PERFEKTEN_33 5 #1 Публикувано 10 Май, 2013 Здравейте колеги, Имам нужда отново от вашта помощ и компетентно мнение относно следния проблем:Октомври месец ми монтираха газов инжекцион на автомобила(СИВИК D15Z8)- икономичния витек. От тогава всяка седмица кисна в сервиза на газаджиите, но и те самите явно не знаят какво точно се случва. А ето и проблема, който ми се случва - когато потеглям по- рязко колата ми глъхне и все едно ще загасне. Когато изпреварвам на 2ра и 3-та предавка колата започва да хълца, предърпва.... При постоянна скорост от около 100 км/ч. на пета предавка колата също хълца и предърпва. Няколко пъти ми сменяха гумички на инжекторите, правиха разни настройки, но проблема си остана.Моля, ако някой има монтиран газов инжекцион на същия модел автомобил да сподели мнение. Относно модела на моя газов инжекцион не мога да кажа нищо - знам само, че е някакъв полски и много хора от форума в Пловдив имат монтиран същия и нямат проблем. Просто май никой не е монтирал газ на същия модел като моя - D15Z8Благодаря предварително на всички включили се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 11 Май, 2013 На бензин има ли такъв проблем, как се държи колата? Къде е монтиран (при кои) и ако може марката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #3 Отговорено 11 Май, 2013 Ако може да дадеш и марката на инжекторната рейка , и колко ома е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #4 Отговорено 11 Май, 2013 (Редактирано) Гледам че си от Пловдив, така че виж какъв е модела на ГИ-то и да търсиме кабели да го разчовъркаме. Така с писане по форуми нема да стане, или смени газаджиите. Редактирано 11 Май, 2013 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #5 Отговорено 11 Май, 2013 Нещо ме кара да си мисля , че само с кабели и човъркане из софтуера няма да стане.Най-много да си изгуби гаранцията момчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #6 Отговорено 12 Май, 2013 Предполагам, че уредбата е Тамона, която я водят полска въпреки че софтуерът е латвийски доколкото помня. Аз съм с такъв комп и съм повече от доволен. Описаният проблем ми прилича на бедна смес в определените режими и иска компетентна настройка в динамичен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 12 Май, 2013 По вероятно недобре подбрани диаметри и монтаж в колекторите.След първите няколко несполучливи настройки трябва екуто да се извади от сервизен режим или да се нулират тримовете,че ще им се стъжни после... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PERFEKTEN_33 5 #8 Отговорено 13 Май, 2013 Дойде време да драсна, защото 2 дни колата ми стоя в съответния сервиз. Та..... оказа се, че проблема е в инжекторите - мачкат гумичките. Уредбата е Тамона, на 1,5 ома. Човека ми каза - ми кво да направя, че ми пращаш фълшиви буталца и гумички...... Аз му казах, че и аз нямам вина за това и че съм дал 1000 лв, а не мога да си ползвам уредбата. Съответно той ми поиска още 180 лв за нова рейка с инжектори, на което му отговорих, че ако направи този жест аз ще пощадя физическото му състояние. Ето, сега съм с нова рейка и нови инжектори и нямам никъкви проблеми. Общо взето проблема беше, че онези гумички в инжекторите се късаха и от това идваше придърпването, гасненето и хълцането. Благодаря за идеите, които ми дадохте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #9 Отговорено 13 Май, 2013 1000 лева за Тамона, майко мила:blink:/>180 лева за рейка на уредба, която е още в гаранция и ти нямаш вина за проблема с рейката :blink:/>Стигнал си цената на доста по-качествени уредби от тая Тамона, разправиите въобще не ги броим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #10 Отговорено 13 Май, 2013 Колега не знам каква е тази рейка за 180 лв,но рейките на Тамона в Шумен са по 75лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
landir 10 #11 Отговорено 13 Май, 2013 Колега дай инфо кой те одра така?Да знаем и друг да не допуска такава грешка.Аз имам определени съмнения но все пак? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #12 Отговорено 13 Май, 2013 Колегата не е уточнил че инжекторите са също Тамона, има некачествени партиди и на други марки. Мойта Тамона я комплектовахме с най простия Рейл и вече 35000км лети без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PERFEKTEN_33 5 #13 Отговорено 14 Май, 2013 Инфо за сервиза тук няма да дам, тъй като не е това раздела за оплаквания. Вярно е че нито аз, нито сервиза имаме вина за случилото се, но просто ме издразни факта, че опитаха да си избият някой друг лев за разправиите именно от мен. Уредбата ми излезе 980 лв с бутилка в багажника, система за омасляване и зареждане през капачката за наливане на бензина. Смятам че цената беше горе-долу реална. Просто реших да напиша някой друг ред тук, за да знаят колегите, че проблема с хълцане, пърцане, гаснене, придърпване и т.н. може да бъде простичък - от износени гумички на инжекторите. Мръсно няма да правя на сервиза.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #14 Отговорено 14 Май, 2013 Инфо за сервиза тук няма да дам, тъй като не е това раздела за оплаквания. Вярно е че нито аз, нито сервиза имаме вина за случилото се, но просто ме издразни факта, че опитаха да си избият някой друг лев за разправиите именно от мен. Уредбата ми излезе 980 лв с бутилка в багажника, система за омасляване и зареждане през капачката за наливане на бензина. Смятам че цената беше горе-долу реална. Просто реших да напиша някой друг ред тук, за да знаят колегите, че проблема с хълцане, пърцане, гаснене, придърпване и т.н. може да бъде простичък - от износени гумички на инжекторите. Мръсно няма да правя на сервиза.Поздрави!Колега,мисля,че не си прав.Форума е да си помагаме доколкото можем.Защо след като си ''изгорял'' и други да пострадат,като тебе.Сервиза не го мисли,те ако искат да имат клиенти ще вземат мерки да се поправят.Това не е твой проблем.Твой проблем е да помогнеш на плодивчаните с Хонда.Иначе какво се получава:молиш за помощ,а не желаеш да помогнеш на колегите да не попадат в твоята ситуация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 14 Май, 2013 Октомври месец ми монтираха газов инжекцион на автомобила(СИВИК D15Z8)- икономичния витек. От тогава всяка седмица кисна в сервиза на газаджиите, но и те самите явно не знаят какво точно се случва.Е кви износени гумички ти си я монтирал октомври, колко да си минал за 6 месеца от тогава, що за реика са ти сложили, ти ако ще я правиш на 6 месеца вземи я хвърли и си купи някоя маркова да забравиш че имаш реика. И кои откри че гумичките са износени, и защо в сервиза не го откриха ами се мъчиха толкова време с настроики и вдигаха рамене? Макар че като ти чета поста и особено дебелия ред оставам с впечатление че направо са ти монтирали стара реика с износени гумички, инак що ще имаш проблем още от монтажа нещо ни баламосваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PERFEKTEN_33 5 #16 Отговорено 15 Май, 2013 Да отговоря на колегата Славчо - всичко си ми е ново монтирано по газовата уредба. Просто момчето от сервиза още при първата смяна на гумичките ми каза, че са му доставили дефектна пратка и нямал други, помоли ме да изчакам и като му дойдат читави ще ми се обади и ще ида да ми ги монтира. Но от тогава до сега бях при него поне 7-8 пъти за смяна на тия гумички (изглежда наистина са дефектни). Относно това колко километра минавам с колата си, отговарям веднага - между 150-250 на ден!!! Годишно правя 4 смени на консумативи. И за да не останете твърде разочаровани от това, че се се опитвате да ми помогнете, пък аз крия сервиза и нещЪ да злословя пред вас за него..... ей на, ще го издам. Сервиза се намира на Рогошко шосе срещу стария мебелен завод (не му помня името). Човека вече си е решил проблема, като монтира вече друга марка рейки и инжектори, а тези дефектните вече ги е отписал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #17 Отговорено 21 Май, 2013 (Редактирано) Имаше в обръщение едни ментета на Рейл IG1,може да е уцелил от тях. Редактирано 21 Май, 2013 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #18 Отговорено 21 Май, 2013 Колега дай инфо кой те одра така?Да знаем и друг да не допуска такава грешка.Аз имам определени съмнения но все пак?Колега,знаеш че цената-ценообразуването е устна или писмена договорка в която двете страни си стискат ръцете за дадена услуга-продукт.В тоя случай има доста неизвестни кое-как, защо и т.н.в зависимост от монтажа.Щом клиента се е съгласил,значи всичко е ОК,ако е имало допълнителни условия ,предполагам пак е имало втори "договор".Ако пък нещата не са се развили така,вече цената няма значение,казуса е за ЗП. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #19 Отговорено 7 Юни, 2013 В повечето случай клиента се доверява изцяло на хората от сервиза които извършват монтажа на системата и няма как да знае до колко са компетентни и коректни. За жалост 90% от хората които монтират ГИ са чисти монтажници и нищо повече. Или не им се занимава или въобще не са в час как се настройва ГИ. Пускат една автокалибровка и оставят работата на самата система изцяло в ръцете на ЕКУ-то. После следва репликата "айде готов си", като въобще не са покарали колата. После се почва едно звънене и ходене в сервиза и така докато изтече гаранцията. Всеки проблем по работата на ГИ се свързва с датчиците по двигателя, кабели, свещи и т.н., като констатират проблемите без никаква диагностика и каквото и да било оборудване. А и най-интересното е че въпреки голямото текучество от автомобили нямат желание да се научат дори и на принципа на проба-грешка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnki4a1 0 #20 Отговорено 1 Септември, 2013 Здравейте, колеги имам същия проблем с глъхненето само ,че на бензин а на газ върви перфектно. Ето и нещо повече за моя проблем когато е в покой и си държи там около 700-800 оборота при натискане на газта почти до долу за 2-3 секунди не се форсира или ако го направи дига до около 1300-1500 оборота. Другото което е ако тръгне да се форсира пък стига до 3000-3500 оборота и прави една играене се оборотите както при колите с пълна инжекция когато накрая вече изключват но него прави всеки път може би на 8 от 10 паления. Моята количка е сивик 1,5 90к. моно. Благодаря предварително на отзовалите се. ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #21 Отговорено 3 Септември, 2013 Колега,добре е да напишеш с какъв двигател си,от кога я караш на газ,консумативи сменяни ли са и колкото може повече подробности за да може компетентните колеги да се ориентират и поне да ти дадат някакъв съвет какво да провериш.Възможно е да се бърка подаването или съотношението на горивната смес,нека и другите кажат. Между другото смятам на Логото да слагам АГУ.Защо не ГИ това е дискутирано доста пъти,всеки има различни възгледи.Посетих няколко сервиза за мнения.В единия на Рогошко внасят и монтират ARTIC от Турция.От скоро са на пазара в България и предлагат добра цена.Въпроса е някой има ли някакви отзиви.Комплекта включва евронивомер и емулатор на инжекторите.Увериха ме че нещата са качествени и няма компромис с качеството,което би сторил всеки търговец.Аз също не съм с предубеждение,че всичко турско е боклук,както има хубава китайска стока за западна Европа и боклуци за нас.Става въпрос за Пловдив,затова ползвам темата на колегата.Ако модераторите решат,че не е за тук да го изтрият! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове