Jump to content
niki_rohe

hrv-прегряване

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Имам същата капачка и може би и е мека ламарината защото изпуска при загряване на двигателя, не оплътнява добре, въпреки че е на една година. Тази би трябвало да върши работа до 2000м надморска височина.

А термостата - това пишеше на стария /оригинален, колата дойде от средна Италия/ и го карах около 100к км ще потърся по- хладен на 78С, дано реши проблема.

kapachka.jpg676149446_.thumb.jpg.c576c341ecfc494353c8c0b6a3c508b2.jpg

Редактирано от pip2103

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е оригинална капачка,това което си показал не е.

20190715_174254.jpg.693619a4f920d5674411df4585da13d0.thumb.jpg.c5e5a3e31b4c7fcbf6b87776c067b58e.jpg

Тази  капачка която си сложил не ти върши работа,купи се на 1,1 има ги не са много пари.

На снимката е оригинален термостат този сивия

1233122528_2.thumb.jpg.2ff4b4fef2c45b15b6aa9b786c3eb735.jpg

Нека колегите да кажат но и твоя оригинален трябва да е на 78градуса.

Като знам как си подържат колите в Италия възможно ли е да е била така колата и прегряла при теб заради това ,казваш че си правил основен ремонт.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ЦРВ-то го дават на 82 градуса, но това едва ли има някакво значение за прегряването...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават го на 78 градуса до колкото съм чел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
28 minutes ago, dimkaraganchev said:

На ЦРВ-то го дават на 82 градуса, но това едва ли има някакво значение за прегряването...

При колегата с грешния термостат мисля че това е било фаталното за двигателя прегряване.

Нещо грешна информация имаш,не ползвай вече такава

Това е оригинален термостат и прочети какво пише на него

сивия пише 78 градуса

2015980206_2.thumb.jpg.46b28916b5e48a35d23194c2eef9b782.jpg

Това пише в ръководството на CRV,хубаво е всеки да изтегли своето и да го прочете.

 

TERMOSTAT2.thumb.png.83fa10e82f64773b915e963d2678ff39.png

Та да поясним 82градуса  са много да отваря а 86 градуса пък са абсурдни.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на 0.9 не е никакъв проблем абсолютно никакъв . Термостат на 86 градуса за толкова години не съм видял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето ЦРВ съм сложил термостат BEHR TX 119 82D, който отваря на 82 градуса. Нямам никакви проблеми. 78 градуса са прекалено малко. Двигателят едва ли стига работен режим. Това го потвърждава и разходът на гориво. Доста приятен...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
11 hours ago, dimkaraganchev said:

На ЦРВ-то го дават на 82 градуса, но това едва ли има някакво значение за прегряването...

Интересно първо твърдиш това,оказва се не е вярно,защото сам си избрал да е така.

После казваш

Quote

78градуса са прекалено малко. Двигателят едва ли стига работен режим. Това го потвърждава и разходът на гориво. Доста приятен...

Можеш ли да потвърдиш нещо с факти,какъв разход на гориво съгласи се твърдение като доста приятен е като твърдението малко бременна.

Японските инженери са сметнали че с този термостат на 78 градуса двигателя ще работи най добре,ти твърдиш друго,дай някакви доказателства.

 

Както е видно с 86 градуса на колегата постига прегряване,ако може да го снима и покаже този термостат.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой замислял ли се е при 80 градуса на термостатното тяло, колко градуса е изхода на водата от главата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моля те дай ни някакво разяснение и твои преки наблюдения.

Колко градуса е изхода на водата от главата  при 80 градуса на термостатно тяло,и колко ще е ако то е 86 градуса това тяло както твърди колегата от темата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, fenabg написа:

Термостат на 86 градуса за толкова години не съм видял.

Има някакви за Мазда. Може такъв да е сложил.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес направих замерване с ОБД и с инфрачервен термометър темп на вкл на перката 95-96С темп на изкл 91-92С. Това е на място

Както казах в началото колата вдига температурата до 108-110С при каране на магистрала с 120-130км 4000об/мин температура на околната среда 35-37С от София в посока Ботевград по равното /спрях на първата бензиностанция Петрол преди първия виедукт /около 20км от София/ за около 5-10 мин се охлади. На връщане нямаше проблем с качването на Витиня от Ботевград към София макар и наклона да е доста дълъг но темп на околната среда беше около 25С и скороста 100км и на последния тунел имаше задръстване.

Редактирано от pip2103

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, CARPERA написа:

Интересно първо твърдиш това,оказва се не е вярно,защото сам си избрал да е така.

После казваш

Можеш ли да потвърдиш нещо с факти,какъв разход на гориво съгласи се твърдение като доста приятен е като твърдението малко бременна.

Японските инженери са сметнали че с този термостат на 78 градуса двигателя ще работи най добре,ти твърдиш друго,дай някакви доказателства.

 

Както е видно с 86 градуса на колегата постига прегряване,ако може да го снима и покаже този термостат.

Ами такъв го дават в каталога на AUTODOC:

https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/termoestat-10195/honda/cr-v/cr-v-i-rd/13180-2-0-16v-rd1-rd3?supplier[0]=52

Разходът ми е около 10 л/100 км на газ - с 27 л минавам 270 км, основно по черен път за вилата. За мен си е доста приятен разход, за теб може и да малко бременен.

Много се вживявате с тези дърти хонди. Покрай мен е пълно с ЦРВ-та от първата модификация и никой не знае, че трябва да кара със супер специални масла и да прави регулировка на клапани. Търкалят си ги хората и си свиркат...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова не гледам каталози, защото има много недомислици и грешни данни в тях. Отварям ръководствата си и черпя информация от тях, и я споделям тук.

Off Topic

 

Моят разход пък е 11 л на 100км защото карам автоматик.

В голяма грешка си за маслата,просто караме с точните масла а не с първото което му попадне на магазинерчето от рафта или от каталога,на цени бюджетни .

Аз карам с това https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html

идва ми на 47лв,и не смятам че е супер специално.

Може да не правиш регулиране на клапани ,дори изобщо не си задължен,защо ли са го писали в ръководството,търкаляй си колата и си свиркай.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последно пиша в темата и то само за да подкрепя твърдението, че термостатът си е напълно наред. Днес направих един доста бърз преход Сопот-Беклемето-Ловеч-Плевен и обратно по същия маршрут. Стрелката не мръдна от средата през целия път, а разходът на газ отново беше 10л/100км. Та, не смятам да го сменям...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не разбрах, защо почнахте да си мерите термостатите на CR-V в раздела за HR-V ? 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може да ни осветлиш с какво е по различен  този на HR-V от този на CR-V.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог на Wahler CR-V I и CR-V III имат същият термостат като HR-V

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги без да променям нищо в колата пътувах до същата дестинация и никакви проблеми/държах през цялото време ОБД вкл на живи данни, температури между 85С И 96С/. Единствената разлика е околната температура, тогава беше около 35С сега 20-25С. Деже карах на моменти досто по-агресивно/колата върви многоооо/. Може да е имало някакво запушване в термостата и да не отварял както трябва, макар че е нов. Тествах преди това с анализатор за изгорели газове в охладителната системата "може би има нещо, но не може да се каже на 100%, покарай още малко" - това са думите на специалистите. Трябваше някакъв флуид /течност/ от синя да стане на зелена или оранжева, но не стана /леко промени нюанса на синьо, към по-светло/. Това е за сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Независимо каква е температурата външната, натоварването,  стрелката на температурата на мърда от средата.

Възможно е термостата да не е  сработил адекватно,за това си взех оригинален.

Следете за наличието на изгорели газови в антифриза,дано ремонта е станал наистина качествен,и това прегряване не е първия симптом.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравеите колеги. Аз имам същия проблем. При мен е сменена скоро водна помпа (агренаж), радиатор, капачка, антифриз и термостат. И преди да сменя термостата беше зле работата, но сега е 1:1 като при теб. Висока околна температура загряване над 120км/ч или на много стръмен баир ми се случи в събота. Вчера вечерта я юрках из Петрохан обаче при около 10-15 градуса отвън - не мръдан стелката. Някакво инфо при теб от последното ти мнение?

 

Редактирано от ggattov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-висока температура навън ( лято като пример) и скорост от над 120км/ч съм забелязъл че при смяна на радиатор по един и същ маршрут има разлика в температурата на двигателя. Може би новият радиатор идва малък или тънък, в сравнение с оригиналния японски Нисин.

Нивото на антифриз е ок, термостата не съм го гледал, но мисля че е ок.

 

Какво мислите колеги и има ли проблем да се кара примерно на дълъг път 200лм със стрелка на температурата малко над средата?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен дългото каране в малко над нормалното  е равно на по-голям разход на масло, което според мен не е никък добре . Като се случи гледам да намаля скоростта. Моето подозрение също е в радиатора, защото когато го сменях бързах и мастора ми набута някакъв китайски - който после забелязах, че очевидно бе по-малък. Въпреки, че му казах да търси нещо по-добро успя да ме убеди да го сложа и сега определено съжалявам. Още не мога да го проумея, защо ме убеждаваше да сложа тоя бокук при положение, че при по-скъп ще има повече кинти и за него. Все пак аз съм си виновен, защото бързах, че трябваше да пътувам на другия ден и сега си бера плодовете от това решение :) 

 

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
2 hours ago, galin_k said:

При по-висока температура навън ( лято като пример) и скорост от над 120км/ч съм забелязъл че при смяна на радиатор по един и същ маршрут има разлика в температурата на двигателя. Може би новият радиатор идва малък или тънък, в сравнение с оригиналния японски Нисин.

Нивото на антифриз е ок, термостата не съм го гледал, но мисля че е ок.

 

Какво мислите колеги и има ли проблем да се кара примерно на дълъг път 200лм със стрелка на температурата малко над средата?

 

Направи снимки  колко е малко над средата ,по принцип не съм я виждал стелкато от там да мърда при каквато и да е скорост и натоварване. Какъв антифриз сложи,термостата е консуматив и на него му идва времето.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ще я свържа с ELM да погледна точната температура и ще пиша. Преди имах и Прелюд, пак с китайски сменен радиатор и нямаше ядове, въпреки че съм забелязвал много рядко, но все пак през лятото по-магистралата към Пловдив да се покачва към средата температурата. Веднъж, от Италия към Германия карайки по хубава магистрала в планината през зимата, бях очуден че температурата е над средата, но след малко каране спадна, явно беше много високо надморско равнище и колата се измъчваше.

За марката антифриз не съм сигурен, знам че е червен. Съмняваме да е термостатът, защото иначе и при каране в града пак по горещо, трябва да има промяна, а такава не забелязвам.

Ще проуча и пиша пак.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега слязох до колата и забелязох, че капачката на казанчето е счупена точно където се върти по винтовете, но не виждам връзка с повишаването на температурата?!

 

Иначе в града съм забелязвам температурата около 90-93 градуса, лятото по светофарите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, намерих 2 варианта на радиаор на Nissens, които ми препоръчаха да сложа - алетрнативата от Бултрако на Denso е 950лв (не е алтернатива за 17 годишна кола:)).

Та излиза, че за автоматик е 26мм, а за ръчка 16мм дебелина. Моя китейчето, няма смисъл да го меря. Според вас, ще е проблем ли ако сложа 26мм и дали ще има място, предпочитам определено по-голям. И какво значи според сайта по-долу, че са без рамка радиаторите?

 

https://www.avtochastionline24.bg/oen/19010p01013?maker[0]=45&sort_supplier[1]=123

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз когато купувах радиатор, не съм обърнал внимание на дебелината, но 16мм ми се вижда много тънък радиатора. От любопитство ще замеря радиатора да видя какво съм сложил...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За автоматика е по дебел защото през него минава  мослото на автомата.

Ти там няма какво да закачиш и ще остане празно .

Да не постигнеш обратния ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През обедната почивка мерих радиатора и излезе 22мм

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналният Нисен, мисля е 26мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз сложих такъв за автоматик и няма никакви ядове.Колата се държи нормално.

Редактирано от go6o11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, взех в крайна сметка най-доброто уж, което можах да намеря - японски KOYORAD с дебелина 16mm. Ще пиша скоро след монтажа и отзиви. Леко ме притеснява тази дебелина, но предвид, че това излиза по номера на рамата, а и нямаше варинат на тази марка по-дебел да се надяваме, че японците си разбират най-добре. А като погледнах ламелите на китейчето се хванах за главата - изцяло прави :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ggattov написа:

А като погледнах ламелите на китейчето се хванах за главата - изцяло прави :( 

Това е проблемът, калпавият радиатор така се познава, иначе ламелите трябва да са на вълнички. 

Аз купих Нисенс, датски е и майсторът каза че е слагал доста такива и са ок. 153лв от Тех Ко. Мисля че цената е добра. Ще дам отзиви след това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така е за калпавия радиатор, но все пак до тази седмица не го и бях заглеждал. На мен ми излезе Койото 160+11лв за друга капачка, понеже се оказа, че не става оригиналната, което ми образува леко нерви. Би трябвало да сме сложили вярната капачка от Сивик 1.8 - пасна и сработва на същото налягане клапана. Засега си работи, но не съм я тествал в реални проблемни условия все още. Иначе и аз щях да сложа Нисенс. Оригиналния Дензо и той е 16мм, че баща ми го е запазил, та го карах да до измери.

Редактирано от ggattov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам за радиатора боклук китайски. След като го смених с Нисенс нямам никакви проблеми, направих Варна-София с претъпкана кола + куфар и 4 човека и нямаше покачване на температурата по живи данни нито по стрелката. Поуката е че евтиното излиза скъпо. 

Ако мога да помогна, като сменяте радиатора, задължително гледайте ламелите да са на вълнички (елипси), а не на дупчици. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното можеш ли да го илюстрираш с някоя снимка, че не мога да го разбера? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да намеря толкова детайлна снимка. Ако твоя е оригинален, погледни го и ще разбереш за какво говоря със сигурност. 

На китайския ламелите бяха на правоъгълни дупчици, на Нисин JDM са на вълнички. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайския не мога да си го представя, иначе знам изглежда радиатора. А и в нета не намирам това, за което говориш, ако го пазиш снимай го ще е полезно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...