Jump to content

kucata.meduza

Фен
  • Мнения

    152
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

36 Neutral

Относно kucata.meduza

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 23.02.1988

Contact Methods

  • Skype
    kycata.medyza

Profile Information

  • Кара
    S2K
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Д14а4 с винтов компресор

    Поне веднъж е правено в БГ. Ето един случай: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7584 Даже и клипчета има, само дето не се разбира мн мн с тогавашната снимачна техника.
  2. Civic TypeR в България?

    Освен, ако тази не пили гуми някъде из БГ: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=70186&hl=type-r
  3. D16B1

    http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2527
  4. Механична рейка за 6-та?

    Преди време се интересувах и до колкото си спомням имаше някой си щатски модел, който бил с опция за механична рейка...извода си е, че си е направо невъзможно да се намери такова нещо.Варианта ти е:
  5. d14a4

    Разлика има, но почти не се усеща, особенно след няколко дена каране свикваш и си мислиш, че нищо не си направил. Същата работа беше и когато смених изпускателя със спортен 4-2-1 и генерацията, но се видя, когато се пуснах за сверка с колега със стоков двигател и разликата беше учудващо голяма.
  6. d14a4

    Трансплантацията съм я правил 2 пъти, ама такова нещо няма.Единствено трябва да се подмени джаджата на дросела, на която се закача жилото към педала за газта. В смисъл оставаш си с твоя дросел, заради стъпковото моторче, но въпросната джаджа не ти върши работа, затова я подменяш с тази от дросела на Z6-цата. Имаш да развиеш една гайка, която я държи, и да внимаваш пружината, която е отдолу, да не хвръкне в лицето. Пластмасовата тръба просто си я отрежи, не виждам какъв е проблема. Аз така направих. Смисъл от дино няма.
  7. Смяна на талон в КАТ+номера и цвят!

    Преди 10-тина дена ходих до КАТ с приятел за смяна на талони на новата му кола (номерата си останаха същите). Полицаят, който трябваше да му определи глобата, каза че тя е от 20 до 160 лв, в крайна сметка му написа фиш за 25 лв, а срокът беше пресрочен с повече от 2 месеца. Накрая му казаха да се върне след час, за да си получи новите талони. В данъчното глобата му беше 10 лв, като там срокът за регистрация бил до 2 месеца.
  8. Съвместими ли са D15 и D13

    Да, ще стане 1.5 , понеже блоковете на 1.5 и 1.3 са еднакви, както е писал Пепи по-горе.
  9. Как се прави d16 allmotor

    Аз съм вен на Биси и някои от техните проекти. Ето какво препоръчва Алвин, който е част от екипа на Bisimoto Engineering, за двигател D16Y8 със сетъп за около 200-230 коня на колелата: Bisimoto sleeved iron block service Bisimoto Custom 77mm high compression pistons Bisimoto steel H-beam rods Bisimoto Level X camshaft Bisimoto pro-springs with titanium retainers Bisimoto CNC Full race head porting services with over-sized valves Bisimoto adjustable cam-gear Bisimoto V2 Custom Headers Bisimoto spec Kinsler ITB's Bisimoto custom fuel injectors Proper engine management like an AEM EMS for tuning purposes proper fuel pump and fuel system recommend Walbro intank fuel filter and AEM fuel pressure regulator and fuel rail Proper clutch and flywheel to transmit power recommend an Action clutch 1MS and Bisimoto light weight aluminum flywheel This would be a killer screamer! До колкото съм забелязал те са малко вманиачени на тема леки карантии, а интересното е, че маховикът, който произвеждат за Д серия е 9,7 lbs. Ето още един проект за D16Z6 за около 160-170 коня на колелата с цени: Head Modification Bisimoto head porting service with valve train: $1,799 - disassemble/ clean/ inspection - Bisimoto stainless steel lightweight dished valves - Bisimoto Pro-springs with titanium retainers - CNC port with hand polish of intake and exhaust ports - Bisimoto Spec full radius competition exhaust valve job - Bisimoto spec multi-angle competition intake valve job - de-shroud valves & polish chambers - surface deck to mirror finish assembly - new valve seals - Clean head must be sent in to Bisimoto without Cams and cam caps - Bisimoto Billet Level 3 all motor camshaft: $349 - Bisimoto Adjustable cam gear: $135 - Bisimoto race header starting at $949 Block Modification: Bisimoto forged pistons 76mm 11:1c/r: $459.99 Bisimoto steel H-beam rods: $319 За мен лично един от най-добрите проекти правени някога е Д15-ската на Биси с 240 коня на колелата, подготвена за Full Race сериите и дала на 400 м -> 10.77 @ 123mph От мен Весело посрещане на Новата година!
  10. Колко ни тежат джантите?

    Същия борбет , но 14'' на 7J с летни гуми Aurora 185/55 = 14.4 кгЖелезни 13'' със зимни гуми BF Goodrich 175/70 = 12.2 кг
  11. Олекотени джанти и гуми!?

    За леки заводски не толкова трудно намираеми и сравнително евтини джанти: на Миата 14-ските. Джанти от Интегра Тайп Р 96г. Едната тежи малко над 5 килограма и половина. Само не знам дали няма да възникне проблем с офсета.
  12. Смяна на двигател ?

    Тук колегата chirenski е описал необходимите документи, които се изискват за смяна на документите на колата при смяна на двигател и при какви условия трябва да се минава технотест.
  13. Изпускателен колектор

    За разликата в портовете: -ако питаш дали се разминават (както примерно е писано по-нагоре в темата за колектор от А9 на У7) : НЕ; -ако питаш дали на Z6 са с различен диаметър: не знам, това трябваше да го видиш при смяната на колектора, но ако имат разлика в диаметъра предполагам, че ще е в плюс на Z6-цата.За гадния звук ми идва на ум да си провериш връзката и гарнитурите по изпускателя.
  14. Джанти - марка модел

    Приличат на тези: http://bisimoto.com/...&products_id=44p.s. обърках линка , иначе джантите наистина приличат
×