точни :), на MPS-а съм с такива и това са от кантара на Еконт при доставката

Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега atoma - ето как ми стоят стандартните Penta...

post-30647-0-30149500-1461007318_thumb.jpg

post-30647-0-01621800-1461007320_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за оффа,но синия Акорд изглежда брутално. Само пружините ли са понижаващи или и амортисьорите са по различни? Как е по неравности?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайп-С е със спортно окачване, за Туърър-а говоря, нормално е да вози по-твърдо. Относно дали е снижаван, или си е така стоково, нека атома да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм тайп ес , но не е по- нисък от обикновените акорди.Имам наблюдение над още два.Един комби и един седан и трите са много далече от тази стойка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда е Type S и е със пружини H&R тъмно лилави на цвят, така я купих, може би именно стойката ме привлече :) амортисьорите доколкото знам са по различни на Тайп С-а обаче в какво се състои разликата не знам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая, много по-голямата част от "яката стойка" на акорда не идва от окачването, а от добре разположените джанти.

Същия този акорд ако му сложите заводските 16-цолови джанти (или кои да е джанти с ЕТ 55 и гуми 205) от  преди фейслифта, ще изглежда отвратително грозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...