Jump to content

sharpbg

Фен
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Neutral

About sharpbg

  • Rank
    Човекь
  • Birthday 06/07/1986

Contact Methods

  • Skype
    p860807

Profile Information

  • Кара
    civic 1.5 lsi D15A6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Каварна

Recent Profile Visitors

4566 profile views
  1. Сложих си изпускател от D16z6 ето как стой на колата:
  2. Я и аз да използвам темата на колегата да не пускам нова. Въпрос? Гарнитурите за колектор изпускателен d16z6 и d15b2 еднакви ли са, ако не са при положение, че съм с двигател д15 и ми предстои слагане на въпросния изпускател д16 каква гарнитура да си търся и за какво да внимавам има ли някакви особености, при демонтажа монтажа, като се има в предвид че съм и с климатик
  3. Сложих си hood insulator и продаължавам в стил ОЕМ И калобрани ОТ няколко дни ме чака и това, но все не остава време, за боя на щита и монтаж
  4. Мечтата си превърнах в реалност малко аз! Преди След Сега се оглеждам за изпускател, предпочитам да е сток, защото идеята ми е да е колкото се може по OEM!
  5. Еднакви са обаче не ми е ясно как да закрепя към педала, защото старото е с един тампон и пластмасова втулка, а това от Z6-ицата e теобразно ето катo тези. Та въпросът ми е: изхождайки от снимката вижда се, че закрепването е малко различно как да процедирам направо ли да монтирам или да търся нещо, което да придържа това т образното към педала?
  6. Имам от д16з6, но ми е малко хикс закрепването към педала, защото ми се струват различни, жилата от към педала.
  7. Здравейте колеги! Направих си д15-ката с пълна инжекция от д16а6, но поради липса на жило за газта останах със старото от моното, което както се знае след такава интервенция остава много дълго и е много не угледно. Та въпроса ми е от каква кола ще ми свърши работа жило на газта, че ме дразни много така.
  8. И тъй след известен престой в сервиза колата е 6, проблема наистина бе в комутатора, освен това се наложи да сменя и четките на стартера, разбираемо защо,Исках да напиша за решението на моя проблем, защото като вляза в търсачката било тук или на друго място, само проблеми, а решения почти няма, а хората си пишат нови теми.... Благодаря на колегите за съветите
  9. Забелязва се едно свободно скачане на оборотомера колега, но не е постоянно, само за момент, освен това работи и като я изфорсирам все едно е параход работи все едно на 3 цилиндъра, но има го тва свободно скачане, Другото което е дали го прави на мокро и влажно не мога да кажа проблема се прояви когато беше влажно рано сутринта, но не мога да кажа че има разлика, защото тука при нас тая година мъглите са много често явление, След смяната на комутатора ще пиша какво се е получило.
  10. Така днес извадих прословутото главно реле видимо нямаше лоши или с нарушена цялост спойки, но така и така го бях свалил ги презапойх, сложих го обратно и запалих след това зачаках да повдигне малко температурата на двигателя и изгасих завъртих и запали, след това пак изгасих и... калъч пак не пали пука мирише на бензин на моменти не може да се изфорсира, а като си загрее и проблема си остава, май остава само бобина и комутатор ма не знам дали може да е от тях като ги сменя ще пиша. За сега проблема остава.
  11. Скапах стартера от въртене, след като го извадих и изчистих гресирах и го сложих паля колата работи, но ми прави впечатление на два пъти когато колата поработи на място нещо из под капака изцъква и колата продължава да работи, но след това изцъкване дори и да работи без да угасва, когато сам си я угася и не пали докато не изстине разбира се и така пак отначало. Изстинала паля цък или гасне или аз ако я угася и вече не пали и така всеки път.
  12. Преди около година.
  13. Здравейте! Колата е хеч 5ген. д15б2 Така проблема се изразява в следното: Когато сутрин колата е студена или ако не е карана от много време така че температирата да е на минимум пали от раз. Върви няма проблем но в момента, в който тръгне обаче стрелката за температурата да отлепя от мнимума на който е и колата започва да се държи много странно почва да прекъсва, почва да губи мощнност препуква от ауспуха, това се случва както на скорост так и на място. Когато е на място започва да пада от 1500 rpm до 1000 и в момента в които стигне там започва едно прекъсване плаване на обороти претрисане един два пъти и това е колата изгасва и най странното не пали. По никъакъв начин докато не изстине напълно после си пали от четвърт оборот върви все едно нищо и няма до момента в който пак позагрее малко дори не мойе да влезе в работна температура. Акумулатор нов Капачка нова Палец нов клеморед не е. Гледан е и е профилактиран Просто не знам какво е и каво да гледам Върти ми се из главата бобина ама не знам и тва ще пробвам и се изчерпвеам. Моля ако някои има идеи на базата на гореописаните симптоми нека сподели че колатя я плзвам всеки ден и ми е много спешно. Благодаря за вниманието!
  14. Ами значи че темите или линковете към темите поместени в раздел Технически въпрос/ Полезни технически въпроси / Публикувана от 1net по конкретно * Как се прави пълен инжекцион на 5ген сивик * Пълен инжекцион.. на български Не са активни та помолих някой от колегите във форума ако я има архивирана или си я пази някъде да я разгледам. Ще бъде полезна не само на мен, а и на други колеги вярвам.
  15. Както знаете темата вече не е актуална та ме интересува някой ако си я е архивирал по някакъв начин да я сподели ще бъда благодарне!
×