Jump to content
mаrto

9-та генерация мнения

Recommended Posts

Патерица: Honda part # 42751TA0A61 - T135/80D16 101M

Какво означава за теб - Меню за показание на сервизни интервали?

Не зная на какъв език ти "говори" колата, но в менюто може да видиш колко километра/време ти остава до следващо обслужване, като обслужването е кодирано с буква и/или цифра.

service reminder info.bmp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново и благодаря за отговорите. 

Предполагам, че резервната гума ще е 16'', тип Патерица, но не държа - важното е да се събере в отреденото място.

Имам и още един въпрос - четейки съвестно ръководството попаднах на Меню за показание на сервизни интервали. При мен го няма  - нормално ли е това и може ли да се 'пусне'?

Колата я купих от Бултрако, към тях ли да се обърна? 

На предишни коли, които съм карал(Опел) имаше много менюта и скрити екстри, които лесно се пускаха през диагностичен софтуер, но за хондата даже и из нета не намерих нещо по-различно от скритите менюта за камерата и т.н.

 

Привет колега, казвам колега - тъй като утре или другата седмица се сдобивам с турера, за който съм коментирал неведнъж в друга тема, та - въпросът ми е: Откъде имаш ръководство? С колата ли вървеше или свалено от нета?

Търговецът от Бултрако успя да ми намери само PDF файл на ръководството, на БГ, от 210-а до 410- страница, а първите 200 стр. - не....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Станимир, от Бултрако ми дадоха диск с 3 ПДФ-а: Един с пълното ръководство на Английски и 2 пдф-а с ръководството на български - от 1 до 200 стр и от 201 до 416. Предполагам от Бултрако няма да се разсърдят ако ти ги пратя. Пиши на лично да се разберем, за да не разводняваме темата. 

 

DTEC - благодаря за информацията за патерицата! При мен липсва точно това меню за оставащите километри до сервиз. Четох из нета, че понякога дилърите 'крият' това меню, явно и тук е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! От 4 месеца съм собственик на 9та генерация 2.2 дизел, швабка. Предстои ми обслужване, колата не е гаранционна, нищо не разбирам от коли, взех я от човек. Какво масло ще ми препоръчате? В последствие ще кача снимки на кочината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко хиляди е ?

Това ще ти каже дали 5W40, стига да е от читава марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата по километраж е на 78000, реално не знам, не съм я проверявал дали са реални тези километри. Предлагат ми някакъв кастрол голд, което нищо не ми говори.

Редактирано от vesivanova
Предходният пост не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! От 4 месеца съм собственик на 9та генерация 2.2 дизел, швабка. Предстои ми обслужване, колата не е гаранционна, нищо не разбирам от коли, взех я от човек. Какво масло ще ми препоръчате? В последствие ще кача снимки на кочината.

Здравей, колега. Когато купих колата (9-та генерация, 2.2 дизел, швабка) беше с 0W 30 Honda. Продължавам със същото масло, което го сменям на около 14 000 км.

Километрите ми са 50 000 :) грубо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с осма ген. има - няма 50 човека във форума, пък за девета освен дамата от Пловдив не съм видял да пише друг.............И по пътя не се срещат често - цяло лято 2 - 3 видях.

има доста сивик 9,но си карат,още нямат оплаквания,та за това ги няма тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

точно това е торсионната греда ;) при пежото което имам 205 на поне 20 - 30 хиляди километра трябваше да се прави ревизия на торсиона щото влизаха боклуци и така ... дано при новите модели не е така... е интерес на истината при пежото беше доста стегнато от зад би трябвало и при тази хонда да е така :)

До колкото съм запознат , дизеловата е с друго окачване !?

Привет,

искам да попитам някой има ли впечатления от 1.6 дизел със 120 к.с? Динамика, разход, поддръжка?

Карам такава от месец, среден разход по компа 4,4 за 1000 км.! Доволен съм, добре ускорява, до сега карах Примера 2.0, 140кс. бензин . Сивикът е по-пъргав, но Нисана е по-горен клас, по-тежък, лимузина е!

 

хееей колега ,и аз бях с примета п12 2.0,яко лапаше масло,сега я смених с сивик9,няма забележки!става и за града и на магистрала!в града е доста повратлива,да координати някакви да обмениме мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след няколко дни и за ще съм с марката 1.6 i-DTEC 2013. Въпросът ми е: какви са гайките на оригиналните лети джанти (със сферична или конусна глава)? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.12.2016 г. at 10:26, PREDATORA написа:

Имаш ли идея как се прави, защото влизах в настройките на компютъра и не видях как да го направя да се нулира автоматично или при пълен резервоар.

 

Попаднах на 1 интересно видео което много ми хареса и сигурно след като ми падне гаранцията ще си монтирам и аз :)

https://www.youtube.com/watch?v=dP1pXgukHgI

Колега разгада ли как се свързва смартфона с дисплея на колата?това е много добра идея,особено ако искаш да гледаш навигацията

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.02.2018 г. at 12:39, flameone написа:

Колега разгада ли как се свързва смартфона с дисплея на колата?това е много добра идея,особено ако искаш да гледаш навигацията

 

Общо взето това е обяснението от човека как се прави. Мисля, че по евтино е да си купиш стойка за телефон. :-)

 

 

 

Thank you for all the replies guys.

Yes, what I did was hack i-mid and control it with a toggle switch. If you see one of the sticky threads which is "Video on i-mid", you'll notice that it's not that complicated once you understand how you "steal" backup cam signal. On that thread, a dvd player was used to watch movies, however I use HDMI to RCA converter as you can imagine.

http://www.amazon.com/Etekcity®...9411539&sr=1-1
This is the actual product I purchased. Really small but works great so far.

And the netgear product is push2tv ptv3000. It works almost perfectly with galaxy s3 but I have no idea about whether it works with other phones like LG, sony or nokia. I bought refurbed netgear for about 30 bucks and another 30 bucks for the converter. An HDMI cable to hook them up and a dual port USB car charger needed to power the system. Well, considering which product fit to my needs, there were a lot of Miracast dongles out there but I was not sure thinking "will the miracast accomplish this mission without any hassle?" I still don't know about that cause I chose netgear instead.

If you go to ebay searching for miracast, there's a bunch of products selling from asia but I'm not sure which one is the right choice to you in particular. One thing that certain is that you should never buy chromecast since it's not for the mirroring.

There is about 1-sec lag on both video and audio as you can see in my videos. But I feel it's okay to me. Nothing bothers me while I'm driving with gps navigation as far as I'm concerned.

If you plan to DIY on wired mirroring, it's easier. You don't need a netgear nor miracast, but you need an MHL cable to hook it up to HDMI converter directly. It probaly gives you reliable connection than the wireless one without any lag.

Thanks guys.
Hope you succeed if you plan to DIY!

Редактирано от Skynyrd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега!от няколко дни си комуникирам с Бултрако ,но те ми казаха че моята деветка няма опция да се канект с Андроид!а иначе било елементарно за 20 мин(само 30 лв. хахахах)Там парите ги нямат нищо!

Преди време ми светна индикация "ниско налягане  на гуми" и те ми поискаха "само"25 лв да я изчистят от дисплея,нямам коментар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.10.2017 г. at 18:20, Skynyrd написа:

Привет на всички! От 4 месеца съм собственик на 9та генерация 2.2 дизел, швабка. Предстои ми обслужване, колата не е гаранционна, нищо не разбирам от коли, взех я от човек. Какво масло ще ми препоръчате? В последствие ще кача снимки на кочината.

ако питаш в сервиза по спецификация 0w30,моя съвет е само масло на Хонда,преди време карах такава и на магистрала  с 200, светна лампа,маслото беше различно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.10.2017 г. at 11:27, paxah написа:

Здравей, колега. Когато купих колата (9-та генерация, 2.2 дизел, швабка) беше с 0W 30 Honda. Продължавам със същото масло, което го сменям на около 14 000 км.

Километрите ми са 50 000 :) грубо.

а защо на 14 000 го сменяш,на година ли толкова направи?или все в града я караш

Редактирано от flameone
добавих изречение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой правил ли е ъпдейт на Honda Conect (не на гармин? а на операционната система)?

Другият ми въпрос  някой знае ли дали има конбинация от копчета с които можеш да смениш песен когато работи навигацията освен от волана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.02.2018 г. at 7:48, flameone написа:

а защо на 14 000 го сменяш,на година ли толкова направи?или все в града я караш

 

На година пробега ми е повече - около 30 - 40 000 км. и е смесен с уклон към градско.

Не помня къде, но ми казаха, че за нови автомобили смяната е на 20 000 км. За себе си занижих малко :) и готово.

Предният дизел го обслужвах на 8 000 - 10 000 км., но вискозитета на маслото и километрите бяха други.

 

Какво е твоето мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есента направих пробно шофиране от София до Враца, като си имах път на там, но исках да проверя до колко мога да сваля разхода на колата. Тръгнах от Люлин, когато стъпих на северната тангента при вече загрял двигател и двама човека в колата занулих разхода. Карах с много галене на педала и много плавно ускорение. На магистралата повече от 100 не вдигнах, като средно там карах с 80-90км, след излизане от магистралата при Ботевград има изкачвания и спускания, като при спусканията използвах максимално енерцията. Целта ми беше едно село на 20км след Враца. Общо да съм минал поне 120км, като компютъра накрая ми показа среден разход 3.6L на 100. Това е само на компютър, а дали е реален не съм го засичал на колонка. Колата е 2.2 дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да пусна снимка и на моята кочина. 

DSC_0242-02.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е проблем с лаковото покритие? И знае ли каква е гаранцията на същото? Или гаранцията е само за корозия?

 

Имам проблем на предната (А) колона, боята на която буквало се лющи - не е много, но ми направи впечатление. Може ли да е от автомивката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моята книга пише 3 години на лаковото покритие. Само не съм сигурен дали за БГ няма да е 5, защото при мен и на колата е 3 години, а не както в БГ - 5г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България , 2 години е пълната гаранция и след това 3 години е застраховка със полица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизам в клуба с голямо удоволствие!

 

17458E5E-0319-477A-9D1B-3217C48C4FB0.jpeg

1F225898-95EC-4237-9318-8739F713E24B.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже километража ми вече подмина 70 000 километра, ще изкажа отново лично мнение във възхвала на машината (2,2 дизел)  Изключително безпроблемен автомобил. От 16 500 км до 70 000 км (до момента) не съм имал абсолютно никакви технически проблеми. Имам 4 (четири) посещения в сервиза за смяна на масло (0W 30 Honda, с цена на обслужване около 350 - 400 лв.) и след около 2 000 км. ще сменя маслото отново (излиза надпис на дисплея).

Плюсове: При каране в ограниченията е нормално разхода да е под 5/100 - проверявано многократно, включително и по пътищата на Румъния, където ограниченията реално се спазват. На магистрала 150 - 160 км/ч разхода ми е между 5,3 - 6 в зависимост от трафика, автопилота, релефа, периода (климатик), броя хора, с които пътувам. Колата е просторна, комфортна (добре, не чак толкова комфортна возия, но на мен ми харесва и това е най-важното), динамична, спира добре и не е шумна (някъде бях чел, че при висока скорост е. Еми моята не е според мен). Асистента за превключване на дълги / къси продължава да работи перфектно, но когато возя хора на задните седалки явно не регулира късите и често ми присветват, мислейки, че карам на дълги. Ако някой се интересува от нещо конкретно - да пита. С удоволствие ще му отговоря.

Недостатъци: Позицията на шофиране е маааалко по-височка дори и при най-ниско свалена седалка (а аз съм 1,7 м. висок). Продължавам да чувам резервоара, когато го напълня до горе (горе-долу след като изразходя половината гориво и шума спира). Въпреки километрите още не мога да свикна с ограничената видимост :( За еднократно включване на чистачки трябва да бутнеш лостчето на горе, а не надолу. Ама това не са недостатъци, а само мърморене. Имам приятели с нови автомобили от премиум марки... Раздатки, скъсан кожен салон на шофьорска седалка на 25 000 км. и други е само част от веселбата.

Ще споделя и една интересна случка: При шофиране на паваж с малка скорост или преминаване на легнал полицай чувах от предната ос едно чукане. Ама буквално чукане - все едно съм с биалетка за смяна. Няколко пъти ходих при моя майстор и... няма нищо. А шума се чува само при ниска скорост. Накрая отидох при един друг приятел, който е механик (почитател и горд собственик на Хонда). Качи колата на повдигача и почна да я гледа. И аз се въртя около него и се правя, че разбирам... Той си разтриса колелата, клати, бута и там каквото се прави, а аз под колата, която е на повдигача. А хондата отдолу почти цялата е с кори. И по едно време моя поглед се спира на... един голям колкото юмрук камък, удобно наместил се под кората. Явно съм карал по някой чакълест път и е хвъркнал, влизайки под кората и от там - удряйки се по окачването или бог знае къде и издавайки тоя звук, който ми скъси живота :)

Да, след като го махнах шума изчезна. Така, че да проверявате и там ако чуете несвойствени звуци от предната ос.

 

Искам да попитам и колегите с чип дали има смисъл. Замислям се дали ще има смисъл и дали ще натовари механиката. За мен рискови изпреварвания и каране на максимална скорост не са приоритет, но може би човек свиква с автомобила с времето и километрите. Какво е вашето мнение и реален опит за чип тунинг на този двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша единственото нещо, от което съм недоволен - на А колонките на малки места боята пада. Предполагам, че е от химията, която ползват в автомивката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Сивик подмина 85 000км. Оставам доволен от автомобила. За два дни пропътувах над 2 100км и сега съм с него в България. Това ми е разхода по колонки за целия път:

1) северна Германия - Avanti, Ort im Innkreis, Австрия

разстояние: 840км

средна скорост: 106км/ч (дъжд през по-голямата част, 125км/ч на темпомат)

разход по борд: 4,5 л/100км

разход по колонка: 4,5 л/100км

2) Avanti, Ort im Innkreis, Австрия - Shell Tatabanya

разстояние: 450км

средна скорост: 110км/ч (125км/ч на темпомат, трафик по австрийските магистрали)

разход по борд: 4,1 л/100км

разход по колонка: 4,5 л/100км

3) Shell Tatabanya - Газпром София

разстояние: 850км

средна скорост: 80км/ч (2:00 часа унгарско-сръбска граница празен ход заради климатика)

разход по борд: 4,7 л/100км

разход по колонка: 4,85 л/100км

 

Общо изминати 2130км със средна скорост 95км/ч и разход по борд 4,5 л/100км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, кажете как точно се включва системата за миене на фарове... Отскоро съм с красавицата и тая вечер за пръв път разбрах, че я има изобщо! :))

Редактирано от semigod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата за миене на фарове е постоянно включена.

Самото "миене" на фарове се състои в пръскане на течност от казанчето с течност за чистачки посредством дюзи пред всеки фар. Това се случва:

1) когато фаровете са включени и с лоста за фаровете си избрал пръскане на течност на предното стъкло. Тогава пръска автоматично и на фаровете.

2) когато натиснеш средния горен бутон от тези, които стоят над лявото ти коляно (за автомобили с ляв волан):

 

$_20.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход от 3.1/100 на хонда сивик 2.2D. Компютъра е занулен на околовръсното на Люлин и от там през Искърското дефиле до Мездра. Разхода е само по борд компютър и не съм го засичал на колонка.

Редактирано от Skynyrd
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо чудно в този разход, все пак си тръгнал от 554м надморска височина и си пристигнал на 209м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

на всички скачам с удоволствие  и аз в групата :)

1540212380684.JPEG

1540212391243.JPEG

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как да разбера дали моята кола има автоматично прибиране на огледала!? 

Редактирано от semigod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш бързо два пъти бутона за заключване на ключа, като при второто натискане задържаш бутона за 2-3сек. Същата процедура и при отключване за отваряне, или ако отвориш шофьорската врата се отварят автоматично, ако отвориш друга врата или багажника остават затворени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Civic вече подмина 100 000км:

IMG_20190226_165842.thumb.jpg.b73b8ba84f70805ac4cb5d8a2088da68.jpg

Тази година, както и в началото на 2018, реших отново да пробвам с Shell V-Power Diesel. Получих 33% отстъпка (80€, вместо 120€) за едногодишен период Shell V-Power SmartDeal (зареждаш V-Power, плащаш за нормален дизел). В началото на 2018 (в интервала 62 000 - 68 000км), когато зареждах V-Power Diesel не усетих никаква разлика спрямо обикновения дизел. Сега обаче мога да кажа, че без проблеми постигам следния разход по обичайния ми дневен маршрут:

IMG_20190226_172125.thumb.jpg.9b7d4b4b94f25e941be21651d72b285f.jpg

И то при нормалната ми средна скорост от 70-75 км/ч:

IMG_20190226_172139.thumb.jpg.76b3e96f10d98dfc1cacadbba2cd06d0.jpg

 

Понижаването на разхода става постепенно, като снимките са от края на третия резервоар с премиум дизел или почти 3 000км от както започнах теста - първия резервоар беше с Aral Ultimate Diesel и после 2х V-Power Diesel.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, съвсем нов съм във форума. Преди месец докарах Сивик девятка Турър дизел 1,6 .... УНИКАЛЕН . Само това мога да кажа. направо съм влюбен. Окачването е с тристепенна избираемост  - комфорт, нормал, динамик . Избирате си според терена ... и скоростта разбира се :)

В рамките на 90 -100, разход 3,6 - 4,2  Когато я настъпвам качва до 5,2  при средна150 . 6 степенна ръчна кутия.  Мислех да я продавам но след едномесечен тестдрайв се отказах. Ще я покарам няколко години поне, живот и здраве. Туръра е комби базата.  Характеристиката според мен е обемен спорт комфорт. 3 в 1. Добавете и ниския разход. Намерите ли подобен автомобил, не се колебайте. Просто ми е мъка, че не намерих сив или бял. Моят е черен металик и са нужни повечко грижи по външния вид :) . Цветът е единствения косур. А ,  да. И не успявам да намеря инструкции на БГ. Моята книжка е на холандски. Намерих на английски, но друго си е на БГ. Ако някой може да помогне. Предварителни благодарности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
13 minutes ago, yan68 said:

Здравейте, съвсем нов съм във форума. Преди месец докарах Сивик девятка Турър дизел 1,6 .... УНИКАЛЕН . Само това мога да кажа. направо съм влюбен. Окачването е с тристепенна избираемост  - комфорт, нормал, динамик . Избирате си според терена ... и скоростта разбира се :)

В рамките на 90 -100, разход 3,6 - 4,2  Когато я настъпвам качва до 5,2  при средна150 . 6 степенна ръчна кутия.  Мислех да я продавам но след едномесечен тестдрайв се отказах. Ще я покарам няколко години поне, живот и здраве. Туръра е комби базата.  Характеристиката според мен е обемен спорт комфорт. 3 в 1. Добавете и ниския разход. Намерите ли подобен автомобил, не се колебайте. Просто ми е мъка, че не намерих сив или бял. Моят е черен металик и са нужни повечко грижи по външния вид :) . Цветът е единствения косур. А ,  да. И не успявам да намеря инструкции на БГ. Моята книжка е на холандски. Намерих на английски, но друго си е на БГ. Ако някой може да помогне. Предварителни благодарности.

Пропуснах... в момента  е на 217 300 км. Придобих я на 212 400 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита!

Само това със средната скорост от 150 км/н и този разход,не се връзват.

Много поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.09.2018 г. at 8:11, DTEC написа:

Моят Сивик подмина 85 000км. Оставам доволен от автомобила. За два дни пропътувах над 2 100км и сега съм с него в България. Това ми е разхода по колонки за целия път:

1) северна Германия - Avanti, Ort im Innkreis, Австрия

разстояние: 840км

средна скорост: 106км/ч (дъжд през по-голямата част, 125км/ч на темпомат)

разход по борд: 4,5 л/100км

разход по колонка: 4,5 л/100км

2) Avanti, Ort im Innkreis, Австрия - Shell Tatabanya

разстояние: 450км

средна скорост: 110км/ч (125км/ч на темпомат, трафик по австрийските магистрали)

разход по борд: 4,1 л/100км

разход по колонка: 4,5 л/100км

3) Shell Tatabanya - Газпром София

разстояние: 850км

средна скорост: 80км/ч (2:00 часа унгарско-сръбска граница празен ход заради климатика)

разход по борд: 4,7 л/100км

разход по колонка: 4,85 л/100км

 

Общо изминати 2130км със средна скорост 95км/ч и разход по борд 4,5 л/100км

Здравейте как се изкарва моментния разход, не ми излиза от менюто? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой бивш притежател на 8-а и настоящ на 9-а генерация, били споделил колко е осезаем разликата в окачването между двете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...