Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Аз се радвам че Макс е борбен и не се дава на никого, натискайки до последно. Просто не ме кефи арогантният му ген, ама с това да си се справя сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя "тигър" нали рева, че има проблем с колата (или е оправдание, че не може да стигне Чеко), а от къде заби това време в последната обиколка - явно не е била толкова "счупена"?

Отбора ще му бутне още една титла този сезон, но каквото и да ми пишеш в последното съзтезание мексиканеца, не му даде шанс да стигне и да почне да реве по радиото да го пуска, както правят всички Шампиони.

 

скоро през 2023

 

 

Редактирано от tenata
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значии това "мексиканеца не му даде шанс" е като Мазепин , който вече не е във Ф1 да се бори за титлата. Страшни глупости! Второ моя тигър стартира 15ти , заради мех проблем и слава Богу стигна до подиум и то 2ри което е за похвала. Какъв шанс ,какъв Перез , на 6 сек пред него в последните 5 обиколки. как точно ще стопи такава разлика , като Чеко кара същата ракета , недостижима за Ферари, Мерц и всичките по линията. Просто на Макс му е повече егото , донякъде има защо , но не е оправдание, ама да ми пишеш че Чеко не му дал шанс ,стартирайки Макс 15ти  и на 6-7 сек пред него, в последните обиколки е супер неадекватно. 

Пожелавам и на Макс ,и на Чеко да не слизат от подиума, този сезон. Тук говорим за двама пилоти в любим отбор. Няма смисъл от вражда ...Това че е имал проблем с полуоската и усещал колата не на 100% ,не означава че не може да натисне и подобри времето в една обиколка..

П.с. Не говорим за губене на мощност и т.н. ;)

 

 

Редактирано от sentinelprime3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, ceco_accord написа:

Аз се радвам че Макс е борбен и не се дава на никого, натискайки до последно. Просто не ме кефи арогантният му ген, ама с това да си се справя сам.

Абсолютно съм съгласен.

Освен Макс, Алонсо и Ръсел не виждам други които биха се борили 60 обиколки но е по добре от само един.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другото словосъчетание , няма ли го? - Майки! Трябва ми само една обиколка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дена се вихри страхотен скандал с тази чаша или с тези чаши. Фирмата която ги произвежда един ден преди презентацията ги публикува в Туитър и в момента е мазало. В петък или в неделя те ще кажат.:D

Не мога сега да го намеря за да го кача иначе сутринта от него откраднах чашата.:)

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Митко Йотов написа:

Fr5vEKsWYAEaiKF.jpg

А хахаха А хахаххахахахахах

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос на нащо момче, както и на изненадите в челото!

Картите се разбъркват - става интересно.

Жалко за Чеко и дано решат проблема, защото е нелепо, освен ако не са му "скроили шапката" (та да си знае мястото), но екипа изглеждаше изненадан.

https://clubs1.bg/news/peres-v-momenta-v-kojto-natisnah-spirachkata-byah-patnik/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аабе, за кво ви трябваше този red flag???

Ся пак ще има размишления и простотии!

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, поне Чеко се опази и е пети + fast lap + пилот на деня. Само не знам защо по едно време не напредваше стабилно, а и Нандо имаше шанс да мине Хами. Но и тримата на подиума направиха нужното за да са там.

Добро състезание за завършилите, а другите ... колкото - толкова, или пълен резил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изображение.png

Зоя Иванова гледа Ф1 от малка. Още тогава математиката е основният и движещ фактор, а аеродинамиката я води при първия и работодател – Airbus.

Днес тя е част от екипа на Alpine F1 и работи по аеродинамиката на болидите на Окон и Гасли.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чеко Тактиката познавате ли го? :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кърмита, дали не рева кът ощипана ученичка, че Русев не му оставил място.

Тая пъпка няма се научи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карач е, ама за велик пилот, требе да си поне читав човек, а не да гледаш нацупено и пцуеш зад гърба.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, tenata написа:

А кърмита, дали не рева кът ощипана ученичка, че Русев не му оставил място.

Тая пъпка няма се научи.

 

Недей че оня, дето е тук само за това, ся ще каже че богохулстваш

 

Цеци!    Вчера нацупен, сутринта нацупен, сега след обяд пак му изядоха десерта (нацупен). Утре да рита гумата пак и това е. ;-)

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се бори той, опасява ме че не само на пистата, а с всички средства, та да не ритне столчето под Чеко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Заплата за всеки пилот на F1 през 2023 г

Известно е, че заплатите на пилотите от Формула 1 са трудни за определяне; може да има набор от външни елементи като надграждане на договори и бонуси, което затруднява определянето колко точно печели всеки шофьор.

Шофьор                Екип               Заплата

Макс Верстапен                 Ред Бул                     £42 милиона [$50 милиона]

Луис Хамилтън                  Мерцедес                 £31 милиона [$37 милиона]

Шарл Льоклер                   Ферари                     £20 милиона [$24 милиона)

Фернандо Алонсо             Астън Мартин         £16,7 милиона [$20 милиона]

Ландо Норис                      Макларън                £16 милиона [$20 милиона]

Карлос Сайнц                     Ферари                    £10 милиона [$12 милиона]

Серхио Перес                     Ред Бул                    £8 милиона [$10 милиона]

Валтери Ботас                    Алфа Ромео            £8 милиона [$10 милиона]

Джордж Ръсел                    Мерцедес               £6,5 милиона [$8 милиона]

Естебан Окон                      Алпин                      £5 милиона [$6 милиона]

Кевин Магнусен                 Хаас                         £4 милиона [$5 милиона]

Пиер Гасли                          Алпин                      £4 милиона [$5 милиона]

Алекс Албън                        Уилямс                    £2,5 милиона [$3 милиона]

Ланс Строл                          Астън Мартин       £1,6 милиона [$2 милиона)

Нико Хюлкенберг              Хаас                         £1,6 милиона [$2 милиона)

Джоу Гуаню                         Алфа Ромео           £1,6 милиона [$2 милиона]

Оскар Пиастри                   Макларън              £1,6 милиона [$2 милиона)

Ник де Врис                        Алфа Тури              £800k [$1 милион]

Логан Сарджънт                Уилямс                   £800k [$1 милион]

Юки Цунода                       Алфа Тури              £800k [$1 милион]

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инцидента то е ясно 343765883_1276381279920101_3066737352423400482_n.thumb.jpg.d3b43f77dbbd23a26dcd270ec20b75a2.jpg

Късмет за биковете и това се дължи, че гумите още бяха в супер сцепление защото се намираха в първата обиколка, иначе казано ако това се беше случило в 10 или 12 обиколка редбула щеше да изхвърчи и да се шибни в стената. Добре стана така защото "утре" Мерцедес като им се случи същото да не мрънкат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс всъщност се чукна в стената със задна дасна гума, но беше слабо, та не изкърти ск. кутия - има късмет, а и нямаше разглеждане на инцидента от рейс контрола. Тъничка е корубата, не е за абордаж.

Дано днес пистата им е по-широка.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сине на Джак - "леко по завоите" на исказа!

Тука сме фенове на Хонда (и не само), та бъди любезен с присъствието си - плИйз.

Иначе, ще видим днес кой какво ще надроби и сърба, и дали ще подсмърча накрая.

Мен, подиум като вчерашният ме устройва и ще върне баланса в точките на пилотите ни, но ще повиши напрежението в отбор. Битка да има и дано е спортсменска!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цеци е доволен от отбора, макар че Ръсел им измъкна 1 точка.

Тревожи ме че Хорнер не поздравява Переца, но Чеко си е за Сhampion! Но ме радва че наще си говорят след финала. Таквиз съотборници ни трябват!

А за "поредния" не се коси, има кой да го покоси.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цеци! Нали знаеш? За "поредният" от единият крачол, в другият. 

Тоя път голямо чакане беше след сейфтито, и нищо. Скука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, имаше интрига - за Алонсо и Шарл, а и дали Чеко ще устиска след подаръка на фортуна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 1996г, когато Хил (най-после) стана шампион, и след края на сезона, прокуден премина в "Ероус", не гледам активно Ф1. В последните години и пасивно не поглеждам. Затова рядко наминавам в темата.

 

Благодаря за докладите, тук подобно поведение не се толерира.

 

@docev, вярвай ми, не ти трябва да си в "управата". Който трупа познание, трупа тъга. 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Може ли малко по подробно разяснение къде колегата  Docev сбърка ,защото през последните години  тази тема се превърна в " Ние феновете на Ред Бул и пилота Пъпчивият" 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F1 има отдавна и много пилоти са минали през нея.

Някои останаха завинаги там - и в нас.

Днес е 1-ви май!

изображение.png

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че е Шарлито, за да стане поне началото на състезанието интересно и малко по объркана решетка.

Испано говорящите изгряха и извадиха късмет. ;-)

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо Макс ще е на макс, стига предните да си гледат огледалата, знаейки че "Той е..." :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, docev написа:

Добре че е Шарлито, за да стане поне началото на състезанието интересно и малко по объркана решетка.

Испано говорящите изгряха и извадиха късмет. ;-)

Абсолютно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво, интересно бе.

Всеке срещу всеки, даже мерцовете напреднаха. Феритата нещо...

А Нандо пак е на подиума 

За Чеко таях надежда, ноо "черешката" на Ф1, пак си е отгоре.

RB :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Чеко беше ясно в самото начало още. Беше си обречен. Хамилтън и той подобно на Веско. Като цяло тъпа писта. 

Мойте убавци, пълен смях. Особенно единият с претенциите за първи пилот. Първи, посредствен пилот. ;-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За биковете е ясно разликата в качествата на пилотите им е от земята до луната, да имаш такова предимство и съотборника ти да тръгне девети и да те бие с повече от пет секунди.... е ми аз не съм изненадан. За фераритата ме е яд защото да оставиш клиентски отбор да те мачка и да изпуснеш предимството си пред мерцедесите... ми за яд си е. Уилямс тъкмо направят крачка на пред и айдАА, две на зад. 

Сезона тепърва започва и имам странното усещане, че нещата няма да се развиват все така и тепърва ще става все по интересно и оспорвано, на Ферари малко им трябва на Уилямс много Мерцедес обаче няма да мръдне защото трябва да започнат от нула. Идва Монако (любимото ми) тук всичко и от всеки е възможно и не може да се вземе за критерий как ще се развие шампионата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е да е спортсменско, па кой колкото може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тва е, Италия е новото Spa! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, спортът е за забавление на масите (за други е за пари), но когато наоколо не е забавно, а опасно ...

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още като излезе статията за Алпин, и си казах че старт няма да има. И без това нищо различно нямаше да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OFF....   Хубаво състезание беше 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...