Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Хаха руле таман тва щях да пиша . А мерца какъв е w202 или в203 ? Защото ако е 150коня турбо извинявай ама нямаш никакъв шанс . Баща ми има ц250ТД и знам как върви 150 коня и мен много яко ме трепе аз съм д15з6 .Не ме нападайте не съм фен на мерцедес и тнт САМО ХОНДА но нека бъдем реалисти .

Редактирано от 6gen115hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Де да знам къф е с220 каза че е 150 коня автоматик. И 2та старта бия. Имаше и свидетели включително и човек от форума, няма проблем да снимам, само да се прибера във Видин. Чак когато мерцедеса включи 3та почва бавно да ме настига, гонката беше до около 150-160 км нз дали това са 400м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше започнал с това че е автоматик ..

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прясно от снощи (към 5-6 сутринта много заспал :D) срещу пасат 2002 год. 1.9 TDI (110 коня) - 1 кола пред него...Интересното е, че доста върви прасето.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С-у Е46 седан 320D 150 коня до 100-120 малко е пред мен (има няма половин кола) , от 120 нататък до 180-190 ми направи кола и половина.С-у Волво V40 1.9D 115 кончета с чип (143 и дават в дигитал тунинг) от летящ старт на 2ра с 30 - половин кола за Волвото.Имам и много "победи" срещу расови момчета с големи двигатели,но по-скоро те не знаеха,че се дърпаме :D ,иначе да отсрамя Прелюда с-у Е36 320 купе 1 кола пред него,както и половин кола пред Еклипс 2.0 мотор 143 коня от 2 генерация .

Редактирано от schnapps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16з6 седан срещу Мазда 6 2.0 TS 2:0 за хондата (от 0 до 190 1 вагон разлика в полза на хондата :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди минути се згоних с VW венто 2.0 116 коня. Тръгнахме от летящ старт като той беше половина кола отпред. Тръгнах на първа с около 20 км/ч и се случи следното. Първа калник пред него 2ра цяла кола пред него 3та кола и половина 4та след 170/5 взе да ме настига и на 190 ме мина. Все пак повече коне и кубици. Мойте Хондичка 1.4 90 коня 6та генерация. Добре ли съм се представил. Гонката беше повече от 400 метра. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди минути се згоних с VW венто 2.0 116 коня. Тръгнахме от летящ старт като той беше половина кола отпред. Тръгнах на първа с около 20 км/ч и се случи следното. Първа калник пред него 2ра цяла кола пред него 3та кола и половина 4та след 170/5 взе да ме настига и на 190 ме мина. Все пак повече коне и кубици. Мойте Хондичка 1.4 90 коня 6та генерация. Добре ли съм се представил. Гонката беше повече от 400 метра. :)

Забравех да кажа че бях на газ БРЦ инжекцион :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко гонки от ония ден, аз ф22 150 кс срещу селика 2.0 175 кс - на първа и до средата на втора аз половин кола пред него, но после той ме минава до около една кола на 400 метра примерно и така двата пъти, а пак на сивик 5 ген 1.5 90 кс му правя един тир на 400 м почвайки от първа му взимам с половин на втора вече една и кусур на трета той се губи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди минути се згоних с VW венто 2.0 116 коня. Тръгнахме от летящ старт като той беше половина кола отпред. Тръгнах на първа с около 20 км/ч и се случи следното. Първа калник пред него 2ра цяла кола пред него 3та кола и половина 4та след 170/5 взе да ме настига и на 190 ме мина. Все пак повече коне и кубици. Мойте Хондичка 1.4 90 коня 6та генерация. Добре ли съм се представил. Гонката беше повече от 400 метра. :)

Колега,супер си.На такова Венто преди 2 месеца му връчих бинокъла с моя стоков Акорд F18B2. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се сгоних с едно опелче астричка от тези полицеиските 2.0 16в с чип и го нааках малко с 2-3 коли, мойта е д15б2 игла и разни други подобрения.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко се згоних с Опел Вектра 1.8 115 коня. Тръгнахме от летящ старт. От начало го взех с половин кола и така до края. Гонихме се до 160 :) Хондичката ми добре се представя за 1.4 90 коня :) Напълно стокова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кфо се кефиш , караш срещу счупени коли ;) чува се как пуска газта младежа ;)

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА 3-те старта ли ;):D :D :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://vbox7.com/play:f5e8980196http://vbox7.com/play:8f2a70ae23Малко инфо за супрата една от бившите на даркоси;) Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...явно тая хонда има скрита сила доста сериозни коли побеждава!Браво!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера една гонка, аз ф22 150 кс в Акорд срещу БМВ е46 320 дизел 150 кс - от летящ старт около 30 км (че момчето не можел да тръгва добре)на 1-ва му направих 1 кола, а до края на 4-та около 3-4 коли, доволен съм от моя кораб ко прави.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема небях писал скоро ,че да се запиша 3 старта срещу TOYOTA SUPRA 460 коня(4 gen black) .2 летящи и от място 1 3-те пъти бия. (скоро клипове,че засега има един с лошо качествоhttp://www.facebook....394107427307318

Ейй не даваш инфо относно проекта си!!! Вече за 2-ри път те питам кога ще разсъкретиш проекта си, че и на другите колеги хондите тръгнат като твойта! :)))Все пак и аз имам пръстче в проекта ти (бях ти продал едни ковани биелки до 1000 коня издържаха май) ... пожелавам ти скоро да им изпълниш максималния потенциал! :)За инфото може и да го дадеш на ЛС (обещавам на никой няма да кажа)! :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мога да ВМЕтна засега ,че биелките скоро ще влязат в употреба(до 1200 коня са) в мазата се намират. :) ТОва си е офтопик моля да не ме санкционират. :rolleyes:

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Едно БМВ купе Е46 328 ме издразни като реши да задмине всички на светофар за направо изпреварвайки в лентата за наляво.Бе наказан грозно....Преди това едно рено купе коуч ли кво ли нещо се опитваше да направи и той...Абе тия биели нали не биваха нещо...дефект ли кво имаха,,;) Проекта не кирил не е тайна.Проблема е ,че никой не му чярва .Потвърждавам ,че е стоков блока - буталата са от б18ц4 дадени му лично от мен с биелите (и аз да си го цопна в Кировия проект ,гледам всеки го прави:rolleyes:).А думите на колегата със Супрата ,че Кирил стоков е по-бърз от Андро ще създадат сериозен срив на цената на Опелите в Бс

Редактирано от M&M
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия биели нали не биваха нещо...дефект ли кво имаха,,;) Проекта не кирил не е тайна.Проблема е ,че никой не му чярва ...

Не просто на едната върху едната имаше малко разтопен алуминий от буталце :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не виждам нищо нередно 460 коня супра да бъде разстреляна от 350 коня сивик примерно :huh:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е , та то К20а N/A в ЕК4 пребива супра 400 коня на гумите ;) остава турбо хонда да не може :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е няма нищо нередно,но колата е далече от 300 коня камо ли от 350 :) Кириле от вчера конкуренцията ти се разхожда по улиците ,Можеш и да се сетиш за мен някой ден след работа да разтъпчем колите :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е няма нищо нередно,но колата е далече от 300 коня камо ли от 350 :) Кириле от вчера конкуренцията ти се разхожда по улиците ,Можеш и да се сетиш за мен някой ден след работа да разтъпчем колите :)

Живот и здраве утре вечер ще се видим ,че ми трябва подкрепление..че едва удържам фронта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Снощи,на кръстовище с светофари старт от място с Фиат марея 150кс.Аз съм с црх 2г. със суап д16з6 .Още на 15тия метър бях бях пред негос цяла кола и ентусиаста върна гаста.п.п.Ентусиаста тръгна с много пищене на гуми и загуби доста време. Не стартира както трябва.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тонка Фиатите с тези мотори са 5 цилиндрови 2 варианта или 147 или 154к.с.това е възможно най спрелия мотор на света с тези характеристики!п.п. Ако питаш мен,още при тръгването трябва да си пред него и така до максимална скорост...май не си очаквал,че иска да се дърпате? :)

Редактирано от Dragi4
Не цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво е искал,но чух да пищят гуми и инстинктивно дадох газ.Иначе ентусиаста е мои познат и като спряхме на светофара си махнахме за поздравсамо.Имахме закачка с него да се дръпнем,ама тои само бягаше от темата.Мареата е 5 цилиндрова по силния мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://vbox7.com/play:f99b269a86 ПЕжо 106 рали срещу сивик витек едновалка(семеина). :) Първия старт пежото ме би с малко на втория му го върнах с доста;). За лошия звук на хондата е виновен заглушителя.. които беше блокирал в аутспуха..... Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакъв голф 3 - 1ва - 1 гума пред него, 2-ра до вратата ми, 3-та една кола...Със сигурност не е 90 коня - от опит зная, че на тях на първа им правя 1 кола.... какъв мотор е не зная - типа не спря да си кажем 2 приказки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черен голф 3-ка ли беше? със запълнен заден номер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, някакъв бял...С този черния щяхме да се дърпаме, но имаше много трафик и нямаше как да стане ;) (от любопитство - какъв мотор е, ако за един и същ говорим..) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черен голф 3 със запълнен заден номер,с черни железни джанти и големия споилер на 5-тата врата.Заводски е 1.8 моно 90коня,обаче го е правил нещо ,качвал го е на дино и е показал 130 коня (не знам как ги е докарал..) Возил съм се,и бие А3 1.8 Т... (Голфа е моно ! )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с англичанка d16y3 срещу астра гси 125 к.с, прави ме луд - 2 коли в негова полза в най-добрия случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японка д16з6 срещу астра гси 125 2-3 коли в моя полза :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска с D15-та зех един Бумер E39-Дизеяк беше ,че като го нагази и погледнах в огледалото сичко беше пушилка.Карам си аз кротко,спирам 1-ва кола на сфетофара подПубликувано изображение

бул.Брюксел и до мен човека с BMW-то, тъгвам леко той до мен и го държи в обороти и ме гледа лошо,закачих 2-ра и пак леко той продължава да се пени,само че стигнах 4 хил оборота и я нагазих,а печката се взриви ше се пръсне напрао и като разбра че тая нема да стане спря да хвърля въглища в котлето.Умрях от смях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес интересна случка. Пробвахме се с някакво Х3 (нямах очаквания, мислех, че всичко ще свърши първите секунди в негова полза). До трета бяха половин кола пред него, след това дойде време за спиране, че идваше паваж. Не зная какъв бе мотора - той просто продължи, но бе около 2003-4та година. Не зная какви са им най-малките двигатели, но явно е бил такъв, че уж bmw вървят доста повече от моята колица ;):blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...