Jump to content
Eternal

Прекъсва при подаване на газ

Recommended Posts

Първо да кажа нещо за колата,тя е сивик д15б2 92год. хеч. с пълна инжекция,делко и комп от д16а6.По колата съм сменил горивен филтър(преди 4 месеца),въздушен филтър(преди 6месеца),бобина(преди месец),свещи по каталог нжк бкр6е 11(преди седмица),също така и проверих кабелите на свещите и те са ОК.Та проблема е следния,както си карам(без значение на коя скорост съм)при връщане на газта и след това като подам леко(плавно газ)колата започва да прекъсва,да тресе това за около 2, 3 секунди и се оправя след това и този номер ми го прави както на 1ва така и на 5та,но най-дразнително е като си карам в града на 2ра,3та(възможно ли да е центровка,или клапани нямам си и напредстава).Колата няма газова и не е имала,кара се само с хубав бензин(искам да кажа не от някой долнопробни бензиностанции.Мерси за отговорите предварително.Ако на някои не му е ясно за какво иде реч ще му обясня отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви други мнения,за решаване на проблема :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно се дави , нали така ? С рязко газ има ли го проблема ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с рязко подаване на газ следва 1 или 2 бързи зацикляния.По принцип колата като мине 3000 3500 оборота го няма този проблем.Проблема се среща само в ниските.Сега направих една диагностика и компа няма грешки(чека не свети и не мига).:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Пм6 или подобните няма и да ти светне "чека",в смисъл не може да разбереш по него грешката.Гледай на самото ЕЦУ има едно прозорче,брой миганията на диода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих и ЕЦУ-то обаче и то не свети...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатор имаш ли? Ако имаш го махни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатор имаш ли? Ако имаш го махни :)

 

Даа, и лявата полуоска да махне ............Публикувано изображение

Що реши , че е катализатора?

...................................

Колега, закарай я да ти направят свястна диагностика , преди да започнеш да даваш пари и да сменяш чаркове по метода на изключването.

Редактирано от IcoZL
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам катализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,и аз имах подобен проблем, беше центровката.Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да добавя още нещо което забравих да спомена и може да помогне за решаване на проблема.Когато я запаля,и е на свободна скорост,при подаване на малко(ама наистина малко газ)колата първо смъква обороти и после веднага ги вдига.Примерно ако я запаля сутрин,когато е студена и е на 1500 оборота подавам леко газ и пада на 1200,1300 и после се дигат,връщам газта подавам пак леко и се повтаря процедурата...Дали нещо не и стига въздух не знам,или нещо с инжекторите.Другата седмица ще и направя един реглаж на клапаните(профилактично) и една центровка.Благодаря за отговорите.Който може да помага с нещо. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,TPS-а замервал ли си го ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,TPS-а замервал ли си го ?

И аз съм със същия проблем и ще следя развитието на темата и евентуално неийното решение, какво ли не съм правил центровки, реглаж почистване на IACV, добавки и т. н. но аз забелязвам че в студено и влажно време нещата се влошават колата е като спънат кон давам и газ, а имам чувството че дърпам още някой освен мен.П. П къде го това животно ТПС - ако може снимка да го видя и какво трябва да се мери малко светлина по въпроса мерси предварително. Тва горе написаното е за Д15Б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настроих и ТПС-са регулирах клапаните,а проблема си е още там....:(Някакви други предложения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи вакума на бензиновия регулатор(към колектора да стои),и го запуши.Покарай малко така и виж как ще е.Другото което може да провериш е цедките на инжекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро и аз имам същият проблем, моята кола е сивик 6-та хеч с двигател Д14А3, смених кабелите и свещите, пооправи се за 2-3 дена и сега пак е така, симптомите са абсолютно същите както колегата ги описва. Искам само да отбележа че колата има газов инжекцион но това прекъсване го има и на газ и на бензин като съответно на бензин се усеща по-леко това придърпване. Мисля си дали не е от делкото или пък ламбда сондата да си заминава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа нещо за колата,тя е сивик д15б2 92год. хеч. с пълна инжекция,делко и комп от д16а6.По колата съм сменил горивен филтър(преди 4 месеца),въздушен филтър(преди 6месеца),бобина(преди месец),свещи по каталог нжк бкр6е 11(преди седмица),също така и проверих кабелите на свещите и те са ОК.Та проблема е следния,както си карам(без значение на коя скорост съм)при връщане на газта и след това като подам леко(плавно газ)колата започва да прекъсва,да тресе това за около 2, 3 секунди и се оправя след това и този номер ми го прави както на 1ва така и на 5та,но най-дразнително е като си карам в града на 2ра,3та(възможно ли да е центровка,или клапани нямам си и напредстава).Колата няма газова и не е имала,кара се само с хубав бензин(искам да кажа не от някой долнопробни бензиностанции.Мерси за отговорите предварително.Ако на някои не му е ясно за какво иде реч ще му обясня отново :)

Дросела чисти ли го от мизерийте. И виж инжекторите ако трябва го прати на ултразвук. Откачи за малко и ланда сондата. даже от нея почни. И да светне чек-а да не ти пука. Покарай и виж как е. Би трябвало да е една идея по-мудна на ниски и да се дави леко на високи като я сриташ. После разкачи за една цигара време акумулатора и закачаш сондата и акумулатора и пишеш какво е станало. п.п. Въздушен филтър предполагам си сменявал? Ако не при опита го извади и него. За 5км нищо и няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише , че го е сменил въздушният филтър.Според мен проблема е някаде по токовете т.е делко , кабели , свещи.Принципно само когато е студена ли го прави или се оправя до голяма степен когато загрее ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си мисля за ламбда сондата колега, 2-3 пъти ми светва и лампата за двигателя. другото в което се съмнявам е да не трупа грешки в комп-а като я карам на газ, но така с хвърляне на боб няма да стане, другата седмица ако имам време ще я закарам някъде да я видят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема и един и същ на студен и на загрял двигател.Утре ще ходя при един приятел да я види и ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това почва да ми прилича на проблем с бобина :unsure:

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто кофти бензин.Смени бензиностанцията за известно време и виж как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината е нова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да е прескочил ремъка и да губи центровка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подобен проблем и ще следя темата с интерес, дано се оправиш скоро!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега и аз имах подобен проблем и се оправи от дистрибуторната капачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си мисля че или ще е тя, или ламбда сондата но ще видим, по-другата седмица ще я закарам на майстор да видим какво ще излезе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги понеже от скоро имам хондата и още не съм разглобявал дистрибуторната капачка искам да знам какво е устройството вътре. В смисъл какво трябва да сменя, има ли пак палец или е с бобина?Двигателят е Д14А3

Редактирано от HellBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа колата ходи на доктор и там и направиха реглаж на клапани на ново(стария "майстор"ги регулирал на 0.40),смени маркучето на МАП сензора,врътна малко ТПС-а и настрои смесите.Сега колата спря да придърпва и да забива,само остана проблема на студен двигател и на свободна като се подаде малко гас и да смъква леко оборотите,но това мен не ме дразни за сега :) Дано да съм помогнал на някого :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен за сега предстой смяна на палец и капачка, след като смених свещи и кабели се пооправи проблема малко и се надявам да излезе от тях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема е като запаля и тръгна колата забива предница и се оправя .А понякога няма никаква тяга се едно сам дръпнал ръчна и оборотите ми се побъркват както са на 900 падат на 500-300 и на 0 ама колата не гасне едвам се чува не знам дали това има общо колата е Сивик 5 ген д16а8 а нещото което много ме учудваа е че и с със стария двигател го имаше същия проблем а тои беше д13б2 а двата двигателя нямат нищо общо Публикувано изображение смени кабели свещи и вчера бензинова помпа ама без резултат .Сега мисля да мина колата на един стент че ми писна вече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера си взех капачка и палец, надявам се тези дни да ми остане време да ги сменя и ще пиша как е положението при мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота ги смених частите и за сега положението е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 дена след като смених капачката и палец пак започна да прави същите магарии, вече не знам от какво може да е, но на пролет ще се занимавам с това, сега нямам мн време :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някакво развите по проблема? От скоро съм собственик на Хонда Акорд с двигател D16B6 и имам сащия проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте според мен проблема е в запушени дюзи. Чистете!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм убеден ,че е от антената на радиото!Няма толкова абсурдна тема.20 различни диагнози с още 40 абсурдни решения.Не знам кой на кого помага.Тази така наречена Dual Point Fuel Inj. е толкова дуракоустойчива ,че ми е чудно как сте я докарали до там.В тоя мотор си има части,консумативи и операции.Всяко едно нещо трябва да си е на мястото и да работи правилно машинката.Като се чувстваш технически неграмотен ,просто потърси майстор и питай..ако е чувал за двойната игла,може и да се справи,ако не бягай при следващия.Кво толкоз умувате.махате катализатори,снимате ТПС...и тука последния колега на 2-я си пост дюзи чисти....Жалка картинка,сори че съм откровен....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да повдигна малко темата и да кажа какво става при мен.Забелязах че колата като е загряла и като работи на празен ход през 10-тина секунди се появява едно прекъсване и оборотите падат до 500-600 оборота (това става за 1 сек) и пак се оправят, и след 10-тина сек. пак.От какво може да е това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...