Jump to content
pucky

табло на honda jazz

Recommended Posts

здравейте,

нов съм във форума, затова предварително се извинявам, ако не съм улучил раздела за въпроса си Публикувано изображение

 

та, искам да знам дали ето тези врътки са "осветени"(дали под тях има крушки), защото при мен не са и е доста неудобно като караш нощно време да ги търсиш пипнешком.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да са осветени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи крушките са изгорели, защото отделен бушон само за тея врътки няма. поне аз не видях да е обозначен такъв.ся, трябва ли да ходя до сервиз или тея крушки и аз мога да си ги сменя ... в смисъл да сваля пластмасата около врътките(гледам, че е отделна от основното табло).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Врътките са осветени и трите, но пластмасата около тях е заедно с с целия панел на радиото нагоре. Мисля че ще можеш да се справиш сам с подмяната на крушките но си трябва малко разглобяване. Аз свалях панела на радиото скоро, за да си няправя AUX вход на радиото за да мога да го свързвам с MP3 плеър, тлефон и др. аудио устройства така че така и така ще го сваляш може и ти да направиш същото. Ако си в час поне малко с английския ето упътване как да си направиш кабелчето: http://www.hondafitjazz.com/audio.htm . Аз жака го искарах до запалката и стана хем много удобено хем изглежда като оригинален, ето една снимка да добиеш представаhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/1512/6590952119956334211359738865W4NV9pSUoq8MAqnuMZNe.JPGЕто ти и едно клипче да се ориентираш как точно се сваля панела с врътките и радиото.

Ако нещо не ти е ясно питай ще помагам. Успех!;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за разяснението и за линка. иначе това с кабела, който се изкарва ме заинтригува ... може да се пробвам по-нататък.между другото моето радио е с касетки, а не със CD и бях доста учуден като я пазарях колата, защото все пак е 2003 края и си мислех, че всички honda jazz от този период са със CD. подозибирам обаче, че целия панел е бил сменян, защото освен тези "неосветени врътки", една от тях - която е за определяне откъде да духа, беше прецакана и като се преместеше на въпросното положение, не духаше т.е. не превключваше. освен това по таблото има след от "външна намеса".та, интересно ми е дали мога да сменя касетофона с фабрично CD ... просто тези "приставки" за монтиране на отделни аудио системи много грозно стоят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо странно колега че аудиото ти е с касетка, до фейслифта на модела (2005г), се монтира аудио с касетка или CD според нивото на оборудване или според това как го е поръчал първия собственик. След фейслифта всички са със CD-та. Можеш спокойно да си намериш от някоя морга и да го смениш, но трябва да е от преди фейслифта защото са с различен интерфейс. Не че не може да го подкараш и това след фйеса, ама става с малко побългаряване на което аз не съм много фен. Въпреки всичко аз лично не виждам смисъл да сменяш фабричната касетка с фабрично СД, тъй като СД-то не чете МП3-ки и трябва да запишеш сума ти дискове, а и е малко дразнещо да сменяш дискове прес час, час и нещо. Другия вариант е да си поръчаш от дилър на Хонда или и-бей централния панел с врътките с дупка за стандартен касетофон но цената му е окло 170лв + поне 150лв. за читав касетофон, става малко излишна инвестиция при положение че кабела за AUX входа излиза окло1,30лв и около час работа, а звука е доста добър. Това е от мен ти си преценяваш вече кой е твоя вариант ;)/>. Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам една изгоряла крушка там. До колкото знам са две за 3-те врътки.Като се позатопли мисля да свалям аудиото за да правя изхода, ще сменя и крушката. Та искам да помоля, който е сменял, да каже модела на крушките (или да даде някакви снимки), за да си набавя предварително.

Редактирано от MegatroniC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самите крушки не ги извадих да ги видя, тъй като при мен не бяха изгорели, но се виждаха фасунките им и бяха същите като на бутона за климатика и на бутона за нивото на фаровете на които сменях. Ето това сложих аз: http://www.elimex.bg/product/5054/krushka-avto-12v-f3mm.html пасват и вече повече от месец не са изгорели. 99% съм сигурен че и на врътките са същите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, 2 крушки са и изглеждат така:

 

Публикувано изображение

 

самата крушка е 12V/1,2W ... въпроса е, че трябва на място да премериш или да си съвсем сигурен в размера, защото фабрично тея крушки са запоени за пластмасовата част,. аз първоначално взех едни, на които пластмасата не пасна, та се наложи да ходя на място и да меря. има поне 10-15 вида такива с пластмасови втулки, но при всички тях поне можеш да махнеш крушката и да я смениш само нея.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@icko22 интересно ми е как точно изкара кабела точно там до запалката? щото виждам, че и при мен има едно като изрязано под запалката(явно е било предвидено за нещо), но при теб изобщо не личи, че е имало външна намеса ... като фабрично стои и много ми се нрави като вариант. не ми се ще, ако реша да пускам жица, да я вкарам в жабката, а да е точно като при теб Публикувано изображение

та, как прекара жицата до въпросното място. явно си вдигал корите ...

 

поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраей колега

 

За целта след като си свалил панела с радиото и врътките се сваля централната конзола, държи се на две щипки в предния край от двете страни в краката долу, (няма как да не ги видиш) освобождават се като ги натиснеш с връх на отверка в средата, има и два винта в задния край (пак долу в краката но откъм задната седалка). След това развиваш топката на скоростния лост и с леко дръпване назад и нагоре централната конзола излиза. Това изрязаното под запалката е едно капаче което се държи на два винта от долната страна на централната, (не знам за какво е предвидено но за целта е перфектно). Сваляш капачето пробиваш една дупка в средата му и си готов. За да стане най-добре вземи стерео жак, женски, 3,5мм, за външно вграждане, той има по дебел пръстен който остава като опора от долната страна на капачето и завършва с резба на която се завива малък пръстен, който остава като опора от горната страна на капачето. Това е колега, на мен много ми харесва как се получи, също така звукът според мен е най-добър именно от AUX входа, някакси е по плътен от радиото и диска, а и сигурно ще искараш някой друг лев от цялата процедура, аз събрах почти 2 евро в монети под централната конзола, изпускани от предишния собственик през процепа на ръчната Публикувано изображение/>. Успех

Редактирано от icko22
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво установих ... буксата за AUX-а отзад е доста специфична и е много трудно да намерите такава, която да пасне.

 

Публикувано изображение

 

единствените конектори, които успях да напасна са ето тези:

 

Публикувано изображение

 

това фактически са кабелитчетата, които свързват бутоните за пускане, рестартиране, както и LED лампичките на кутията на компютъра, с дъното. тъй като са по 2, 4 или 1 отделно, на вас ви трябва една двойка, на която да свържете жиците и да се активира AUX функцията и една четворка(това на SPEAKER-а е точно такава), на която първа,втора и трета позиция връзвате съответно дясно, нула и ляво(мисля, че няма значение дали първо ще е дясно или ляво). тва е общо взето ... не съм инсталирал, но вчера пробвах и изкарва звук.

за да го направите както @icko22, трябва да вземете подобен стерео жак за външно вграждане, който е с винт(0.40 лв. във викиват):

 

Публикувано изображение

 

... отзад е капнато малко течен силикон, за да не се прекършат запоените свръзки, ако има някакво движение там.

 

 

големи благодарности на @icko22 за оказаното съдействие.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да питам направилите мода, че му се каня от септември месец. :)Кабела каква дължина горе долу, и има ли някакви препятствия през които трябва да се промуши за да стигне до капачката под запалката. Идеята ми е да си го подготвя предварително за да не ми се налага да запоявам, че няма как да закарам поялник пред блока?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

50см е достатъчно, но за по лесно монтиране на централната конзола след това си пусни 70см. Препядствия няма, има достатъчно място откъдето да мине кабела заедно с буксата. Успех Публикувано изображение

Редактирано от MIYAMOTO
Цитат на предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, 2 крушки са и изглеждат така:

 

самата крушка е 12V/1,2W ... въпроса е, че трябва на място да премериш или да си съвсем сигурен в размера, защото фабрично тея крушки са запоени за пластмасовата част,. аз първоначално взех едни, на които пластмасата не пасна, та се наложи да ходя на място и да меря. има поне 10-15 вида такива с пластмасови втулки, но при всички тях поне можеш да махнеш крушката и да я смениш само нея.

 

Само една корекция, към тези които тепърва ще се сблъскат със смяната,

 

Въпросните крушки не са запоени за пластмасовата част, а са на цокъл, издърпват се и изглеждат така:

 

Публикувано изображение

 

При мен беше изгоряла само едната, но аз смених и двете с Осрам, уж с надеждата да не изгарят скоро. Че хич не ми харесва цялата процедура по свалянето на таблото. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 3 часа борба с щипки и болтчета и аз успях да си сложа буксата до запалката. Кабели и конектори изкарах от един стар компютър, самата букса с женски жак за външно вграждане ми излезе 0,40 лв. Определено съм доволен от резултата!

Редактирано от vanax
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимки:

post-28441-0-71813900-1411043631_thumb.jpg

post-28441-0-82850400-1411043931_thumb.jpg

Редактирано от vanax
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ура! Вече и моя милост може да се похвали с активиран AUX вход! Дуста е изписано по тената, така че това което мога да добавя още е, че отвора, който се прави за стерео буксата се прави с бургия 6 mm, аз оцелих от втория път. Панела който е с радиото и врътките се вади като се напъне равномерно от двете страни равномерно, държейки задната чест на врътките за парното. Лично аз стерео буксата монтирах на гърба на долния панел, който е под врътките на парното, зад средната врътка.Утре ако остане време ще онагледя със снимка...От мен толзова за сега, успех на следващите ентусясти...звукът от AUX наистина е уникален...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашия Джазз дойде със система хендс-фрии явно свързана към тонколоните на колата и микрофон до огледалото за задно виждане. Не съм я пробвал до сега защото AUX входа е с куплунг на слушалка от телефон

 Публикувано изображение

Предполагам, че има такива кабели, които в телефона да влезнат през кабела за самата слушалка. Някой наясно ли е? Или иначе инсталираната система явно е бая сложничка, защото има някаква кутия до филтъра за климатика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отдавна не се е писало по тази тема, но рекох и аз да се запиша с един въпрос... :honda: 
Моя позната кара джаз , и с други дискове освен с оригинално сд не иска да работи... ходила е на доста майстори и са й казали,че НЕ може да си смени сд-то :wacko:​  . Т.е да си купи сд и да си сложи друго. Въпроса ми е, къде да търси майстор за такава работа :robot: , 100% съм сигурна,че може да си смени чейнджъра. Благодаря :dj:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет колежке, СД-то на твоята приятелка няма проблем, просто СД-тата на всички джазки от първата генерация могат да четат само сд аудио файлове или известни още в близкото минало като flac файлове. Може да си намери някоя програма която конвертира мп3 фаилове във този формат, ноеудобството е че на един диск могат да се запишат максимум 79 мин музикалнилни файлове или около 12-15 стандартни песни. Подмяната на самия плеър с нов по модерен също не е невъзможна, както са ти казли майсторите, а просто е нерентабилна, трабва да се подмени цялата средна конзола на таблото с такава с отвор за стандартно авто аудио устройство. Последно доколкото бях проверявал конзолата струваше около 200лв + още около 150лв за приличен аудио плеър и цената според мен става прекалено висока. Най-евтиния и лесен вариант според е мен е да се извади аух-входа на оригиналното аудио, както сме описали аз и няколко други колеги по горе в темата, инвестицията е около 2лв. и отнема около 2 часа след това можеш да слушаш музика от ай фон, мп3 плеър и всякакво друго виншно устройство през оригиналното радио на колата.

Редактирано от icko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да се изведе вход за USB? Да си слушам музика от флашката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Притежавам Honda Jazz 2004 от няколко месеца и забелязах че панела за врътките на парното не светят. Прилагам снимка. На този модел така ли трябва да е или просто мойте за изгорели?

 

post-36710-0-11529400-1507879989_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да светят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=82326 доста сме коментирали за въпросните крушки, също така докато панела е свален може да свършиш друга полезна дейност относно радиото, която отнема около час и струва по-малко от 2лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема я прочетох но за съжаление линковете са твърде стари както и изображенията, не се отварят като цяло. Така и не ми стана ясно от къде да го купя тоя кабел както и къде точно са разположени крушките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги интересува ме,копчето на таблото за подгрева на задното стъкло на отделна крушка ли е?? Или взима светлина от двете крушки на таблото??? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако таблото ти е като на снимката от пост №23, има си отделна лампичка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,от около месец и аз съм в семейството ,горд собственик на Джаз 1.4 2003г.Реших да си извадя изхода за Aux кабела,но не намирам точния кабел в Алиекспрес.Видях на няколко места различни накрайници към сиди-то ,ще помоля някой ,който знае да каже какъв да си взема.Май най добре е да е с вход за флашка.Качвам две снимки с различни накрайници не знам кой е правилния

Aux-cable-Honda-jazz-fit-aux-cable-mp3-_57.jpg

USB-Adapter-Cable-Support-MP3-MP4-WMA-USB-Flash-For-Honda-CRV-Accord-CRZ-Honda-Civic.jpg_220x220.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелът от първата снимка е подходящият за Джаз 2003. На втората снимка е кабелът, който се използва в следващият модел Джаз. Към него се включва флашка. При първият модел може само да се извади аукс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,правилния кабел го намирам само на някакви дебели цени,май ще се наложи да го побългарявам,в алито не ми излиза за жалост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е, и аз не го намерих на нормална цена. Затова използвах ФМ трансмитер с вход за флашка и СД карта. За извън града става, но в града не

honda jazz aux 2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, братя Хондаджии! След като взех Jazz-чето  L13A1-2005, се караше основно в светлата част на деня, но сега с ранното стъмване и аз се опарих от несветещи лампички и бутончета.На панела на климатроника, освен градусите и текущия режим не свети нищо друго, диодите над бутоните за въздух в купето, подгряване на стъкла и огледала и а/с светят, но като не им виждам иконките, трябва да налучквам кое къде е.Пълна тъмница и по големите копчета за сила на вентилатора и избор на температура.В ляво, където е панела за прибиране на ел. огледала, настройката им и регулиране на фаровете свети самотно надпис "mirror''.На подлакътника на лявата ръка не знам какво трябва да свети, а може и на другите места да има неща, които трябва да са осветени.Вижте снимките за повече яснота.Ще помоля, ако някой е имал такива неволи или е сменял крушки на тези места да помогне със съвет.

20181129_181750.jpg

20181129_181830.jpg

20181129_181840.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dexter jazz написа:

така е, и аз не го намерих на нормална цена. Затова използвах ФМ трансмитер с вход за флашка и СД карта. За извън града става, но в града не

honda jazz aux 2.jpg

Защо не става в града?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.След  месец  викане на неволята, запретнах ръкави и попрочел това онова в интернет се захванах с оправяне на светлините на конзолата за аудио и климатроника.Говоря за Honda Jazz L13A1-2005год.Най трудно, както и очаквах бе свалянето на самата конзола…тук-там ще намерите клипчета, но  там става прекалено лесно, а и може би самите щипки вече са се разхлабили, незнам.Не е зле да си купите комплект от пластмасови щанги, помагат доста(в магазин за автоаксесоари в Бургас ги купих  за 10 лв.)1409174589_.thumb.jpg.5a3b173a519aef4ccae06ee7df15dd13.jpg

И така, бавно и внимателно свалете панела, като разбира се първо развиете винта, който държи капака и двата скрити по навътре с ключе 8 или  кръстата  отвертка.Вече е по приятната част , в  долния край  ще видите 4 лампи, които осветяват  иконките на климатроника и двата големи бутона за настройка на температура и сила на вентилатора.20181202_105824.thumb.jpg.248a4deee4b6b6000315e94e7f397826.jpg

Съвета ми е да смените само лампите, защото за крушка заедно с цокъла ми искаха 8 лв., а само лампичката  струва стотинки.Сменя се лесно, просто като  махнете старата, ще разберете как  се навиват крачетата на новата.20181203_101441.thumb.jpg.07447b751b50aedeb03bde47a81db3be.jpg

Вече всичко свети20181202_183239.thumb.jpg.428397bbc6375058899833bb37482d76.jpg

Редактирано от klaas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не свети и големия бутон на радиото, както при мен(този за  избор на cd,aux, настройки и т.н.)трябва да свалите и самото радио.Държи се на 8 винта, под него са още 4 лампи, но по малки от тези на климатика.Смяната е по същия начин.Внимавайте да не откачите лентовия кабел.20181202_110036.thumb.jpg.8bcca1705114a9e04a4ed188bf5c01c0.jpg20181203_101533.thumb.jpg.7cdafd7666076e52f8df83339bb774b9.jpg

Редактирано от klaas
добавяне на снимка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега за AUX кабела.Изписано е доста тук и всичко е абсолютно  вярно.Вместо да търсите готов кабел, направата е супер лесна и изгодна.Само оставете кабела по дълъг за да може после при евентуална работа по панела, да не се опъва .20181202_105845.thumb.jpg.3ab69dc4b5fcd2341c591b4409db8088.jpgБукси свалете от стар компютър(единични, двойни или тройни каквито има), кабела е по добре да е с права букса, защото е по лесен монтажа после.20181202_105605.thumb.jpg.7e8e368b1ec96bd4dd78ae3b69b53df3.jpg

Редактирано от klaas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сподели какви са крушките.

Тази интервенция и мен ме чака, но като се стопли. Поне да се запася отсега с крушки, че да ме изкушават за разглабянето. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не чакай да се стопля времето, да караш с изгорели крушки е отвратително, а работата е изцяло на топло в колата.Крушките са най обикновенни миниатюрни балончета 12 v, с дълги крачета, но за климатроника 4 бр. са малко по големи от всички други.Аз свалях изгорелите- с модела в магазин за електронни компоненти...и по 10 бр, струват по 20 стотинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да попитам:

схема 1: 1138382635_hondajazzaux2.thumb.jpg.f23d3e4e5318a78e98361abc0b093c36.jpg.2934bebc4b6d4d76706be044767f17dd.jpg

и схема 2:20181202_105845.thumb.jpg.3ab69dc4b5fcd2341c591b4409db8088.jpg.e8b68a9413b42ce8081b47513348f9d6.jpg

Коя от двете е правилната?

Защото изглеждат различно.

Редактирано от odar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...