Jump to content
rulemaker

Край на ремонтите пред блока

Recommended Posts

:D :D :D тия хора са се побъркали нацялоhttp://news.plovdiv24.bg/477823.html
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз го четох това, пълни простотий са. Чудят се кво да измислят тия тъпаци Публикувано изображение щото си немат работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да ни дават по 1000лв за сервиз и ще ходим ;) Иначе точно в Тракия на майната си ще дойдат да ме гледат какво ремонтирам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешните неопитни журналистчета се опитват да изкарат някой лев :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам чуството, че нарочно се измислят такива истории, за да може по форумите да си ги обсъждаме и накрая всичко се забравя и излиза друга история. Живота е много шарен напоследак :zen:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама то пише за пред болка, а аз моята си я ремонтирам зад блока, кефффф !!!Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не отварям нова тема... Става въпрос пак за нов закон при който не се изисква нотариална заверка при прехвърляне на автомобил ! Пример искам да закупя автомобил от Враца, отивам да гледам колата харесва ми и решавам че ще го купя... сега отиваме с продавача в КАТ от съответната област, представяме си личните данн, като продавачът представя талони,гражданска,платен данък и експертна оценка на автомобила(това мисля че от гражданската се определя,но не съм сигурен да ме поправят колегите) и започват да проверяват продавача за неплатени данъци,запори от банки,снимки от камери на кат-неплатени и т.н. Ако всичко е наред попълваме 1 лист и двамата(предполагам нещо като договора за покупко-продажба от нотариус) и аз отивам с тази бележка че колата вече е на мое име в Кат София и ми вадят вече талоните и номерата... Има ли нещо вярно и наскоро някой прехвърлял ли е кола по този начин, защото по този начин се пестят едно 100лв от нотариус... Заплаща се само такса от 20лв и 2.5% от оценката на автомобила ! Ако някой знае за какво става въпрос да сподели... Поздрави колеги ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо примера ти е неуместен защото от Враца Хонда не е хубаво да се купува :D И вече сериозно до колкото знам в Англия схемата е нещо подобно и не занимават продавачите/купувачите с излишна бумащина и разходи. За нас обаче се съмнявам да стане защото нотариусите ще наддадат кански рев. Не може току така да ги разкарат от хранилката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли нещо вярно и наскоро някой прехвърлял ли е кола по този начин, защото по този начин се пестят едно 100лв от нотариус...

Има нещо вярно, но само ако колата е нов внос, ама пък тогава вместо 100 лв. за нотариус, плащаш едни бързи 250- 300 лв. екотакса ..
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И преди 10.11.1989г. имаше забрана за ремонтите, но никой не я спазваше, органите си затваряха очите.Даже дупетатите ако се разровят могат да установят, че законУт още си важи, ама нали требе да отчитаме дейност.ЕС ще забранява канелата, имало вътре евентуален причинител на рак.Ама облекчава диабет, кръвно, действието и е познато от векове никой не го интересува.Вместо канела хапчета, та те така! ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се издържа от малко offtopic :unsure:

 

К'ва канела, к'ви 5 джинджифила.. Днешната "хуманна" фармацевтика ли? Индустрията, която по печалби е веднага след петролната и умело го прикрива!!! Тази им "хуманност" се състои да определя нормални състояния в различните етапи от живота на човек и да им дава

имена на "болести", както и участва в предписанията на лекарствата за новите създадени нужди (болести) от лечение.

Как да искат да ядем канела или пък джинджифил, или пък някои плодове, които не се поддават на ГМ, а изведнъж внушават за много вредни, но остават едни от най-полезните и профилактични за повечето заболявания...

Това са техните виждания за "съчетание на полезното с приятно":

"Регулираме населението, докато му взимаме парите и киснем в

най-райските кътчета на Земята" :)

Дано масата излезе скоро от този контролиращ невидим похлупак, в който са замесени и тези,

които евентуално ще ме гледат тъпо как заедно с определения "лек ремонт-смяна на крушка" си сменям и скоростната кутия - зад гаража, зад блока, пред или зад палатката, в гората евентуално...

зависи от зачатието и термина! :)

Редактирано от pamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според него ще бъде разрешено на собствениците на колите да извършват дребни ремонти като подмяна на крушка или смяна на гума, които са записани в упътването на автомобила.

Ами значи ние с хондите проблеми нямаме, защото в менюъла има инфо за абсолютно всеки ремонт който може да се извърши - кое е дребен ремонт и кое не няма как да докажат - след като го има в менюъла :D
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, има се предвид юзър мануал-а, където ти обясняват 5 страници как се ползва лоста на автоматика и как се определя посоката на гумата... :) , а не сервизния, който производителя няма интерес да е в теб, особено в наши дни. Но все тая, ние българите сме свободолюбиви, не обичаме да ни казват, че трябва да се пикае само в тоалетни чинии :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сервиз мойта хонда МАИСТОРА поглежда -отговор КО НИЕ :)/>)))

Редактирано от djudista

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подобни политхрумвания имам само едно за казване - пак ше ме фанат за двайсе и първия пръст! Сиктиршън!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е поредният закон с 100000 пропуски и никакво действие. Интересно ми само кой орган ще глобява и как ще разбере точно какъв ремонт и как той трябва да бъде извършен. Аз съм сигурен че всеки ще ме подкрепи че крушката на фаровете се сменя след сваляне на главата на двигателя.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива неща могат да се отнасят само за българският човек, който е в голямата си част подвластен на натиска, който ежедневно му се упражнява - негативни новини сутрин, когато съзнанието е податливо..., похвати за раздвоение и несигурност в живота... От такива хора се изкарват пари и се подхранва егото на въвеждащите правилата.. Пример беше задължителната смяна на талоните при наличие на газова уредба на бензинова кола! Който върже - пари и контрол са! :)

Редактирано от pamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа е да лапат сервизите повече,ама нас хондаджиите не ни засяга особено,защото просто хондата не се чупи Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Колеги- веднага с най- лошото почвате... Публикувано изображение

Според мен идеята е да се "узаконят" сервизите, работещи в сивия сектор- защото не плащат никакви данъци, и не само...

И това може би се прави от "официалните" сервизи- разчистване на конкуренцията...

Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Joro, нещо не те разбрах - ако искат да хванат нелегалните сервизи, отиват и го правят. Няма нужда да гонят Бай Иван, дето си е отворил капака на 30 - годишния Москвич пред блока, за да види мотора още ли е там... :D/> По - скоро искат да вкарат байчо ти в сервиза, за да лапат повече данъци после от него. Най - прав обаче е pamo - постоянно трябва да има тормоз на психиката, да има незатихващ стрес и несигурност.п.п. Включително свир..те, които постоянно правим на тъпата Европа... :angry:/> Утре, ако ни кажат, сигурно и жените няма да може да си... :lol:/>

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеКолега Hunter- съществуват много сервизи и сервизчета, които работят в сивия сектор. Доколкото си спомням- имаше такива репортажи- в тези сервизи казват, че ремонтират техни собствени коли, на приятели, роднини- и който се сетиш техен познат... Та идеята е да няма как да се оправдават вече тези нелегални сервизи- независимо къде поправят коли, и за това новите критерии за "автомобилен сервиз" са много по- строги.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората нямат какво да ядат, вървят с наведени глави по улиците и симулират доброто настроение от преди. Не всички, но МНОГО! Някои едва събират пари за обслужването в срок на градските си нисък клас коли, докато "други/те" ежегодно си сменят пневматичните амортесьори за по 4 000лв/брой на скъпите си надеждни немски кошници само в оторизираните сервизи, защото могат да си го позволят! Не могат при цялата тази прогресираща помия в уредената ни държава изведнъж да решат да ни третират като в страните, в които заплатата е 11 пъти по-висока, и хората дори не се замислят да си губят времето пред блока да правят улични ремонти, на които в оторизираните сервизи се чудят - "Как по дяволите е възможно, та този си смени мотора за един ден...на пътя! а ние за седмица с оборудване и специализирани инструменти!"

 

Цялата ни работа е такава...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега някой ако каже че наистина вярва на такива глупости ... :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, влезе ли в сила ще си е като до сега. Ако мислите, че полицията не познава собствениците на такива сиви сервизи? Просто сега ще имат повод да пият по кафе за 20лв след такова посещение. Някакси не ми се вярва да ме глобят, че си сменявам предните накладки пред блока, или си чистя карбовете със спрей или си слагам шумоизолация. Обаче, ако си изхвърлям маслото или антифриза на поляната съм си за глоба отвсякъде. Повечето ми комший го правят и ме отвращават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яко ме грезе съвеста сега като един буден гражданин, как можах миналата седмица сам на улицата да си сваля и кача глава за 2 дни, мани тва ами неможах и да изцапам асфалта, барем да оставя белези и доказателства за деянието, но краи вече в оторизиран сервиз :) всичко искам да ми е оторизирано по колата, дори белите които могат да ми направят при ремонта :) Интересно ми е как я мислят тая работа, е на примерно аз имам китап за ДВГ (тва съм завършил) идва некои глупак и ми казва неможе да си сменяш свещите ще идеш на сервиз, все едно съм завършил медицина вътрешни болести и оня ми казва неможе сам да се прегледаш ще идеш на болницата, като му извъртя една дълга полуоска в главата и ще види голямата мечка на небето посред бял ден :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, тях точно това ги боли - че не сме като тъпите немци или американци ( примерно ), дето не може една крушка да си сменят. Затова е и тая планирана разруха в образованието, бълваща все по - ограничени млади хора, лесни за манипулиране. 

п.п. Иди си купи примерно бойлер и им кажи, че ти ще си го вържеш - това е адски трудно, да знаеш..., поне астро - физика трябва да си завършил. :book: Ще почнат да ти бърборят, че гаранцията ще ти отпадне и трябва фирмени техници да ти го монтират - за има няма 30-40-50 лева, колко са... :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моита си я ремонтирам пред блока и вьобще не му дреме.Да вдигнат доходите и тогава ще ходя на сервиз вместо да си губя времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tо да ти кажа боилера е бая по трудно от повечето неща по колата, първо тряя свалиш стария с тея ръждясали връзки, после като закачиш новия вече тръбите не пасват трябва да нагаждаш нови, тока вече е лесна работа но си е едно на ръка :) Така че по се бих съгласил д ами забранят монтажа на боилера от колкото смяна на свещи :) Те имат някво основание до някъде щото си има хора дето хал хабер си нямат ама като са я закъсали финансово се мъчат сами да си помагат по колата и понякога може да са опасни за самите себе си и околните наи вече. То е ясно че не искат да засегнат повечето самостоятелни "маисторчета" ама няма как да ги отсея от другите, пък и що да не засилят монопола към големите сервизи така ще има явно паи и за тях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта е пълнене на държавната каса, за да има за крадене!

Слави, тях точно това ги боли - че не сме като тъпите немци или американци ( примерно ), дето не може една крушка да си сменят. Затова е и тая планирана разруха в образованието, бълваща все по - ограничени млади хора, лесни за манипулиране. 

 

За съжаление си абсолютно прав, производство на тъпа и посредствена маса, закърмена с чалга, наркотици, никаква образованост и с идеали курвентиите от пайнер с немски лъскави кошници!

 

За немците не си прав, те са нация тенхническа, разбират, но не като нас от всичко, строго специализирани са!

Следващите по технически познания и работохолизъм са японците.

Не случайно Япония и Германия владеят цялата химическа индустрия в Европа и Азия! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За навънка ясно , ами в гаража , който е лична собственост как точно е забранено :punch:  Все едно да ти кажат не си качвай , мотора в хола , че ще изцапаш стълбището .. Ако ме видят да си ремонтирам колата в гаража как по точно ще ме глобят като никой не може да влезе без да го пусна , защото е с нотариален акт и е лична недвижима собственост. Най-вероятно няма да го приемат естествено , но е глупаво да се обсъжда подобна идея дори , ей така се взимат пари и се гуми време за глупости , което в крайна сметка пак ние плащаме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирах това с приятели, но те не го тълкуват първично като мен и предполагат, аз пък се надявам, че идеята е, да се спре порочната практика, всеки отвил и завил два болта, да отваря сервиз и да сере с некомпетентните си действия върху имиджа на тая отговорна професия.

Нека стане като в белите държави - искаш да работиш автомобилен механик, знаеш го, можеш го - яви се на изпит по компетентност, вземи си сертификата и работи. Ако се издъниш - носиш си последствията и пред закона, и пред "Камарата" на механиците.

 

Пък, че няма как да ни забранят да си ремонтираме собствените коли, то е повече от ясно, естествено, докато след ремонтите успяваме да минем ГТП, чиито стандарти само ще се завишават.

Редактирано от Драгойчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека си е казал мнението и веднага получава два гола във вратата... Що така бре, ... хора.

Може да не умее, кой ще му я оправи тогава.

Съседите, наскачали от етажите, за да избягат от жените си - само да видят вдигнат капак и са първи на терена. 

Ако има и една бутилчица да се завърти, ... да видиш к'ви идеи идват тогава. Те, ... вдигнатите капаци са за това... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще е поредният закон с 100000 пропуски и никакво действие. Интересно ми само кой орган ще глобява и как ще разбере точно какъв ремонт и как той трябва да бъде извършен. Аз съм сигурен че всеки ще ме подкрепи че крушката на фаровете се сменя след сваляне на главата на двигателя.

по лесно се сменя ако извадиш скоростите и евентуално пренаредиш предавките  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Статията е написана изключително тъпо. Отново проблема е че журналистите ни търсят сензация и манипулират фактите.

 

Точно в Щатите, които споменавате, има много силен контрол на сервизите. Ако ти сменят накладките на спирачките и стане беля защото не са ти сложили спирачките после правилно - сервиза носи наказателна отговорност. Ако ти сам си смениш накладките на спирачките и стане беля, ти носиш наказателна отговорност. Което е и целта - НЯКОЙ да носи отговорност, когато предизвикаш ПТП, заради кофти сложени спирачки.

 

И тук искат да нарпавят контрол на сервизите, което ще накара някои майстори, които не могат да го спазят, да затворят. Но пък добрите намерения са, че като отидеш на майстор и ти направи ремонт, който не е бил нужен, или е изпълнен некадърно, да можеш да си търсиш правата през органа, който е дал лиценз на сервиза за такъв. А ако ти самия си повредиш колата докато я разглабяш пред блока, стига никой да не пострада, никой няма да ти каже нищо. 

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека си е казал мнението и веднага получава два гола във вратата... Що така бре, ... хора.

Може да не умее, кой ще му я оправи тогава.

Съседите, наскачали от етажите, за да избягат от жените си - само да видят вдигнат капак и са първи на терена. 

Ако има и една бутилчица да се завърти, ... да видиш к'ви идеи идват тогава. Те, ... вдигнатите капаци са за това... :punk:

Човек с практиката се научава, стига да има кой да му покаже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...