Jump to content
Sign in to follow this  
niki_rohe

hrv-прегряване

Recommended Posts

Posted (edited)

Имам същата капачка и може би и е мека ламарината защото изпуска при загряване на двигателя, не оплътнява добре, въпреки че е на една година. Тази би трябвало да върши работа до 2000м надморска височина.

А термостата - това пишеше на стария /оригинален, колата дойде от средна Италия/ и го карах около 100к км ще потърся по- хладен на 78С, дано реши проблема.

kapachka.jpg676149446_.thumb.jpg.c576c341ecfc494353c8c0b6a3c508b2.jpg

Edited by pip2103

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Това е оригинална капачка,това което си показал не е.

20190715_174254.jpg.693619a4f920d5674411df4585da13d0.thumb.jpg.c5e5a3e31b4c7fcbf6b87776c067b58e.jpg

Тази  капачка която си сложил не ти върши работа,купи се на 1,1 има ги не са много пари.

На снимката е оригинален термостат този сивия

1233122528_2.thumb.jpg.2ff4b4fef2c45b15b6aa9b786c3eb735.jpg

Нека колегите да кажат но и твоя оригинален трябва да е на 78градуса.

Като знам как си подържат колите в Италия възможно ли е да е била така колата и прегряла при теб заради това ,казваш че си правил основен ремонт.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

На ЦРВ-то го дават на 82 градуса, но това едва ли има някакво значение за прегряването...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дават го на 78 градуса до колкото съм чел.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
28 minutes ago, dimkaraganchev said:

На ЦРВ-то го дават на 82 градуса, но това едва ли има някакво значение за прегряването...

При колегата с грешния термостат мисля че това е било фаталното за двигателя прегряване.

Нещо грешна информация имаш,не ползвай вече такава

Това е оригинален термостат и прочети какво пише на него

сивия пише 78 градуса

2015980206_2.thumb.jpg.46b28916b5e48a35d23194c2eef9b782.jpg

Това пише в ръководството на CRV,хубаво е всеки да изтегли своето и да го прочете.

 

TERMOSTAT2.thumb.png.83fa10e82f64773b915e963d2678ff39.png

Та да поясним 82градуса  са много да отваря а 86 градуса пък са абсурдни.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Капачката на 0.9 не е никакъв проблем абсолютно никакъв . Термостат на 86 градуса за толкова години не съм видял.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На моето ЦРВ съм сложил термостат BEHR TX 119 82D, който отваря на 82 градуса. Нямам никакви проблеми. 78 градуса са прекалено малко. Двигателят едва ли стига работен режим. Това го потвърждава и разходът на гориво. Доста приятен...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
11 hours ago, dimkaraganchev said:

На ЦРВ-то го дават на 82 градуса, но това едва ли има някакво значение за прегряването...

Интересно първо твърдиш това,оказва се не е вярно,защото сам си избрал да е така.

После казваш

Quote

78градуса са прекалено малко. Двигателят едва ли стига работен режим. Това го потвърждава и разходът на гориво. Доста приятен...

Можеш ли да потвърдиш нещо с факти,какъв разход на гориво съгласи се твърдение като доста приятен е като твърдението малко бременна.

Японските инженери са сметнали че с този термостат на 78 градуса двигателя ще работи най добре,ти твърдиш друго,дай някакви доказателства.

 

Както е видно с 86 градуса на колегата постига прегряване,ако може да го снима и покаже този термостат.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой замислял ли се е при 80 градуса на термостатното тяло, колко градуса е изхода на водата от главата? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Моля те дай ни някакво разяснение и твои преки наблюдения.

Колко градуса е изхода на водата от главата  при 80 градуса на термостатно тяло,и колко ще е ако то е 86 градуса това тяло както твърди колегата от темата.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, fenabg написа:

Термостат на 86 градуса за толкова години не съм видял.

Има някакви за Мазда. Може такъв да е сложил.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Днес направих замерване с ОБД и с инфрачервен термометър темп на вкл на перката 95-96С темп на изкл 91-92С. Това е на място

Както казах в началото колата вдига температурата до 108-110С при каране на магистрала с 120-130км 4000об/мин температура на околната среда 35-37С от София в посока Ботевград по равното /спрях на първата бензиностанция Петрол преди първия виедукт /около 20км от София/ за около 5-10 мин се охлади. На връщане нямаше проблем с качването на Витиня от Ботевград към София макар и наклона да е доста дълъг но темп на околната среда беше около 25С и скороста 100км и на последния тунел имаше задръстване.

Edited by pip2103

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, CARPERA написа:

Интересно първо твърдиш това,оказва се не е вярно,защото сам си избрал да е така.

После казваш

Можеш ли да потвърдиш нещо с факти,какъв разход на гориво съгласи се твърдение като доста приятен е като твърдението малко бременна.

Японските инженери са сметнали че с този термостат на 78 градуса двигателя ще работи най добре,ти твърдиш друго,дай някакви доказателства.

 

Както е видно с 86 градуса на колегата постига прегряване,ако може да го снима и покаже този термостат.

Ами такъв го дават в каталога на AUTODOC:

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/termoestat-10195/honda/cr-v/cr-v-i-rd/13180-2-0-16v-rd1-rd3?supplier[0]=52

Разходът ми е около 10 л/100 км на газ - с 27 л минавам 270 км, основно по черен път за вилата. За мен си е доста приятен разход, за теб може и да малко бременен.

Много се вживявате с тези дърти хонди. Покрай мен е пълно с ЦРВ-та от първата модификация и никой не знае, че трябва да кара със супер специални масла и да прави регулировка на клапани. Търкалят си ги хората и си свиркат...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз затова не гледам каталози, защото има много недомислици и грешни данни в тях. Отварям ръководствата си и черпя информация от тях, и я споделям тук.

Off Topic

 

Моят разход пък е 11 л на 100км защото карам автоматик.

В голяма грешка си за маслата,просто караме с точните масла а не с първото което му попадне на магазинерчето от рафта или от каталога,на цени бюджетни .

Аз карам с това https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html

идва ми на 47лв,и не смятам че е супер специално.

Може да не правиш регулиране на клапани ,дори изобщо не си задължен,защо ли са го писали в ръководството,търкаляй си колата и си свиркай.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За последно пиша в темата и то само за да подкрепя твърдението, че термостатът си е напълно наред. Днес направих един доста бърз преход Сопот-Беклемето-Ловеч-Плевен и обратно по същия маршрут. Стрелката не мръдна от средата през целия път, а разходът на газ отново беше 10л/100км. Та, не смятам да го сменям...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз не разбрах, защо почнахте да си мерите термостатите на CR-V в раздела за HR-V ? 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Може да ни осветлиш с какво е по различен  този на HR-V от този на CR-V.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

По каталог на Wahler CR-V I и CR-V III имат същият термостат като HR-V

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги без да променям нищо в колата пътувах до същата дестинация и никакви проблеми/държах през цялото време ОБД вкл на живи данни, температури между 85С И 96С/. Единствената разлика е околната температура, тогава беше около 35С сега 20-25С. Деже карах на моменти досто по-агресивно/колата върви многоооо/. Може да е имало някакво запушване в термостата и да не отварял както трябва, макар че е нов. Тествах преди това с анализатор за изгорели газове в охладителната системата "може би има нещо, но не може да се каже на 100%, покарай още малко" - това са думите на специалистите. Трябваше някакъв флуид /течност/ от синя да стане на зелена или оранжева, но не стана /леко промени нюанса на синьо, към по-светло/. Това е за сега

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Независимо каква е температурата външната, натоварването,  стрелката на температурата на мърда от средата.

Възможно е термостата да не е  сработил адекватно,за това си взех оригинален.

Следете за наличието на изгорели газови в антифриза,дано ремонта е станал наистина качествен,и това прегряване не е първия симптом.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...