Jump to content
Sign in to follow this  
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Преди 23 часа, Митко Йотов написа:

ако не ремонтите тепърва престоят

Предстоят,предстоят...!

Едни 200лв. грешни сте дали Митак.

Същата история като твоята,само че героя съм аз с най добрия ми приятел(като твоя🙂) май месец.

 Type S 8-ма 2.4(какво по добро..)

Еми гледат,гледат моите хора в сервиза,всичко "ТОК"!

Да ама НЕ..!

Няколко месеца след покупката се оказа,че гори доста масло.

Та сега,обратно в сервиза за сегменти.

А и валче изпускателно.Да си го знаете всички с K24Z3,че си е консуматив над определени км.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз за К24 на 8ма чух от други пострадали, че след определени км ги има тези проблеми. Подмяната, ако качествено направена с оригинални части не е малко пари, но после си караш нов двигател 😁

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам какво да кажа. ние постъпихме страшно глупаво ама така е когато друг плаща.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicholson не смятам да минавам на дизел карал съм ги достатъчно....  :thumbs1: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега JHM знаеш ли горе долу колко излезе ремонта? Мойта откакто съм я взел си гори по 1-2 литра на 10 000км и така вече 8 години.

Edited by Z-Ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

един или 2 литра гори ? За 1 литър не виждам смисъл да я правиш. да кажем, че маслото ти е 15лв за литър, сметни колко пъти ще трябва да долееш, че да се изравниш с един основен ремонт. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мога да кажа точно, но усреднено 1.5 литра, но съм напълно съгласен, че няма смисъл за 50 макс 100лв на година. Мисълта ми беше, че с годините харча на масло поне при мен не прогресира. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, Z-Ro написа:

Колега JHM знаеш ли горе долу колко излезе ремонта?

Предстои.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо, което според мен може да се окаже важно като нов собственик. Постоянно ме подсеща да превключа на по-висока предавка и става така, че в града мога да съм на 6-та с 60км/ч. За разхода тук няма да говоря гориво се налива най-лесно въпросът ми е свързан с натрупването на коксови отлагания в двигателя при карането по този начин, което неминуемо се случва при бензиновите. Има двигатели чиято конструкция ги прави по-склонни към натрупване и такива, които са по-устойчиви, но е факт, при всички бензинови особено понатрупали те год. и км.. После нещата са ясни спичане на масления сегмент по-трудно смазване на цилиндъра и ако не се отстрани надрани цилиндри. Затова въпросът ми е към хората, които карат от повече време как подхождате и какви са резултатите съответно. Благодаря предварително на всички, които ще се включат.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, vejliv написа:

Нещо, което според мен може да се окаже важно като нов собственик. Постоянно ме подсеща да превключа на по-висока предавка и става така, че в града мога да съм на 6-та с 60км/ч. За разхода тук няма да говоря гориво се налива най-лесно въпросът ми е свързан с натрупването на коксови отлагания в двигателя при карането по този начин, което неминуемо се случва при бензиновите. Има двигатели чиято конструкция ги прави по-склонни към натрупване и такива, които са по-устойчиви, но е факт, при всички бензинови особено понатрупали те год. и км.. После нещата са ясни спичане на масления сегмент по-трудно смазване на цилиндъра и ако не се отстрани надрани цилиндри. Затова въпросът ми е към хората, които карат от повече време как подхождате и какви са резултатите съответно. Благодаря предварително на всички, които ще се включат.

Дизел версията също те подканва да привключиш на по-висока скорост още на 1700-1800rpm, което за мен е недопустимо. Колата рядко се кара дори на 2000rmp, най-често на и над 2200rpm за да няма после проблеми с запушен EGR, колектори и тн. 

 

Това лято тествах  7ца дизел да е карам на 5та със 120км/ч в продължение на 400км в место на 6та скорост и разликата беше 0.2литра повече на 100км. Тоест по-високите обороти почти не влияе на разхода на гориво. 

Edited by didokal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, карам сивик 8 генерация 1.8i-vtec ръчка с газово. Насочил съм се към акорд 8 генерация комби, но се чудя дали да е 2.4 бензин (съответно с постването на газова уредба) или 2.2 дизел. Попринцип търся с ръчна скоростна кутия. Пътувам по около 1200км на седмица, предимно извънградско (на магистралата със скорост 150-160км/ч, на междуградските 120-130км/ч). Моя Сивик след 3500 оборота (135км/ч) става доста шумен, искам да попитам някой, ако има акорд с 2.4 мотора да ми каже на 140-150км на какви обороти е с ръчната скоростна кутия и дали има пак такова повишаване на шума в купето на тази скорост. И при толкова километри на седмица си мисля че ще е по-добре дизел и от към вървеж спрямо 2.4 (особено на баири) и за изпреварването, но съм доста на кантар още.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С тази цена бензиновата с АГУ ще ти гори на половина. Вървежа също е приличен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съгласен с горното мнение, то цената на газта стана смешна, така че голям мотор + АГУ си е оферта. Друг въпрос е дали ще намериш такъв читав, че с газта да не влезеш после във филм..посъветвай се с някой читав майстор..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темите по всичкология бяха създадени, когато нямаше отделни подфоруми за различните генерации.

 

Затова заключвам (и) тази, за да може всички бъдещи въпроси и отговори от тук да бъдат подредени като отделни теми в раздела.

 

Ще бъде по-лесно за намиране и четене.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...