Eternal 4 #1 Публикувано 22 Октомври, 2012 Първо да кажа нещо за колата,тя е сивик д15б2 92год. хеч. с пълна инжекция,делко и комп от д16а6.По колата съм сменил горивен филтър(преди 4 месеца),въздушен филтър(преди 6месеца),бобина(преди месец),свещи по каталог нжк бкр6е 11(преди седмица),също така и проверих кабелите на свещите и те са ОК.Та проблема е следния,както си карам(без значение на коя скорост съм)при връщане на газта и след това като подам леко(плавно газ)колата започва да прекъсва,да тресе това за около 2, 3 секунди и се оправя след това и този номер ми го прави както на 1ва така и на 5та,но най-дразнително е като си карам в града на 2ра,3та(възможно ли да е центровка,или клапани нямам си и напредстава).Колата няма газова и не е имала,кара се само с хубав бензин(искам да кажа не от някой долнопробни бензиностанции.Мерси за отговорите предварително.Ако на някои не му е ясно за какво иде реч ще му обясня отново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #2 Отговорено 22 Октомври, 2012 (Редактирано) http://forums.hondab...showtopic=78942Може и при теб да е това Редактирано 22 Октомври, 2012 от M.Todorov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #3 Отговорено 22 Октомври, 2012 Някакви други мнения,за решаване на проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #4 Отговорено 22 Октомври, 2012 Все едно се дави , нали така ? С рязко газ има ли го проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #5 Отговорено 23 Октомври, 2012 Ами с рязко подаване на газ следва 1 или 2 бързи зацикляния.По принцип колата като мине 3000 3500 оборота го няма този проблем.Проблема се среща само в ниските.Сега направих една диагностика и компа няма грешки(чека не свети и не мига). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 23 Октомври, 2012 На Пм6 или подобните няма и да ти светне "чека",в смисъл не може да разбереш по него грешката.Гледай на самото ЕЦУ има едно прозорче,брой миганията на диода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #7 Отговорено 24 Октомври, 2012 Сега проверих и ЕЦУ-то обаче и то не свети... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sobis 4 #8 Отговорено 24 Октомври, 2012 Катализатор имаш ли? Ако имаш го махни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #9 Отговорено 24 Октомври, 2012 (Редактирано) Катализатор имаш ли? Ако имаш го махни Даа, и лявата полуоска да махне ............Що реши , че е катализатора? ................................... Колега, закарай я да ти направят свястна диагностика , преди да започнеш да даваш пари и да сменяш чаркове по метода на изключването. Редактирано 24 Октомври, 2012 от IcoZL 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #10 Отговорено 24 Октомври, 2012 Нямам катализатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #11 Отговорено 25 Октомври, 2012 Колега,и аз имах подобен проблем, беше центровката.Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #12 Отговорено 25 Октомври, 2012 Искам да добавя още нещо което забравих да спомена и може да помогне за решаване на проблема.Когато я запаля,и е на свободна скорост,при подаване на малко(ама наистина малко газ)колата първо смъква обороти и после веднага ги вдига.Примерно ако я запаля сутрин,когато е студена и е на 1500 оборота подавам леко газ и пада на 1200,1300 и после се дигат,връщам газта подавам пак леко и се повтаря процедурата...Дали нещо не и стига въздух не знам,или нещо с инжекторите.Другата седмица ще и направя един реглаж на клапаните(профилактично) и една центровка.Благодаря за отговорите.Който може да помага с нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #13 Отговорено 25 Октомври, 2012 Колега,TPS-а замервал ли си го ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #14 Отговорено 27 Октомври, 2012 Колега,TPS-а замервал ли си го ?И аз съм със същия проблем и ще следя развитието на темата и евентуално неийното решение, какво ли не съм правил центровки, реглаж почистване на IACV, добавки и т. н. но аз забелязвам че в студено и влажно време нещата се влошават колата е като спънат кон давам и газ, а имам чувството че дърпам още някой освен мен.П. П къде го това животно ТПС - ако може снимка да го видя и какво трябва да се мери малко светлина по въпроса мерси предварително. Тва горе написаното е за Д15Б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #15 Отговорено 4 Ноември, 2012 Настроих и ТПС-са регулирах клапаните,а проблема си е още там....Някакви други предложения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 4 Ноември, 2012 Откачи вакума на бензиновия регулатор(към колектора да стои),и го запуши.Покарай малко така и виж как ще е.Другото което може да провериш е цедките на инжекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #17 Отговорено 12 Ноември, 2012 От скоро и аз имам същият проблем, моята кола е сивик 6-та хеч с двигател Д14А3, смених кабелите и свещите, пооправи се за 2-3 дена и сега пак е така, симптомите са абсолютно същите както колегата ги описва. Искам само да отбележа че колата има газов инжекцион но това прекъсване го има и на газ и на бензин като съответно на бензин се усеща по-леко това придърпване. Мисля си дали не е от делкото или пък ламбда сондата да си заминава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho-d 1 #18 Отговорено 13 Ноември, 2012 Провери си ламбда сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #19 Отговорено 13 Ноември, 2012 Първо да кажа нещо за колата,тя е сивик д15б2 92год. хеч. с пълна инжекция,делко и комп от д16а6.По колата съм сменил горивен филтър(преди 4 месеца),въздушен филтър(преди 6месеца),бобина(преди месец),свещи по каталог нжк бкр6е 11(преди седмица),също така и проверих кабелите на свещите и те са ОК.Та проблема е следния,както си карам(без значение на коя скорост съм)при връщане на газта и след това като подам леко(плавно газ)колата започва да прекъсва,да тресе това за около 2, 3 секунди и се оправя след това и този номер ми го прави както на 1ва така и на 5та,но най-дразнително е като си карам в града на 2ра,3та(възможно ли да е центровка,или клапани нямам си и напредстава).Колата няма газова и не е имала,кара се само с хубав бензин(искам да кажа не от някой долнопробни бензиностанции.Мерси за отговорите предварително.Ако на някои не му е ясно за какво иде реч ще му обясня отново Дросела чисти ли го от мизерийте. И виж инжекторите ако трябва го прати на ултразвук. Откачи за малко и ланда сондата. даже от нея почни. И да светне чек-а да не ти пука. Покарай и виж как е. Би трябвало да е една идея по-мудна на ниски и да се дави леко на високи като я сриташ. После разкачи за една цигара време акумулатора и закачаш сондата и акумулатора и пишеш какво е станало. п.п. Въздушен филтър предполагам си сменявал? Ако не при опита го извади и него. За 5км нищо и няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #20 Отговорено 13 Ноември, 2012 Пише , че го е сменил въздушният филтър.Според мен проблема е някаде по токовете т.е делко , кабели , свещи.Принципно само когато е студена ли го прави или се оправя до голяма степен когато загрее ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #21 Отговорено 13 Ноември, 2012 и аз си мисля за ламбда сондата колега, 2-3 пъти ми светва и лампата за двигателя. другото в което се съмнявам е да не трупа грешки в комп-а като я карам на газ, но така с хвърляне на боб няма да стане, другата седмица ако имам време ще я закарам някъде да я видят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #22 Отговорено 13 Ноември, 2012 Проблема и един и същ на студен и на загрял двигател.Утре ще ходя при един приятел да я види и ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #23 Отговорено 15 Ноември, 2012 (Редактирано) Това почва да ми прилича на проблем с бобина Редактирано 15 Ноември, 2012 от VamPo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #24 Отговорено 15 Ноември, 2012 Или просто кофти бензин.Смени бензиностанцията за известно време и виж как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #25 Отговорено 15 Ноември, 2012 Бобината е нова... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #26 Отговорено 15 Ноември, 2012 Може ли да е прескочил ремъка и да губи центровка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #27 Отговорено 16 Ноември, 2012 Имам подобен проблем и ще следя темата с интерес, дано се оправиш скоро! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VteCGoGo 0 #28 Отговорено 17 Ноември, 2012 здр колега и аз имах подобен проблем и се оправи от дистрибуторната капачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #29 Отговорено 17 Ноември, 2012 и аз си мисля че или ще е тя, или ламбда сондата но ще видим, по-другата седмица ще я закарам на майстор да видим какво ще излезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #30 Отговорено 24 Ноември, 2012 (Редактирано) Колеги понеже от скоро имам хондата и още не съм разглобявал дистрибуторната капачка искам да знам какво е устройството вътре. В смисъл какво трябва да сменя, има ли пак палец или е с бобина?Двигателят е Д14А3 Редактирано 24 Ноември, 2012 от HellBull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Eternal 4 #31 Отговорено 2 Декември, 2012 Такааа колата ходи на доктор и там и направиха реглаж на клапани на ново(стария "майстор"ги регулирал на 0.40),смени маркучето на МАП сензора,врътна малко ТПС-а и настрои смесите.Сега колата спря да придърпва и да забива,само остана проблема на студен двигател и на свободна като се подаде малко гас и да смъква леко оборотите,но това мен не ме дразни за сега Дано да съм помогнал на някого Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #32 Отговорено 2 Декември, 2012 при мен за сега предстой смяна на палец и капачка, след като смених свещи и кабели се пооправи проблема малко и се надявам да излезе от тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #33 Отговорено 3 Декември, 2012 При мен проблема е като запаля и тръгна колата забива предница и се оправя .А понякога няма никаква тяга се едно сам дръпнал ръчна и оборотите ми се побъркват както са на 900 падат на 500-300 и на 0 ама колата не гасне едвам се чува не знам дали това има общо колата е Сивик 5 ген д16а8 а нещото което много ме учудваа е че и с със стария двигател го имаше същия проблем а тои беше д13б2 а двата двигателя нямат нищо общо смени кабели свещи и вчера бензинова помпа ама без резултат .Сега мисля да мина колата на един стент че ми писна вече . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #34 Отговорено 14 Декември, 2012 вчера си взех капачка и палец, надявам се тези дни да ми остане време да ги сменя и ще пиша как е положението при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #35 Отговорено 17 Декември, 2012 В събота ги смених частите и за сега положението е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #36 Отговорено 28 Декември, 2012 2 дена след като смених капачката и палец пак започна да прави същите магарии, вече не знам от какво може да е, но на пролет ще се занимавам с това, сега нямам мн време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristo2 0 #37 Отговорено 6 Февруари, 2013 Колеги, някакво развите по проблема? От скоро съм собственик на Хонда Акорд с двигател D16B6 и имам сащия проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Unreal_man 2 #38 Отговорено 8 Февруари, 2013 Здравейте според мен проблема е в запушени дюзи. Чистете!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #39 Отговорено 8 Февруари, 2013 Аз съм убеден ,че е от антената на радиото!Няма толкова абсурдна тема.20 различни диагнози с още 40 абсурдни решения.Не знам кой на кого помага.Тази така наречена Dual Point Fuel Inj. е толкова дуракоустойчива ,че ми е чудно как сте я докарали до там.В тоя мотор си има части,консумативи и операции.Всяко едно нещо трябва да си е на мястото и да работи правилно машинката.Като се чувстваш технически неграмотен ,просто потърси майстор и питай..ако е чувал за двойната игла,може и да се справи,ако не бягай при следващия.Кво толкоз умувате.махате катализатори,снимате ТПС...и тука последния колега на 2-я си пост дюзи чисти....Жалка картинка,сори че съм откровен.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #40 Отговорено 7 Март, 2013 Та да повдигна малко темата и да кажа какво става при мен.Забелязах че колата като е загряла и като работи на празен ход през 10-тина секунди се появява едно прекъсване и оборотите падат до 500-600 оборота (това става за 1 сек) и пак се оправят, и след 10-тина сек. пак.От какво може да е това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове