Jump to content
Слави CR-V

Мнение за състояние на свещи

Recommended Posts

Здравейте, темата не е за този раздел щото колата не е Хонда, но в този раздел се познавам с повечето от вас, и доста от "капацитетите" както казва Myamoto са тук и на вас разчитам за мнение. На кратко: Колата е Ипсилон 2000г. 1,2 мотор 8 клапана на цилиндър,(хаха след забележка от колегата kvd74 се поправям, 8 клапана мотор ) моно инжекция, съвсем прост, проблема е че зимата особено, сутрин като запали и секунди след като е стабилизирала обороти и почва да работи на 3 цилиндъра, първи цилиндър не работи, искра има до него, излишно е да казвам че съм проверил по всякъв начин кабели свещи и бубини, искра има но цилиндъра не работи, компресия има, мерил съм я и на топла и на студена кола , компресията е равна с останалите цилиндри. Малко след като поработи така нещата се оправят, като е топла мърка като коте, и другото е че чезне антифриза, и то не по малко, видимо течове няма, те имат проблем с радиатори на парно често текат, но нямам симптоми моя да тече, не мирише, не поти стъкла и прочие. Та остава да го гори. 99% съм сигурен в това защото преди няма и 20 дена и налях около 1 литър антифриз, сега вече от него и помен няма пак е на дъното на казанчето. Днес свалих свещите, и ето резултата, не знам до колко си личи на снимки, но 3 те са видимо по черни от 1-ва, тя седи като че ли съм я мил, съвсем чиста дори немога да се изцапам на нея. И още нещо колата е така от как съм я купил, вече 3 години и едва 10 000км но си върви не е родила макар че го очаквам хахах :)/> Според вас, и долните снимки мислите ли че наистина гори вода?

https://www.dropbox.com/sh/0t9ub7fjywjyx8v/Nxbgn7Sm8w

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери на студен двигател.Без да я палиш свали 4-те свещи и накарай някой да завърти на стартер.Тя ако смуква вода трябва да пръсне през дупката на който цилиндър има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тва го правих, но не пръска, дори бърках в заподозряния цилиндър с клечка за уши щото е удобно викам ако е мокро ще се наморки но е суха, явно съвсем по малко засмуква, сега чакам от китаи една сонда с камера :) тогава вече ще погледна в цилиндрите :) сетъл съм се и за теста с реактора в антифриза но да видим кога и до кои сервиз ще скокна да го направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Ипсилон 2000г. 1,2 мотор 8 клапана на цилиндър, моно инжекция, съвсем прост,

 

Слави,не ми се струва много прост този мотор,ако е наистина такъв :lol: .

И да,сигурно го гори антифриза,и би трябвало да има повече пари през ауспуха от обикновено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаххахахха олеее верно, не ми е за сефте да правя тая грешка преди време някъде пак бях написал подобна глупост хаха :)За пари от ауспуха.... какво да ти кажа, уж нормални като за кола карана на газ и на къси разстояния, обаче друго ми направи впечатления като ги душех скоро, миришеха странно. Друго си мисля, ако тяо проблем беше от гарнитура до сега за тея 10 000 км не трябваше ли да я духне 100 пъти, почвам да се съмнявам да не е пукнатина в главата, то това са си само предположения, ще се види като и сваля главата на пролет, сега не ми се занимава с нея в студа. А до пролет и друг акъл може да ми доиде, я някои джаз автомат я..... знам ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя мотор всмукателния колектор свързан ли е с антифриза?!?Виж първо там как е гарнитурата и да не бута от там! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да хванеш от ауспуха на тая температура нещо,нито на студен мотор.Водната риза на термостат надува в такта пълнене и тогава може да вкара в цилиндъра нещо.В такт сгъстяване и работа е обратното-влизат газове в водната система.Ако е много малък теча/пробива трудно ще го хванеш.Разширителния съд като на голфа ли е или като на Хонда?Но! свещите винаги го показват,само че снимай без светкавица на дневна светлина или на жълто осветелние(не луминисцетно)в режим макро,само електродите.Гледай да фокусираш добре.Във всеки антифриз/дестилирана/омекотена вода има соли/варовик/,който прави малки бели точки по електродите.Ако си с червен/виолетов антифриз,точките може да са леко розови.Като ги пипнеш с нокът падат лесно.Ако имаш директен достъп с поглед през дупките на свещите,светни с фенерче,което се фокусира и виж има ли измито по челото на буталото.Цилиндъра ,който гори вода,няма нагар!!!.Водата с малко добавки е най-лесния начин за чистене на нагар от двигател от вътре.Ксеном имат такава система :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разширителния съд е на самия радиатор, от едната му страна радиатора е издут все едно има бутилка от 2 литра, присадена там :)/> и те така, принципно не ми се струва да надува във водата, и налягането да е кои знае какво, пробвал съм на 40-50-60 градуса като е позагряла да отвия капачката като очаквах ако надува да изсъска доволно, но нищо, съвсем леко и невинно пссс :)/> Сгреших че не снимах свеща през деня на светло, и с другия апарат че на тоя макрото му не е много читаво. Ще видя утре сутрин да я щракна на светло, при увеличение на снимката се виждат малки бели зрънца, за тях ли говориш Маркони?, или те трябва да се видят и с просто око ??? Щото така трудно ги виждам само като зумна снимката си личат.п.п. като отвориш снимката долу в дясно има 3 точки за още опции, чукни там и даи оригинал имидж след това имаш опция зум и ще видиш къде си личат малки бели зрънца.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са да,видях ги.Пробвай с нокът дали пада бялото и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те, едва ги виждам но падат, което доказва че явно гори вода, само че колегата по горе ми подсказа още един вариант преди да сваля главата, подгрева на колектора, признавам че не съм запознат точно къде минава, знам че влиза горе под моното и излиза от зад, как се дели от колектора и кво е, що е, не знам, ако има няква гарнитура която се е преебала и от там протича на долу и го гори. За това тези дни ще игнорирам подгрева на колектора и ако се оправи................ще черпя :) ако ли не, тиквата долу на пролет. Склонен съм да се надявам да е това щото хем ще мина по тънко хем има и някои признаци които ако мися логично водят към него, когато колата запали сутрин си запалва нормално задържа обороти нормално спадат до 800 и продължава да работи нормално още няколко секунди и след това постепено я усещам как започва да губи цилиндъра, докато не го изгуби на цяло. Та си мисля когато запали и колектора е студен и свит тя започва да засмуква вода от горе, ако гарнитурата е скъсана в този краи към които е 1 ви цилиндър водата се олива по стената на колектора от там поема по "гърлото" на първи цилиндър щото няма как да прескочи в 2-3 или пък да отиде отсреща на 4 ти и се стича в първи, съответно разваля сместа, която на студен мотор и без тва малко и трябва, и всичко се скапва. Като позагрее може би колектора се поразширява и поуплътнява тая дупчица и притока на вода намалява. Поне така мислеики логично си го обяснявам, сега се опитвам да намеря схема на потока на антифриза в охладителната система и да видя как и къде минава в колектора и има ли вариант там да има пробив. Но при всички случаи тези дни ще направя баипас на подгрева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го провери , че на този цилиндър му е наред запалването.На мен повече ми прилича на проблем с тоците.За 10000 км ако вкарваше вода в цилиндъра свещта щеше да е с доста нагар.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как влиза не знам.Аз ги пробвам като източа антифриза и налея чушмяна Русенска вода.Много ни е твърда водата,веднага почва да трупа варовик,там където гори.За водата може да сравните,всяка седмица се чистят всички цетки по чушмите,бойлера на 3 месеца се сменя :lol: За гарнитурата е хубаво на 45-50к километра да се сменя профилактично.Да се поизчисти нагар,клапанчета.Наливам и малко мизерийка за отпускане на сегменти.200 кинта за 5 години служба не те бъркат,а ще свършиш доста полезни работи :).Ако имаш отопление по колектора и дросела,наистина може да има пробив някъде,но това вече на конкретния модел са особенности...Кринг е доста прав.Цилиндър с вода се пали след изфорсирване.Ама кат не мога да погледна....Ако помниш преди 2 месеца беше някъде,минах през р.Росица на половин метър вода и естествено намокрих филтъра.На 2 цилиндъра след изфорсиране се продуха и запали пак на 4.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не и помага изфорсирване да запали цилиндъра, единствено след малко работа се оправя, а как съм проверил тоците.... по всевъзможни начини, друга свещ, няколко други кабела + чисто нови, смяна на бубините, смяна на двата кабела на една и съща бубина. Колата е с две бубини, така че искра има едновремено на 1 и 4-ти и 2 и 3-ти, разменям местата на кабела на 1-4 и проблема пак си остава на 1 ви цилиндър. Така че за тока съм сигурен че го има, наи малкото като дръпна кабела от свеща патка, и съм сменял наи малко 4-5 пъти различни свещи през тези 2 години и зимата винаги си е така, лятото в топлото няма такъв проблем , пали си работи си на 4 цилиндъра, но стане ли под 5 градуса настава веселба. При работа на 3 цилиндъра се чува и някво като по глухо чукане. Трябва да призная че главата е в ужасно мизерно състояние, като свалих преди време да сменя гарнитура на капака, направо ми се уплаши окото като видях къв нагар има горе. Повърнах и затворих, за миг ми мина през ума дали да не сваля главата и да я изчистя, но нямах нито време нито условия и го отложих за друг път, явно този друг път в които ще трбява да я сваля заради гарнитура глава :)/>/>/> Та не знам вариант ли е някои повдигач на клапан да задържа и да не затваря на време,(тя е с чашки и пулове маи) но това би трябвало да се отрази при замерване на компресията.п.п. Kring проблема е че за тези километри от както открих проблема постоянно въртя свещи, тези дензото от снимките бяха чисто нови като купих и обслужих колата, после ги смених с старите иридиики на Хондата с тях карак към 6к, после пак реших с дензото, така че дензото да е навъртяло 2к, но никога не съм виждал по които и да е комплект свещи да натрупа ненормално нагар. Винаги са си били на този хал :)/>/>само дето този път по се загледах и видях че тази едната е доста неприлично чиста.Ето снимки от тази сутрин, направил съм и два кропинга щото макрото на тоя никон е от 5см едва :)/>https://www.dropbox.com/sh/lc7ersrn9v752ku/mxQ-9Hd09iзум през ДропБокс ства долу в дясно има 3 точки от там View Original и цъкваш с лупата. Интересно че сега виждам че и на другите свещи има от тез малки зрънца забележими само при увеличение :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, що и се притрисаш на италиянката, нормално е да удря по едно малко/ 50гр. на ден при теб/ за сгряване, откак застудя всички го правим. :D/>/>/> По темата инстинктът ми ме води към каучуков проблем, ако изключим например сутрешен конденз в дистрибуторната/имаш такава нали, да не се издъня в типа запалване/. Щом пишеш че лятото такъв проблем нямаш все си мисля че не би трябвало да е пукнатина в метал. Повече ми се чини с гарнитурата на колектора. Когато имах Роувър 416/ всички са запознати с прословутото духане на гарнитура на главата/ сън не спях и си мислех че ще го направи въпреки че я взех с духнала и сменена такава. Един зимен ден гледам отпред по гарнитурата на главата вадичка антифриз и изтръпнах и така, карам и доливам цяла зима. Успоредно с това и работа на три цилиндъра докато загрее. Даже стигнах дотам да си поръчам от Англия чудото K-seal, технология за течност съдържаща керамика и медни нишки, която открива подналягането в охлаждащата система и трупа керамика и мед на пробивите. Но подобно на други такива действа за малки пукнатини. За съжаление при мен не помогна и то защото накрая се светнах че всъщност теча идва от скапаната италианска гарнитура на колектора която дори чисто нова изглеждаше като мека пластмаса и поради спецификата на разположението на двигателя под наклон антифриза обикаля и олива отпред по гарнитурата на главата. Купих си Виктор Рейнц много по мека и теча спря. Между другото когато свалих старата гарнитура точно на местата на течовете се бяха натрупали медните нишки на К-seala. В американските форуми има доста писано за него като има противоречиви отзиви. При теб теча е малък и трудно ще го хванеш но все пак си мисля че е теч.Всъщност защо не предположим, че проблемите са ти 2 различни и нямат връзка-малък теч навън през уплътнение и проблем със сместа или паленето на някой от цилиндрите/ конденз в дистрибетора/. При мен бяха тези проблеми. Капачката също италиянски боклук ЕSP или ЕPS не помня, но като смених с Beru спря заработи перфектно след запалване зимата.

Редактирано от HondaExplorer
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те, едва ги виждам но падат, което доказва че явно гори вода, само че колегата по горе ми подсказа още един вариант преди да сваля главата, подгрева на колектора, признавам че не съм запознат точно къде минава, знам че влиза горе под моното и излиза от зад, как се дели от колектора и кво е, що е, не знам, ако има няква гарнитура която се е преебала и от там протича на долу и го гори.

Я преди да сваляш главата си провери мембраните на изпарителя, че аз като ти гледам свещите никаква разлика не виждам .. :) Колектора за сега го остави на мира, там ако е пропуснала гарнитурка, водата ще пада в морето, :) не в цилиндрите ..
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HondaExplorer рано си станал и четеш между редовете :) писал съм 2 бубини, няма капачка :)

mar_tod проблема го има още преди монтажа на газовата, изпарителя е ловато, верно може да има проблем с мембраната но, както казах проблема е преди нея.

Тази сутрин на пук на всички работеше почти нормално е бати, казвам почти щото го нямаше онова кофти пелетечене на 3 цилиндъра :) определено иска да ме побърка тоя италянски кошник :) За сега съм планувал изолиране подгрева на колектора, и ако намеря с какво да погледна в цилиндрите, дори ще кача видеото тука :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Експлорера.Може 2 проблем да има.Двойната бобина ...не може само 1 цилиндр да прекъсва.Цилиндъра или не взима гориво или нещо друго...щом има компресия.Износена гърбица на вал?Снимките са чудесни като реклама на Дензо.Вижда се малко варовик...,но ако беше така 10к километра щеше да се влоши.Явно не е гарнитура.Разглоби колектора,дросела и отдушника на парите,ЕГР,Капака на клапаните.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

mar_tod проблема го има още преди монтажа на газовата, изпарителя е ловато, верно може да има проблем с мембраната но, както казах проблема е преди нея.

 

 

Че аз от къде да те знам, кога си я монтирал тази газова, :) вместо да пишеш 10 пъти бУбина грешно, :P да беше написал един път поне, че газовата е слагана после . :D

Вземай една читава гарнитура тогава и си нарушавай правила 1 и 3 от подписа, :) няма какво да търсиш причини по повдигачи и гърбици на валове, щом дава еднаква компресия на всички цилиндри и щом губи по литър вода, пък течове няма и си сигурен в изпарителя, сама няма да се оправи .. :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mar_tod ми то помня ли какво съм казал, уж гледам да подавам максимално информация, ама пък и да не е много че хората не им се четат дълги постове :)/> А бУбина не знам що така, ама така ми е по благозвучно :)/>, даже и редактора ми я подчертава че е грешна но не я оправям. :)/> ако много те дразни ще се постарая да е с О :)/> Ще я боря само малко да омекне времето и да минат празниците :)/> Ако не заминава си по пътя и влизам в джаза :)/> автоматик :)/> писна ми да ръчкам скорости в града е бати :)/> А и още нещо се сетих, вместо да се чудя и да се мая, оня тест с течноста и оцветяването и ако има газове в антифриза до колко може да му се вярва, на 100% ли е сигурно че е верен ако е положителен, никога не съм го виждал как го правят и как се отчита резулатат само съм чувал. С него поне на 100% ще отмахна проблема с главата и ще се насоча по на горе :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вакума за сервото откъде е на този двигател?Ако е на проблемния цилиндър и това е вариант.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и още нещо се сетих, вместо да се чудя и да се мая, оня тест с течноста и оцветяването и ако има газове в антифриза до колко може да му се вярва, на 100% ли е сигурно че е верен ако е положителен,

Да ти кажа честно, аз лично на този тест не му вярвам, особено като е отрицателен .. :) На няколко коли с проблем в системата и загуба на течност теста излиза отрицателен, ровим и търсим какви ли не други причини и на края като сменим гарнитура на главата, загубата на антифриз изчезва ..По добре направи теста с парфюма, поне ще си сигурен дали наистина ти гори антифриз, или го губи по друга причина ..Сипваш едно шише парфюм в антифриза, палиш двигателя и отиваш да и душиш задника, :D ако мирише на парфюм със сигурност ти гори и антифриз, ако си мирише на изгорели газове, почваш да търсиш течове по системата, водна помпа, съединения, радиатор и т.н...
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиииии mar_tod тва с парфюма не го знаех, още утре ще ливна един шанел 5 и да видим ще подмирисва ли, то така ако и в купето ми замирише значи и радиатора на парното може да таи. Браво, благодаря з аидеята ще кажа резултата :)Kring вакума за сервото е от зад на колектора, но е централно преди да се разделят трабите към 4 те цилиндъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да сваляш главата, дори и с парфюмите на Марин!!!/>Той знае, че от колектора може да гори антифриз при здрава гарнитура, но се прави на динозавъра - Лили Иванова... :P/>А "за морето и машините" филма е друг! ;)/>

Редактирано от d1ma
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата : кой са най-добрите свещи на пазара за CR-V , 128 к.с. , 1998 г? (марка , модел ). Възможно ли е свещите да оказват влияние върху разхода , ако да в какви граници ?Също след смяна на мембрана на изпарител на ГИ възможно ли е да се повиши разхода ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добрите на пазара са NGK LPG6, :) но в предвид цената им от над 30 лв. за брой и NGK ZFR5F-11 ще ти свършат работа .Да, възможно е свещите да оказват влияние върху разхода, особено ако старите са прецакани и не работят 2 от тях (примерно)с новите разхода ще е минимум 50% надолу . :D Възможно е и след смяна на мембраната да се покачи разхода, зависи колко кадърно е сменена.Ако след смяната и част от газта отива в атмосферата или в охлаждащата течност, разхода неизбежно се покачва .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави - пробвай свещите дали са мокри сутрин рано, преди да си запалил двигателя. Това го прави няколко пъти !

Теста със реактива в антифриза се прави лесно -отварят ти радиатора и всмукват антифриз, ако се оцвети значи има изгорели газове в антифриза. Обикновено избягват да го правят, ако няма видимо изтичане на антифриз от казанчето т.е. теста не е много достоверен !

Ако сутрин също ти намирисва капачката или радиатора на изгорели газове също води до гарнитура.

 

Разширителния съд ако се пълни при форсиране на двигателя -ако системата е като при хонда и капачката е здрава смятай че качва налягане т.е. бута изгорели газове в антифризаПубликувано изображение

Като почне да вдига пара от ауспуха сигурно ще ти гори по 1 литър на час антифриз някъде Публикувано изображение/> тъй че това не е толкова показателно прималки течове.

Най -убаво е да светнеш със фенерче сутринта на студен двигател и да погледнеш във цилиндрите дали са лъскави буталата и дали са мокри.

Ако имаш мокро бутало е ясно, но също ако имаш чисто бутало т.е. лъскаво значи имаш пробивна гарнитурата.

 

Може на ниски обороти да не ти пуска гарнитурата, а само на по високи.Симптомите за 10 -20 к може и да не се проявят.

Огледай си старателно радиатора за малки пукнатини и мазни петна.

 

Сутрин пи палене ако ти прекъсва отваряш веднага свещите и гледаш какво е положението.

 

Обикновено като нагрееш предния ден на макс двигателя и го оставиш да поизстине без да отваряш капачката на радиатора т.е. да се запази налягането на другата сутрин проверяваш за прекъсване и мокри свещи и т.н. Тоест при малка дупчица в гарнитурата трябва да постои една вечер с налягане за да бутне в горивните камери - ако е там проблема.

Проверявай си и редовно и маслото не знам този двигател дали има склонност да хвърли антифриз през гарнитурата в маслото ?

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате оня ден преди да ги сваля точно това направих, завъртях я само да препали за секунда две и я угасих с цел ако има вода в някои цилиндър да намокри свеща и като ги свалям да видя коя е мокра, но си бяха сухи. В цилиндрите ще ми е малко трудно да погледна но не и невъзможно, сега събота ще сменям термостат и ще поразглобя малко от горе и ще опитам да видя поне в тоя първи съмнителен цилиндър кво е дережето. Макар че от как подхванах темата, колата работи учудващо добре на 4 цилиндъра сутрин. Иначе съм сигурен че не надува, капачката си е ок, при добре загряла кола си прави нормалното налягане в системата, маркучите с анормално твърди, интересно е обаче друго :) на студена кола в момента антифриза въобще липсва от казанчето, а на загряла се вдига все едно съм долял 1 литър??????? Ако отвия капачката се вдига още бая на горе, че от къде се взима е бати? едва ли чак толкова се разширява. Лятото на загряла кола ако развия капачката направо ще го изхвърли от казанчето, демек колата завира, но си мисля че това си е в реда на нещата, все пак налягането помага за по високата точка на кипене на антифриза, едва ли това да е симптом на газове и надуване в системата.Днес сипах парфюма както посъветва колегата, да видим сега ще подмирише ли, на първо четене поне от парното не мирише, аз се съмнявам след такта изгаряне каква ще е точно миризмата от ауспуха но ще направя и друг тест, сутрин след като е преседяла ще сваля свещите и ще завъртя на стартер да видим ще замирише ли от някои цилиндър на парфюм :) За 500 км от 500те грама антифриз които долях и помен няма!!!! кучка! що си не купих една хонда ми пак италянски боклук хем му ядох дървото с предните две коли, и не, пак, 3 пъти да са, за щастие :) Ся нито да я правя, нито да я продам така, че ми е съвестно да я дам на някои да се чуди и тои кво да я прави и да обикаля по сервизи. Единствено че сам ще си я направя ме блазни, щото от как купих хондата забраих кво е тва ремонт и малко ми липсва омацването хахаах :) Ще докладвам тези дни от новите тестове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате

ами ако пропуска дори и малко газове през гарнитурата в началото няма да надува - даже няма да усетиш по маркучите може да искараш така 20 000 км .И единствено ще доливаш антифриз. Единствено може да хванеш ако пълни казанчето при топъл двигател но трябва доста добре да я изрежеш 2-3 километра.

 

Имах проблем такъв едно време - същите симптоми като твоите - след доста каране и доливане около 1 година и 14-15 к км взе да харчи повече антифриз и почна да се усеща на гадно като подушиш капачката на антифриза и радиатора. Нямаше мокри свещи но при по обстоен преглед се видя едно чисто буталце и то мазничко - преди запалване сутрин.

Ако се караше в нормални обороти сигурно щеше да изкара поне още 15 к км.

Та пълниш на студен двигател антифриза до горе -

2.Загряваш хубаво колата и я вкарваш повече във високите обороти , абе разтрия добре .

3. Оставяш я да изстине една вечер, ако имаш приливник както при хондата - проверяваш нивото- ако се е качило духа газове !

4. Гледаш вътре буталата сухо ли е - това сутринта преди да си я запалил Публикувано изображение

 

Тези бяха стъпките чрез които хванах едва доловимо духане на гарнитурата към антифриза !

 

При сериозно духане на изгорели газове към антифриза се хваща супер лесно , но при ранните симптоми е по трудно ! Независимо от марката и модела Публикувано изображение/>

 

Каква е гарнитурата - метална ли е ?

 

Като е загрята добре колата и я оставиш до сутринта , ако има пробив в гарнитурата то от налягането в антифриза връща при буталата -огледай и за капчици по стените ако се вижда. Най-добре намери от някой микрокамера с подсветка за оглед на цилиндрите !

Имай в пред вид че може да не я хванеш на първата сутрин .Публикувано изображение/>

 

 

ПП при Хондите се хваща по лесно макар да не го казват разбирачите

Ако загрееш много здраво колата и я покараш в червените и капачката е ОК - и имаш изхвърляне на антифриз в разширителя и намаляне на нивото на студен двигател сутрин под капачката на радиатора ти е 100 процента духнала гарнитура ! Също трябва да се изключат и течовете от където и да било.

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, в цял Пловдив няма ли поне един Block Tester ?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има бре, ама виж колегите казват че не може да му се вярва на 100%. Иначе до сега да съм го направил и да знам резултата само 15 лева е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, от ауспуха не мирише но от парното маи подмирисва, след като покарах колата повече та се омеши антифриза с парфюма и аз и жена ми усещаме аромата му от парното, ужас тва е по лошо от това да ти е духнала гарнитурата, тва радиаторче няма сменяне трябва да се свали цялото табло. Маи ще му ливна добавка, имам една останала на HOLTS маи беше и дано я запуши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не,ще прецакаш всичко.Добавките са нож с 2 остриета.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че радиаторчето за парното ти пуска какво общо има с цилиндрите на мотора и тяхната неравномерна работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, ай сега ....не се шашкай. Имаш вече ароматизатор вграден Публикувано изображение/>.

 

Колегата е прав - обърни внимание що ти прекъсват цилиндрите, тва радияторче ясно - оттам къде ше ти изчезва толкова много антифриз ?

Наистина - мани ги теа добавки !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сам си правиш всичко ,що не я свалиш главата да я ревизираш и смениш гарнитурата,колко толкова ще ти струват материалите щом не даваш пари за майстор!Аз ако бях на теб да мога и да имам инструментите разбира се ,до сега да я бях свалил таз кратуна да прегледам всичко и после ако пак нещо не е наред ,тогава да го мислим тука.Мене ако питаш ,свали главата и я закарай да и направят снимка за пукнатини!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, готов си ,Бате! Аз като ти казвам, че имаш поне два отделни проблема. Затваряй крана на парното/ предполагам че е преди него на тази кола :rolleyes:/> / слагайте дебелите дрешки и карай така един месец. Ако не чезне антифриза и лепи една табела- "Продава се, основно за каране през лятото" и скачай в Джаза. Само това тролейбусното CVT нещо не мога да му свикна, поне от клиповете в you tube де.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това не обяснява загубата на 1 ви цилиндър :) просто е още една лоша новина :) маркони и аз не съм фен на добавката и за това и още не съм я сложил и едва ли ще я сложа, като им знам радиаторите на тея коли освен самата дупка на теча ще запуши и половината радиатор хахах :) Пък и наистина от там не би загубила 500 грама, щеше яко д ами поти стъклата и да мирише и на натифриз а нямам никъв проблем с стъклатаБорко не съм я свалил щото имам всичко и мерак и инструмент но нямам условия, в тоя студ не ми се занимава с нея, за това я отлагам на пролет като се постопли че ще правя всичко от вън на пътя де се вика :) инак ако беше топло одавна да сме приключили тази тема, ремонта няма да ми легне повече от 100 лева, 3 гарнитури, един шлаиф и ако няма нищо друго непредвидено това е :) Дори обмислях още по лесен вариант, купувам си една глава втора ръка, ревизирам си я , шлаифам я и някои слънчев ден , свалям моята качвам тази и за един ден съм готов де се вика :) Само да им видя цените, че те цели мотори продават по 150 лева, ама за глава искат 130 :D макар че често се намират и за по 50 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, от ауспуха не мирише но от парното маи подмирисва, след като покарах колата повече та се омеши антифриза с парфюма и аз и жена ми усещаме аромата му от парното,

Бате, все още не си готов .. :) Сега трябва да установиш дали наистина от парното го пропуска аромата, или от към двигателя .Ако има клапа която да затваря външния приток на въздух я затвори и покарай така ..Ако продължи да ароматизира значи наистина е от радиаторчето, ако изчезне аромата значи ти изпуска някъде покрай двигателя и ще трябва да търсиш по обстойно от къде е теча ..Прекъсването на първи цилиндър може да е на токова основа, не е задължително да гори вода за да прекъсва .. ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото тази сутрин си поръчах от ебеи ендоскоп :) 6 диода 7мм глава, :) след 20 тина дена ще и бъркам по дуопките, и ще ви покажа бутало по бутало на къв хал са, плуват ли рибки в цилиндрите и прочие :) За клапата си прав, хич не ми мина през ума да я затворя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Железен си - докато не видиш мокро бутало не пипаш гарнитурата....

 

 

 

 

 

ПП

Напрпаво може да отвориш вече Сервиз Хонда -Слави Пловдив Публикувано изображение/>

Ай наздраве Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...