Jump to content

waterwet

Фен
  • Content Count

    214
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About waterwet

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 03/06/1975

Profile Information

  • Интереси
    лични
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Website URL
    http://0879382789

Recent Profile Visitors

4047 profile views
  1. Ако течността за чистачки замазва (дава т. нар. рефракция), означава, че в течността за чистачки е вложен гликол (етилен-, пропилен-). Ако замине лака на капака или по покрива на колата, означава, че има разтворител (бензен, толуен, стирен и др.), най-често някой кетон, с който денатурират метанолови продукти, за да смърдят и да не посегне някой да ги пие. Етанол се купува индустриален, който задължитело се влага в някакъв процент в търговските бензини, иначе е скъп. Колкото до метанола - може да се използва само в специални продукти, като такива за размръзяване на стъкла, ключалки и др., но не и в количества над 3% в течност за чистачки и/или с етанол, като етанола трябва да е поне 2 пъти повече, за да възпрепятства постъпването на метанолови пари в рецепторите..
  2. Доколкото имам информация F18B2 и F20B6 са със съвместими глави и скорости (да не използвам думата еднакви). Разликата между двата мотора е в хода на буталата. U2J4 е скоростна кутия за F18B2 и F20B6 -99-00 г., U2L4 е скоростна кутия за F18B2 и F20B6 - 01-02г . По каталожни данни за гарнитури, биелни лагери на F18B2, същите ги дават, че се монтират и на F20B6. Ако има невярно в поста ми, моля да ме коригират съфорумци имащи допълнителна информация.
  3. Здравейте, тъй като си купих нова бобина и си върнах оригиналното делко, вече закупеното от моргата, с което карах колата 1 година ми е излишно. Имам и две задни врати - оборудвани, които също са ми излишни. Делко за F18B2 - 65 лева - 1 брой Врати задни - тъмносини оборудвани - 100 лева - 2 броя. 0879382789 Цецо
  4. Продавам дроселова клапа с TPS и MAP датчици. Дроселът е напълно изправен, но след като го купих се оказа че TPS-а на моята дрос. клапа беше здрав а грешка 7 на чека е бил следствие на кабелна обувка от буксата му. Цена 40.00 лв. 0879382789 Цецо
  5. За информация относно вътрешен накрайник за Хонда Акорд '98 - '02 години на производство с мотори Ф18Б2 и F20B6, при които вътрешните накрайници на рейката не са включени като резервни части в оригиналния каталог на Honda EPC. Въпросните вътрешни накрайници са със следните характеристики Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm, дължина на вътрешния накрайник 135мм.Като резервна част не се намира накрайник с тези характеристики! Най-близкият като размери, който е възможно да се преработи на струг е с със следните характеристики;Външна резба 14x1.5mm, външна резба 14x1.5mm и дължина 165mm - Вътрешният накрайник ми беше предоставен от mar_tod и нека той да вметне марката и модела.Аз лично му се обадих и му казах размерите на резервната част, която ми беше необходима и той ми я изпрати.Сега предстои да се "нареже" още 22мм резба на накрайника в частта, която се завива на външния накрайник и да се подкъси (среже) същата с 30мм и накрайнока става с размерите на оригиналния. И да се направи жлеб на подходящото място за маншона. Това от мене относно проблема с накрайници на акорд 6-та генерация.
  6. Ами с гаечен ключ е невъзможно, гаргите бяха единственото решение.Фиксиращата гайка не се навива на късата резба (по-голяма е - гайката)
  7. Пиша около за щото така считам, че е коректно предвид това, че меря с шублер, чиято точност е 1 мм. А относно снимката да поясня, че по-големия накрайник е с резба 14x1.5мм и е голям, докато по-малкия накрайник е точния, този който е на колата и най-вероятно резбата е 12x1.5,но с шублера, който имам ми е невъзможно да го измеря точно.
  8. MIYAMOTO е прав накрайника не се предлага като резервна част, а се предлага цялата рейка, която почти покрива като цена остатъчната стойност на колата.Има каталожен номер на вътрешния накрайник, но всички афтърмаркети (даже и лемфьордер) не стават в момента не мога да кача снимка на накрайника, че е в телефона. При първа възможност ще го направя.Благодаря за информацията до момента, но ми е необходима допълнителна такава, относно това от кой модел на хонда накрайника е съвместим с моята. Fiend,мерси за ангажираността, като минеш към София е наложително да се обадиш, че съм ти длъжен отдавна, а и сега задлъжнялостта се увеличава :D
  9. Здравейте,необходима ми е помощ относно вътрешен кормилен накрайник на Хонда Акорд '99, F18B2 мотор.Проблемът се изразява в следното;Закупих вътрешен накрайник Delphi, чийто модел е за моята кола по каталог (ТА2112). Тази седмица прегледах накрайници на още две марки, чийто модели са за моята кола, днес прегледах още три модела на други производители и всички са с резба, навиваща се в рейката около 16мм, а резбата на накрайника, който в момента е на колата и искам да подменя е с по-малък диаметър на резбата около 14мм.Някой ако е сменял вътрешен накрайник на този модел на акорд да ме посъветва как да постъпя за да избера подходящ накрайник, който да пасне.Благодаря предварително!
  10. Ехххе, чудна тема!Та за инструменти кат' се говори - има два вида инструменти, едните са лоши и трошливи, а другите скъпи.То и от скъпите има строшени. Например на едно комацу болта се развива с прословутите факом и снап-он с удължение около 2.5 метра тръба и се помага с мотокара и 'хряс'. Та при такова извращение с инструменти издържат само две марки - хацет /HAZET/ и асахи /ASAHI/. Това е инфо от хора работещи по ходова част на булдозери и друга строителна механизация. за прецизност и точност, най-вече за авияцията /SNAP-ON и FACOM/Не случайно тези марки инструменти ги пиша с гл. букви.От китайчетата досега на бой по главини и ходова част издържа само една тресчотка - някаква ийстман или нещо такова.Ама от /BELZER/ вече несъществуват под това име и...с това качество - по-добро нЕма.За отвертки от опит - ротенбергер и стенли - вършат работа и за дорници и ударни отвертки - последно по гайките на предните главини след смяна на съединител.От шир потребата на бг пазара прилично се държат гедоретата на бриколаж и bgs (за последното може и да греша - куфарите са сини) - цената и на двата комплекта е около 200 кинта, но за парите си са прекрасни.
  11. На всяка втора смяна на масло - през 20000 км. - другата седмица ще ги реглирам пак. За справка при предния реглаж имаше само един натегнат и три хлабави.
  12. - При положние, че двг-то е читаво на бензин то и на газ няма причина да е различно при качествен монтаж и добър инжекцион. При мене от опит се установи, че се налага по-често реглаж на клапани и бута по около 0.4-0.6 литра масло на 10000 км. След изминати 20 и няколко хил. км. на газ започна да бута по около 0.5 литра/10000 км. Възможно е да не е от газта, но горчивия опит учи, че не същестшува чиста случайност.Аз лично се консултирам с Иво Ленков - има профил във форума.... но е в София.Моите впечатления са от газ. инж. 'ROMANO', който е монтиран на моя акорд 1.8.М/у другото за BRC лошо не съм чул, но много важен е избора на сервиз за монтаж.
  13. С 205 няма проблем, даже е по-стабилна (лично мнение). колкото до 16-ки на 50 - би трябвало да има разлика, вярно че е 50 за сметка на 60, но едва ли ще компенсира 2.54 см от разликата в диаметъра на джантата.
  14. На оста не е останало нищо, цялата главина ведно със спирачния диск излезе от оста. Единственият проблем (поне при мен) беше развиването на гайката и развиването на болтовете фиксиращи спирачния диск върху главината. Поради липса на ударна отвертка си избрах най-голямата и евтина кръстата такава и със "съветника" пата-кюта и се Олабиха болтовете, впоследствие се развиха. За всичко друго относно вадене и слагане на лагер-главина литол-24 не даде шанс за проблеми. Известна разлика имаше между вътрешните черупки от външната страна на лагерите. На този, който свалих (виещия) вътрешната черупка (тази от външната страна, откъм спирачния диск) беше по-хлабава, докато на тази главина, която купих от моргата същата черупка си беше стегната - това имам предвид. Установява се лесно със сравнение между двете.
×
×
  • Create New...