Jump to content
Sign in to follow this  
Чавдар K

Има ли читав ГИ за около 800-850лв

Recommended Posts

Здравейте.В заглавието съм го написал. Споделете мнение за ГИ около 800лв, който да е "читав" И евентуално кой монтира такива в София.Знам, че като цъкнеш в гугъл ГИ и излизат оферти за бюджентни класове ГИ от 750лв, някой пробвал ли ги е .. "важат" ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скоро сестра ми монтаираха брц на пежо 406 в София за 850лв ,незнам коко е качествено,но мисля че не е от евтините марки ,колата е ок ,само дето иска малко настойка на говривото че хапваше доста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето тук по стечения на обстоятелства доста познати монтираха ГИ и не са ми се оплакали, даже и някои колеги тук от форума монтираха там. Ето саит, може да питаш за цена http://autoserviz-kardeni.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето тук по стечения на обстоятелства доста познати монтираха ГИ и не са ми се оплакали, даже и някои колеги тук от форума монтираха там. Ето саит, може да питаш за цена http://autoserviz-kardeni.com/

В сайта има ценова листа и всички цени са с 4 цифри ... трябва да се пазарим или? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така ли, извинявай въобще не съм я погледнал, заблудил съм се че имат уредби за под 900, то един и два сервиза ли спрягаме тука та...... а може и няква промоция да е имало преди, чесно да ти кажа не помня на какви цени монтираха колегита ама що си мисля да бяха около и под 1000, явно моя грешка. Тука при нас има едно момче Вальо, при него със сигурност има ГИ за 800 лева ама ти е далече, инак и като монтажник е много добър.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, аз си сложих за 940лв. с тороидална бутилка и зареждане до капачката на резервоара. За сега нямам оплаквания вече към 3000км. Гори ми с 1 на сто повече от на бензин. Системата е PowerGas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.В заглавието съм го написал.

Абе малко не си го издокарал там :P добре, че се сешаме да разместим буквите, за да разберем що е то "чиват" .. :) По темата: до колкото знам, Роман са читави ГИ на цена около тази която си посочил ..Иво Ленков бачка в такъв сервиз в София, който ги предлага, свържи се с него и питай ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Пловдив, не е чак толкова далече ако наистина човека е толкова добър :)

 

Абе малко не си го издокарал там :P добре, че се сешаме да разместим буквите, за да разберем що е то "чиват" .. :)
Да, добре че ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.В заглавието съм го написал. Споделете мнение за ГИ около 800лв, който да е "читав" И евентуално кой монтира такива в София.Знам, че като цъкнеш в гугъл ГИ и излизат оферти за бюджентни класове ГИ от 750лв, някой пробвал ли ги е .. "важат" ли?

Има читав инжекцион на тази цена. Фобус 4 с италянска евросонда и Рейл рейка, термопластика тръби скрита пълначка и т.н.Мога да ти го покажа на Сивик 6-ген.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да ме просветли с какво се прави компромис за да се постигне по-ниската цена на по-евтините ГИ. Ако може с някакви конкретни параметри ще е супер :) ... също така как различните параметри влияят на работата на мотора.Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първото при бюджетните модели е въобще марката.За Фобус който е български няма как да искаш 1300-1800 лева както за Романо,Ловато или БРЦ. Оттам следва и по-високата цена за труд.Обикновенно при бюджетните модели това което е най "бюджетно" е рейката. А там цените са в пъти разликата между евтина и скъпа рейка. Истината обаче че много малко коли се нуждаят от наистина скъпи рейки. Другото което е че скъпа рейка изкарва доста повече километри без да се ремонтира (но пък като се строши ти пукат ушите за цената на ремонтните комплекти). Евтините Райл Апач ако монтажника е кадърен и си ги калибрира правилно изкарват в зависимост от качеството на газта по около 15-20 хил. км без ревизия. Ревизионния комплект е нещо от сорта на 5-7 лева на дюза. БРЦ рейката изкарва и по 100 хил. км но ако има дефект цената доколкото знам е 120-150 лева на дюза.Малко по-евтини са и редукторите/изпарителите. Там обикновенно се случва това че не могат да изкарат конете за които са написани че поддържат. Това отново го лекува кадърния газаджия, или ще ти предложи по-големия модел или малкия се тунигова малко и става. Обикновено има разни рестрикции около входящите щуцери/клапана и малко кофти път на водата.Другото е че бюджетния Фобус 4 е платка само и единствено за 4 цилиндрови мотори, докато пълноразмерния Фобус 1 е и за 6 и 8 цилиндрови такива. Иначе в настройките почти няма разлика.Всичко опира дали газаджията ти е приятел и иска да ти спести пари и да ти направи колата както трябва.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да ме просветли с какво се прави компромис за да се постигне по-ниската цена на по-евтините ГИ.

Не съм специалист, ама това е все едно да си купиш телевизор SONY или NEO, с подобни характеристики разликата в цената е по-две. И двата могат да ти служат безотказно 10-15год. ама да се развали NEO-то е малко по вероятно от колкото СОНИ-то.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора не се мъчете,за тези пари само български изделия може да си сложите под капака.А дали е добре-незнам,моя опит с БГ електроники за газ е адски печален и все още няма сила,която да ме върне при българския производител.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пешо е много прав ,само да допълня ,че ГИ са универсални устройства и цената обхваща възможността за боравене с различни и шантави бензинови системи.Свободата и настройките в софтуера също са от голямо значение.Отделно различните фирми ползват различни алгоритми за изчисление и клаибриране,адаптация и работа.Това естествено е информация от "кухнята" и не е достъпна за потребителите.Та по-добре дай малко повече пари на познат ,приятел или някой тук от форума,който да събере читав комплект,ама и да се наеме да го настрои читаво.Повечето инсталатори наоколо монтират до автокалибрация и след това се оправяш сам.След първия CHEK си леко раздразнен,а след 19-я си бесен.Та умната...или русата де ако няма друг вариант.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Конкретно човека, за който Пешо говори, си бачка в гаража в извън работно време и няма разходи за наем и заплати. Пича си дава гаранция и не е като да не ми е сменявал фитрите в 21 часа... Иначе за разликите- това са, но аз до сега си имам едни 20к с Реил и нямам никакви проблеми. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой да има отзиви от СОФГАЗ сервиза в Горубляне ... и по конкретно за някой от вариантите им за ГИ от 830 и 750лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като чета и веднага ми прави впечатление поста на Иво Ленков. Не пропускайте съветите му! Той монтира "Романо" - Електрониката на романото е като на Ланди Ренцо - т. е. A.E.B., но този инжекцион е с бързи, тихи и поединични инжектори с възможност да се монтират на колектор с 0 (нула) см маркуч. Другото са редукторите на тази инжекционна система. Държа да отбележа, че не се занимавам с газови инжекциони и уредби, а с горива и смазочни материали, но при тези цени на нефта и дериватите му се мятам на ГИ и той е с тихи и бързи инжектори и оптимизирана електроника за моментните достижения в бранша, със сигурност не бих желал електронен контрол с постоянен плюс! Не на последно място е и цената - разбира се. За момента без ОБД контрол - оптималната цена е 1000 - 1100 лв. това от мен след проучване за последните 3 месеца на предлаганото в бг.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още една препоръка ходи в http://progas.bg/ там са хората който ще ти направят колата!Момчетата са много точни, правят чудеса!А колко ходни са направили!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още един тъп въпрос от мен ... Ще има ли разлика в разхода и в мощността в зависимост от това какъв ГИ си избера ... евтин или скъп?Да очаквам ли по скъпия да работи по-добре мотора и да харчи по-малко .. или ГИ е на принципа или работи или не?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разликата между скъп и евтин надали е повече от 5-7% във вървежа и разхода.Ако имаш скъпа капризна нова кола си трябва скъп инжекцион с OBD комуникация в реално време за да доизкусурява смесите перфектно. За нормална погърметина като моята е напълно излишно. Пак казвам по-важното е този който ги монтира да знае как да напасне това с което е свикнал да работи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук да питам какво става със стружките /пласмасови или метални/ при пробиването на всмукателният колектор, сваля ли се той? Щото май си пробиват на място и ако има нещо-няма нищо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук да питам какво става със стружките /пласмасови или метални/ при пробиването на всмукателният колектор, сваля ли се той? Щото май си пробиват на място и ако има нещо-няма нищо.

Именно.Доплати си за сваляне на колектора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е пластмасов едва ли ще са проблем стружките.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първото при бюджетните модели е въобще марката.За Фобус който е български няма как да искаш 1300-1800 лева както за Романо,Ловато или БРЦ. Оттам следва и по-високата цена за труд.Обикновенно при бюджетните модели това което е най "бюджетно" е рейката. А там цените са в пъти разликата между евтина и скъпа рейка. Истината обаче че много малко коли се нуждаят от наистина скъпи рейки. Другото което е че скъпа рейка изкарва доста повече километри без да се ремонтира (но пък като се строши ти пукат ушите за цената на ремонтните комплекти). Евтините Райл Апач ако монтажника е кадърен и си ги калибрира правилно изкарват в зависимост от качеството на газта по около 15-20 хил. км без ревизия. Ревизионния комплект е нещо от сорта на 5-7 лева на дюза. БРЦ рейката изкарва и по 100 хил. км но ако има дефект цената доколкото знам е 120-150 лева на дюза.Малко по-евтини са и редукторите/изпарителите. Там обикновенно се случва това че не могат да изкарат конете за които са написани че поддържат. Това отново го лекува кадърния газаджия, или ще ти предложи по-големия модел или малкия се тунигова малко и става. Обикновено има разни рестрикции около входящите щуцери/клапана и малко кофти път на водата.Другото е че бюджетния Фобус 4 е платка само и единствено за 4 цилиндрови мотори, докато пълноразмерния Фобус 1 е и за 6 и 8 цилиндрови такива. Иначе в настройките почти няма разлика.Всичко опира дали газаджията ти е приятел и иска да ти спести пари и да ти направи колата както трябва.

Колега кажи ж София такъв добър майстор или сервиз

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още една препоръка ходи в http://progas.bg/ там са хората който ще ти направят колата!

Момчетата са много точни, правят чудеса!

А колко ходни са направилиПубликувано изображение

 

викаш добри са тия,аз се чудя между тях и Софгаз-Горубляне

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми ти сам си преценяваш. Аз избрах прогаз защото са фенове на марката и разбират от хондички :) Иди и при едните и при другите и си прецени.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Силно се съмнявам да ги затрудниш :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно, Софгаз предлагат за 750 лв това, което при Фобос и Прогаз е 1000 лв-БГ комп и софт, италиански части+ 2 години гаранция, някой има ли преки впечатления от тях, защото ми се струват доста по-ниски като цени от средните за пазараПубликувано изображение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×