Jump to content
chavdu

Има ли читав ГИ за около 800-850лв

Recommended Posts

Здравейте.В заглавието съм го написал. Споделете мнение за ГИ около 800лв, който да е "читав" И евентуално кой монтира такива в София.Знам, че като цъкнеш в гугъл ГИ и излизат оферти за бюджентни класове ГИ от 750лв, някой пробвал ли ги е .. "важат" ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сестра ми монтаираха брц на пежо 406 в София за 850лв ,незнам коко е качествено,но мисля че не е от евтините марки ,колата е ок ,само дето иска малко настойка на говривото че хапваше доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук по стечения на обстоятелства доста познати монтираха ГИ и не са ми се оплакали, даже и някои колеги тук от форума монтираха там. Ето саит, може да питаш за цена http://autoserviz-kardeni.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук по стечения на обстоятелства доста познати монтираха ГИ и не са ми се оплакали, даже и някои колеги тук от форума монтираха там. Ето саит, може да питаш за цена http://autoserviz-kardeni.com/

В сайта има ценова листа и всички цени са с 4 цифри ... трябва да се пазарим или? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли, извинявай въобще не съм я погледнал, заблудил съм се че имат уредби за под 900, то един и два сервиза ли спрягаме тука та...... а може и няква промоция да е имало преди, чесно да ти кажа не помня на какви цени монтираха колегита ама що си мисля да бяха около и под 1000, явно моя грешка. Тука при нас има едно момче Вальо, при него със сигурност има ГИ за 800 лева ама ти е далече, инак и като монтажник е много добър.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз си сложих за 940лв. с тороидална бутилка и зареждане до капачката на резервоара. За сега нямам оплаквания вече към 3000км. Гори ми с 1 на сто повече от на бензин. Системата е PowerGas.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.В заглавието съм го написал.

Абе малко не си го издокарал там :P добре, че се сешаме да разместим буквите, за да разберем що е то "чиват" .. :) По темата: до колкото знам, Роман са читави ГИ на цена около тази която си посочил ..Иво Ленков бачка в такъв сервиз в София, който ги предлага, свържи се с него и питай ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Пловдив, не е чак толкова далече ако наистина човека е толкова добър :)

 

Абе малко не си го издокарал там :P добре, че се сешаме да разместим буквите, за да разберем що е то "чиват" .. :)
Да, добре че ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.В заглавието съм го написал. Споделете мнение за ГИ около 800лв, който да е "читав" И евентуално кой монтира такива в София.Знам, че като цъкнеш в гугъл ГИ и излизат оферти за бюджентни класове ГИ от 750лв, някой пробвал ли ги е .. "важат" ли?

Има читав инжекцион на тази цена. Фобус 4 с италянска евросонда и Рейл рейка, термопластика тръби скрита пълначка и т.н.Мога да ти го покажа на Сивик 6-ген.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ме просветли с какво се прави компромис за да се постигне по-ниската цена на по-евтините ГИ. Ако може с някакви конкретни параметри ще е супер :) ... също така как различните параметри влияят на работата на мотора.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото при бюджетните модели е въобще марката.За Фобус който е български няма как да искаш 1300-1800 лева както за Романо,Ловато или БРЦ. Оттам следва и по-високата цена за труд.Обикновенно при бюджетните модели това което е най "бюджетно" е рейката. А там цените са в пъти разликата между евтина и скъпа рейка. Истината обаче че много малко коли се нуждаят от наистина скъпи рейки. Другото което е че скъпа рейка изкарва доста повече километри без да се ремонтира (но пък като се строши ти пукат ушите за цената на ремонтните комплекти). Евтините Райл Апач ако монтажника е кадърен и си ги калибрира правилно изкарват в зависимост от качеството на газта по около 15-20 хил. км без ревизия. Ревизионния комплект е нещо от сорта на 5-7 лева на дюза. БРЦ рейката изкарва и по 100 хил. км но ако има дефект цената доколкото знам е 120-150 лева на дюза.Малко по-евтини са и редукторите/изпарителите. Там обикновенно се случва това че не могат да изкарат конете за които са написани че поддържат. Това отново го лекува кадърния газаджия, или ще ти предложи по-големия модел или малкия се тунигова малко и става. Обикновено има разни рестрикции около входящите щуцери/клапана и малко кофти път на водата.Другото е че бюджетния Фобус 4 е платка само и единствено за 4 цилиндрови мотори, докато пълноразмерния Фобус 1 е и за 6 и 8 цилиндрови такива. Иначе в настройките почти няма разлика.Всичко опира дали газаджията ти е приятел и иска да ти спести пари и да ти направи колата както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ме просветли с какво се прави компромис за да се постигне по-ниската цена на по-евтините ГИ.

Не съм специалист, ама това е все едно да си купиш телевизор SONY или NEO, с подобни характеристики разликата в цената е по-две. И двата могат да ти служат безотказно 10-15год. ама да се развали NEO-то е малко по вероятно от колкото СОНИ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора не се мъчете,за тези пари само български изделия може да си сложите под капака.А дали е добре-незнам,моя опит с БГ електроники за газ е адски печален и все още няма сила,която да ме върне при българския производител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо е много прав ,само да допълня ,че ГИ са универсални устройства и цената обхваща възможността за боравене с различни и шантави бензинови системи.Свободата и настройките в софтуера също са от голямо значение.Отделно различните фирми ползват различни алгоритми за изчисление и клаибриране,адаптация и работа.Това естествено е информация от "кухнята" и не е достъпна за потребителите.Та по-добре дай малко повече пари на познат ,приятел или някой тук от форума,който да събере читав комплект,ама и да се наеме да го настрои читаво.Повечето инсталатори наоколо монтират до автокалибрация и след това се оправяш сам.След първия CHEK си леко раздразнен,а след 19-я си бесен.Та умната...или русата де ако няма друг вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно човека, за който Пешо говори, си бачка в гаража в извън работно време и няма разходи за наем и заплати. Пича си дава гаранция и не е като да не ми е сменявал фитрите в 21 часа... Иначе за разликите- това са, но аз до сега си имам едни 20к с Реил и нямам никакви проблеми. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има отзиви от СОФГАЗ сервиза в Горубляне ... и по конкретно за някой от вариантите им за ГИ от 830 и 750лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета и веднага ми прави впечатление поста на Иво Ленков. Не пропускайте съветите му! Той монтира "Романо" - Електрониката на романото е като на Ланди Ренцо - т. е. A.E.B., но този инжекцион е с бързи, тихи и поединични инжектори с възможност да се монтират на колектор с 0 (нула) см маркуч. Другото са редукторите на тази инжекционна система. Държа да отбележа, че не се занимавам с газови инжекциони и уредби, а с горива и смазочни материали, но при тези цени на нефта и дериватите му се мятам на ГИ и той е с тихи и бързи инжектори и оптимизирана електроника за моментните достижения в бранша, със сигурност не бих желал електронен контрол с постоянен плюс! Не на последно място е и цената - разбира се. За момента без ОБД контрол - оптималната цена е 1000 - 1100 лв. това от мен след проучване за последните 3 месеца на предлаганото в бг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една препоръка ходи в http://progas.bg/ там са хората който ще ти направят колата!Момчетата са много точни, правят чудеса!А колко ходни са направили!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един тъп въпрос от мен ... Ще има ли разлика в разхода и в мощността в зависимост от това какъв ГИ си избера ... евтин или скъп?Да очаквам ли по скъпия да работи по-добре мотора и да харчи по-малко .. или ГИ е на принципа или работи или не?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между скъп и евтин надали е повече от 5-7% във вървежа и разхода.Ако имаш скъпа капризна нова кола си трябва скъп инжекцион с OBD комуникация в реално време за да доизкусурява смесите перфектно. За нормална погърметина като моята е напълно излишно. Пак казвам по-важното е този който ги монтира да знае как да напасне това с което е свикнал да работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук да питам какво става със стружките /пласмасови или метални/ при пробиването на всмукателният колектор, сваля ли се той? Щото май си пробиват на място и ако има нещо-няма нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук да питам какво става със стружките /пласмасови или метални/ при пробиването на всмукателният колектор, сваля ли се той? Щото май си пробиват на място и ако има нещо-няма нищо.

Именно.Доплати си за сваляне на колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е пластмасов едва ли ще са проблем стружките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото при бюджетните модели е въобще марката.За Фобус който е български няма как да искаш 1300-1800 лева както за Романо,Ловато или БРЦ. Оттам следва и по-високата цена за труд.Обикновенно при бюджетните модели това което е най "бюджетно" е рейката. А там цените са в пъти разликата между евтина и скъпа рейка. Истината обаче че много малко коли се нуждаят от наистина скъпи рейки. Другото което е че скъпа рейка изкарва доста повече километри без да се ремонтира (но пък като се строши ти пукат ушите за цената на ремонтните комплекти). Евтините Райл Апач ако монтажника е кадърен и си ги калибрира правилно изкарват в зависимост от качеството на газта по около 15-20 хил. км без ревизия. Ревизионния комплект е нещо от сорта на 5-7 лева на дюза. БРЦ рейката изкарва и по 100 хил. км но ако има дефект цената доколкото знам е 120-150 лева на дюза.Малко по-евтини са и редукторите/изпарителите. Там обикновенно се случва това че не могат да изкарат конете за които са написани че поддържат. Това отново го лекува кадърния газаджия, или ще ти предложи по-големия модел или малкия се тунигова малко и става. Обикновено има разни рестрикции около входящите щуцери/клапана и малко кофти път на водата.Другото е че бюджетния Фобус 4 е платка само и единствено за 4 цилиндрови мотори, докато пълноразмерния Фобус 1 е и за 6 и 8 цилиндрови такива. Иначе в настройките почти няма разлика.Всичко опира дали газаджията ти е приятел и иска да ти спести пари и да ти направи колата както трябва.

Колега кажи ж София такъв добър майстор или сервиз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една препоръка ходи в http://progas.bg/ там са хората който ще ти направят колата!

Момчетата са много точни, правят чудеса!

А колко ходни са направилиПубликувано изображение

 

викаш добри са тия,аз се чудя между тях и Софгаз-Горубляне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ти сам си преценяваш. Аз избрах прогаз защото са фенове на марката и разбират от хондички :) Иди и при едните и при другите и си прецени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, Софгаз предлагат за 750 лв това, което при Фобос и Прогаз е 1000 лв-БГ комп и софт, италиански части+ 2 години гаранция, някой има ли преки впечатления от тях, защото ми се струват доста по-ниски като цени от средните за пазараПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...