Jump to content
Torque

Double wishbone или MacPherson

Recommended Posts

Потърсих из нета малко информация и честно казано не можах да разбера кое какви предимства има. Каква е разликата освен в конструкцията.Според вас за нашите пътища кое е най-удачния вариант. Кое би издържало повече и защо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нашите пътища ли? Сдвоено окачване от МТЛБ или верижна машина. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да вярно, че за нашите пътища това е най-доброто решение, но от тези двете изброените кое е по-добро или пък са еднакви. Това с джиповете е друга работа, и зависимото окачване си е друга бира.Я сега по конкретно да кажете от тези двете независими окачвания нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за едно нещо, което, според мен е + за дабъл уишбоун. За макферсона не знам има ли същия ефект.В завой, дабъл уишбоуна променя камбъра на колелата, така че по зсяко време гумите лежат на пътя с цялата си площ. Оттам и по-добро сцепление.Друго - карал съм 3 Ровъра и 2 Хонди с такова окачване(дабъл уишбоун), за по 2-3 години всяка. Питай ме колко тампони, болтове и накрайници съм сменил? Отговор - 0(нула).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам линковете на английски, набързо.

http://www.carbibles.com/suspension_bible.html

 

http://en.wikipedia.org/wiki/McPherson_suspension

http://en.wikipedia.org/wiki/Double_wishbone_suspension

 

С една дума: "The McPherson strut is cheaper, and that's about it." или "Макферсона е по-евтин и с това се изчерпват преимуществата му."

 

П.С. Ето от части това за което говори Краси-мир:

Публикувано изображение

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам, че с дабъл уишбоун окачването има много по не натоварваща се конструкция и от това пази и съставните си части. Докато при макферсона основната носеща част е един носач и другия носач се пада амортисьора. И по тази логика според мен макферсона натоварва повече амортисиора което след каране по нашите пътища го разбива доста по-бързо отколкото дабъл уишбоуна. Но не съм запознат много с тази материя и затова само гадая.Тези линккове които пусна колегата съм ги гледал, но и от тях единственото нещо което разбрах е, че разликата между двата вида е конструкцията. И както каза преимуществата на Макферсона са, че е по-евтин. А дабъл уишбоуна преимуществото му е това че си променя камбъра.Но това, че Макферсона е по-евтин го разбирам, че е по-евтин за производство, но не и по-евтин за поддръжка.А като гледам че на по-високите класове Мерцедес например са с дабъл уишбоун ме невежда на мисълта, че този вид окачване е много по-здраво и добро от Макферсона. Затова някъде беше споменато, че се слага на по-високите класове автомобили и единствено от ниския клас Хонда Сивик имала такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. Между другото, задното окачване на Хонда, с дългото рамо напред с големия тампон, постига същия ефект с камбъра, като предното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като гледам че на по-високите класове Мерцедес например са с дабъл уишбоун ме невежда на мисълта, че този вид окачване е много по-здраво и добро от Макферсона. Затова някъде беше споменато, че се слага на по-високите класове автомобили и единствено от ниския клас Хонда Сивик имала такова.

Ако не бъркам Сивиците до 6-та генерация (включително) са с double wishbone, а 7ма и 8ма са с MacPherson.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не бъркам Сивиците до 6-та генерация (включително) са с double wishbone, а 7ма и 8ма са с MacPherson.

Голяма грешка между другото, ама какво може да се очаква като ги правят в Англия. Истинските хонди бяха до 2000 година - сега само боклуци правят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То едва ли англичаните са решили да ги правят с Макферсон. Ровърите са си с дабъл уишбоун и след '00г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро за икономия, а не решение на англичаните. Факт е обаче, че се правят там. Няма значение пък и не променя мнението ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като гледам че на по-високите класове Мерцедес например са с дабъл уишбоун ме невежда на мисълта, че този вид окачване е много по-здраво и добро от Макферсона. Затова някъде беше споменато, че се слага на по-високите класове автомобили и единствено от ниския клас Хонда Сивик имала такова.

Ако не бъркам Сивиците до 6-та генерация (включително) са с double wishbone, а 7ма и 8ма са с MacPherson.
Отпред, отзад са с торсиони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като гледам че на по-високите класове Мерцедес например са с дабъл уишбоун ме невежда на мисълта, че този вид окачване е много по-здраво и добро от Макферсона. Затова някъде беше споменато, че се слага на по-високите класове автомобили и единствено от ниския клас Хонда Сивик имала такова.

Ако не бъркам Сивиците до 6-та генерация (включително) са с double wishbone, а 7ма и 8ма са с MacPherson.
Бъркаш леко - 7 ген. е с double wishbone.CTR 7 ген. е една от най-завиващите коли с предно въобще!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker, целия мост не е най-доброто при off-road, виж хамъра е с независимо окачване. Така диференциала е на по-високо, и не опира. Целият мост може да се повдигне с редуктори, но усложняват конструкцията, и голямото прасе по средата пак е най-ниската частА double wishbone-а позволява точно позициониране на колелото при максимално голям ход на окачването. Истината е, че новите коли се правят много по-твърди, съответно с много по-малък ход на окачването, и гадния McPherson върши работа - т.е. е приемлив компромис. Въпреки това double wishbone-а е истинското окачване, при състезателни и спортни коли (единствено Porsche и BMW си държат на McPherson-а)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш леко - 7 ген. е с double wishbone.CTR 7 ген. е една от най-завиващите коли с предно въобще!

Ти бъркаш,7-цата е Макферсонп.п:+1 за двойната ключица Редактирано от MIYAMOTO
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Miyamoto, ела да се наведеш под моята 7-ца, огледай я добре и след това си поправи поста!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз греша на 50 % - 7-та е с макферсон отпред и с double wishbone отзад, поне моята 3вр. е така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за едно нещо, което, според мен е + за дабъл уишбоун. За макферсона не знам има ли същия ефект.В завой, дабъл уишбоуна променя камбъра на колелата, така че по зсяко време гумите лежат на пътя с цялата си площ. Оттам и по-добро сцепление.

Всичко е въпрос на конструкторски решения ..При мерцедес има модели с Макферсън, които "чупят" гумите при пълен завой, много повече от такива с дабъл уишбун, чак като навъртиш докрай волана, седят някак си неестествено .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз греша на 50 % - 7-та е с макферсон отпред и с double wishbone отзад, поне моята 3вр. е така!

В случая ставаше въпрос за предното окачване........под доста повече 7-ци от теб съм се навеждал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мерцедес има модели с Макферсън, които "чупят" гумите при пълен завой, много повече от такива с дабъл уишбун, чак като навъртиш докрай волана, седят някак си неестествено .. :lol:

 

Това с "чупенето" на гумите става и при двойната ключица с увеличаване на кастъра. Ела да видиш мойта 4-ка как ги чупи :zen:

 

Аз също съм за двойната ключица :lol:

Публикувано изображение

 

 

Колегите са прави като казват че единственото предимство на Макферсона това че е по-евтин за производство.

Публикувано изображение

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да се каже кое окачване е по-здраво и оцелява по-дълго по лоши пътища или всичко зависи от конструктор и производител? От неприятен опит знам, че макферсъна на старото Рено се трошеше много и съм ремонтирал предница всяка година (отзад беше торсионно и пак се чупеше). На Хондата съм с double wishbone и нямам проблем досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз греша на 50 % - 7-та е с макферсон отпред и с double wishbone отзад, поне моята 3вр. е така!

Ако трябва да издребняваме, то грешиш на 100% - задното е multilink. Подобно на double wishbone, но с повече лостове, по-добър контрол на поведението на гумата, вкарва пасивно завиване при натоварване и други такива нужни за задно окачване поведения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, но отвратително возят тея wishboni в хондите. И е изпълнен с 100 лостченца, болтченца накрайничета, ама едни такива смешни и никакви пък по 20-30 лева е едното. Как може насрания сивик да има 30 умрели тампонченца по предницата, да струват 1 торба пари и кво ми пука, че гумата контактувала с цялата си площ в завоя, като за 1 насрана дупка въртя грозния волан ще си счупя ръцете. Много е як wishbona да. И като се разтропа еди го разбери кое тропа и блъска. Макферсона е проста работа, по здрава и носеща на дупки, по завиваща, няма там какво да се строши освен едни тампони ? Ся кажете, че съм гаден археолог, неразбиращ от окачвания. Типично нали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сам го каза.

там какво да се строши освен едни тампони ?

Няма. Освен един амортисьор дето ти носи колата на гърба си и дето никога не струва колкото един шарнир. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извиняваш ама карам една 100тица комби дизелова 1500 кила години наред в дупките ама без да ме притесняват и да им намалям и да ги заобикалям и знаеш ли, че тез амортиьори бог знае кога са сменяни. Не знам какво носят ама таз кола няма троп няма лоп. Същото мога да кажа и за Ц класа 99та w202. Имам 3 сивика ебааси шарнирчетата. 2 месеца -3 дупки във Варна и айде на болтченцата и шарнирченцата и тампонченцата смешни малки недъгави айде и тоз реглаж 30 лева ми аз давам за 3те сивика 600 лева годишно за чурки и реглажи? Апък ги карам по 10тина хиляди км всеки годишно. За това съм ги купил, щото чета тука от 8-9 години колко са здрави окачванията, колко не им пречат дупките. Разочарован съм от предниците на Хондите не ме разбирай погрешно. Ей ся попаднах на темата щото тропа зверски и от ляво и от дясно и единия и другия сивик ама тропа, че ще паднаг колелата плашещо е.... незнам какво да ги правя вече

Редактирано от маймуната
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма на окачването. Виж варненските улици - там вече е друго нещо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апък ги карам по 10тина хиляди км всеки годишно. За това съм ги купил, щото чета тука от 8-9 години колко са здрави окачванията, колко не им пречат дупките. Разочарован съм от предниците на Хондите не ме разбирай погрешно. Ей ся попаднах на темата щото тропа зверски и от ляво и от дясно и единия и другия сивик ама тропа, че ще паднаг колелата плашещо е.... незнам какво да ги правя вече

Колега, колата може да има друг проблем, да не мачкана от валяк и опъвана на стенд?Моята е на 250 000 и не е мръднало нищо! Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не геометрията е гледана няма следи от майстори. Просто на моето каране явно не даянят пове4е от 2000 км което е смешно. Пък и трите ли да са смачкани от валяк незнам. Може би защото от макферсонните коли като видя дупка и не се плаша просто влиза и излиза без шум, и без чувството че ще ми падне таблото на краката. С хондите направо влиза и спира в дупката или намалява значително скоростта. И така отново съм за сервиз. Кажете ми хубави: кормилни накрайници, шарнирни болтове(горни и долни) селенови втулки и горни носачи, че на двата сивика станаха леща за 3 месеца и няма и 3000 км :(/> реве ми се вече

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма по-добро от OEM-ското колега. Ако искаш по-здрави респективно твърди, но гумени тампони погледни Hardrace или PIC какво предлагат. Западняците много им хвалят тампоните, но техните пътища не са като нашите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво става с твоите коли колега, ама мен в САЩ ме чака един Civic 7 coupe с разтракана предница (макферсон) дето не знам какво ще го правя. Няма да ти казвам цените дето ми обявиха за ремонт, че ще се получат схващания и спазми. :( Ball joints, амортисиори и т.н. Чак съжалявам че го купих и то точно заради окачването. Зависи от колата на която ще попаднеш и частите които ще сложиш. Само оригинални части ли ползваш? И нали знаеш че едно слабо място да има и да не го отстраниш на време, веднага ти тръгва всичко. Аз така пренебрегвах едно лекичко потракване и накрая дадох 300 лв за кажи-речи всичко по предницата на ЕГ3-то...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо спокойно макферсона не се оправя скъпо, просто в САЩ дерат за сервиз. Знам много добре за какво ми говориш от личен опит :)имаш 2 тампон лагера на бомбетата и най-много 2 амортисиора да смениш. Всичко това, ако си го напазариш можеш и в гаража да си го смениш с няколко ключа за 1 час. А да и биалетите евентуално. Предпочитам този вариант отколкото дабъл уишбона, който видях колко е здрав. Оправям единия Сивик, другите 2 ги махам. Ако има лесно и тоя ще махна, но не мога първата ми кола е. ОЕМ няма да сложа никога. Бултрако ми обявиха цена колкото струва 1/2 кола. Ще се постарая до няколко месеца да ги няма тези коли в автопарка, понеже само за окачвания вися и давам пари. За мене Хондите нямат здрави предници. Виж отзаде нищо никога не съм правил и сменял на никоя Хонда освен на първия ми сивик големите задни тампони които ги купих за 80 кинта. Нищо не тропа, но предницатааа е леща а и рейките им на всички текат и тропат във волана се усеща яко. Абее калпавички носаченца и болтченца са им сложили. На 100цата носача тежи 25 + кила с 2 големи тампона колкото делкото на Сивика! Как да се счупи? Как като и окачването има голям ход. Поздрави от Варна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че дерат за труд, но знам и колко струват частите само тей като ми направиха разбивка. Както и да е де. Не каза с какви части ги правиш постоянно тия жабета. При мен има огромна разлика в ремонтите от както chris_barnes ми наби в чутурата че ОЕМ си е ОЕМ пък и аз движа из Луната...аа Варна исках да кажа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TRW, SWAG, Lemforder, Delfi, Bilstein, MOOG, от всичко съм пробвал, купувам от сигурни места.По скоро ти не казваш как движиж из Варна. Прави ми впечатление, че разни онди и японки стари (щото седят по-ниско от другите коли) да правят задръствания, спират заобикалят, то не е полусъединител то не е пълен ляв пълен десен с тоз мудния волан е луда работа. Аз ли от цял форум не мога да карам, че не издържат тез хонди в краката ми. На един авер докато му пазех Акорда за 6те месеца, в който той беше в англия му разтраках и предница и рейка, дадох на момчето 900 лева да си оправи Акорда... ебаси как карате, тея коли по някакъв друг начин явно???

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми как - с повишено внимание :D Не знам по Варна как сте с кратерите , но да ти кажа в Перник също не са малко . От около година се занимавам с едни уведомления и си обикалям с колата из селото . Колкото са прилични 2та булеварда , толкова са зле околните улици ... Не може обаче да виждаш дупка , с размерите на градински басейн и влетиш със 60 с нея ... В началото сменявах , преди 2г и нещо , втулките и шарнирите . Сложих тайвански втулки по 8лв едната . Марка не знам , магазинера мога да ти го дам на лично . Шарнирите се бяха разсъхнали . Колата имаше 3г застой във влажен гараж , преди да се купи . Не е мръднала вече 50хил и отгоре ...На англичанката само сменявам накрайници . Другото е наред . Даже и там сложих японски накрайници и 2г и това не съм правил . Чак ми е скучно :D Тайванските втулки , търговеца ме уверява , че са идеален заместител на заводските . Естествено не са оригинални и ти препоръчвам да си купиш от общите поръчки . 6*16лв и отпред си готов . Стига тези при горния шарнир да са здрави . Не знам каква цена са ти обявили в Бултрако , но от щатите са под 100лв . Тайванските бяха наполовин цена , а и бях назор и не можех да чакам .п.п. Откакто " прежалих " 120лв за оригинални предни накладки , дори и с изтървала помпа колата спираше . Сега , откакто помпата работи няма да ти казвам как спира тая д13ка с 240мм дискове :D Страшно съм доволен . Та ОЕМ си е ОЕМ . Жалко , че са ни ниски заплатите .п.п.2 Да не съм офф - wishbone е окачването . Колата е адски по - стабилна с него и стегната . Няма такава комбинация . Имам " честа " да карам освен хондата и върха на маферсона - Дачия логан , а едно приятелче има голф със спортно окачване . Няма да казвам кое как стои на пътя :D А за ремонтите - всяко нещо си има цена . Двойната ключица се ремонтира рядко , но е дебело . Ама и така и така не може .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми как - с повишено внимание :D/>/> Не може обаче да виждаш дупка , с размерите на градински басейн и влетиш със 60 с нея ... п.п.2 Да не съм офф - wishbone е окачването . Колата е адски по - стабилна с него и стегната . Няма такава комбинация . Имам " честа " да карам освен хондата и върха на маферсона - Дачия логан , а едно приятелче има голф със спортно окачване . Няма да казвам кое как стои на пътя :D/>/> А за ремонтите - всяко нещо си има цена . Двойната ключица се ремонтира рядко , но е дебело . Ама и така и така не може .

Как да не може бе? Ела 1 зима карай във Варна няма да им робувам на кочините и да карам с 5 разбираш ли щот има дупка след 1 метър има още 5, след 2 метра има трап ми аз по добре да не ги карам!Относно уишбона и макферсона тоз Дачия и голфа са дърва, но ако голфа е 4ка моля ти се, 4ката си нямаш представа как седи в пътя, какъв голям и плавен ход има окачването и какъв ъпгрейд е спрямо тройката, която е наистина каруца. Да не говорим за ресурс. Минали са десетки коли през нас последните 11-12 години знам какво говоря. По чупливи окачвания от на хондите двойната ключица или там квато простотия се каваше няма.Как може аудито 100 да не слизам от него по 14 часа на ден някой път само градско да въртя, да минавам от там където минавам и с хондите, с тая разлика че нарочно целя дупките и го настъпвам тъпия дизел да мина с целия Торг през трапищата и тва нещо да не мога да го счупя аз и баща ми, който е по-суров винаги към колите. Ей там при него наистина няма дупка няма хонда няма спирачка. Кат скочи 2 пъти и туй хондата изгасва направо не може да запали от първия път ебати уишбоните само размишлявам на глас....Срам ме е да кача и клип как като първия албански циганин качвам и слизам бордюрите челно с 15-20км ч. ама така е като съм цял ден в движение.ПП с хондите не катерим бордюрите челно, да не си помислите че издевателствам над тях... то и да искам няма да може щото задират долу на куките за теглене, а ако го кача челно с 20 имам чувстото, че ще разшия предницата от бомбетата, където е хванат амортисьора горе Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и още един момент , който пропускаш по принцип . Аудито е на 15ки , 195/70 по спомен му беше стандартния размер гума . Имаш ли представа колко по - голям радиус има тази гума на кораба майка , спрямо 175/70 14ка ? Второто е като детска играчка :D Голямата гума много по - малко усеща дупките . Все едно да изтъркаляш в една и съща дупка топче за тенис и футболна топка . Просто няма как да стане. На теб и москвич 412 с това каране няма да ти помогне :D Сега се чух с едно приятелче - при вас верно е страшно . Хванете направете един колективен иск към общината поне да ви плаща ремонтите . Моя човек ми каза , че лунния пейзаш е магистрала в сравнение с вашето ... п.п. Дай клипа , че ми събуди въображението вече :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се чудя как за 3 години смених от окачването на Хонда 2 шарнира като въртя предимно в града , качвам се по бордюри и влизам в шахти , понеже някой път няма от къде да минеш.Ако купуваш шарнири по 12 лева , предполагам , че и 2000км не могат да карат.Старото Ауди А6 безспорно е здрав автомобил но Хонда не му отстъпва по абсолютно нищо.Да , ОЕМ частите са скъпи но пък някак си са изкарали 15тина години , на магия като че ли ? Мога да дам пример с Ауди след 1996-та година с 112 носача които не изкарват и 30 000км а цената им въобще не е като на 1 оригинален шарнир.Както се изрази познат майстор преди години :-"От както пуснаха новите Аудита с тези стъклени предници , работата ми се вдигна тройно."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и още един момент , който пропускаш по принцип .

Аудито е на 15ки , 195/70 по спомен му беше стандартния размер гума . Имаш ли представа колко по - голям радиус има тази гума на кораба майка , спрямо 175/70 14ка ? Второто е като детска играчка :D/>/>

Голямата гума много по - малко усеща дупките . Все едно да изтъркаляш в една и съща дупка топче за тенис и футболна топка . Просто няма как да стане. На теб и москвич 412 с това каране няма да ти помогне :D/>/>

Сега се чух с едно приятелче - при вас верно е страшно . Хванете направете един колективен иск към общината поне да ви плаща ремонтите . Моя човек ми каза , че лунния пейзаш е магистрала в сравнение с вашето ...

 

п.п. Дай клипа , че ми събуди въображението вече :cool:/>/>

 

Хондата е на 195/60/15 иначе улиците са леща и кмета го няма от 1 месец напусна клипа е привейт за сега ма мога да пусна снимка :Д на кораба майка скоро юбилей ще му праим 10 тина годинки от както е в нашите ръце. Ся питах дъртия ко му е сменял ми нищо освен консумативи и няква реактивна щанга отпреде с 2 тампона за 120 лева преди 6-7 години

 

това е дизеловата

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

това е бензиновата. И двете са 4х4 ся дизеловата е със стоманени 15ки тея джанти от снимката ги нагънахме за 1 седмица и ги върнахме на вторични за алумин

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Имаме 1 80ка комби 2.3 с газ куаттро и няколко фолксвагена.

Хондите с мъка навих баща ми навремето за тях и ся пишман ставам всеки ден

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

По чупливи окачвания от на хондите двойната ключица или там квато простотия се каваше няма.

...

 

Публикувано изображение/>, Ехо, това не е обективно мнение. Публикувано изображение/>

Да пиша малко, имам 3 Хонди / от там идва и ник-а /. Акорд 5г. от 2007г. ПРИ МЕН :lol:/> - около 100к. км. / по километропоказателя на 170к / - нищо сменено по окачването. Публикувано изображение/>

Сивик 5г. / най-красивата /, от 2-3г. по км. - 200к. - сменен един горен шарнирен болт и това е.

Сивик 6г. - 160к. - нищо сменявано - окачването и на трите е бетон, като на всички Хонди, а при мен в някои дупки има три дупки, а в други можеш да се преоблечеш без никой да те види. Публикувано изображение/>

Утре ако остане време ще ти покажа какво се случи на предна дясна гума и желязна джанта и окачването не е мръднало. Публикувано изображение/>

Маймуна, знаеш ли как да монтираш горен шарнир на Хонда, ако ти си правиш ремонтите. Кви тампони, кви 5лв., както се изразяват някои? Публикувано изображение/>

Редактирано от Triple X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...