Jump to content
Трънчо

"Повръща" бензин

Recommended Posts

Едно уточнение:Новите пласмасови капачки, които като ги завиеш докрай -прещракват точно за това, защото са и клапан за да не се получава вакум!Старите металните ,имаха уплътнение и мека ламаринена кръгла пластина която играе ролята на клапан!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да задам един въпрос - като колата оригинално е EG3 с D13B3 и сам казваш, че си я направил пълна инжекция... с всичките неща, смени ли и самия резервоар (т.е. сложи ли резервоар от модел който е PGM-FI) или е правен "каламъ тунинг" по стария резервоар ? Питам, защото никъде това не е споменато/зададено като въпрос.За мен, от снимката се вижда, че бензина е излизал не от отвора/отдушник или както там го наричат, а от самата капачка и защото не си я завивал докрай. Завивай я докрай тази капачка, тя затова е сложена, иначе щеше да е нормално колите да се продават не с капачки, а просто с по един парцал нагнетен в отвора. Прочетох обяснението ти, защо я оставаш не завита (че помпата се мъчи), но това също е показателно, че имаш някакъв проблем, не е нормално помпата да се "мъчи", търси проблем в самата си помпа. Отделно, не ми е ясно защо я изключваш принудително тази помна :blink: Общо взето, без да ми се обиждаш, бая побългаряване е имало по тази кола и не се знае кой при коя интервенция нещо е прецакал.Въпроса е кое е това, което кара да излиза бензина от капачката. Сам казваш, че караш със сравнително малко бензин в резервоара, т.е. колкото и да се лиска (както някои предположиха) пак не може да излезе този бензин просто така (за справка - дори напълнен догоре резервоар с бензин, ама баш до горе, да прелива капачката от бензин, като си се затвори капачката не може да излезе бензина отвън, пробвано неколкократно), т.е. по метода на изключването остава, прекалено високо налягане, нещо по резервоара е, но какво е точно не се знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не се създава вакум,а налягане.То идва от горивната рейка по тръбопровода за обратното гориво.

Налягането се регулира от клапан които е на резервоара и е баипасен и отива по тръбопровод до канистъра.

Свръх налягането може да доиде,ако не работи този клапан.На снимката долу в ляво.

Публикувано изображение

 

Не знам колегата с какъв резервоар е,но ако е минал на пълна игла би трабвало да

е поставил и канистър и тръбопровод до него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да задам един въпрос - като колата оригинално е EG3 с D13B3 и сам казваш, че си я направил пълна инжекция... с всичките неща, смени ли и самия резервоар (т.е. сложи ли резервоар от модел който е PGM-FI) или е правен "каламъ тунинг" по стария резервоар ? Питам, защото никъде това не е споменато/зададено като въпрос.

Колата е с външна помпа и със заводския си Д13 резервоар. Помпата работи на тая кола вече 4 години (3 от тях работи с моно инжекция, 1 и косур вече е пълна инжекция) при мен и още няколко преди да я купя. За тези 50 000 км за пръв път ми се случва такава случка, за това изключвам "побългарвяването" като вариант. Търся капачка да пробвам първо с нея преди да си пръсна колата. :)/>/>/>

В този ред на мисли интересно е дали колата го прави този проблем при работа на мотора (дали когато работи на бензин или когато работи на газ, (колегата каза че си изключва помпата ръчно, така че и това може да се вземе под внимание)) или при покои или веднага след спиране на мотора.

Явлението се проявява винаги на паркинг. По време на движение няма нищо необичайно. Работи си безпроблемно и на двете горива. Не мога да кажа дали веднага след спиране на мотора става, защото не съм седял да наблюдавам всеки път като спра някъде. Все пак го прави сравнително рядко (1 път на седмица а я карам доста) и трудно бих го хванал на място. Последния път почти успях, но вече се беше напълнило до горе и беше преляло доста.

П.П. Не се заблуждавай ,че теча ти е голям 1-2л. както пишеш!Вземи 50-100гр. вода и полей на калника да видиш какво петно ще се получи на земята!

Наистина е голям теча. Съжалявам, че не снимах и каква река имаше по асфалта. Да не казвам голяма дума ама беше почти единтична с тази, която се образува когато я мия с маркуча на село. :lol:/>/>
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аномалиите продължават... Днес реших все пак да капна малко бензин, защото вече отиде до долу стрелката. Сипах 4 литра и косур, след което изключи зареждачката. Викам си "това не може да бъде" и продължих да я натискам по-леко. На второто натискане бензина се подаде навън вече. Публикувано изображение

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OMG :lol:/>Я извади сондата и огледай поплавъци едни друго... да не е заседнал и да се гаври.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ида с легено :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Сипах 4 литра и косур, след което изключи зареждачката. Викам си "това не може да бъде" и продължих да я натискам по-леко. На второто натискане бензина се подаде навън вече.

 

И при мен се случи нещо подобно преди няколко дена, но не на моята кола, а на пежо. Резервоара празен, зареждам за 50 лв и по едно време гледам служителя нещо се пули там, след което вика, че вече се бил напълнил, отивам да видя и наистина стиска съвсем леко и бензина излиза отвън, казах му да вкара хубаво пистолета, понеже го държеше леко изкаран и да пробва пак, респективно след този опит продължи да си пълни, както трябва. Питах го дали "пистолета" се е изключил преди това и той каза да. Публикувано изображение

Вярно, че не мога да ти помогна, но и на мен ми е интересно какво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич ако не поне Бойко и Цвъки, ма те вместо да помогнат моат ви пребият за дето крадете тунджа :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати горещата тема,човек има много какво да научи в нея. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати горещата тема,човек има много какво да научи в нея. :D/>

offМда, особено по физика. Обеми, вакуум, нялягане. С интерес следя дискусията. Явно са променили доста учебника на последък и в скоро времо очаквам революционни открития и промени в начина ни на живот. Ако от ЦЕРН прочетат тази тема, напращо ще се хванат за главата какви са тъпаци и колко грешни са схващанията им за живота, вселената и т.н. В пост #40, човека се опита да внесе малко ястота по въпросите с вакуума, налягането и обема, но кой ще го чете ZaRRicK? Другия път 1-2 изречения за да не става толкова дълго.onТрънчо, аз залагам, че някой заляга нощес по сенките и ти точи бензина (не знам колата дали има предпазна клапа). Ако е някаква друга история, не ми се вярва да се случва, когато автомобилът е в покой, ще го прави и в движение - няма логика просто. Защо не си инсталираш една камерка някъде на удобно място срещо резервоара, когато паркираш? Така бързо ще разбереш какво и кога се случва.ПП. Ако наистина хондата ти е почнала да произвежда бензин и аз бих се записал за едно легенче :D/> , 3 лева но за ОЕМ бензин:lol:/> , сигурно ще започна да изминавам по 500км с един литър, сиреч ако заредя по коледа до горе си решавам проблемите с придвижването за 2013 година :robot:/> . Пък ще почерпим, както се казва :drunk:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения трябва да се свали резервоара и да се огледат всички възможни отвори за запушване. А да попитам и още нещо: преди аномалиите, резервоара колко гориво побираше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи та спри подаването на ГАЗ и покарай ден два. Където ти е газовата бутилка трябва да имаш два винтила. Единият за подаването на газ към изпарителя другият за към накрайника от където пълниш.По тия писания тука ми се струва че ти влиза газ в резервоара през системата и прави налягане.Пиши после какъв е резултата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо, кво стана бе бате ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да помогна и аз с малко опит.Чудите се какво може да запуши отдушник/преливника и да не го разяде бензина.Редовно си слагам добавка за чистене на горивна система и най вече на катализатора.Повечето добавки са със станиол отгоре.Обикновено правя дупка в станиола с ключ,махам станиолчето и наливам в гърловината.Случи ми се отзивчив бензанджия да реши да ми помогне.Знаете млади момчета искат да искарат някой лев и чистят ,бършат...Дадох добавката и го гледах отстрани какво прави.Отлепи станиола с нокти и го остави на половина да виси,след което тикна шишенцето в гърловината.Врекнах яко и му казах да не мърда.Станиолчето беше паднало и се закеркенечило на клапата.Намерихме пинсети и го извадихме от там.Та ...има какво да влезе в резервоара...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо, кво стана бе бате ? :)/>

Стана така, че се закучи ситуацията. Не е текло от последния път, когато пуснах снимките. Определено обаче има нещо вътре. Дори да сипя 1 литър, прелива. Трябва да изчакам да си го "изпие" и тогава да продължа със зареждането. Наскоро си казах че ще сипя 5 литра, но на третия литър и 30-тата минута не ми издържаха нервите и спрях операцията. :lol: Междувременно бърках с тел и кабел - не засича никъде. Май наистина само с разглабяне ще се изясни въпросът. Markony, явно наистина има какво да влезе, макар че лично не съм сипвал нещо различно от бензин....
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми те това е... Поредното доказателство, че не са ни качествени горивата. :lol:/>/>/> А сега сериозно. Вече за 4-ти път се случва това и реших да попитам дали някой не е имал подобна случка или просто да ми вкарате малко акъл по темата. Колата е д13-ка с пълен инжекцион. Бензин ползвам само за да запаля и да покарам 2-3км докато обърне на газчица. Паркирам като нормален човек, на равен път и на другия ден намирам ето това: От начало си мислех, че са точили бензин, но реално няма как да стане. Имах половин резервоар преди 3 седмици и от тогава не съм наливал. За 4 случки все щяха да го източат пусти бензин. Плюс това няма начин да ми отворят капачката без да ми се пусне алармата. Остава колата наистина да го "врАща". Прерових гуглето, питах доста хора и никой няма идея. А ми се иска да разбера какво е, най-малкото защото си мисля че е опасно да карам с такова налягане в резервоара. Повярвайте ми, изчерпал съм всички възможни е**вки по темата и каквото и да кажете в този стил няма да е ново. :lol:/>/>/> Знам че е нелепа цялата история и че темата е достойна за онази с бисерите, ама факт. Ще се радвам ако някой вземе на сериозно казуса. Благодаря предварително.

При колата на баща ми (Мерцедес 190D) имаше нещо подобно, връщаше през капачката и недоумявахме защо.Оказа се, че е филтърчето преди ГНП-то се е задръстило, предполагам има нещо общо с обратния ход.Може да имаш запушване някъде по системата най вероятно причинено от тинята, която се натрупва в резервоара при по-старичките коли.В нашия случай след като сменихме филтъра нямаше повече грижи.Надявам се да съм бил от полза. Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...