Jump to content
cekocek

Новият NSX ще бъде по-скъп от GT-R

Recommended Posts

Можеш ли да посочиш източника на снимката? Ако седалката е ниско, може и да е удобна тази средна конзола. Такова решение с такъв наклон до сега не бях виждал Публикувано изображение

 

някакво списание AZ (още не излязъл брой)

на vtec.net има тема по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам скоростен лост. Да не са взаимствали технология от F1?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата със сигурност ще е пълен автомат - за модерните автомати не ти трябва скоростен лост с лостчета на волана за ръчно управление. А в какъв режим е кутията - може както на Jaquar да има една врътка с позицията, всякакви варианти са възможни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче:

От началото има и визуализация на интериора, като от картинката по-горе.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста анимации са направили май. Да вземат поне да я сложат като ъпдейт на играта GT5 барим там да я покараме Публикувано изображение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ще е с копчета вместо с лост, интериора за мен е уникален както и цветовете в тази сесия....Дано някой ден, ще и след 20-30 години да мога да си го позволя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Война чак станала.........

 

 

Цък Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Война чак станала.........

 

 

Цък Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Аз невиждам голяма прилика, освен в колелата - и на двете са по 4 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ви разбера, повечето от вас мазохисти ли сте, че си губите времето да търсите "трохи" я по сурат тефтера, я по разни псевдо авто-новинарски сайтчета (които бълват само бълвоч, пишат се глупости които доста често са най-малкото неграмотно написани и доста често са не потвърдена информация - плява с цел да привлече вниманието ВИ), вместо да "пиете вода директно от извора", при положение, че не веднъж са дъвкани кои са местата в интернет, където има информация за Хонда/Акура.Ето ви ИНФОРМАЦИЯ + СНИМКИ, ОЩЕ ПОВЕЧЕ СНИМКИ, ето и КЛИП интервю с един от създателите на проекта. Ето ви истинска информация, за нея пишете и разсъждавайте, не си губете времето с жълти клюки кой какво бил казал и какво мислил.По темата: машината е страхотна !!!/> И интериор и екстериор, няма такава красота. Да видим само колко ще чакаме да влезе в серийно производство (поне 2 - 3 години, ако въобще влезе).

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми намирисва на поредната пропаганда в типичния за създателите на марката с емблема четири нули стил :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата концепция е задвижване на колелата от електормотори и двигател зареждащ литиево-йонните батерии.ДВГ-то само зарежда и не участва пряко в задвижването.ЧЕСТИТО! :P/> Инфинити 400к.с. 1.5л/100км.Шевролет 800к.с. 2.35л/100км.

Не виждам маркетингово решение за NSX, освен спиране на проекта.А на бас?

Война чак станала.........

Аууу, това ауди боядисано кат на мойто куче лайното!Без майтап, феновете на гоуф и ауди са изключителни сектанти като нас! ;)/> Редактирано от darius
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дариус, не са съвсем така нещата.1) Тази технология се ползва от 2 години в сериино производство в Chevrolet Volt. Като гледам, след пускането й другите марки не са фалирали :)2) Това инфинити дето е 400кс и прави 1.5л/100км ги прави в режим, в който имаш памук между краката и педала на газта и само галиш с 80км/ч, без климатик, без парно. Ако натиснеш педала здраво, батерията ще се изпразни за минута, след това се включва двигателя и всичко приключва - пак си в играта с големия разход и малката мощност - освен ако ДВГ не е способен да възпроизведе толкова ток, че да захрани 400кс - тоест V6 с турбо под капака, освен цялата ел-система :) Тоест ти имаш 400кс пикова мощност.3) 1 и 2 се базират на това, че има елементарна математика колко киловата енергия са нужни за ускоряването на 2 тона маса до някаква скорост и поддържане на тази скорост, при въздушно съпротивление (което расте с квадратна сложност). Просто тук предимството е, че ел. двигателя работи с КПД над 90%, а ДВГ с такова под 20% - тоест загубите за топлина са нищожни при ел. двигателя. Но ако пуснеш парно в ел. кола, все едно пускаш духалка. Ако пуснеш климатик, разхода не се вдига с 0.5-1л/100км, а с повече - според това колко пече навънка. Ако свърши тока в батериите (които са адски тежки и адски скъпи), оставаш на тока от ДВГ, който ако е много голям, се обезмисля упражнението.Honda не са олигофрени и знаят, че ако направят спортна кола, която е спортна 20 минути и след това влиза в икономичен режим (понеже е изпразнила батериите), ще е пълен провал. Този хибрид, който са сътворили е възможно най-доброто хибридно решение.Но е факт, че ако туриш табелка "800кс / 2.5л разход" на автомобил, привличаш вниманието. Но ако прочетеш ситния шрифт - колко от тези 800кс кога са налични, колко този 2.5л/100 разход кога важат, нещата се променят. А накрая добави и цената - реално Opel Ampera дето е 150кс се връзва 100 бона. Ако си вземеш 150кс по-луксозен, по-голям, по-надежден дизелов автомобил за 60 бона, ще имаш по-голям пробег, няма да се занимаваш да закачаш кабели всяка вечер в гаража (какъвто трябва да имаш), а за да избиеш разликата от 40 бона в цената на горивата - ще трябва да караш амперата над 15 години със сериозен годишен пробег, при положение, че батериите ще започнат да се скапват за 5. Аз лично на този етап ще предпочета да си взема дизеловата машина и след 5 години да я сменя с нова, вместо да налея безбожни суми в "хибрид с евтино гориво".

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата концепция е задвижване на колелата от електормотори и двигател зареждащ литиево-йонните батерии.ДВГ-то само зарежда и не участва пряко в задвижването.ЧЕСТИТО! :P/>/> Инфинити 400к.с. 1.5л/100км.Шевролет 800к.с. 2.35л/100км.

Не виждам маркетингово решение за NSX, освен спиране на проекта.А на бас?
Колега ти сега ли разбра за тези разработки ?Те са от миналата година още пък като гледам HONDA не са закрили проекта, а те знаят преди нас какво прави конкуренцията не мислиш ли?Иначе за Аудито си прав .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неправилно се изразих, не нова концепция, а нова тенденция!Това означава че са сполучливи!А масово пускане на пазара означава зверска конкуренция за NSX!Insight е само 88 кончета и това ме спира да се метна на електричката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъжно ще е ако НСХ-а последва съдбата на Лексус ЛФА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво му е на Лексуса?Много умуваха, че му била висока цената, кой щял да купи Тойота за толкова пари бла, бла, бла, ама предвидените за производство бройки бяха продадени и имаше молби на клиенти да пуснат веднага концепта, който сочеха за негов наследник.Да не говорим, че на Нюрбургринг разказа играта и ВСИЧКИ и то с много голяма разлика.Големите европейски спортисти станаха за смях начело с Авентадора където пък и GTR толкова кофти му сипа, че не е истина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки от изложението в Детройт 2013:

 

Acura unveiled the NSX concept

 

Лека полека мечтата придобива реален вид. Публикувано изображение

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора година в Детройт концепти, четири или пет години разработки.Казвам ви тука масово производство нема да има! :P Конкуренцията е уникално висока, маркетинговите мениджъри няма да го позволят.Лимитирана серия ми е надеждата! ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Хонда ще пуснат NSX-а. Причините, които ме карат да го мисля са, че Хонда вложих не малко ресурси в развитието и построяването на концепта до сега. Да не говорим за JGTC шампионатите в които участваха и разбиха още в дебютната си година всички. Хонда са последователни в това, което правят и мисля, че всичко което виждате е резултат на изследване на техническите и икономически възможности на автомобила.Отностно бъдещето на Японските суперавтомобили: Аз мисля, че японските автомобилни конструктури от години насам търсят други алтернативни начини на задвижване на автомобилите си. Това е бъдещето. Колкото и съвършено построени и конструирани да са двигателите с вътрешно горене те не могат да бъдат толкова ефективни колкото електрическите примерно двигатели. Затова и мисля, че чистите суперавтомобили с ДВГ ще са отживелица за японските конструктури. Представете си двигател, които произвежда въртящ момент и мощност от почти нулеви обороти, по-лек с по-малко части и прочее. Работата е че все още технологиите не са достатъчно развити за чисто елекстрически автомобил, а и т'ва че липсва звук ще липсва на ВТЕК ентусиастите като нас...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста брутален автомобил :blink:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ЦЪКп.п. коментар номер 2 казва всичко... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а коментар 11, к'во ще кажете за него :ph34r:Егати идиотските сайтове и коментарите в тях :blink:

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-съм съгласен със 7-ми коментар, ама айде, че почваме да спамим... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мисля!Спасението трябва да дойде от 600к.с. и нагоре срещу разход от 5 до 8л/100км!И все пак ние само си предполагаме, да се доверим на ХОНДА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е убиец. Всеки който мисли, че е "педалска" или че Хонда от преди 20 години е истинската машина, а в днешно време колите са боклуци, може да продължи да живее в измисления си свят от миналото :)Все едно някой да каже, че последната истинска кола е Форд Модел Т - изчистени форми (прототипа сигурно е бил кашон с дупки за прозорци), лесен за поддръжка и здрав. Света върви напред, евала че Хонда показва къде е напред ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, изказваш се малко крайно, опитвайки се да наложиш мнението си. Като дизайн колта в никакъв случай не е грозна, но тази акура не излъчва този японски дух, който има например hsv10. И това не се нрави на феновете.А какво ще стане, ако това технологично чудо не оправдае и очакванията на феновете на пистата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм искал така да прозвучи - не се опитвам да наложа мнението си. Опитвам се да кажа, че според това, което Хонда показва, тази Акюра е точно това, което би трябвало да е една Хонда от бъдещето - свръх иновативна и технологична, какъвто NSX винаги е бил. "Духът" е нещо субективно, според представата и вкуса на феновете. Каквото и да направят Хонда, винаги ще има такива, на които не им се нрави. Ако тази кола се провали на пистата (изкара по-лоши времена от другите конкуренти в този ценови клас), ще бъде провал и няма да има продажби. Аз го знам, ти го знаеш, Хонда го знаят най-добре, за това и ще се постараят. Но какво те кара да смяташ, че миналият, спрян NSX, би бил първенец на пистата? Според мен Хонда са имали причини да го спрат. Сега, след като очакванията са по-високи от всякога, дано и резултатите да са такива :)Без лоши чувства!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще си направим сепуко групово!Нещо взехте много да се вживявате.Интересно колко от нас ще си купят този НСХ,та чак се стига до такива дебатиПубликувано изображение.Аз лично вярвам,че колата е и ще бъде уникална.Все пак е Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самият факт че разполага...."със средно разположен двигател V6 с директно впръскване и трио от електромотори. Задвижването е и на четирите колела, като два от електрическите агрегати се грижат за предните, а третият и моторът с вътрешно горене захранват задния мост"...я прави уникална.

Смятам също, че ако се представи добре на писта, този модел на Honda ще 'удари конкурентите си в земята', и то по много фактори!..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не я сравнявам със стария нсх. Естествено, че тази ще е много по добра. Сравнявам я с хсв10, който бе тестван преди 2 години май беше на нюрбургринг и по не официялни замервания подобри времето на гтр. Незнам нянкакси хсв наподобява повече суперспортиста, когото всички очакват.Това кой ще може или няма да може да си купи колата е друг въпрос, но както каза веселия тази кола ще покаже къде е хонда и ще бъде до голяма степен имиджа на марката и затова се стига до такива дебати, в които всеки има право да си изкаже мнението, било то критика или одобрение.Дано колата бъде сила на пистата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще стане задната ос да се задвижва едновременно от електромотор и двг? По-логично е да има 2 ел. мотора на предната ос и двг за задната, според мен.

Редактирано от slaviJordanov
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как според теб хибридите като Honda Insight, Civic Hybrid, Accord Hybrid, Toyota Prius и други задвижват предната ос с ел.мотор и ДВГ? Не ги мисли, Хонда са се сетили кое е най-добре :)

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще стане задната ос да се задвижва едновременно от електромотор и двг? По-логично е да има 2 ел. мотора на предната ос и двг за задната, според мен.

Колега не предопожи ли, че третия мотор може да е генератор задвижван от двигателя, захранващ акумулаторите ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък някъде попадах на инфо, че третия ел.двигател ще бъде в скоростната кутия.Луда работа ще е тая машина ви казвам колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо всички спорите за този NSX като за Хонда... То си е луксозно/спортно купе на Acura. В днешния пазар на supercars, няма място за коли като HSV010, това е кола за писта и като такава се ползва в SuperGT сериите в Япония. Няма нищо общо с mass production car, ама абсолютно нищо. Acura се налагат много силно в Америка като луксозна марка, за това могат да си позволят и да изкарат едно луксозно спортно купе, което ще се опита да влезе сред супер колите .... но ако задържат концепцията от тези 400hp ... и атмосферен V6, Ще е пълна простотия... Хубавото е, че са си дали още 2 години преди да го пуснат в продажба, което значи че в момента всъщност се изгражда абсолютно нова кола, която е все още на чертожната дъска. Което означава че ще има доста промени.И е хитро това което правят, сега зарибяват паралиите (не ние) с дизайн, ексклузивност, нови технологии ... И така ще са повече чакащите за тази кола след 2 години, ще продадат повече още в самото начало :)Пък ниее, си цъкаме с език що не била такава, що не била онакава, ама много е скъпа, много и е крив стопа, много ме дразни мигача ... Капка в морето сме ние :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...