kvd74 646 #1 Публикувано 15 Март, 2013 Привет колеги,имам колега който иска да си сменя голфа с нещо от по-горен клас,и аз като фен на Хонда го насочих към Акорд 7 ген.дизел/даже писах и на няколко човека от форума дали си продават колите,като отговора на единия от тях беше : Тая кола ще я оставя, като тя ме остави. А това май няма да се случи скоро /. Та след много дни на гледане в мобилето и карса,разяснение какво представлява колата,здравина,икономичност, и т.н.,даже намерих и човек от Перник съгласен на бартер,който му хващаше голфето на 6000 лв./2002 г.,тди,течаща рейка,притракващ демферен съединител и сив цвят-Акорда тънно син,с полу кожа,дизел,2004 г./.И уж навит,някой спомена: "търси нещо немско" и край.Седмици говорене и гледане отидоха на вятъра за миг. Сега тръгва с един авто мошеник за Германия да гони дивото,а именно,Е класа 270 точно мотор.И понеже и аз така се лутах 5 дни в немачко през 2007г.,ме съмнява да се върне с колата мечта. В заключение: Немското печели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #2 Отговорено 15 Март, 2013 Кой какво си направи, никой не може да му го направи!"Мерцедеса е колата, всичко останало не става.Най-здравата, най-икономичната, най-бързата и т.н. най, най." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #3 Отговорено 15 Март, 2013 Това, което правеха немците преди и това, което правят сега не може да се сравни изобщо... няма такива боклуци Правят го само да вземат на хората парите и след това чакат в сервизите да вземат още А немците не са никак глупари... Един от професорите в университета в Германия каза, че по-икономично и по-добро за околната среда от японския автомобил няма Мисля си, че това, което той каза беше напълно достатъчно 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #4 Отговорено 15 Март, 2013 Здравейте Колега kvd74, така се получава, когато не си му дал да покара твоята Хонделка колегата ти... Всеки си заслужава колата, която има (сигурно важи и за жената )... Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #5 Отговорено 15 Март, 2013 (Редактирано) Базирайки се на информацията, която съм черпил от офф роуд форума по времето когато се колебаех МЛ270 или Гранд Чероки със същия мотор съм на мнение, че има огромна вероятност човека да бере много, много ядове или казано на кратко, цитирам:-Тая кола стои в гаража и се чупи. Редактирано 15 Март, 2013 от Беселин 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #6 Отговорено 15 Март, 2013 (Редактирано) Това ти го казах аз (че колата ще я дам като ме остави, а няма да се случи скоро като гледам), като ме пита дали бих я сменил. И си е така.Но имай предвид, че дизеловия Акорд крие доста разходи. Демпферен съединител, маховик и верига на двигателя, които със сигурност за 200 000км са за смяна и трите (а рядко са сменени на "НОВ ВНОС" - най-често те са причината колата да бъде продадена в другата държава, висока цена за предстоящи ремонти). Тези 3 компонента са тамън 3.5 бона, без труда. Тези пари си излезнаха от джоба ми, ако знаех за тях - щях да взема бензиновата версия, но със сигурност пак Акорд.Същото обаче важи и за другите дизелови коли - след 200 000, започват да стават скъпи за поддръжка. А тези Мерцедеси са много здрави - като таксита в Германия изкарват по половин милион с добра поддръжка. Каквото и да си говорим и Хонда и Мерцедес са страхотни коли, но когато говорим за близо 10 годишна кола, всичко зависи от това в какви ръце е била, не толкова каква точно е. Дано твоя приятел се върне с хубав Мерцедес, не с превъртяна кола от турска автокъща в покрайнините на Мюнхен. Или да се върне без нищо и да го навиеш на бензинов Акорд 7ма генерация Редактирано 15 Март, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 6 Юни, 2017 Привет на всички, има малко развитие по темата ми от преди 4 г. и реших да споделя. Та колегата ми миналата седмица си купи колата за която става въпрос - Акорд 2007г., фейслифт, 2.4 с газ от Италия, кожен черен салон, автомат, седан, графитен цвят, цена 12500лв. И сега малко приказки от 1001 нощ- по сервизна книжка е на 124000 км.?! Сега нямам никаква заслуга за покупката на колата, даже не исках да ходя на оглед, понеже нямам наблюдение за автомобила. Със здраве да я тика. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #8 Отговорено 6 Юни, 2017 А през тея 4 години какво бута твоят човек? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 6 Юни, 2017 Мерцедеса дето искаше, Е280, 320 цди, също не лош, свеж вид, черен със св.сива кожа. Постоянно обаче го забиваше в авариен режим, заради ДПФ филтъра. А и му е дошло време за смяна на маслото в скоростите- 10лт.! Също и една Астра от 2008г.имаше успоредно. Другото интересно нещо- казали му, че има много скъп ГИ за 2000 евро, дали не е от т.н. с течна фаза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 6 Юни, 2017 Аз се чудя между акорд 2.4 автомат Executive, в краен случай може и Type S или е320 дизел Avangarde 2005-6 . Разбира се нов внос от Германия(ако се намери читава) . 500-600лв е смяната на масло на автомата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #11 Отговорено 6 Юни, 2017 (Редактирано) Тъкмо като се регистрира в нашия форум, ще го разпитаме по темата и сравнението. Иначе -да му е честит красавеца, а ако му се стори че "с тея джанти вози твърдо" -да свирка. Редактирано 6 Юни, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 6 Юни, 2017 А да му е честито. Като гледам вчера е минал през КАТ. Даже я видях тая кола- беше при номерата в страни паркирана. И аз бях там за същото и се чудех кой ли се е метнал на тоя дзвер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #13 Отговорено 6 Юни, 2017 Е как кой, тъй наричаният между нас колегите капитан Петко войвода . Колата е от вчера с номерата, действително. Джантите са 17 цола, с 225 или 235 на 45. Някакви по специални ли са или просто ти харесват, Цецо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #14 Отговорено 6 Юни, 2017 Е не го познавам. Верно беше някакъв тип с брада май... Ае на следващата среща ни удостоете с присъствие да се запознаем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #15 Отговорено 7 Юни, 2017 Някакви по специални ли са или просто ти харесват, Цецо? Нищо специално -серийните за модела в топ ниво. Тежат по 10кг парчето, но ми харесват, а имам само 1 комплект такива и 2 комплекта гуми, та ги преобувам сезонно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #16 Отговорено 14 Юни, 2017 Малко продължение- протекъл е маркуча от серво помпата към рейката, и след ремонта по някакво стечение на обстоятелствата му сипали дв. масло 5 w40 с хидравликата. Случват се такива неща в Перник . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #17 Отговорено 14 Юни, 2017 (Редактирано) Така е. Ще му отнеме определени удоволствия, за сметка на други. Дано е готов. Редактирано 14 Юни, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #18 Отговорено 14 Юни, 2017 Това са 18ки нали? Защото аз от 16ки на 17ки не намирам никаква разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #19 Отговорено 14 Юни, 2017 Това са 18ки нали? Защото аз от 16ки на 17ки не намирам никаква разлика 17" са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #20 Отговорено 14 Юни, 2017 Е къв ви е проблема със 17ките? Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #21 Отговорено 15 Юни, 2017 Нямаме проблем. Само споменах че возията на Акорда спрямо Мерс-а ще е различна (загатвайки за ниските х45 гуми), но всъщност не е само това, понеже колите просто са различен калибър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1788 #22 Отговорено 9 Август, 2017 Ето един отговор на заглавието на темата: https://m.fakti.bg/avto/253053-nai-nadejdnite-koli-sled-300-hil-km 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове