Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

И аз много опулени физиономии съм виждал като кажа, че хонда имат фабричен 1.6 мотор със 185 атмосферни коня. Особено на приятели с БМВ-та. Също ми става много смешно като слушам познати да се възхищават на дадена марка, че изкарали 100 коня от литър ... с турбо... голяма работа :drunk: . Иначе по темата скоро се дърпах с един голф 3-ка. Пича вътре беше сам а аз бях с 2-ма лунгури. В началото ми дръпна малко заради дългите ми скорости и заради това, че ми трябваше време да разбера, че се гоним :cool: . Обаче на втора моята като "влезе в обороти" и само видях злобната физиономия на момчето с голфа... :lol: . После естествено ме изпревари от дясно като бесен и продължи слалом между колите, ама аз си го разцепих де... :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се прибирах от университета,един пич реши ,че ще се състезаваме,аз просто исках да се прибера в дясно(подло от лената за ляво минах на право ;) ) и надупи Бравото 1.6 :) Та като беше взел 2 коли преднина дадох газта до долу-7000об. и 100км/ч - беше вече 2 коли зад мен :) На следващия светофар тръгна с 5сек след мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз много опулени физиономии съм виждал като кажа, че хонда имат фабричен 1.6 мотор със 185 атмосферни коня.

Значи можеш да си представиш още колко такива ще видиш след като от утре знаеш , че има 1.6 230 атмосферни коня. :( Ако искаш повече инфо се обърни като Мартин Райнов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

@FounderМартин не беше ли с B18C5? Не че малко и него да го направи 235 атмосферни кончета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора му е B18C Spec RДа се обърне към Марто , понеже той спомена за тази лимитирана само за Япония версия 1.6 230к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има доста двигатели 1.6 които достигат 230 коня атмосферно и то с доста рестрикций откъм портове, обороти и т.н. За пример Clio S1600, Saxo S1600, Punto S1800. Драг сетъпите надхвърлят тези коне поради липсата на рестрикций откъм обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кой ти говори за рали коли, специално подготвени и човъркани до безобразие, тук става въпрос за автомобили, който просто така си излизат за масовия потребител. Пък и кой уважаващ себе си мъж би си купил Саксо или Клио :) или пък Пежо 106. Не се заяждам с теб, гледам че караш ВТС, бягат ама все пак това не е дори и женска кола. Това е пародия на автомобилостроенето. Лично мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не карам ВТС от доста време ;) Иначе вярно е, че са рали коли, но въпроса ми беше за възможностите на двигателите. То и двигателя на хонда 1.6 230 коня не е стандартен и не го слагат в кола за пазар все пак :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за пародията няма да го коментирам. Всеки си има виждане. Факт е, че колата върви и завива много мен това ме интересува от една спортна кола особено за тази цена :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз се сгоних С х5 с 4.8 мотор 360 коня и ме би с 3-ри коли на 400 метра на мокро ;);):):D следващи път живот и здраве реванш дан ода сам по близо до него и наи вече да е сухо ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Мотора му е B18C Spec R

Таза "малка" подробност съм изпуснал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко като ходих до Казичене се заядох с една А3ка 2.0 ТФСИ . На Цариградско не ме пусна,ама за негово нещастие и той караше по моя маршрут.Като излязох на Околовръсното от Църна Маца,2ра в завоя на 70, газ 3,4 и към 180 беше 3 коли отзад :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко като ходих до Казичене се заядох с една А3ка 2.0 ТФСИ . На Цариградско не ме пусна,ама за негово нещастие и той караше по моя маршрут.Като излязох на Околовръсното от Църна Маца,2ра в завоя на 70, газ 3,4 и към 180 беше 3 коли отзад :)

Гордея се с теб ;) значи като те наплеска ;) ще означава с ауди да не се пускам ;) Поздрави :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1 път правя такава случайна улична гонка с повече от 150.Последният път на Опълченска поскока Цен.Гара в 2 през нощта(беше преди година и нещо). До 150 с/у печката на един френд. W210 129hp аз карах Ланчия Делта 1.9 ТДИ 90хп.Никой не би,бяхме предница до предница :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес с един туарег една безразсъдна гонка малко се случи..... до към 180 км/ч .... ама нямаше как просто.....доста си понавървяваше искам да кажа...ама падна де :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък по светофарите с рацери не съм се засичал , ама и знам че на право колата ми е слаба.Ама от Самоков до Панчарево една X-5 не можа да ми избяга , а карах само на 4-та и на всяка права ми правеше ластик , а на всеки завой го настигах :lol:Изкефих се максимално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и аз да се изфукам :P днеска се подиграх на едно Голфче 3 ГТИ 16в червено разбираш ли :P на 2ра на Александър Малинов от шела го чух че нещо бръмчи докато си сипвах 95 ВИП и викам охоо на са светофара на кадето тръгне след него и тръгна точно на доло към нас :P и на 2ра изодзадзе му минах покрай един rondom :P и се спогледахме гас и ... минах на зелено по надоло на 43-ти не че щях да успея да спра но за протокола :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рядко стават оспорвани светофарни гонки,при средно ускорение 7.0 , 7.5 до 100 малко коли имат шанс.А при по големите зверове,ние нямаме шанс :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....днес е един Мерцедес от най новите модели се заиграхме само на огледалото му виждах предницата и не мога да кажа какъв по точно,излизам на главния път гледам в далечината идва блести бързичко наближава отлепям яко да не би да му убия инерцията понеже изпреварвам и една кола пред мене оня пуска левия мигач обаче наближихме завой и до него така и не можа да ме изпревари след него имаше по дълга отсечка около 2 км направи 2-ри опит аз на 3-та вземам завойчето да не паднат оборотите малолиртажка кво да се прай :D ,почти на задния калник ми стоеше мисля си,че до 200 щях да го държа така,но понагоре гаранция щеше да ме издуха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D лятото се гоних с едно сузуки по пътя за русе,карах с близо 190 и както не очаквах изобщо някво движение от ляво се чу кратко свистене и мерджо мина покраи мене с 230.малко по късно се засякох с човека,които го караше,понеже се оказа шефа на мои приател в русе.оня каза че си карал зад нас,па накрая каза си викам на акъла тия докога ще се базикат тука и настъпал.аз не можах да го даржа ни до 190 ни до 200 на калника ми.. :D :D ;) мерджо беше цлс 600 или нещо такова,близо 500 кончета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....днес е един Мерцедес от най новите модели се заиграхме само на огледалото му виждах предницата и не мога да кажа какъв по точно,излизам на главния път гледам в далечината идва блести бързичко наближава отлепям яко да не би да му убия инерцията понеже изпреварвам и една кола пред мене оня пуска левия мигач обаче наближихме завой и до него така и не можа да ме изпревари след него имаше по дълга отсечка около 2 км направи 2-ри опит аз на 3-та вземам завойчето да не паднат оборотите малолиртажка кво да се прай :D ,почти на задния калник ми стоеше мисля си,че до 200 щях да го държа така,но понагоре гаранция щеше да ме издуха

аз пък днес в огледалото гледам някаква много широка и ниска кола, не я видях точно каква е, на емблемата май имаше някаквъв бик. давам си газ съвсем спокойно и до към 240 го държах ама пета ми изключи и той някак си с 300 зора успя да ме мине :D иначе си мисля,че ако японците и бяха сложили скотостна кутия от НСХ щях да го държа поне до 280

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...усещам сарказъм в думите на колегата модела приличаше на този,не знам дали бензин,дизел по предницата няма как да разбера факт беше,че до 170 стоеше на задния ми калник :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто се е гаврел с теб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора се събрахме на Булгара.Направих 10на дръпки.Бих 2 пъти останалите паднах. 2 пъти бих мегана на братовечед ми (2.0 16в) ,другите 6 паднах. Господар от форума ме би и той 2 пъти.Старта мноооооого ми куцаше днес с летните гуми,средни времена до 100 бяха над 8.5сек. Само 2 пъти дадох 7.2 и бих с 1 кола.Мегана се пусна 2 пъти с едно саксо и 1 път с 306. Мисля ,че и 3те пъти би с 0.5-1 кола. Дано другия път като се съберем е по-топло времето :)пс. едит 306цата е била с половин кола

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега можеше да кажеш едно чао поне ;) 306цата е GTI 2.0 16v 167hp за протокола :P Аз не обичам да се хваля но всичко беше под ножа ;) саксо ВТС 306 ГТИ Прелюда ммм и най вероятно всичко което те успяха да бият :Pnc. Искам да кажа че останах наистина очарован от вървежа на 306цата много добър автомобил с момчето си говорихме оказа се че пежо имат фабричен шпер на предните колела ( нашето ЛСД :P ) еми това е доста приятна вечер беше и си изкарахме чудесно момчетата бяха пичове ;) до другия път :P

Редактирано от rocnogap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съжалявам,че не казах ,чао,трябваше да се връщам сам,братовед ми тръгна и аз с него.Искам реванш като се стопли,не можах да ти покажа на 100% прелюда :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре нямаш грижи междодругото един от мойте фр та остана доста доволен от вървежа на прелюда предвит габаритите му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами само за инфо на 2те гонки с/у теб дадох 8.7 и 8.8 до 100.Демек мноооого зле.2та пъти като бих мегана още от старта го взех ,но бях 7.2 до 100. Няма как с това КПД да бия....не е работа 1 тръгване от 5 :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато условията и за двамани са еднакви :P Тук вече идва майсторлък на каране не мисля че е до касмет :P Аз попринцип много мразя да правя стартове от долната страна на булгара защото е много пясък там. Тия дни дават 10-15 градуса да става живот и здраве пиши или се обади и ще пробаме пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да така е и за 2мата са равни условията,ще трябва да дам 1100лв за нови калъфи то се е видяло :P Събота или неделя може пак да се пробваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може да съм на хижа ако искаш утре други ден , дават го по хубаво време за събота и неделя май е дъжд .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може други ден,пак след 9 вечерта.Ще ти драсна едно ЛС тея дни :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P нямате ли телефони или скайп ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чата гледам добре върви... Няма ли някой мод да изчисти несвързаните с темата коментари?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя катинар да не означава, че темата се заключва. Все пак имам един въпрос. Кой ще победи: Мерцедес C 220 T CDI (125 Hp) 2000г комби Vs Civic 5g седан 90к.с. със суап към пълен инжекцион, Cold Air Intake и скоростна кутия от D16Z6. На ускорение е ясно, че ще го бия, но въпроса ми е за 2 километрова права като започнем да се гоним с начална скорост, да речем 60km/h. Още сега бихме се пуснали, но колата ми нещо се прецака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Този катинар означава да спрете с чата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ще победи: Мерцедес C 220 T CDI (125 Hp) 2000г комби Vs Civic 5g седан 90к.с. със суап към пълен инжекцион, Cold Air Intake и скоростна кутия от D16Z6

....аз съм разтягал С 200 136кс. от летящ доста прилично така,че съм убеден в победата ти на 2 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е трудно да се прогнозира... :) Твоята кола няма 1000кг.,а е 105-6 к.с.(с инжекциона),мерца е близо 1500кг и е 122кс или 136.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е 105 грешка! 6-та генерация купе има със 105кс. Това е 5-та ЕJ1 VTEC 125кс. А за категория "купе" си създава доста неприятности на други марки. Горе колегата има доста примери :) . И си има 1000кг. Варира според екстрите за модела. И за да имам изобщо допир с темата - един ML се ежеше, БЕЗ да искам му се вързах и беше "наведен" от място и на мокро за около 200метра, но сигурно не е бил с голям мотор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...