Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Извинявам се, че заливам темата с въпроси, но съм съвсем нов с автомобила и преди да го давам на каквито и да е майстори, винаги бих предпочел да чуя вашето мнение.Този път въпроса ми е свързан с трансмисията.На 1,8 i-vtec, 140 к.с., 2006г. двигателя, автоматичната кутия i-shift ли се води? Как да науча повече за нея?И по-важния ми въпрос, бихте ли ми препоръчали добър/разбиращ майстор/фирма за смяна на масло в скоростите и update на software на кутията?Надявам се в скоро време и аз да бъда полезен за останалите.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че заливам темата с въпроси, но съм съвсем нов с автомобила и преди да го давам на каквито и да е майстори, винаги бих предпочел да чуя вашето мнение. Този път въпроса ми е свързан с трансмисията. На 1,8 i-vtec, 140 к.с., 2006г. двигателя, автоматичната кутия i-shift ли се води? Как да науча повече за нея? И по-важния ми въпрос, бихте ли ми препоръчали добър/разбиращ майстор/фирма за смяна на масло в скоростите и update на software на кутията? Надявам се в скоро време и аз да бъда полезен за останалите. Благодаря предварително!

 

i-SHIFT е полу-автоматичната скоростна кутия. Автоматик мисля, че има в по-късните модели, но не съм сигурен. Повечето коментари, които съм чел за i-shift не са много положителни, но за това ще кажат хората с такава скоростна кутия. Аз съм с 1.8 и ръчка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм с такава, полу автоматична. Определено е различно усещането от пълния автоматик. Надявам се че ще свикна. Не знам обаче кутията как е била обслужвана от предишния собственик, за това сондирам мнения тук за читави сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм с такава, полу автоматична. Определено е различно усещането от пълния автоматик. Надявам се че ще свикна. Не знам обаче кутията как е била обслужвана от предишния собственик, за това сондирам мнения тук за читави сервизи.

Привет, колега. И аз като теб от скоро се сдобих с 8ма генерация 1.8 с i-shift кутия. 

Предстои ми смяна на съединител на кутията заедно с маслата и update на софтуера на автомата. Ходих в ЮБиКо, където ще извършат цялата процедура за около 1000лв, но възнамерявам да мина и през Омбре, защото ми се вижда малко висока цената за труда. Съединителят е на цена от 650лв. Като цяло определено е въпрос на свикване с i-shift-a , но пък ръчният режим е доста приятен ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш да сменяш съединител. Тръгнал ли е? Какви са симптомите? Цената от 1000 лв определено ми се вижда висока, но това може да се дължи на съединителя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят е тръгнал. Записва грешка колата, която се видя на диагностиката преди да я купя, което беше и едно от нещата и да ми свалят прилично от цената. За сега не е светнала лампата за постоянно , но грешката си я има. Ако си само за смяна на масло на скорости, цената ще ти е от порядъка на 100-150лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш да сменяш съединител. Тръгнал ли е? Какви са симптомите? Цената от 1000 лв определено ми се вижда висока, но това може да се дължи на съединителя...

Колега утре влизам при Омбре за смяна на съединителя. Ще излзезе около 750лв с труда и смяна на маслото на кутията + ъпдейт на софтуеъра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезна информация! Може ли да опишеш какви са симптомите на отиващ си i-shift съединител?На мен не ми харесва как върви назад, повечко трябва да я настъпя за да подеме, с предните няма проблеми. Каква е марката на новия съединител?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За марка не съм се интересувал, утре ще попитам ако не забравя. Назад както ти казваш тръгва трудно(ако е без газ), напред (1ва) понякога също-получава се едно лашкане. На диагностигата излезе, че е много малко над нормата, но все пак над нея... интересно ми е да видя какво ще стане след ъпдейта на софтуера. Инак за 2 седмици вече й посвикнах горе долу : )

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера взех колата и разликата наистина е много голяма! Много по-плавно превключва, тръгва напред и назад без каквито и да било замисляния. Много съм доволен!  :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, надявам се, бъдещи колеги.

Бихте ли ми казали каква е разликата м/у 1.4i DSI (83к.с.) и 1.4i-VTEC (100к.с.) освен в мощността - озадачава ме различното наименование на двигателя?

 

По принцип ми се иска 1.8, но заради по-ниския данък мисля, че 100к.с. ще ги преживея :)

 

Също така, бих се радвал, ако някой може да сподели отзиви (още по-добре, ако я е поглеждал и на живо) по тази обява за "швейцарка" - http://www.cars.bg/c1184046

 

Благодаря предварително на всички отзовали се!

Редактирано от kkoychev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега личното ми мнение е, че 83 коня за това сравнително тежко купе са малко. Аз взех 2.2 дизел миналата седмица, данъка ми е 125лв до края на годината, което ще рече около 170-180лв вероятно годишно (Зависи и от региона естествено), Еко такса 256лв  (моята също е 2006), Каско - 630лв, други такси по КАТ около 60лв. Хубави гуми 225/45/17 са от 170 нагоре, за това гледай и с какви гуми е. И на мен ми се искаше да взема 1.8 бензин, но като се замислих, че трябва да му слагам и газ и цената доста набъбваше. Ако решиш да вземаш спазари се с продавача да я закараш да я погледнат в сервиз преди да я купиш, ако откаже явно има какво да крие по нея. Успех с покупката, колата е страхотна за каране, като изключим усещането на всяка неравност (:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 I-Vtec мисля, че е след 2012 година и е доста голяма рядкост при 8 генерация (защото тогава започва производството на 9та)

 

Единственото което помня за I-DSI е, че двигателят също е с верига и има 8 свещи , хората мрънкаха, че се "води" само 1.4 , а всъщност е 1.3. Тези двигатели може да са ОК за джаз ,но за Сивик-а ми се вижда доста слаб. Карал съм предният сивик (който е доста по-леко купе ) с 90 к.с и е леко тромав . С този двигател забравяш климатика.

 

PS: Данъкът в София е точно 216 лв  за 140 к.с :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по-скоро клоня към варианта със 100 к.с., който м/удругото не е чак толкова рядък в Германия. А и май го има от 2008г. нататък като гледам. Иначе за дизела - да, и аз исках дизел (досега само такива двигатели съм карал), но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко. А и като чета какъв разход докарва 1.8 смятам, че е приемливо за моите малко км (до 10К км на година) плюс по-евтината поддръжка безпроблемна експлоатация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

 

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела

 

 

Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела

 

 

Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!

 

Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет :) , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен съм с написаното, но всичко е въпрос на нагласа, стил на каране и т.н. Не всеки го привличат "самолетите" :)Аз нещо друго бих искал да питам и понеже не намерих подходящо място ще си пиша тук :)Как се пазите/справяте със следите от камъчета по предния капак. Има ли спасяване от тях?След извънградско шофиране почти сигурно е че ще откриете някоя нова следа.

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела
Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!
Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет :) , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш :)
Върви повече другия път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?

Ами не са ли обичайните като за по-модерните дизели - ДПФ (ако го има,но по-вероятно ще има - едва ли ще се взима кола 2006г.), съединител, ЕГР, дюзи (евентуално). Да, може да не избият тези приблеми, но май поне един от тях ще се случи в следващите години, докато при бензина май са само едни свещи, които така или иначе обаче са консуматив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Притежавам HONDA CIVIC VIII /2.2 ctdi-2007г.Проблемът е следния,при топъл ( загрят ) двигател колата започва да пуши.Бял пушек.Това се оправя след известно време.Не го прави постоянно ,но дразни.Много пуши.Като изгася колата когато е пушила и излеза навън,смърди противно минута,две.Колата има FAP филтър,възможно ли е от него ?понякога става облък зад колата,не е приятно сякъш карам Трабант.Маслото и антифриза са непокътнати ( не намялят ).Помогнете.Повече става след градско каране.По магистралата като че ли се изчиства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела
Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!
Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет :) , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш :)
Върви повече другия път.

 

Май не си запознат колко е спрял бензина :-Pp А след ремап на дизела, няма да повярваш какво му причинява на бензина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

 

 

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела
Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!
Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет :) , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш :)
Върви повече другия път.

 

Май не си запознат колко е спрял бензина :-Pp А след ремап на дизела, няма да повярваш какво му причинява на бензина!

 

Колега принципно бензина с колектори , генерация , аир интейк и малко настройки по компютъра - ремап (на атмосферката дето качва 10-13 кончета и прекъсвача на малко по-високи обороти) може и да се учудиш как върви и че отива около 8 сек до 100, че и надолу  :yes:  Както и да е нека не си мериме пи*ките , аз обмислям сега около зимата закупуване на Сивик 8-ма ген  Таип С 1.8 бенДЗин  :punk:  Преди карах 7-ма генерация Сивик , сега карам Тойота Селика 7 генерация (от 2000г. нагоре) и мисля пак да се върна скоро в групата на сектантите  :biggrin:

Редактирано от maldezzar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела
Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!
Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет :) , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш :)
Върви повече другия път.
Май не си запознат колко е спрял бензина :-Pp А след ремап на дизела, няма да повярваш какво му причинява на бензина!
добре запознат съм с всичко,но ти карал ли си нещо друго освен турбо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва 1.8 140 хп не мое да превърти гуми бре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва 1.8 140 хп не мое да превърти гуми бре...

А пък 2.2 върти много нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е самолет(като е сток), но със сигурност върви повече от 1.8цата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е самолет(като е сток), но със сигурност върви повече от 1.8цата...

По-скоро заради въртящия момент създава впечатление , че върви повече , но на практика може би вървят 1:1  :yes:  П.С. не гледай данните на производителя , че дизела го дават доста по-бърз(с няколко стотни от бензина), реално вървят почти идентично 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

 

 

 

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела
Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!
Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет :) , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш :)
Върви повече другия път.
Май не си запознат колко е спрял бензина :-Pp А след ремап на дизела, няма да повярваш какво му причинява на бензина!
добре запознат съм с всичко,но ти карал ли си нещо друго освен турбо?

 

Е ти какви въпроси задаваш, карал съм стотици коли :) Тук става въпрос за нещо много семпло и конкретно, а не кой какво е карал... Дизела е по бърз от 1.8 -цата на 400 м., а да не говорим след ремап как я разцепва. Нали за това спорим в момента? Нали обикаляме като гламави драг състезанията и наблюдавам фактите :) Не си измислям :–) Тая 1.8-ца е икономичния v-tec, не върви...

Редактирано от MFG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, не се сдържам, ще @Кам и аз.

 

 

 

 

 

 

 

 

............. но като гледам какви ядове (може) създават нафтовите ДВГ-та след 2006г. (не само на Хонда!) и се отказвам малко по малко.............

И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?
Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизела
Absolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!
Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет :) , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш :)
Върви повече другия път.
Май не си запознат колко е спрял бензина :-Pp А след ремап на дизела, няма да повярваш какво му причинява на бензина!
добре запознат съм с всичко,но ти карал ли си нещо друго освен турбо?
Е ти какви въпроси задаваш, карал съм стотици коли :) Тук става въпрос за нещо много семпло и конкретно, а не кой какво е карал... Дизела е по бърз от 1.8 -цата на 400 м., а да не говорим след ремап как я разцепва. Нали за това спорим в момента? Нали обикаляме като гламави драг състезанията и наблюдавам фактите :) Не си измислям :–) Тая 1.8-ца е икономичния v-tec, не върви...
R18-ката е бавна на четвърт миля, щото първо прави полуоските на тирбушон, и чак тогава тръгва :P
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б@си, аз май най-куцата съм взел :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти си избързал, и ти се е паднала А2. Трябвало е да потърпиш малко, да стигнат до края на азбуката, за да скочиш на Z4 :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Докарайте сток 1.8ца да видите колко съм прав  :whistle: CDTI-то без ремап си върви ниски до средни 16ки на 400м(горе долу колкото стоков прелюд 2.3), а след него няма да ти се вярва как ще припаднеш...... 

Редактирано от murdera
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе с правилните модове върви и колкото тайп Р :D

Мани,че има 2ма с хибридни турбота и подменена генерация.250 коня са.Единия е с CR-V :)

п.п. Спрете с тия цитати,че стана мега дълги.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се да кажеме ,че и бензина има преимущества - няма турбо, няма ДПФ филтър, няма дюзи, над 150 кг. по-лек е, което води до по-добро поведение в завой и съответно по-дълго време издържа окачването (при равни условия разбира се)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето сивици 8ма нямат DPF ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И харчи повече, върви по-малко(дизела). По принцип не харесвам дизелеите, но бих го предпочел спрямо 1.8цата. Вече TypeR бензина е друга работа......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпа работа няма редакция, върви повече, харчи по-малко трябваше да е ... (за дизела)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъп въпрос. Колеги сменяте ли горивния филтър?

 

Имам някакъв минимален лаг, като натисна или върна газта. Колата си ускорява и намалява плавно, но понякога се усеща леко трепване преди да ускори или намали. Не бих го определил, като придърпване. Чудя се дали горивния не е за смяна или просто не съм свикнал на кола с електронна газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...