rollin 463 #1 Публикувано 13 Август, 2014 Здравейте колеги. Ще сменям Прелюда с нещо по голямо и първоначално бях на 100% убеден, че това ще е Subaru Legacy IV но сега се замислям и за Accord VII Ако ще е Субару то на 100% ще търся Автоматик и 2.5 мотора.Спитах се обаче в приятели и доста останах впечатлен от техните коментари за Accord VII и по точно за 2.2 дизеловия мотор. Знам че това си е Хонда форум и предполагам 90% от мненията ще са да си взема Акорд-а но нека се включат в дискусията хора които имат Акорд с такъв мотор и да споделят техни преки впечатления, както предимства така и недостатъци.Субарото го търся Автоматик за да се избегне евентуално смяната на демферния маховик и съединителя които били бая цифра. Предполагам и на Акорда не са по евтини...Как се справя дизела с нашите кофти горива? Прави ли проблеми(често срещани ли са) от към Турбо, дюзи и тн...Общо взето какво шредставлява този дизелов мотор, понеже до сега колкото и Хонди да съм имал са били Бензинови ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 13 Август, 2014 Веселия е съставил доста подробна тема в подфорума за акордите. Слабите места са няколко и като цяло се предполагат от пробега. Лично аз съм нямал каквито и да било грижи с двигателя специално, а и автомобила като цяло за тези три години и половина, откакто го имам. Като усещане, мога да кажа, че няма нищо общо с която и да било друга дизелова кола, която съм карал, точно каквато е разликата между Хонда и останалите бензинови автомобили. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #3 Отговорено 13 Август, 2014 Здрасти, порови се във форума на Subaru - ако не си го направил, де... Има доста инфо. А за моторите - 2.0 го дават много по - здрав от 2.5. Но са по - мудни от Хондата - дали заради постоянното 4х4 или просто моторите са им така проектирани. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #4 Отговорено 13 Август, 2014 (Редактирано) Най здрав бил 3.0 мотора но данъка му е около 800лв на година което някак си ми се вижда прекалено...Возих се на 2.5 и наистина е спрял спрямо Прелюда но вече мисля да се спирам с моторните спортове и да започвам да се возя бавно и с кеф. Редактирано 13 Август, 2014 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #5 Отговорено 13 Август, 2014 Адски труден избор и двете са ми любимки и на мене и двете са си истински японски сглобки и са си истинска работа няма спор.Като разходи ще имаш повече с Субаруто поне от към обслужване все пак 4x4 боксерен двигател си е друга работа.Но пък мен лично ми харесва повече.Акорда нямаш ядове супер успешен двигател и като цяло кола.Имаш пак големият разход за маховик около 2500лв. мисля излиза с труда и истински части,но провери за всеки случай да не те заблудя.Разхода на Акорда ти е много добър за Субаруто нямам си и идея,но мисля ще е по висок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 13 Август, 2014 Субарото ще се газифицира това е ясно, разхода му бил около 15 градско и 10 извънградско - ГАЗ което на пари се равнява на 7 и 5 нафта.Имам още месец-два да помисля понеже сега няма и внос на коли от чужбина. Изчетох доста на 2.2 дизела, тея дни ще прочета и за боксеровия мотор...Общо взето където изпадне читав екземпляр най вероятно него ще взема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #7 Отговорено 13 Август, 2014 Абе колега к'ъв данък 800 лв на 3.0 кубика? Първо - данъка се плаща на kw , а не на кубици...второ за да е 800 лв данъка трябва колата да е сигурно 400 кс. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #8 Отговорено 14 Август, 2014 "Абе колега ..." Не знам, как е в БГ, ама и аз останах втрещен, когато видях пътния данък (това е единственият данък в ЮК) на едно Субару, не помня Форестър или Аутбак - почти £600, горе/долу 3 пъти повече от моето 4х4 возило (каквото е и скубито). Така че, не бих се учудил ако и в БГ данъкът е голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #9 Отговорено 14 Август, 2014 Данъка е на местна основа и се определя от конските сили и годината на производство... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #10 Отговорено 14 Август, 2014 За да няма спор! Данъка в Пловдив за автомобил от 5 до 14г. ще бъде както следва: Subaru Legacy 3.0R 245 к.с. - 513, 44. Honda Accord 2.0, 155 к.с. - 324.81. Honda Accord 2.2 iCDTI 140 к.с. - 285.66. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #11 Отговорено 14 Август, 2014 Изчетох доста на 2.2 дизела, тея дни ще прочета и за боксеровия мотор... Виж ми важната тема ако не си тук. Ако си чел доста за дизела, се надявам да си стигнал до извода, че ако двигателя е на над 150 хиляди реални - по-добре не ги взимай. Ако е преди 2006та година - същото. В този ред на мисли, ако ще е Акорд, взимай бензин. Двигателят е страхотен, но става скъп за поддръжка с напредъка на километрите, особено на колите преди фейслифта 2006та. Златозатора примерно си е взел неговата над 100 хиляди реални от Германия и колата му и в момента мисля е на под 130-140. До 200 хиляди реални всичко е песен. Субарото ще се газифицира това е ясно, разхода му бил около 15 градско и 10 извънградско - ГАЗ което на пари се равнява на 7 и 5 нафта.Имам още месец-два да помисля понеже сега няма и внос на коли от чужбина. Изчетох доста на 2.2 дизела, тея дни ще прочета и за боксеровия мотор...Общо взето където изпадне читав екземпляр най вероятно него ще взема По-новите 3.0 боксери (2006+ ако не се лъжа) при газифициране си изяждат гнездата на клапаните за около 50-70 хиляди км (има много теми в Субару форума). Имаше титаниеви гнезна за $500 от чужбина да кажем. Но има Субарута 2.5 с фабрична газ - Bi-Fuel модели. Те са най-готиното решение на газ, но се намират рядко и читавите изчезват моментално. Но същото важи и за читавите Акорди... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #12 Отговорено 14 Август, 2014 И при Subaru има някой недомислици - доста " греят" моторите - особено 2.5, хвърлят гарнитури и кривят глави... Има една цяла тема, кой какви радиатори е сменял - приспособявал, термостати нови, ... всякакви щуротии... А и разхода на Honda - та ще ти се види като на малолитражка, сравнен със Скуби - то... И аз се бях засилил, ама явно още не съм дорасъл... п.п. Accord дизел не бих си взел - лично мнение 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #13 Отговорено 14 Август, 2014 Дизела основно ми харесва заради динамиката...Явно ше се разглеждам за к24 поне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #14 Отговорено 14 Август, 2014 Виж тази обява- http://www.cars.bg/c481096. Мисля, че субарито е с фабрична газова уредба и търговеца е коректен. Автокъщата е Loris auto. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #15 Отговорено 14 Август, 2014 Аз търся Легаси не искам Аутбек и бюджета е до 10к таван.Тези съсбзаводските газови с нещо променено в главата ли са или са си стандартни... ако са си стандартни предпочитам без газ и аз да си и сложа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #16 Отговорено 14 Август, 2014 Естествено че на тази със заводска газ всичко по двигателя е променено спрямо октановото число на газта, смазочните й свойства, гърнетата да не ръждясват от водата и тн и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #17 Отговорено 14 Август, 2014 ...Акорда нямаш ядове супер успешен двигател и като цяло кола.Имаш пак големият разход за маховик около 2500лв. мисля излиза с труда и истински части...заблуждаваш човека. Няма никакви 2500лв. Коментирано е многократно, колегата може би вече е прочел.Аз бих добавил да огледаш Субаруто за ръжда. Преди да купя моя акорд и аз ги гледах. Не мога да кажа, че това е причината да избера акорда, но ми направи впечатление, че в Германия се продават стабилно изгнили екземпляри, каквито е ясно че няма как да се видят в такъв вид в България, джамбазите ги замазват тези неща на колите над 10 000лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #18 Отговорено 14 Август, 2014 Естествено че на тази със заводска газ всичко по двигателя е променено спрямо октановото число на газта, смазочните й свойства, гърнетата да не ръждясват от водата и тн и тн. А какво правим с клапаните?! Питам, защото някой беше писал някъде, че "фабричната" газова всъщност не се монтира в завода производител. Значи заводът дава някаква партида на някаква фирма, която им монтира газова уредба. Това означава ли и отваряне на двг, и за всички автопроизводители ли се отнася?! Недко, понеже не съм в час със Скубитата, Легасито 4х4 ли е, или само Аутбека е?! Ако да, нещо не схващам, защо реши да го сложиш в една категория с Акорда?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #19 Отговорено 14 Август, 2014 ..........понеже не съм в час със Скубитата, Легасито 4х4 ли е, или само Аутбека е?!.............. Всичко с емблемата на Субару е 4х4, без значение дали е Vivo или миниван Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #20 Отговорено 14 Август, 2014 Според мен, ако няма замисъл да се възползва често от 4х4-то , ходене на ски зимата примерно или друг трудно проходим терен, мисля Субаруто няма много предимство пред Акорд 2.4 да речем, защото колегата спомена за динамика по-горе. Както и писа нежелае да е Outback който е с по-голям просвет, съответно задвижването остава главната разлика. И предвид последните зими, за 2месеца в годината полза ... останалите 10 си носиш не нужен "багаж". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #21 Отговорено 14 Август, 2014 Просто си търся голяма кола за возене, не че съм ги сложил в една графа, просто като визия ми допадат и цените им са близки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #22 Отговорено 14 Август, 2014 (Редактирано) .................. и бюджета е до 10к таван............................... За тази сума просто забравяте за дизел под 150 000 и след 2005г., така че по добре е да се ориентирате към бензиновата версия на Accord. Редактирано 14 Август, 2014 от pendoc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #23 Отговорено 14 Август, 2014 Абе аз силно се съмнявам дизелова кола 2005-6-7 да има под 200 000км ама както и да е Дали ще е 10 или 20 000лв тя пак ще е на тея километри щото едва ли някой си купува кола да му седи в гаража.Слагай средно по 20 000 на година и виж какво става, да не говорим че някои правят и по 60 000км на година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #24 Отговорено 14 Август, 2014 Понеже не ми дава да редактирам пиша нов пост.Как се представят Автоматичните кутии на Акорда?Споменаха ми че били безумно дълги и едно че нямала мощност колата и горяла много... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #25 Отговорено 14 Август, 2014 ..........понеже не съм в час със Скубитата, Легасито 4х4 ли е, или само Аутбека е?!.............. Всичко с емблемата на Субару е 4х4, без значение дали е Vivo или миниван Освен някои Импрези и Джъстита, които са само на предно .. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stan4o 26 #26 Отговорено 14 Август, 2014 "фабричната газова" на Субару е газова поставена от местния дилър, като може би тох е поел гаранцията, няма никаква разлика в двигател, генерация итн. Колегата пита за модела който е след 2003г там проблемите с прегряването са решени. Реално само първите 2.5 двигатели на субару имат масово този проблем (EJ25D произвежда се до около 2000г след това е EJ251). Ако можеш да се лишиш от още малко динамика най-добрия ти избор е легаси 2.0 - 137 коня (има и автоматици), мисля че след 2006г дори го водят 157 коня, но това е по-скоро маркетингов трик от колкото реално може да се усети разликата. Относно демферентния маховювик на 2 литровия двигател може да се смени с обикновен, за 2,5 не съм сигурен така че ако само това те насочва към автомата помисли още малко и не изключвай и ръчката АВД-то не е за проходимост, а за стабилност на пътя, така че изобщо не е ненужна екстра през останалите 10 месеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #27 Отговорено 15 Август, 2014 Естествено че на тази със заводска газ всичко по двигателя е променено спрямо октановото число на газта, смазочните й свойства, гърнетата да не ръждясват от водата и тн и тн. А какво правим с клапаните?! Питам, защото някой беше писал някъде, че "фабричната" газова всъщност не се монтира в завода производител. Значи заводът дава някаква партида на някаква фирма, която им монтира газова уредба. Това означава ли и отваряне на двг, и за всички автопроизводители ли се отнася?! Краси-Мир, по-назад специално съм писал за клапаните на боксерите - но като цяло проблемът с клапаните е на 3.0 H6 двигателя, май с 2.5i не реват. При Субару наистина е така - доработка е газта. Далеч не е така при всички автопроизводители. Fiat & VW са си с фабрични автомобили на CNG/LPG и примерно имат огромен резервоар за газ, малък за бензин и табло с уреди показващи нивото и на двете. При "българските" китайски Great Wall-и е още по-малко фабрична - дори няма табелка "Bi-Fuel", просто слагат газов инжекцион с течна фаза в оторизиран сервиз и запазват гаранцията. За другите не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #28 Отговорено 15 Август, 2014 Да де, аз затова попитах за капаните, защото ти ги спомена, а после каза, че всичко по двг е променено, т.е. включая и клапаните ли, исках да кажа. Извинявам се за оффа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #29 Отговорено 15 Август, 2014 Човек, ... скачай в Accord бензин и си свиркай... От Prelude ще ти е малко криво, ама съм минал по тоя път... Комбито е отвратително, ама... Тия са били пияни, когато са го пуснали в продажба... Новите коли са така, да знаишшшш. Субаруто е по - красиво... Ама е хала, ... така де, гълта... , не само смуче... п.п. Баси, ... мнението е като задника - всеки си го има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #30 Отговорено 15 Август, 2014 (Редактирано) Комбитата отзад или са били пияни като са ги правили или нещо Холандско са пушили и нещо яко са го омотали...Комби Акорд на 100% няма да е макар че има един куп Type S-и за продан такива.От Прелюда с 200коня на гумите на каквото и да се кача все ще е спряло така че за вървенето е ясно че няма да ме впечатли.Субарото наистина е доста по красиво комби варианта...Интересно ми е как се представят автоматичните кутии на Акорда(бензина) ? пп... и др. въпрос като изключим вървенето К20 или к24 ?Кой е по читав и по лесен за поддръжка ?На 101% ще се газифицира ! .. някой да няма от Люлин наблизо да иде да погледне това СубарИhttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395861499259892&slink=78t7s9 Редактирано 15 Август, 2014 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #31 Отговорено 15 Август, 2014 С 2.4 съм ходил до Австрия и обратно - макар и скопената версия, ... оттатък океана, който е 162 коня... ( заради акциза - най - вероятно ) Каране сериозно - по спомен беше нещо като 7 - 8... , ... даже се учудих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 47 #32 Отговорено 15 Август, 2014 Според мен и К20 и К24 са еднакво читави. Аз съм със К24 и съм много доволен и от разход и от поддръжка и от всичко. Аз като цяло гледам да карам икономично и средния ми разход за момента е 9.4 Виж в carspending.com има много колеги със К20 мотори, какви разходи са записали. К20 определено е по-икономичен от К24 (то си е и до стил на шофиране), но пък е "по-спрял" от К24 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #33 Отговорено 15 Август, 2014 Супер, значи какъвто и читав да намеря няма да сгреша... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #34 Отговорено 15 Август, 2014 Слагаш на кантара - плюс 40 коня, ... срещу данък и малко по - висок разход, макар че, ... п.п. Казах ли " малко "... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #35 Отговорено 15 Август, 2014 Не, какъвто се падне само да е читав При нас данъка ще е около 250лв - не че е малко ама не е и много(за К24 190кс говоря). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #36 Отговорено 15 Август, 2014 И какво сега , ако колегата намери запазен акорд дизел ,да не го взима а ? Карам дизелов акорд вече втора година, и нито съм сменял този прословут демпферен маховик ,нито ми е пукнат колектора ,нито ми вие турбото. Нямам никакви впечатления от субару, но съм карал и бензиновия и дизеловия акорд , като бензиновия беше с газ , и беше К20. Та мога да кажа че и бензинките с газ не са съвсем безпроблемни. Като например: 1. Скъпа газова уредба 1500-1800 лв за предпочитане с омаслител на клапаните ,масло за омаслителя около 40-50лв за 8-10к км. 2. Чест реглаж на клапани , на около 20-25к километра, ако се прави в сервиз цена около 70-80лв + оставяне на колата от предния ден , за пълно изтиване. 3. Честа смяна на свещи ,и диагностика на газовата. 4. По бързо запушване на катализатора , гниене на изпускателната с-ма , в следствие на отделената вода. 5. Ходене всяка година за узаконяване на газовата система 6. Недобрата газ в БГ, лично на мен някакви боклуци минаха през 2 та филтъра и запушиха изпарителя,нищо че зареждах само от големите вериги бензиностанции. 7.Влошена динамика на автомобила . И разход градско в Пловдив 12-13л/100км. Като не слагам бензина за палене и загряване до 40 градуса Напоследък все по често се говори в чуждите, а и в нашия форум за износване на разпределителните валове ,а в една друга тема и за прекъсваща бобина. Така че според мен акорд бензин с газ не е толкова по надежден от дизеловия вариант, и дискусията май е че се взима най читавия автомобил било той акорд или субару , бензин или дизел. Успех на колегата в намирането на кола , и дано скоро да се похвали с новата си придобивка. П.П Познавам колега със сивик с 2.2 дизеловия мотор ,които е на 300+ к километри ,колата е купена нова от бултрако, и съеденителя ,дюзи ,помпи , турбо, колектори ,и др не са сменяни.Единствено са сменяни предните амортисьори 2 пъти . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accordeonist 3 #37 Отговорено 15 Август, 2014 Труден избор те е налегнал! Колите са безкрайно различни като идея.Имаики впредвид ,че ще го караш в България по логичният избор е Аутбек или Легаси.....Все пак сме държава в която си плащаш винетни такси за да караш Оф-Роуд.Голям недостатък на Акордеонът7 е липсата на 6 предавка при К20А с Ръчна скоростна кутия.!Изненадан съм от сравнително евтините резервни части за кола произведена 2007....в сравнение с Нисан П10 на 20 годинки Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #38 Отговорено 16 Август, 2014 ............Абе аз силно се съмнявам дизелова кола 2005-6-7 да има под 200 000км ама както и да е .................... Принципно сте прав, но не е невъзможно. Моята е 6-та година и е на 72 000 км. От България е по-вероятно да намерите дизел на малко километри. При всички положения търсите екземпляр след фейслифта 2006г. Шофирането с дизела на Хонда е истинско удоволствие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #39 Отговорено 17 Август, 2014 Може въпроса да прозвучи глупаво но кои К24 Акорди са с 6 степенна кутия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #40 Отговорено 17 Август, 2014 К24 от появата си 2003 г. са с 6- степенна механична и 5- степенна автоматична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове