Jump to content
freesoul

B20 размисли

Recommended Posts

Искам да попитам какви са вариантите за сглобяване на Б20 блок с Б16/Б18 глава и какво горе-долу може да се очаква при стокова карантия. Няколко неща ме интересуват.Б20 блока има ли значение кой тип ще бъде B1,2,3 какви са разликите помежду им?При събиране на Б20 блок с Б16 глава ще има ли осезаема разлика с едно стоково Б18Ц4 например? Под осезаема да се разбира дали си струва да се влезе във филма и да се похарчи сума париДоколкото прочетох биелите на Б20 е хубаво да бъдат сменени с Б18 заради здравината и по-високите обороти? Нужно ли е или може и сток.При този сетъп какви са максималните safe обороти за този мотор?Общо взето се размишлява върху нещо по-силно от Б18Ц4 и при възможност да се ползват стокови карантии, без да се търси як пауа :)/>/>/>

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20B/Z като блокове нямат разлика.Разликата е само по-сгъстените бутала на Б20З ,които за стоков сетъп са подходящите.....пак заради по-добро сгъстяване избора пада върху б18 глава , а и валовете и са малко по-добри....б20 биели си ползваш ,като им се подменят само болтовете с АРП Макс обороти 7500 -7800 едва ли ще има сила нагореРезлтата от всичко това е мощност с може би 10-на коня над Ц4 и осезаемо повече въртящ момент.......Ако имаш приключенски дух -давай части има....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тази тема я четох, но там нещата са с доста афтърмаркет части и цената си е солена. Само на атома и кико сетъпа е сходен, но там са изброени частите, но не и резултата от цялата операция.Идеята е за нещо стоково без хвърляне на доста лев.Въртящият момент е ясен, въпроса е дали си струва да се занимава човек или да си бодне Б18Ц4, това е дилемата.

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата да ме извини ако не е на място въпроса ми,но може и да му е от полза.До колко може да се сгъсти чрез шлайф главата и блока без да има среща бутало клапан при Б20з блок и Б16 глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метъра е открит преди доста години - 100см. Топлата вода също. Четене трябва, а не писане (на въпроси)

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще е с Ц4 глава по добре несе занимавай....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата не е решено да твърдо от Ц4, затова и питам тук, единият отговор отпада, ще се ползва Б16 глава, стокова. Всмукателя от Б20 пасва ли на главата, няма ли разлика в диаметъра на отворите?Блока явно ще трябва да е Z, друго по долнището какво трябва да се подмени, за да е надеждно - маслена помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си вземеш Б18 така или иначе ще трябва да го отвориш и да го обслужиш, за да си сигурен в него. За това по-добре си бодни Б20 блокче, прегледай го преди да го събереш, в какво състояние е, шляпни му Б16ковата тиква и си ти! ;) Колата с Б20 полудява още от ниските обороти, а на горе ВТЕКа си казва думата! Мисля че Б20 се доказа, като най-бързия ни мотор на миналогодишния драг рейс. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ще е с Ц4 глава по добре несе занимавай....

Каква е причината да не е добра , или се отнася за сетъпа б20/б18 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се надявам, скоро да мога да дам някакъв резултат от моя сетъп :) Иначе резултата е много приятен за каране мотор, който има сила още от ниските. При мен макса е на 7500 по спомен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Doomwisher - евала за поста ти. Най-накрая нещо обяснено хубаво, а не само хвърлени фрази. Смятам, че темата ще бъде полезна и за други, които са решили да го правят, защото повечето няма да ползват афтърмаркет части, а сток. В чуждите сайтове това е разисквано 2006, 2007 година :)Ще се опитам да оформя сетъпа по-долу, като разбира се има някои въпросителни.Блок с биели: B20B с бутала PHK от B20Z или направо цял B20ZМаслена помпа от B16.Глава: B16A2 с валове от А2 или C4, при наличие Type RВсмукател: B16A2Изпускател: B серия или афтърмаркет, тъй като се намират на прилични париДюзите на А2-то ще хранят ли спокойно?Водната помпа предполагам и тя се сменя с такава от 16/18Другото, което ми е интересно е пасва ли колянов вал от Б16/Б18 на Б20 и ако да с какви биели и бутала трябва да се комбинира. Изхождам от това, че вала ще е по-тежък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20 с тайп Р валове забрави да го храниш с 240цц. Ако си с А2кови валове или от Ц4 може, но задължнително с горивен регулатор от поне Ц4, тайп Р или афтърмаркет. Схемите с друг вал не стават. Т.нар. displacement идва от хода на вала, а не от дължина на биелите. Тоест, ако вземеш по-късоходов вал, обема намалява. Ако искаш да ползваш Ц4 блок по-добре вземи stroker kit. А такава тема има много много отдавна във форума...цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят б20 беше с ЦТР валове и почти таванеше 375цц инжектори от ца18дет дано инфото ти е от полза :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпичката ти е била доста слаба;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

О не ! хаха Валбро 255 :)/>Иначе колата изкара най-силни резултати с валовете 0 на 0 всяка намеса водеше до спад в сила и въртящ момент.Преставам с офф-а успех в начинанието Б20 определено е оправдана инвестиция

Редактирано от EGocentric
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл да се ограничавате в оборотите още преди да сте запалили аз б20 дето да няма сила и след 8000 оборота несъм имал :)колкотои да невисе инвесира със сериен смукател ще изгубите доста коне ,поне някои от интегра Р сложете.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак с неговото ниско Rod/Stroke съотношение е желателно да не я бие на 9000+ оборота, а и примерно едни C4 валове нямат много хала след 8500 оборота. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след 8500 да но се говори и за под 8000 което е глупаво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type R главите (Б16Б и Б18Ц) като цяло там главате е същата като Б16А само че, леко портната

:offtopic: Я пак :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.acurapartsnow.com/oem-part/acura/integra-parts/1997/3dr-type-r/ka5mt/engine/oil-pump-oil-strainer/pump-assy-oil/15100-p72-a01http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~pump~assy~15100-P72-A01.html Ако може да се вярва на тези хАмериканци , маслените помпи на , Б20, Б16 , Б18 и ИТР са еднакви. Виж за водните, има разлика.Ако може някой да даде мнение , коя е по добре , с повече или по-малко зъби на колелото за ремъка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслените помпи са еднакви на 100%,виж при водните има разлика.Аз предпочитам тази на Б18 и Б20(по-голямата),но ако ползваш нея трябва да ползваш и съответния ангр.ремък ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С повече зъби (разбирай помпата на б18ц) е по-добре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за дюзите с 240сс-сток, сас сток помпа сам карал колата на 218 коня без да имам проблеми с убедняване до 9500 оборота! На 250 коня бях с 340сс от С2000, без каквито и да било проблеми!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Type R главите (Б16Б и Б18Ц) като цяло там главате е същата като Б16А само че, леко портната

 

Публикувано изображение Я пак Публикувано изображение

 

Абсолютно една и съща основа се ползва за главите и реално B16A глава можеш да си я направиш като Type R-ска дори и по добре! Публикувано изображение

Общо взето освен лекото портване и полиране по рънарите няма никаква разлика като не броим Valvetrain-a!

Ето и малко матриял за четене: http://honda-tech.co...ad.php?t=610586

И малко материал за гледане:

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам ъгъла на клапаните на Type R главата е с различен ъгъл от тази на другите мотори и е направено, за да влиза и излиза по-лесно въздуха. Някакви 60 градуса ми се въртят из спомените, а това определено не е нещо което може да си направиш сам колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Намерих теми из нета. На Typr R тиквата смукателните клапани са по ъгъл 60 градуса за по лесно и бързо пълнене на камерата. Изпускателните ъгли и клапани са еднакви. Инфо тук --> http://www.team-integra.net/forum/blogs/michaeldelaney/101-valve-seat-angles-should-i-do-3-angle-valve-job.htmlhttp://www.team-integra.net/forum/14-performance/83790-will-98-type-r-valves-fit-into-gsr-head.htmlhttp://honda-tech.com/showthread.php?t=732972Така че колега ако намериш кой да ти свърши тази работа в Бг може и да си направиш Type R глава. :)/>ПС: На мен тази операция въобще не ми изглежда като "леко портване и полиране"

Редактирано от no1else

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да открива топлата вода. тайп Р глави се продават :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главите са едно към едно от към геометрия и размери. Хванете двете глави една до друга и ще се убедите. Само са отворени и оформени портовете при водачите и също така оформени на входа. Мислите ли, че Хонда ще разработи нова глава специално за Б18Ц-Р и Б16Б ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20 размисли и страсти - имаш цяла б16-ка, купуваш долнище б18. Слагаш буталата от 16-ката в 18-ковия блок, сгъстяваш по който си избереш метод, сглобяваш 16-ката с новото долнище от 18-ка с 16-кови бутала. Нека да те мине някой с б20-ка захлупена с б16а2 глава, успех на ентусиастите :P

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображениеЩе взема да си сглобя ей сега едно моторче в хола,гледам става за пет минути,а винаги съм си мислил,че е нещо по-сложно.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може офф-а да се намали! Темата е B20 размисли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така първо за галвите б16б/б18ц-р и б16а2 споделят една глава с код п30 факт.А @Veid ако беше толкова лесно мислиш л и,че някой щеше да се захваща да прави франкове ? Повярвай ще те задмине така,че ще хвърчат огледала ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се влагат само ОЕМ-ски части твърдо залагам за Б18-ката.С използването на афтърмаркет части везните се накланят към Б20.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се влагат само ОЕМ-ски части твърдо залагам за Б18-ката.С използването на афтърмаркет части везните се накланят към Б20.

+1,EGocentric, авторът е написал: "при възможност да се ползват стокови карантии". Айде извади ми стоково б20 долнище захлупено с б16 глава, всмукател, изпуск... и т.н.. Човека си го е написал - ОЕМ карантия без много влагане на средства. Айде ако имаш б16-ка, смени и само блока на 20-ка. Та тя твойта след 7500 свършва силата, камо ли със стоковица... няма да коментирам повече. Казах според мен най-сполучливият, лесен и надежден вариант.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в моята глава всичко беше ОЕМ Хонда като цяло Разбирам те какво имаш предвид но има нонв витек б20ки които преспокойно вадят повече сила от гср само с леки модове ;) А и Б20 витек може да е надежден колкото всеки един хондов мотор ако е сглобен правилно незнам на какво се дължи още да се носят митове,че мотора е ненадежден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това адски спорно ,ако сгъстиш доста б18 да кажем с б16б бутала тогава няма стокови хонда валове с които да искараш какс потенциала.колкото и да го мислиш със сток части стигаш до Б18Ц мотор по какъвто и начин да го сабереш.И ако вземеш тази същата б18ц глава и е сложиш на б20з блок си мислиш че резултата ще е по кофти?е няма как да стане....незабравяйте че таип Р магията не е само в мотора аи в скоростите :)

Ако се влагат само ОЕМ-ски части твърдо залагам за Б18-ката.С използването на афтърмаркет части везните се накланят към Б20.

+1,EGocentric, авторът е написал: "при възможност да се ползват стокови карантии". Айде извади ми стоково б20 долнище захлупено с б16 глава, всмукател, изпуск... и т.н.. Човека си го е написал - ОЕМ карантия без много влагане на средства. Айде ако имаш б16-ка, смени и само блока на 20-ка. Та тя твойта след 7500 свършва силата, камо ли със стоковица... няма да коментирам повече. Казах според мен най-сполучливият, лесен и надежден вариант.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих теми из нета. На Typr R тиквата смукателните клапани са по ъгъл 60 градуса за по лесно и бързо пълнене на камерата. Изпускателните ъгли и клапани са еднакви.

Това е разликата между Type R главата и GSR главата! ;)Ако ъгъла на смукателните клапани беше променен при Type R главата спрямо SiR кубатурата на горивната камера на главата щеше да е по-голяма или най-малкото различна! И при Type R и при SiR главите тя е 42.70cc! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...