vpop 44 #1 Публикувано 9 Септември, 2012 (Редактирано) Някой има ли опит с експлоатация на газ на такъв двигател?Според специалистите вариантът е един - ГИ на течна фаза и впръскване на малко бензин при високите обороти, като така не прегарят клапани и няма проблем с леглата, а реглажа е задължителен на не повече от 30х.км. Редактирано 9 Септември, 2012 от vpop 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 9 Септември, 2012 (Редактирано) Kакво му специалното на тоя двигател ,че течна фаза?Колко пробег правиш на година ,че да избиеш инвестицията и поддръжката? Редактирано 9 Септември, 2012 от fenabg цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #3 Отговорено 9 Септември, 2012 (Редактирано) 20 до 30 х.км на година, но взе да ми идва в повече цената на бензина!Иначе не знам какво му е по-специалното на този двигател, но където и да намеря инфо за газификация, силно непроъчително е обикновения ГИ! Редактирано 9 Септември, 2012 от vpop 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #4 Отговорено 9 Септември, 2012 Можеш ли да споделиш откъде черпиш тази информация за газифицирането на К24 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #5 Отговорено 10 Септември, 2012 Май открих работещия вариант от хора с опит, а не с теории - ГИ "Романо"! Не е в течна фаза, но не и като класическите. На високи обороти подава и бензинец, а така сместа става богата и пази клапондерите...Цена - около 1500лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 10 Септември, 2012 Значи работи на две горива - малко от едното и малко от другото?Интересен момент - дай повече инфо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #7 Отговорено 10 Септември, 2012 Май открих работещия вариант от хора с опит, а не с теории - ГИ "Романо"! Не е в течна фаза, но не и като класическите. На високи обороти подава и бензинец, а така сместа става богата и пази клапондерите...Цена - около 1500лв. Голямо откритие шИ знаИш.Мога да ти кажа още 5-6 марки ГИ, които от 2-3 години работят по същия начин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #8 Отговорено 11 Септември, 2012 Значи работи на две горива - малко от едното и малко от другото?Интересен момент - дай повече инфо! Ако следиш темата си разбрал, че колегата "KRING" може по-добре да ти разясни технологията... За целта обаче май ще трябва да съберем малко КЕШ, а той да пусне банковата си сметка, по която да направим превода?!? Все си мислех, че автофорумите са места за безвъзмездна помощ в които, ако някой незнаещ попита нещо, някой друг знаещ или всезнаещ сподели своето мнение или опит - ясно, кратко, компетентно и без сарказъм! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 11 Септември, 2012 Дали ще е бедно или богато,клапаните им е все едно какво гориво върви.По принцип и старите ГИ имат функция да обръщат на бензин след 4-5000 об,но това се прави,когато дюзите са бавни и не могат да насмогнат с дозирането.СЪвременна инжекция с контрол по адаптация ,мисля че би решила всички драми.Романо,Стаг,Агис....цените са прилични вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #10 Отговорено 11 Септември, 2012 Значи работи на две горива - малко от едното и малко от другото?Интересен момент - дай повече инфо! Ако следиш темата си разбрал, че колегата "KRING" може по-добре да ти разясни технологията... За целта обаче май ще трябва да съберем малко КЕШ, а той да пусне банковата си сметка, по която да направим превода?!? Все си мислех, че автофорумите са места за безвъзмездна помощ в които, ако някой незнаещ попита нещо, някой друг знаещ или всезнаещ сподели своето мнение или опит - ясно, кратко, компетентно и без сарказъм! Не мога да открия смислени въпроси в постовете ти колега.Питаш нещо ,дъвкано много пъти, и сам си отговаряш в същия пост с информация взета от специалисти , явно недостъпна за простосмъртните нам.Аз мнение от опит с К24 не мога да ти дам, а от хора с теории явно си посочил , че не искаш. Колкото до сарказма, каквото се обадило , такова отговорило. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #11 Отговорено 12 Септември, 2012 Ок, приемам критиките и нека приключа темата!Благодаря на колегата "ANDRESHKO", разбрал смисъла на поста ми и свързал ме с хора експлоатирали на газ този двигател!Пича, без много философии, ми помогна реално да разбера и взема решение за себе си!Поздрави,Владо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #12 Отговорено 26 Септември, 2012 Днес сложих Романото и засега впечатленията са бегли...1. На ниски обороти си е нормално положението, но на високи малко и беше слабо на газ и по мое желание я направиха да впръсква малко бензин при 4500об. Така нещата се подобриха и разлика почти няма!2. Бутилката е 50л. на мястото на резервната гума и съвсем лекичко надига кората, което предпочитам пред малка бутилка и честото зареждане.3. На газ усещам, че двигателя работи по-меко и тихо на празен ход.4. Фаровете са ми с оригинален ксенон и автоматична настройка на височината. Нещо или са закачили датчика при монтажа на газта, който е на задния мост или много е натежала пълната бутилка и светлината се вдигна (без да заслепява). Под капака не намерих врътки за принудитлна механична настройка на фаровете, макар да има надписи???5. И накрая един въпрос - Борд компютъра отчита разход, това възможно ли е да е газта?Сега остава да покарам и ще споделя още впечатления, като разход и други... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 27 Септември, 2012 Борд компютъра ти няма идея на какво гориво си тои си прави неговите сметки според получената имформация, ти като направиш няколко засечки на разсхода на газ ще видиш с колко те "лъже" и вече ще си знаеш че ако по борд комп. си изгорил примерно 9 на 100 то ти липсват 10 литра газ да кажем ще знаеш процента разлика и лесно ще си смяташ оставащата газ Честита ти Ги и много безаварийни километри с нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #14 Отговорено 27 Септември, 2012 Отношението в мс. газ/бензин не винаги е линейно и бордкомпютъра ще лъже.Ако картата му е само офсет и права-ОК,но ако се донастройва ще се объркат сметките според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #15 Отговорено 27 Септември, 2012 (Редактирано) Дааа, така ми казаха и от сервиза "няма гаранция какво показва борда, като разход на газ", един път, че пали на бензин, другото, че след 4500 впръсква пак малко бензин...Покарах колата на магистрала и по двупосчен извънгардски път с резки изпреварвания. Засега с вървежа е Ок, но за разхода ще видим, защото ако изключим борд компа, не знам индикатора на самата ГИ колко е линеен???Сега е момента да дам един съвет или мнение на колеги със седани, които се чудят каква форма и големина на бутилката да сложат!Вече се разбрах с хората от сервиза да заменим моята, от такава за мястото на резервната гума 50л. с класическа - цилиндрична с малък диаметър в дъното на багажника между калниците 35л. Доводите ми във възходящ ред са следните:1. Сегашната надига леко, а по-малките събират твърде малко!2. Слагането на багаж и по-точно куфари става доста неудобно при една резервна гума дори тип "патерица" в багажника.3. Макар и да съм водолаз, мъкнейки много оборудване, дъното на глемия багажник на седана, рядко го уползвотворявам ефективно, а сваляне на седалките по някаква причина, за две години не ми се е налагало!4. Понеже мястото на резервната гума е зад задния мост към най-задната част на автомобила, при пълна бутилка предницата се вдигна леко и автоматичното регулиране на фаровете не смогва. Не заслепявам насрещните, пружините и амортисьорите са още бетон, но при пълнене на багажника с още багаж, нещата със сигурност ще излязат извън контрол! "За нощи пътувания с багаж, ще трябва да взимам кумеца ми, който е 115кг, да компенсира на предната седалка до мен"... 5. Най-важното, което ме кара да махна тази тежест от това място е поведението на колата! Силно се усеща, че отзад има нещо тежко, което кара тази полу-спортен седан да не се чувства много добре при резки маневри и в острър завой с по-висока скорост! Слагайки цилиндрична бутилка почти над задния мост, този ефект ще е силно ограничен и тежестта ще е разпределена много по-добре!Чао засега и ще продължа да давам впечатления и инфо, та дано да бъда полезен на някой, който все още не се е решил и проучва за газ! Редактирано 27 Септември, 2012 от vpop 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 27 Септември, 2012 Ок, убеди ни слагаи тънка дълга зад седалката, пък е и по евтина, и по лесно се пасва поплавъка мен питаш ли ме с тая 27 литрова дет събира 23 как стигам до морето!?-никък, на карнобат е свършила и от там бутам до Бургас щото няма газстанции, бензин не ползвам че е скъп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #17 Отговорено 1 Октомври, 2012 Дааа, така ми казаха и от сервиза "няма гаранция какво показва борда, като разход на газ", един път, че пали на бензин, другото, че след 4500 впръсква пак малко бензин...Покарах колата на магистрала и по двупосчен извънгардски път с резки изпреварвания. Засега с вървежа е Ок, но за разхода ще видим, защото ако изключим борд компа, не знам индикатора на самата ГИ колко е линеен???Сега е момента да дам един съвет или мнение на колеги със седани, които се чудят каква форма и големина на бутилката да сложат!Вече се разбрах с хората от сервиза да заменим моята, от такава за мястото на резервната гума 50л. с класическа - цилиндрична с малък диаметър в дъното на багажника между калниците 35л. Доводите ми във възходящ ред са следните:1. Сегашната надига леко, а по-малките събират твърде малко!2. Слагането на багаж и по-точно куфари става доста неудобно при една резервна гума дори тип "патерица" в багажника.3. Макар и да съм водолаз, мъкнейки много оборудване, дъното на глемия багажник на седана, рядко го уползвотворявам ефективно, а сваляне на седалките по някаква причина, за две години не ми се е налагало!4. Понеже мястото на резервната гума е зад задния мост към най-задната част на автомобила, при пълна бутилка предницата се вдигна леко и автоматичното регулиране на фаровете не смогва. Не заслепявам насрещните, пружините и амортисьорите са още бетон, но при пълнене на багажника с още багаж, нещата със сигурност ще излязат извън контрол! "За нощи пътувания с багаж, ще трябва да взимам кумеца ми, който е 115кг, да компенсира на предната седалка до мен"... 5. Най-важното, което ме кара да махна тази тежест от това място е поведението на колата! Силно се усеща, че отзад има нещо тежко, което кара тази полу-спортен седан да не се чувства много добре при резки маневри и в острър завой с по-висока скорост! Слагайки цилиндрична бутилка почти над задния мост, този ефект ще е силно ограничен и тежестта ще е разпределена много по-добре!Чао засега и ще продължа да давам впечатления и инфо, та дано да бъда полезен на някой, който все още не се е решил и проучва за газ! Напълно подкрепям мнението на колегата, остава и проблема със закрепването/укрепяването на резервната гума, било то и патерица в багажника. Не може да се остави свободно да се разкарва из целия багажник... Признавам че никога не съм се замислял по какъв начин би се отразила една такава тежест в багажника на поведението на автомобила при завои. След монтажа на бутилката никак няма да е лошо да направиш някой друга снимка на багажника...да видим как се е получило разпределението на пространството. Другата ми питанка е по отношение на марката ГИ който си монтирал, за сега аз съм се насочил към LandiRenzo с обд контрол, но не съм се решил напълно все още събирам мнения... "Зреждачката за газ" къде я монтира. Дали местото до гърловината на резервоара е достатъчно за монтаж на зареждачката там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #18 Отговорено 3 Октомври, 2012 (Редактирано) Смених бутилката с цилиндрична. Колата се чувства чудесна, като преди, а и багажника така ми се струва по-функционален и подреден Следващите дни, ще изпратя снимки...Вървежа е добър, а за разход ще кажа по-нататък...Изкочи смешен проблем, като при френска кола - караш на газ и стрелката на бензина пада Проблема ще се реши с един шунтиращ емулатор, а за да не съм подробен, прочете тук:http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=61973.5;wap2http://clubcitroen.bg/forum/viewtopic.php?f=34&t=56320 Редактирано 3 Октомври, 2012 от vpop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #19 Отговорено 16 Октомври, 2012 Ето и малко снимки:http://prikachi.com/images.php?f=images/428/5385428v.jpg&sendlinks=1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #20 Отговорено 6 Ноември, 2012 Някой има ли инфо за К24А3 дали е необходимо газово ECU или е ок и без него.Конкретно чудя се м/у:BRC P&DBRC Seq 24 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 9 Ноември, 2012 ПО хубуу Плуг енд драив, да ти е мирна главата, не че секунта е лош но тои е за по глупави мотори, работи по предварително изчислена таблица и няма адаптиране, което може да се окаже проблем. До автора на темата, аиде каже разсхода де, че като гледам акорд комби екзекютив само 2,4 са такива 2,0 са си посни пък ми се ще шукариика, ама като гледам разхода на бензин по книга е повече от на моето ЦРВ макар че се оказа че ЦРВ лъжат за разсхода, не може да го дават 14 в града бензин пък тя да ми гори 12 газ, ще трябва да им пусна едно писмо да се коригират И да използвам да питам тоя 2,4 мотор същи яли е като 2.0 като ремъци ролки конструкция и прочие, имали някакви сложноти повече по него от 2,0 или само обема му е по голям ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #22 Отговорено 10 Ноември, 2012 Ако ще се самоадаптира P&D e много важно от коя моделна година е.Наскоро виждах ,че тук слагат още MY07 (model year 2007), след които има още две версии последната е с малка кутия подобна на Seq24. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #23 Отговорено 11 Ноември, 2012 ем момчета май се прецаках.в петък 09.11 слоих seq24 в БРЦ Пловдив. Монтаж добре, пуснахме малко бензин на 10%, нямаше проблем с газта. Даже на високи обороти не вклучваше на бензин. Всичко беше ОК до преди 50 км по магистралата ми светна чек енджина, сега се развалиха ниските даже и на бензин. Май ше ходя до Дружба да upgradvam до П§Д, дано са разбрани момчетата и да ми я оправят.До: Slavi незнам да иматт разлика моторите 2.0 и 2.4 освен обема поне за К24А3 и К20А3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #24 Отговорено 11 Ноември, 2012 Друже, Аз съм вече 30000 км с Seq24 на К20.Повече от сигурен съм ,че проблема не ти е в това , че колата е със Seq24 ,а не ПД. Какъв цвят са ти инжекторите и какъв ти е изпарителя?Черен с форма на тухла , сребрист с Тръба 6мм за газта и пластмасови щуцери за водните маркучи или сребрист с 8 мм тръба и месингови щуцери за водата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #25 Отговорено 12 Ноември, 2012 (Редактирано) Тоя бензин що сте го пуснали??? и аз не мисля че 24 ката е виновна, друго нещо са омазали тея калпазани. С уредбата не си се прецакал, тя и наи хубавата уредба сложена от "майстори" може да ти разкаже играта Ако ще ходиш до софия по добре при колегата KRING, за ПД винаги имаш опция но дали е нужна.Опаааа сори, колегата е Благоевград, аз съм го зачисил към София не знам що Редактирано 12 Ноември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #26 Отговорено 12 Ноември, 2012 инжекторите са черниизпарителя е 1500 мбар с месингови изводи.ми уж в ПЛД са по добри ама сега ще ходя в софия срядата да погледнат.Ми пуснаха бензин уж за по добре - смазване.П.С: БРЦ книжки:http://www.remixbg.com/Documentation/Documents/Gazovi%20uredbi/BRC/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #27 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) А етикета им в какъв цвят е син , оранжев или жълт? http://www.brc.it/public/TA01Z043I_P&D_EN.pdfНали са подобни на тези от този каталог?Или са черни като тези:http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://www.fobosgas.com/userfiles/productlargeimages/product_213.jpg&imgrefurl=http://www.fobosgas.com/productv/247/inzhektorna-reyka-rail-apache.html&h=497&w=900&sz=419&tbnid=ZsYXdCm-NNNt3M:&tbnh=66&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3Drail%2Bapache%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=rail+apache&usg=__l9w_tGbJMmwkjonlSGZYz2j735o=&docid=696f_3UwljmWKM&sa=X&ei=PeChUKzhIe_Y4QTsmICwCQ&ved=0CDIQ9QEwAw&dur=2 Редактирано 13 Ноември, 2012 от KRING Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #28 Отговорено 13 Ноември, 2012 бяло - жълти с темп сензор до тях.да като тези в каталога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #29 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) Значи , по отношение на изпарител и инжектори , всичко е наред.Бях се объркал , че К24 е 190 к.с. , тя била 160. Проверете грешката , сигурно е "бедна смес" или missfire и ходете да я пренастроят. Редактирано 13 Ноември, 2012 от KRING Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #30 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) ПО хубуу Плуг енд драив, да ти е мирна главата, не че секунта е лош но тои е за по глупави мотори, работи по предварително изчислена таблица и няма адаптиране, което може да се окаже проблем. До автора на темата, аиде каже разсхода де, че като гледам акорд комби екзекютив само 2,4 са такива 2,0 са си посни пък ми се ще шукариика, ама като гледам разхода на бензин по книга е повече от на моето ЦРВ макар че се оказа че ЦРВ лъжат за разсхода, не може да го дават 14 в града бензин пък тя да ми гори 12 газ, ще трябва да им пусна едно писмо да се коригират И да използвам да питам тоя 2,4 мотор същи яли е като 2.0 като ремъци ролки конструкция и прочие, имали някакви сложноти повече по него от 2,0 или само обема му е по голям ?Нека отговоря подред: 1. Доста покарах колата и за месец и половина вече минах над 5000 км на газ. След навъртане на 2000км. ми се стори, че започна да върви по-добре в сравнение с началото. Работи много тихо и гладко на газ, няма яд с преходни режими и досега нищо не е забивало или са свтвали чекове! Зареждам отвсякъде - Лукойл, Петрол, Еко, Темпо и разлика не виждам, нито във вървеж, нито в разход. Разликата във вървежа с бензин е почти незначителна, като според мен се усеща малко при над 4500-5000 оборота.Разхода ми е следния - на магистрала при спокойно каране със 130-140км/ч около 9,5 газ при около 8 на бензин, извънградско около 9 газ при 7-7,5 на бенз, при моето градско харчи 10-11 газ при 9-10 бензин, но то е леко, защото е голяма част по отпушен околовръстен път и един тежък светофар, а и в града не се правя на състезател...Общото усещане е приятно, защото не се замислям колко пари ще хвръкнат за бензин 2. Не мога да ти помогна за разликите в двигателите 2,0 и 2,4, не съм се интересувал... Знам само, че моят 2,4 е с верига и за ролки и ремъци не ми е трябвало да мисля :)3. За колегата KRING от предишния пост само ще добавя, че двигателят K24A3 е 190кс. и се слага на европейските акорди (като моя), а има друг K24 160кс, който се слага на CR-V и "американския" акорд (акурата)... пп. С газта имам две неща, които ме дразнят и ще ги корегирам и проверявам:1. Резервата на газта ми е голяма - около 1/3 от количеството, а и самия индикатор от диоди е доста нелинеен - малка болка, която може да се коригира софтуерно...2. Вторият проблем е, че като я прибера в гаража, усещам лек "тъп" мириз на газ около двигателния отсек, до час след като съм я изгасил (не е от ауспуха от там изобщо не мирише на газ) При работа на място не го усещам, нито около колата, нито в купето??? Не знам дали е нормално, но мисля да я проверя в независим сервиз, защото метода със сапунката е невъзможен при това мястото на изпарителя... Редактирано 13 Ноември, 2012 от vpop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #31 Отговорено 13 Ноември, 2012 до KRING k24a3 е 190 кс както каза vpop, утре ще ходя да я проверят и ще пиша какво е станало.до Vpop, твойта не е ли с ОБД МАП, при 4500 на нашите двигатели доколкото знам се включва VTEC-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #32 Отговорено 13 Ноември, 2012 до KRING k24a3 е 190 кс както каза vpop, утре ще ходя да я проверят и ще пиша какво е станало.до Vpop, твойта не е ли с ОБД МАП, при 4500 на нашите двигатели доколкото знам се включва VTEC-а.Така е!Настроена е на 4000 да впръсква и малко бензин... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 56 #33 Отговорено 14 Ноември, 2012 тъкмо се връщам от сервиза.казаха че грешката е за бедна смес, направиха я на 2% и 7%. някой ако има инфо неговата на колко е.засега върви екстра ама ще видим как е с разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #34 Отговорено 14 Ноември, 2012 (Редактирано) Инжекторите малко са на границата на възможностите си при този двигател. Хубаво беше и изпарителя да ти е тип черна тухла(GeniusMAX), макар и 1500-ка да е достатъчна за твоя двигател. Бензинеца са ти го пуснали най-вероятно защото започва да избеднява на високи обороти, а не толкова да маже клапаните. За Пловдивския сервиз по-добре да си замълча, че отзивите не са ми много положителни за него. Редактирано 14 Ноември, 2012 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #35 Отговорено 15 Ноември, 2012 тъкмо се връщам от сервиза.казаха че грешката е за бедна смес, направиха я на 2% и 7%. някой ако има инфо неговата на колко е.засега върви екстра ама ще видим как е с разходаКолега, аз не знам на какъв процент ми е настроена сместа и се доверявам на майсторите С нетърпение ще очаквам да споделиш какъв ти е разхода! Относно впръскването на бензин - първоначално пробвах само на газ и разликата бе едвам доуловима (с малко бензин ускорява по-бързо на високите), но човекът-майстор каза, че с малко бензин стига да не ме бърка в джоба е по-добре и за клапани и за катализатор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #36 Отговорено 22 Ноември, 2012 (Редактирано) ....че като гледам акорд комби екзекютив само 2,4 са такива 2,0 са си посни пък ми се ще шукариика, И да използвам да питам тоя 2,4 мотор същи яли е като 2.0 като ремъци ролки конструкция и прочие, имали някакви сложноти повече по него от 2,0 или само обема му е по голям ? Колега седни на един 2.0 156 к.с. на акорд или стриим, еле пък на сивик да видиш дали е постен />/>/>От К серията всички са почти еднакви , в смисъл всички са с верига. Сега някои са с Vtec само на всмукателя други и на двата. Зависи какво ти трябва. Но тунинга е много лесен при тея дзверове. Eто за тунинга да поразгледаш http://www.k20a.org/...ad.php?t=13887. Мисля че само R-type е с малко колело на хидравличната помпа и там ремъка явно ще е по друг. Пък и при 190 кончето офицялно данъка ще ти е бая повече, особено ако успееш да я регистрираш 2.0 за 150 к.с. ! Според мене е по добре да е американка че да можеш да си поръчваш всякакви части от USA А колегата vpop би ли споделил относно това .......Благодаря на колегата "ANDRESHKO", ........ и свързал ме с хора експлоатирали на газ този двигател!...... Че аз съм пак на тема ГИ, бях се поотказал ама сега вече няма мърдане, та трябва да взема и аз правилното решение при ,кой майстор да отида. Редактирано 22 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #37 Отговорено 22 Ноември, 2012 А колегата vpop би ли споделил относно това .......Благодаря на колегата "ANDRESHKO", ........ и свързал ме с хора експлоатирали на газ този двигател!...... Че аз съм пак на тема ГИ, бях се поотказал ама сега вече няма мърдане, та трябва да взема и аз правилното решение при ,кой майстор да отида. Колега, ако си зачел темата отначало се вижда, че на опитете ми да получа информация, като незнаещ, някои от знаещите започнаха да ми отговарят с въпроси и подигравки! Колегата "Андрешко" прояви достатъчно човещина и интелект и на лична ми изпрати телефон на хора експлатиращи този двигател на LPG, а това си е най-добрият начин да придобиеш представа за нещата...Ако искаш пиши на лична и ще се чуем за по-подробна информация... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #38 Отговорено 23 Ноември, 2012 (Редактирано) ....че като гледам акорд комби екзекютив само 2,4 са такива 2,0 са си посни пък ми се ще шукариика, И да използвам да питам тоя 2,4 мотор същи яли е като 2.0 като ремъци ролки конструкция и прочие, имали някакви сложноти повече по него от 2,0 или само обема му е по голям ? Колега седни на един 2.0 156 к.с. на акорд или стриим, еле пък на сивик да видиш дали е постен . От К серията всички са почти еднакви , в смисъл всички са с верига. Сега някои са с Vtec само на всмукателя други и на двата. Зависи какво ти трябва. Но тунинга е много лесен при тея дзверове./>/>/> Лекинко не си ме разбрал :)/> под "постен" нямам предвид нищо по моторите, а оборудването на колата и екстрите, до сега поне не съм видял акорд 2.0 екзекютив. Тва изпълнение го има маи само на дизела и големия бензин, а като ще е гарга да е рошава, искам подгрев на седалките, големия телевизор, автопилотите, и наи наи вече системата за сигурност против завъртане :)/>, макар че с времето ми става все тая кои от трите мотора ще взема, ако реша да сменям ЦРВ-то де, което поне за сега ми се вижда душевно невъзможно за мен състояние :D/> хахахах. При избора на акорд ще играе роля наи вече цялостното техническо и визуално състояние :)/>А ти кво се моташ аз мислех че си направил вече 20 000 на газ, а ти още не си бил сложил :)/> Редактирано 23 Ноември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #39 Отговорено 23 Ноември, 2012 2. Вторият проблем е, че като я прибера в гаража, усещам лек "тъп" мириз на газ около двигателния отсек, до час след като съм я изгасил (не е от ауспуха от там изобщо не мирише на газ):unsure:/> При работа на място не го усещам, нито около колата, нито в купето??? Не знам дали е нормално, но мисля да я проверя в независим сервиз, защото метода със сапунката е невъзможен при това мястото на изпарителя...Направи следното, сутринта след като е приспала колата развии скобата на маркуча към филтъра на газта за реиката и полека гго издърпваи, трябва да изсъска, ако не изсъска може би някои от инжекторите не затваря хубаво и газта която е от изпарителя до реиката си изтича. Но лично се съмнявам в това, всяка кола дето работи на газ така си мирише като я подушиш покраи двигателя, ще свикнеш За резервата, и моята е така, и все се каня да я вържа да я наглася ама нещо последния ми опит остана безуспешен, маи ми се е прецакал преходника от УСБ към ком порт, или просто софта не се погажва с Вин7. Щото при мен събира 23 литра газ, всеки диод ми е около 25-30 км а резервата като вземе да мига минавам 100 та иска калибрация ама.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #40 Отговорено 23 Ноември, 2012 (Редактирано) Колега vpop във всеки форум където се пише т.е. нямаш пряк контакт с говор и жестове може да се изпокарате за нула време без да има за какво. Особено като липсва биричката хич не върви лафа /> Тъй че не се впрягай толкова. Освен това можеш да имаш пълно доверие на колегите Слави CR-V и KRING , не че са ми приятели в смисъл не се познавам лично ! Но държа да кажа че разбират много от ГАЗОВИ уредби и мен лично са ме съветвали много точно и прецизно ! Ти да видиш какви заядливци има във форума - лошо ще ти стане. Верно разбират ама те гледат от търговската страна и тогава ставаш "съперник" и "незнаещ," а ако случайно кажеш нещо което знаеш повече от тях тогава става мнооого напечено ! Естествено тези се броят на пръсти и не си струва да зарежеш HONDA THE POWER of DREAMS />/> />/> />/>. За сметка на това Форума е пълен със супер много готини колеги и колежки ! Честно да кажа много рядко се намират качествени монтажници на Газови уредби, примерно наскоро обикалях с един приятел да му търсим хубав монтаж докато му гостувах във Варна и за съжаление няма 1 ! Повтарям няма нито един качествен Което е жалко. Говоря за уредби като BRC и Landi Renco, Zavoli т.е. скъпи уредби. Всеки си прави каквото си знае и хич не те и слуша какво ти знаеш и каво искаш, просто ти гепат парите и те оставят да си биеш главата.....Само един ни направи по-добро впечатление - монтира ГИ на Romano но тази марка за мен е абсолютно непозната и тепърва и аз се зарибявам и разучавам по нея. "А ти кво се моташ аз мислех че си направил вече 20 000 на газ, а ти още не си бил сложил /> " Слави CR-V Верно се замотах много, сега търся инфо за Romano- дали с ОБД или без ОБД т.е. каква е ползата и риска, или да си цапвам БРЦ-то /> че верно щях до сега да я изплатя ГИ с тея км. Редактирано 23 Ноември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове