Jump to content
rszm

газ/или НЕ само PROBLEM.

Recommended Posts

 Здравейте колеги. Имам следният проблем, надявам се някой да има идея какво точно става.

Да започна с малко пред история.... Като типичен българин, реших да си сменя филтрите на газовата сам. Така де...Само, ЧЕ при слагането на малкия филтър (на изпарителя), зех че пренатегнах единия болт, който превъртя... Проблем, защото като запалих и свистеше газ от планката под въпросния болт. Няма ядове, пала колата и газ към майстора карайки на бензин и псувайки защо директно не отидох там. По пътя ми направи впечатление че оборотите много паднаха и бях почти пред гаснене... (форсирах малко по светофарите). Отивам при майстора, върте - сука... но успя да пригоди някъв друг болт и да затвори капачката. Сичко 6, тръгвам си доволен от там... По пътя обаче решавам да видя как са оборотите и как върви на бенз. Обръщам, карам малко.. сичко изглежда както си трябва. Права опит да обърна отново на газ, чувам отзад как прещраква клапата, но оставам на бензин и не обръща на газ. На първия светофар гася я, паля на ново.., да не би нещо компютъра да е откачил, но уви.. едно и също: клапата си издава звук, през няколко секунди се опитва да захапе но не успява и продължа на бенз. Малко по-късно видях на таблото че стрелката за температурата ми е паднала долу ниско и грам не ебава.И от тук на сетне... мога само да гадая.. Моля помагайте, ако има някой някаква представа какво/що стана ????? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има да гадаеш колега, смени си термостата. Ако си с газов инжекцион докато не достигне работна температура (предварително настроена), няма да прехвърли на газ. 

 

Темата е за Алтернативни горива. Там я слагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат или температурен датчик.. наистина трябва да достигне работна температура за да прехвърли на газ, но при теб поне по уред това не се случва..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за бързите отзиви...  Сичко вече е ОК.., слязах припалих машинката, поработи известно време и си прехвърли на газ...интересно защо не го направи доооста по-рано.... стрелката за температурата също се уживи... Явно е имало нещо като въздух и т.н... и не е успявала да затвори големия кръг... Както и да е, мерси много сичко е благополучно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на Всички, четох доста полезни неща тук, но не успях да прочета точно каквото търся. Аз съм нов потребител на този уебссайт, надявам се и да стана член на самият Клуб, живея в Берлин и тези дни се прибирам до БГ с една много запазена  Сивик 101ps  четиривратка ,  купих я от дядото който е набор 30 ,  за 700 евро  , човечеца толкова я е пазил че едва успял да и направи 115 000км.    Та като Българин.... искам да си я регистрирам с Бургаски номера (Аз съм от Бургас )   и естествено да и сложа ГАЗ. :)    Не познавам никакви майстори и не съм ходил никога на газаджия защото до сега не съм имал кола на газ. МОЛБАТА ми е , може ли някой да ми препоръча майстор който да ми монтира газовата уредба от - до.   Някой при който сте ходили и сте останали наистина доволни, защото си е свършил работата както трябва. Благодаря ви предварително :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих искал да ми препоръчате майстор в София и ако може да ми кажете цените как вървят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че се колебая дали да си сложа газова уредба, защото съм чувал от приятели, че от газта много бързо се пробива ауспухът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъп е,само дето не смогва да ръждяса,докато тече масло от него :).Италиянките горят литър на 1000км....

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че се колебая дали да си сложа газова уредба, защото съм чувал от приятели, че от газта много бързо се пробива ауспухът.

0897252727 Димо се казва. Момчето има сервиз за газови уредби . На две мои коли е  монтирал газ и съм супер доволен. Скрит монтаж , читави компоненти и много добри настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, много ли е скъп тоя ауспух?

Многооо.Чак неможеш да си избиеш газовата с него ;) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всичко зависи от това колко караш. Аз например карам само до работата и обратно и ако имам да правя нещо някъде. Има хора, които лесно си избиват газовата, но при мен, ако трябва да сменям ауспуха няма да успея лесно да си я избия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Сивик 6 мислех да го газифицирам, но ме очарова с разход на бензин и за момента съм пас. Обаче друго искам да споделя. Относно ауспуха. Колата ми е италянка и няма никакви ръжди (взех я на 98к), с едно малко изключение - дясната част на крайното гърне откъм задна дясна гума в единия край се е понадуло и ламарината се е отлюспила. И как няма да е, като няма никаква преграда между калника и гърнето - всичката вода, гняс и луга директно поливат гърнето. Аз го намирам за конструктивен недостатък. Имате ли наблюдения дали е слабо място след газифициране?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 6-та ген купе 125 коня, със газов инж. Така взех колата, разхода в града и извън града при спокойно каране е  9-10/100, Гърнетата и тръбите изгниха, но това не е проблем, тъкмо  ще се сложат по голям размер тръби в моя случай. Едни нови тръби са 100 лв, резунатор -30 гърне -100. И ето ти чисто нова с-ма.

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Имам Civik 1.8i-vtec 2008г. и се чудя каква газова да и сложа. Може ли да помогнете за марка и място в Пловдив?

 

благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Stoycho78 обади се на Стоян 0899981573 разбери се с него и поискай да ти монтира Фобос.Да знаеш че няма да имаш грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как с първото си мнение прати човека някъде,че и гарант стана?При такъв избор в момента на пазара да сложиш фобос?Дай няколко аргумента ,че да ти кажа колко е безпроблемен фобоса..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
СTОЯН e един от малкото умни газаджии,който мисли и вниква в проблемите,а не е просто разбирач....

Компютрите на Фобос се произвеждат в Пловдив и Стоян е приятел на ВЕНДОВ и опита му е огромен. 

Подръжката и опита са от голямо значение

А що се отнася до продукта всички от Фобос карат само Хонда и не случайно сервиза на  Омбре е избрал тази марка да монтира на своите клиенти.

Също така,какво значение има кой колко коментара е дал във форума?

Това ли е критерият за знания и опит?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не естествено ,но е страноНищо лично!Логично е хората ,които имат личен опит с Хонда,интересуват се.пишат споделят...да дават съвети.

От първо мнение да кажеш това си е кофти реклама.

Което не изключва ти да имаш опит.Но в такъв случай щеше да кажеш :Аз,с такъв автомобил,ходих при този човек и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

СTОЯН e един от малкото умни газаджии,който мисли и вниква в проблемите,а не е просто разбирач....
Компютрите на Фобос се произвеждат в Пловдив и Стоян е приятел на ВЕНДОВ и опита му е огромен. 
Подръжката и опита са от голямо значение
А що се отнася до продукта всички от Фобос карат само Хонда и не случайно сервиза на  Омбре е избрал тази марка да монтира на своите клиенти.
Също така,какво значение има кой колко коментара е дал във форума?
Това ли е критерият за знания и опит?

 

Благодаря. Казаха ми за Стоян, но май работи в CBR сервиз и от Хонда Пловдив ми казаха да търся него. Дали е същия Стоян. Защо Фобос наистина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,не е същия Стоян.

За съжаление Хонда Пловдив, както и цялата фирма нямат опит с газ и не препоръчват за двигателите. Поради притеснения за проблеми с клапаните.
С риск да стана досаден на този автомобил за да работи безпроблемно се изисква система за предпазване на клапаните.
А защо Фобос - защото всичко друго на същите пари е компромис. 

Препратил съм линк към темата на маркетинга на Фобос и те ако им се занимава ще обяснят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за помощта!!!!! 

Понеже Хондата ми е още нова (45000 км) сравних Fobos и BRC  и сложих BRC. Дано да не съм сгрешил. Цената беше 1100лв със система за предпазване на клапаните като впръсква малко бензин при високо натоварване. Мисля, че BRC са доста добри и сега я тествам да видя как ще гори. Откъм каране разликата е малка и почти не се усеща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да сравняваш БРЦ с Фобос, все едно да сравняваш твоята Хонда с който и да е модел на Лада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази цена БРЦ-то е с Рейл-ки, но ако е с БРЦ инжектори е хванал голяма промоция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С BRC инжектори беше 1280 и можеше да намалят 30 кинта и зареждане в резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за БРЦ ! Вече направих около 8000км - всичко е супер ! А сега и компетент като Иво Ленков ме обнадеждава още повече ;) И аз не правих компромис - всичко е БРЦ + тороидална бутилка за 1260лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притиснявай Хана-та поне са корейски и работят читаво...можеше и да е по зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва началото на края на Sequent24 фамилията. Разчистват наличностите и гледам са ги пуснали на промоция, нещо ново, което съм пропуснал. Крайно време беше да го сменят 24-ката, той 10 годишен стана тоя компютър.

Сега ако и поевтинеят и инжекторите ще са на съвсем прав път, новия им софт е малко бъгав, но ще го оправят.

 

 

ПП: На база на сервизния бюлетин публикуван преди време, масово се сменят старите им евросонди(тези със синята бобина). Сондата е безплатна, плаща се само труда за смяната. Някой ако има от стария тип евросонди, може да се възползва от промоцията(лошото е само, че искат документи, които много малко хора имат).

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е че за тези пари щеше да си сложиш Фобос с възможно най високият клас компоненти. а сега си си сложил най ниският клас Брц.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...