Jump to content
Sign in to follow this  
vazmuten

Неудобни седалки на ново CRV

Recommended Posts

Здравейте,

имам проблем със седалките на новото CRV, последно поколение. Нещо не мога да се наглася и ми се подбиват долните части. Вече се появиха и болки в кръста, хем използвах и настройките за лумбалната опора. И това с кръста се появява за 15 мин. градско каране, особено по паветата - при междуградското поне това го няма като проблем.

Гумите са фабричните 18", но съм ги сложил на налягане 2.1. Седалките са с механични настройки, но за съжаление няма промяна на наклона на основата на седалката. Материала е кожа и алкантара. Иначе съм висок 185 см., ако това има някакво значение. Вдигах, свалях, местих напред-назад и седалката и волана ... нещата принципно не се променят. А по време на 50 мин. тест драйв си беше супер удобно. Дунапрена ли е твърд още !?!

 

Някой има ли подобен проблем и идея от какво се предизвиква, ще се оправи ли с времето и съответно някакво смислено решение за него ?

Edited by vazmuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е само при теб така - такива са на всички СР-В! :)

Шофьорската седалка пак се ядва, но ако се возиш 1 час на пасажерската, или на задните, се е :ebanjeee:  майката.

Направени са от някаква гадна корава пяна, но това е по-малкия проблем.

Големия проблем е, че имат къса седалищна част /обърни внимание/ и това е точно предпоставката да не са комфортни, особено за по-високи хора, с по-дълги крака! 

С тези къси седалки, гадовете създават илюзия за по-голям обем в купето, съответно уж повече място за краката.

Свиквай.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е само при теб така - такива са на всички СР-В! :)

Шофьорската седалка пак се ядва, но ако се возиш 1 час на пасажерската, или на задните, се е :ebanjeee:  майката.

Направени са от някаква гадна корава пяна, но това е по-малкия проблем.

Големия проблем е, че имат къса седалищна част /обърни внимание/ и това е точно предпоставката да не са комфортни, особено за по-високи хора, с по-дълги крака! 

С тези къси седалки, гадовете създават илюзия за по-голям обем в купето, съответно уж повече място за краката.

Свиквай.

Ми мен си ме боли кръста сериозно, както и седалищните части - търсихме комфортна кола и по принцип CRV-то го дават като най-комфортното от всички в този клас. Иначе Mazda CX-5 и Toyota RAV4 определено возеха по-твърдо. При мен шофьорската и пасажерската са еднакви, така че не виждам каква е разликата ?

 

Това със свикване няма да стане. Питането е дали се отпуска тази пяна, примерно  с времето или с подгряването на седалките!?! Или се слага отгоре възглавничка с мемори пяна примерно. Някой пробвал ли е успешно вариант за справяне с проблема ?

Edited by vazmuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма промяна на наклона на седалката ???? верно ако ти е речено да седиш като на пеика начи като на пеика , не може да я килнеш да ти пропадне малко гъза на долу? Ужас ти разби всичко детско в мен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами и аз имам проблеми с кръста от едно течение и гледам да стоя по-изправен.Да не съм висок колкото вас,но пак ми е горе-долу удобно :D Другия месец ще пробвам на едни 800км да видя как е(Търново-Варна и обратно) :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В същност ми е интересно къде е проблема - дали седалката е по-изправена от необходимото или по-потънала. По форумите пише на релсата на седалката да се добавят 3 броя 3/8" шайби с цел повдигането на предната й страна. Вие как мислите ?

Edited by vazmuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста нови автомобили имат тоя проблем поне по това ,което чета по другите форуми.Даже БМВ са върнали бройки в завода за смяна.Инжинерите са били сметнали ,че ще омекнат ,ама нещо не се случило и сменили пяната пак с твърда ,ама с по-големи отвори.Това го търсих във връзка със седалките които се охлаждат....

С други думи да ви имам проблемите.Дайте ми една нова Хонда ,аз ще си сложа седалките от Сивика :).

АКо се поразровите по тунинг сайтовете ще откриете седалки като за вас,даже може и по поръчка за дупето.не са кой знае колко скъпи,щом сядат на тях деликатните части :)

 

Възмутен,погледни как са лапите на седалката,На повечето Хонди болта е хоризонтален и не виждам как ще подложиш шайби отпред.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За година и 3 месеца и 25000км съм нямал никакви проблеми със седалката! Наистина се различава от тази на Акорд 7, но бързо свикнах!

Повече ми беше проблем да се наглася спрямо волана и таблото. Вътре е ЦРВ-то е по-широко и подлакътниците ми идват малко в страни, когато придържам волана.

А ако ти е твърда седалката, пробвай с мемори пяна, може да има ефект!

Болки в кръста не съм имал, а аз имам дископатия, така, че по-вероятно е като мен в началото да не си се нагласил към волана и се чустваш неудобно!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно поръчах допълнителна седалка от ebay.uk, а и колега обеща да донесе 50х50 парче мемори пяна - ще тествам и ще пиша. 

 

Нагласих се по-отвисоко, в по-седнало положение и по-близо до волана, а и по-прочетох, че седалките се отпускали с времето. Отделно днес се сетих да пусна подгряването на седалките и имам чувство, че пяната започна да омеква :)

 

Относно шайбите отпред, да, отпред e болта, но може би се има предвид по-друго повдигане. Ето го източника, може и да не съм го схванал правилно за релсата (http://www.fitfreak.net/forums/2nd-generation-ge-08-present/60996-uncomfortable-seats-help.html#post936957):

"... Pull the front bolt on the seat rail, insert 3ea 3/8" washers under the front of the seat rail then bolt through w/ original seat bolt is all it takes..."

Edited by vazmuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Правилно си разбрал за шайбите, но при техния фит(джаз) седалката е хваната по друг начин и при подлагане на шайби предния край се повдига.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я да видя какво поръча от ебеи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи при нашия вариант,отвора се доразпробива ,така че да стане елипса,опъва се нагоре и се стяга.Болта има имитация на зегерка и ще държи.Може да се разшири отвора в едната посока само с дремел или салия.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мина повече време, и взех тази седалка и тази лумбална опора. Отделно се стягам и с колан с метални пластини през кръста, дори и да трябва да шофирмат за 5 мин. в града. За справка, в Toyota Avensis 2002 г., Citroen Berlingo 2001, Skoda Octavia 2009 г., Renault Megane 2000г. нямам такива проблеми и си шофирам без тези добавки и без болки.

 

Джантите са 18" и сега за зимните гуми ще ги сменям със 17", дано да има промяна във возенето в по-мека посока. Започвам да се съмнявам, че по време на тест драйва тези от Бултрако са били изпуснали гумите, за да е по-комфортна возията. То си светеше индикатора за налягане в гумите, но те казаха, че това да не го гледам.

 

И като че ли най-големия ми проблем е, че не мога да се настроя към таблото. Има доста филмчета в Интернет как да се нагласиш, но на практика при мен в Honda CRV не могат да се изпълнят: Ако педалите са ми удобни се оказва, че съм много далеч от волана, дори и при максималното му разтягане и при най-долното му положение. Единственото спасение е да вдигна седалката нагоре и да изправя облегалката, но тогава става наистина неудобно да се кара при седалка почти на 90 градуса, а и от тавана преставам да виждам светофарите, защото съм високо. Другия вариант е да се приближа към таблото и волана да ми е удобен, т.е. при опъната ръка  горната му част да ми е под китката. Тогава обаче краката са ми свити почти на 90 градуса и трябва да ги вдигам от педалите нагоре при всяка промяна, а това е ужасно неудобно.

 

Отделно от всички настройки непрекъснато чувствам, че ще се изпързалям напред от седалката и цялото ми напрежение е в краката, с които се спирам в педалите да не се изхлузя напред.

 

 

 

Вие как я шофирате тази кола !?!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Брей, верно ще се окаже че първа генерация фейслифт е най удобна, имам си и ъглово регулиране на седалната част и по меки гуми. :). Колега при различните нива на оборудване да не би да се предлагат различни седалки?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Брей, верно ще се окаже че първа генерация фейслифт е най удобна, имам си и ъглово регулиране на седалната част и по меки гуми. :). Колега при различните нива на оборудване да не би да се предлагат различни седалки?

Ами то вече и аз се чудя дали не предлагат различни коли !?!

 

Но питането ми е как ги карате тези неща - как са Ви нагласени седалките, явно аз нещо не правя както трябва, знам ли !?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм в потресс... най-новото ЦРВ и такива проблеми? Първо, забелязвам ,че явно самият колега има някакъв здравословен проблем с кръста , понеже 15 минути градско каране дори на дъсчена пейка, трябва да нямаш болки в кръста. Глупаво звучи всякакво преправяне и купуване на други седалки в един чисто нов SUV. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук малко хора карат новия модел. Аз мога да кажа при мен на 1 ген. Съм пробвал всякакви положения на седалката и най удобно ми е леко повдигната в предната част, съответно леко спусната в задната, с облегалката горе долу следва правия ъгъл със седалката. При хоризонтална седалка все едно си на трапезарски стол и всеки момент ще се изсипеш напред.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

с Наклона на седалката пробвал ли си? Като се ни повози онзи ден останах с впечатление че ти е килната назад, лично на мен по изправена седалка ми е по-удобно (след известно време в началото е малко стегнато и странно)

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз смятам, че проблема идва от положението на тялото. Като караш Акорд или друга ниска кола, седалките са ниско и е нормално човек да си отпусне облегалката назад. Но при високите коли се седи като на стол, краката /колената/ са по-надолу и за това трябва да се прави друга нагласа!

Има разлика и в широчината на седалката: при акорда е спортна и шофьор с широк гръб не се чувства комфортно. При ЦРВ-то не е толкова тясна, но пак има доста изпъкнали странични подпори и това е неудобно за много хора!

Трябва да пробваш и с по-изправена облегалка, аз така карам и нямам проблеми с удобството!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук малко хора карат новия модел. Аз мога да кажа при мен на 1 ген. Съм пробвал всякакви положения на седалката и най удобно ми е леко повдигната в предната част, съответно леко спусната в задната, с облегалката горе долу следва правия ъгъл със седалката. При хоризонтална седалка все едно си на трапезарски стол и всеки момент ще се изсипеш напред.

 

Ти леко вдигаш предната (1-2 см.) и леко сваляш задната (1-2 см.) и ето ти разлика от 4 см.

 

Днес взех рулетката и сравних на Toyota Avensis  и на CRV-то седалките и положението на шофьора. Еми седалката на CRV-то я измерих 50 см, колкото е и на Авенсиса и според мен изобщо не е толова къса - хайде да има 2-3 см. разлика. По другирте мерки са горе долу също еднакви, но намерих една съществена разлика: наклона на основата на седалката. При Авенсиса в задната част спрямо предната беше 12 см., а при CRV-то към 7см., което си е 5 см. разлика, а това е съществено. Утре пак ще ги меря, че ми се вижда много, но ако е така напълно нормално е да се чувствам все едно изпадам напред и това да обяснява целия доскомфорт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, според мен недей да се мъчиш, а си потърси друг автомобил който да ти е на сърце и в който ще се чувстваш достатъчно комфортно. Без да искам да те засягам, но според мен вече проблема ти се е трансформирал от физически на психически. То при толкова мерене, изчисления, сравняване, търсене и т.н. даже и на седалка от летяща чиния да седнеш в ЦРВ-то, пак нещо ще те мъчи..  Аз по себе си съдя, така някой път на автомивката като ми разбърникат седалката /без значение от колата/, толкова се дразня, че със дни не мога да я наглася после ...  и така докато не забравя за проблема. При тебе това май вече няма как да стане.

А иначе по темата - и аз карам същото СУВ-че, висок съм колкото тебе - 186 и вече нямам абсолютно никакви забележки по отношение на седалките. Напротив, намирам ги за практични, със стабилна странична опора която ми помага много в завоите и намалява клатушкането, което типично при СУВ-те /ТЛК например е обратния пример /.  Наистина сякаш след година и половина, сякаш дунапрена на седалките поомекна или и аз си втълпявам просто, но в началото и аз и жена ми изпитвахме известен дискомфорт в седалищната област /при едно 8 часово пътуване до Гърция например/, като от около 6-8 месеца обаче такива забележки категорично вече нямам. А иначе според мен оплакването за седалките е доста често срещан проблем:

http://fakti.bg/avto/110426-avtomobilite-s-nai-udobni-sedalki

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/41703-%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0/

http://www.forum.offroad-bulgaria.bg/showthread.php?t=62072&page=4

http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=14366

http://forums.mbclub.bg/topic/33654-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B0/page-5

 

 От друга страна, аз също карам голям брой автомобили, които са от различни марки и модели и смея да кажа че имам добра база за сравнение  на ЦРВ-то.  Определено не съм забелязал нещо което да е осезаемо по-зле в Хондата, отколкото в другите автомобили /седани, СУВ, ванове/ по отношение на седалките. Дори доста от седаните са ми били по-неудобни от хондата - например Октавия, Ауди А6/егати спорта/, новата Нисан Алтима, а като се замисля даже и в Авенсис и Акорд не съм се чувствал по комфортно. Но определено, каквато и да е била колата ако пътувам от София до Пловдив и обратно за един ден изобщо няма обърна внимание на седалките, а по-скоро на други други детайли от колата. Между другото, най-удобно ми беше в старата Лагуна - направо возия разкош...

 Така че, според мен усещането за комфорт си е доста индивидуално и в тоя случай ако не те кефи, най-добре си потърси друг автомобил, а не мисли за разни гайки и измислени подложки. Това няма  да ти реши проблема, а само ще те накара да се чувстваш още по-зле..

Успех... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

........Днес взех рулетката и сравних на Toyota Avensis  и на CRV-то седалките и положението на шофьора. Еми седалката на CRV-то я измерих 50 см, колкото е и на Авенсиса и според мен изобщо не е толова къса - хайде да има 2-3 см. разлика. По другирте мерки са горе долу също еднакви,......

 

 

Е точно тези 2-3 или може би-4 см. при мен са проблемните и за тях ти бях споменал преди.

Ако седалките бяха два пръста по дълги, щяха да са по-удобни /коравата пяна я оставям настрана/.

Иначе когато ме возят /на дълъг път/ , си реших проблема с една допълнителна дунапренена възглавничка за 5лв. :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Японецо е умен, иновативен, дисциплиниран, отговорен но.........дребничък. И като се е качил някой шеф 1,50м да тества седалката и са му щръкнали крачетата, та решили да я отрежат и да я направят подходяща за среден ръст 1,65. Аз ся като гледам статистиката тука във форума, то май няма хора под 1,80м дето да ги караме тия ЦР-Вта всички генерации. И всъщност седалките на новото CR-V само от дунапрен ли са, щото в мойта има и пружини?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, според мен недей да се мъчиш, а си потърси друг автомобил който да ти е на сърце и в който ще се чувстваш достатъчно комфортно. Без да искам да те засягам, но според мен вече проблема ти се е трансформирал от физически на психически. То при толкова мерене, изчисления, сравняване, търсене и т.н. даже и на седалка от летяща чиния да седнеш в ЦРВ-то, пак нещо ще те мъчи..  Аз по себе си съдя, така някой път на автомивката като ми разбърникат седалката /без значение от колата/, толкова се дразня, че със дни не мога да я наглася после ...  и така докато не забравя за проблема. При тебе това май вече няма как да стане.

...

 От друга страна, аз също карам голям брой автомобили, които са от различни марки и модели и смея да кажа че имам добра база за сравнение  на ЦРВ-то.  Определено не съм забелязал нещо което да е осезаемо по-зле в Хондата, отколкото в другите автомобили /седани, СУВ, ванове/ по отношение на седалките. Дори доста от седаните са ми били по-неудобни от хондата - например Октавия, Ауди А6/егати спорта/, новата Нисан Алтима, а като се замисля даже и в Авенсис и Акорд не съм се чувствал по комфортно. Но определено, каквато и да е била колата ако пътувам от София до Пловдив и обратно за един ден изобщо няма обърна внимание на седалките, а по-скоро на други други детайли от колата. Между другото, най-удобно ми беше в старата Лагуна - направо возия разкош...

 Така че, според мен усещането за комфорт си е доста индивидуално и в тоя случай ако не те кефи, най-добре си потърси друг автомобил, а не мисли за разни гайки и измислени подложки. Това няма  да ти реши проблема, а само ще те накара да се чувстваш още по-зле..

Успех... 

 

 

 

........Днес взех рулетката и сравних на Toyota Avensis  и на CRV-то седалките и положението на шофьора. Еми седалката на CRV-то я измерих 50 см, колкото е и на Авенсиса и според мен изобщо не е толова къса - хайде да има 2-3 см. разлика. По другирте мерки са горе долу също еднакви,......

 

 

Е точно тези 2-3 или може би-4 см. при мен са проблемните и за тях ти бях споменал преди.

Ако седалките бяха два пръста по дълги, щяха да са по-удобни /коравата пяна я оставям настрана/.

Иначе когато ме возят /на дълъг път/ , си реших проблема с една допълнителна дунапренена възглавничка за 5лв. :) .

 

 

Ами и аз се надявам седалките да се отпуснат с времето, сложих си възглавничка, но е под ъгъл и се плъзгам напред повечко. Ще взема да се консултирам с автотапицер за да ми направи по-точна възглавничка. Дъщеря ми отзад понеже спи на дълъг път и се наръби на твърдите седалки и тя иска възглавничка - та явно новите коли ги правят с по-твърда пяна.

 

А иначе като удобство, интериор, динамика, габарити хондата е супер !

Share this post


Link to post
Share on other sites

С един приятел преди време си говорихме, че всички нови коли сякаш  са създадени да се карат само по идеално гладки пътища, каквито в БГ не се срещат често. Уж ги рекламират, че возят плавно и гладко пък то..

Преди 3г. той си взе чисто ново пежо 307 и в началото също беше отвратен от ужасно твърдата "френска" возия и стегнати седалки. Наскоро обаче ми каза че е доволен от колата, което направо ме учуди..

 Та с него си приказвахме, че новите возила сякаш умишлено ги проектират да са по-стабилни в завои и при голяма скорост отколкото да са комфортни като возия. Виж, преди години когато масово се караха коли с по 75 кончета дето на мах вдигаха 160 инжинерите обръщаха повече внимание на комфортната возия.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

По отношение на твърдата шофьорска седалка и липсата на поддръжка на краката, ето официалния отговор от завода в UK:

 

Dear Mr ...,Thank you for contacting Honda (UK)We are disappointed to learn about your recent dissatisfaction with the seats in your CRV. I can imagine this matter has been frustrating. We would recommend contacting Honda in Bulgaria to raise our concern with them directly. Although we do manufacture the vehicle in the UK , it is in Honda in Bulgaria's best interest to offer you a position on the matter to if they can remedy the concern. As a customer of theirs directly , I am sure they will more than happy to support you in the best possible way with this.We thank you once again for contacting Honda (UK)

Edited by vazmuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво казват :) не всички сме завършили 8 ми клас :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги !

Незнам колко е уместно, но и аз да се включа в тази тема - моето ЦРВ е 99 година и също мисля, че седалките не са от най-удобните - както предните, така и задните. Въпросът ми е следния дали може да се сменят предните седалки с някакви от Акорд примерно или от друг автомобил без кой знае колко преправяне. 

То е ясно, че седалките са едни а задници много и няма как да се случат нещата така, че на всеки да е удобно. Аз лично пробвах със няколко вида подложки да слагам, но успех нямам. 

И друг въпрос да задам на въпросното ЦРВ, което със старите брони, може ли да се сложи броня от по новия модел - този след 2000г 147кс 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еее Слави ми завърши го де ;) 

 

Казват,че тия от Хонда България ще са много щастливи да му помогнат по възможно най-добрия начин със седалките :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

По отношение на твърдата шофьорска седалка и липсата на поддръжка на краката, ето официалния отговор от завода в UK:

 

Dear Mr ...,Thank you for contacting Honda (UK)We are disappointed to learn about your recent dissatisfaction with the seats in your CRV. I can imagine this matter has been frustrating. We would recommend contacting Honda in Bulgaria to raise our concern with them directly. Although we do manufacture the vehicle in the UK , it is in Honda in Bulgaria's best interest to offer you a position on the matter to if they can remedy the concern. As a customer of theirs directly , I am sure they will more than happy to support you in the best possible way with this.We thank you once again for contacting Honda (UK)

Типичен шаблонен отговор по европейски. Имат си назначен един Customer Service отдел който дори не е необходимо да познава колите в детайли, а да оформя професионални Client relation писма. Това е практика в 99% при продажби на каквито и да са стоки и услуги и много рядко водят до удовлетворение на клиента. Едно такова шаблонно писмо се състои от няколко части:

1. Благодарност към клиента че се е обърнал към отдела

2. Извинение за евентуално причинени неудобства

3. Прехвърляне на топката към друг отдел в случай че е уместно или обещания че ще се вземат под внимание в бъдеще рекламациите и предложенията на клиента.

Така се "работи" навсякъде. Дреме им на тях че от 5 милиона продажби ще получат 10% рекламации.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се чудя дали за САЩ се слагат същите седалки...

Иначе, при мен на втора ген седалката наистина е по-удобна отколкото в новичкото на Vazmuten :/. Все пак си мисля че след няколко месеца ще поомекне

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еее Слави ми завърши го де ;)

 

Казват,че тия от Хонда България ще са много щастливи да му помогнат по възможно най-добрия начин със седалките :D

Ще умрат от щастие да му помагат :tooth:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се чудя дали за САЩ се слагат същите седалки...

Иначе, при мен на втора ген седалката наистина е по-удобна отколкото в новичкото на Vazmuten :/. Все пак си мисля че след няколко месеца ще поомекне

Ще поомекне, като стане на 10 години да и се отпорят хастарите и излезе на пазара за продан. Аи сиктир ще дам една торба пари за прехвалена марка и ще се чудя как да седна вътре после , една пеика от Борисовата градина ако сложи по ще му е удобно на колегата, тва д аняма елементарни опци за позициониране е гати комфорта за модел 2014. От към надеждност може да е добра ама всичко останало и куца на тая прехвалена марка :) Тея от Хонда ако имат отношение  към клиента по поръчка седалка ще му направят и ще му докарат от Япония, ама никои не го е еня, да ти вземат веднъж парите после оправяи се.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз, честно казано, съм реалист/песимист и не очаквам БУЛТРАКО да направят каквото и да е за седалката. Казаха за момента, че текущата можели да я вдигнат отпед с 1 см. отпред, а на мен ми трябва 5 см, като 2.5 да са нагоре отпред и 2.5 да потъне отзад, за да може лумбалната опора да си дойде на мястото. Според мен смисления вариант е да я заменят за тази с електронно управление, която е по-мека и има въпросната настройка. За сега само казаха, че не ставала (това 1000% не е вярно), а и друг е въпроса колко ще струва, но ще изчакам. 

 

Въпреки всичко гледах и резервен вариант със седалка "RECARO Ergomed E" с въздушна възглавница, но за съжаление вносителя отделно, че им иска много пари е и в Русе.

 

Някой знае ли къде в София монтират RECARO седалки, да си я купя от Европа на прилична цена и тук да ми я монтират, че монтажа си има чалъми, както и необходимост от специална шейна за модела ?

Edited by vazmuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пита ли в Омбре както те посъветвах? За софия другите варианти са бултрако или юби-ко

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пита ли в Омбре както те посъветвах? За софия другите варианти са бултрако или юби-ко

Ми Бултрако твърдо отказаха да монтират електричекста седалка. Първо ще мина на тапицер да я оправят текущата и после при Омбре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се, че отварям пак тази тема, но има ли резултат посещението ти при тапицера? Имам новото ЦРВ и същият проблем, който си описал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се, че отварям пак тази тема, но има ли резултат посещението ти при тапицера? Имам новото ЦРВ и същият проблем, който си описал.

 

Да, монтирахме дунапрен 6 см. на всички седалки на добра цена и вече е конфортно, включително и отзад :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Извинявам се, че отварям пак тази тема, но има ли резултат посещението ти при тапицера? Имам новото ЦРВ и същият проблем, който си описал.

 

Да, монтирахме дунапрен 6 см. на всички седалки на добра цена и вече е конфортно, включително и отзад :)

 

Супер, завиждам ти. А кой тапицер го направи това да отида и аз. Все пак той има вече опит.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...