Jump to content

Stan4ev

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Stan4ev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Аш-Чешка република

Последни посетители

703 профилни разглеждания
  1. Здравей колега , до къде стигнахте с теча на масло ,при мен се видя , когато сменях аслото но е от симеринга на коляновия вал, и е само омаслено не е теч, казаха ми да не пипам нищо , купих симеринг, но смяната е тегава и не се знае дали няма да протече пак, докато не започне да капе да не пипам нищо.

  2. Здравейте.Знам ,че проблемът ми не отговаря на тази тема но ще напиша как го реших. АЛТЕРНАТОР-зарежда ,но ненормално.По точно не държи около 14 в.Поради тази причина напрежението на батерията пада от по голяма консумация -например като тази на мотора на усилвателя на волана.При включването му то пада на 11 в и по ниско.Електрониката ,започва да се бъгва и готово. Решение-НОВ алтернатор.
  3. Това е вентилатора на купето. С климатик или без, няма значение. На бутона за регулиране има опция On/Off. От там , като се изключи и системата си заработва нормално. Общите ,,Минуси" на опроводяването в блока на бушоните в моторнея отсек ли са или има и в купето?
  4. Здравейте.Ще ползвам темата ,за да не пускам нова. Дъщеря ми е собственик на Honda Civic 2.2 ctdi 2007.Този автомобил не се спира,постоянно е в двежение.До преди два дена .Времето истина и започнаха проблеми.След запалване светна EPS и волана стана твърд.електро усилвателя се изключи.След 1 час я запалихме без проблем ,всичко ОК.На следващия де отново,но докато беше светнал индикатора за ESP започна да премигва и таблото с инструментите.Беше купен нов акумолатор.Но проблема го има пак.Днеска ми се обади дъщерята и ми каза ,че това се оправя след като спрат вентилатора на парното.Като го включат започва пак проблема.Утре ще отида да проверя .Някъкви идеи????Благодаря предварителн.
  5. Здравейте колеги.Притежавам HONDA CIVIC VIII /2.2 ctdi-2007г.Проблемът е следния,при топъл ( загрят ) двигател колата започва да пуши.Бял пушек.Това се оправя след известно време.Не го прави постоянно ,но дразни.Много пуши.Като изгася колата когато е пушила и излеза навън,смърди противно минута,две.Колата има FAP филтър,възможно ли е от него ?понякога става облък зад колата,не е приятно сякъш карам Трабант.Маслото и антифриза са непокътнати ( не намялят ).Помогнете.Повече става след градско каране.По магистралата като че ли се изчиства.
  6. Здравейте колеги.Колата ми е Honda Civic 2.2 ctdi/2007г.Харесъл съм лети джанти.Въпросът ми е:ЕТ 55 е оригинално на колата,мога ли да сложа ЕТ 48 ,всичко остонало е:7х16/5х114.3.Благодаря.
  7. Здравейте,колеги.Искам да използувам темата понеже имам подобен проблем.Колата е Honda Civic 2.2 ctdi/2007г.Светна червено Внимание на таблото в дясно и в средата на оборотомера-изображение подобно на задните колела ,два ауспуха и пушек.Така поне го виждам аз и пише -Проверете системата.Какво може да е това.?Колата я оставих в сервиз, но любопитството ме мъчи.Ако някой знае нещо,благодаря.
  8. Здравейте колеги.Вчера купих за дъщеря си Хонда Сивик 2.2 стди .Днеска я вдигнахме в авто сервиз за проверка на ходовата част,и се оказа че има теч на масло от мотора.Утре ще отида да се опитам да я върна или заменя с друга ,но не е гаранция.Омаслен е двигателя от лявата страна но не се вижда от корите.Някъкви предложения евентоално ако ми я върнат и не мога да я смена.Какво може да е.Защото в серзиза ми казаха ,че трябва да се вади мотора.Случва ло ли се е на някого.Моля за помощ.
  9. Колата е за дъщеря ми.Стилът на каране е на 22 годишна тинейджерка.Ходи всеки ден на работа,30 километра по магестрала в Германия.Още толкова навърта и на гратско като се прибере.Тука данъци няма.Има само гражданска отговорност и застраховка.Просто търси икономична в горенето и здрава ,като мотор и купе.Затова попитах за 2.2i-CTDi .Прочетох характеристиките на дизеловия модел и ми хареса,но питам Тук във форума ,защото Вие имате опит и можете да ми кажете да не сгреша.
  10. Здравейте .Може ли някой да ми даде съвет за -HONDA CIVIC 2.2 i-CTDi 2008 година.В смисъл,по добра ли е от 1,4 и 1,8 бензин.
  11. Здравейте.Исам да ми препоръчате кой модел е по добрия от 1.4 бензин,1.8 бензин и 2.2 дизел.Това са модели от 2006г. нагоре.Нямам опит с Японските коли.Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...