Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Все пак завърши 6-ти ,добро състезание за него и доста слабо за Алонсо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже на старта дръпна до второ място, но не издържа там дълго. Вижда се че има развитие, но времето ще покаже, а ще видим и сега в Англия като как ще са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо разбра ли се за Алонсо защо е отпаднал,че не гледах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Становището било, че имало проблем със сензори по двигателя. Алонсо казва, че двигателя се е чувствал маломощен още от 3-тата или 4-тата обиколка. Допълнително е имал проблеми с възстановяването на енерията и работата с ЕРС системата. Отбора е решил, че не е било по-добре да запазят двигателя от колкото да го прецакат и затова го върнали в бокса. Държали са го, защото е имало шанс за добро класиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-ми, 7-ми -кой ти го дава. Иначе жалко за Бътън. Можеше да е доста по-напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия път да му сложат на маратонките халки да си дърпа педалите,бахти нещастниците.Май Акебоно ни беше доставчик последно ама не съм сигурен.

Цецо,Алонсо е последния затворен с една обиколка ...имаме прогрес :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, тъкмо ще сипват по-малко гориво, което си е "яка стратегия", а на Бътън може и от сп. течност да са спестили някой грам. Иначе прогресец има, само 3 отбора бяха пред МН :), но пък в общото класиране само 3 са зад нас :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.webcafe.bg/sportcafe/galeriya/id_307288497_Alonso_vinagi_e_s_edni_gardi_napredНищо,важното е че Алонсо взе някакви точки,че иначе украинката не му пускала.Сега през лятната почивка ще я покъса.... :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим тази неделя до къде ще стигне. Добре му е "с едни гърди напред", но ние щем и с един спойлер напред да мине :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За един спойлер не знам,ама една обиколка поне напред.Явно всяка писта си иска нейното,щом ферарито не можа да мине редбула...сещай се.

Офф мноо сме зле...дет вика коментатора...участваме в друго състезание...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вече не едно и две състезания виждаме как Ферарито не може да изпревари Редбула, трябва му два километра права за да го направи, ако го направи, което не значи, че и редбула преди няколко състезания не зацикли зад едното от Фераритата. Като цяло и 2та отбора са доста изравнение, на едните недостатъците са силата на другите и обратното, трудно ще се изпреварват в края на състезанието при еднакви гуми и условия.

Гуми, отвратителна дума, всичко стана гуми в тази формула... както Шумарех каза в близкото минало "Ф1 вече не е рейсинг, а пейсинг" сиреч само пазене на гуми.

По темата с нашите момчета, работата е плачебна, общо взето виждам как всички отбори, без изключение, са насочили сили към следващия сезон и новите правила, всеки сега гледа само да си доразработи двигателя. Ако има нови промени те са по скоро колкото да не е без хич, да не си признаят всички отбори, че тази година е отписана година, единствения въпрос уж е Хамилтън или Розберг, но каточили всички следящи Ф1 са наясно с отговора на този въпрос.

 

Ще поживеем и ще видим. Чакам следващия, ама това си го повтарям след 5-6 състезания от началото на сезона, от 10г назад във времето, поне.

 

пс: защо мама му стара не върнат зареждането с гориво :@

Редактирано от dctR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че самата писта беше благоприятна за нас, понеже шасито ни е що годе добро но двигателя е слабичък.
Но на такива  по бавни писти имаме шанс и това се видя.
Аз лично очаквах и Торо-Росо-то да ни изпреварят ама Алонсо се задържа твърдо на 7-мото място без дори да е притесняван щото като следях времената разликите м-ду него и 8-мия бяха все м-ду 2-3 секунди(извън DRS)
Но на по бърза писта си мисля че ще ни ступат яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсотно си прав ...на по-дълга права Сайнц щеше да изпревари.Добре че Алонсо го държеше извън DRS...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак ...новини.Алонсо трябвало да пести гориво и акостирал кораба само със 100 грама в резервоара.Да взема да им сложа по една газова уредба?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо не го мисли ами им вкарай оферта. Даже аз мога да се напъна да ги спонсорирам , да е от мен газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето разхода им на газ ще е повече от колкото на състезателно гориво.... просто казвам.. :)

За Белгия ще има уж големи подобрения. Хонда разправяха в началото на сезона, че ще вложат всичките си точки в разработка на силовата установка на куп, а не на парче както често се случваше миналата година.

Даже имаше изказвания, че след тези подобрения общата мощност от силовата установка ще е с 30 до 40 к.с. по-слаба от тази на Мерседес.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма те хубаво смятат,ама другите не седят на едно място.Дали наистина Рос Браун беше човека ,който успяваше да подреди мозайката?

Иначе щом Ферари щели да копират структората на управление на Макларън -Хонда ,значи не сме толкова зле...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е само слух.Макларън си правят по 500-600 коли на година и печелят повече от Ламборджини,Лотус и др.уникати.Епъл ще ги съсипят..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата замря !

Последното състезание /САЩ/ беше интересно!

Честито завършване и на двете коли, още повече, че са в зоната на точките -  съответно 5-то място за Алонсо  и 9-то място за Бътън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе съживи се интригата, но тоя път като нямаше толкова отпаднали, "наще" са си пак по местата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промени за следващия сезон.

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28722-eto-kak-shte-se-promeniat-bolidite-ot-formula-1-prez-2017-g/

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък напоследък взех да си мисля, че проблема ни не е в мотора а по скоро в шасито.
Давам пример - Рено
Отбора на Рено е мега зле и масово са по дъното на класирането(Магнусен и Палмър)
В същото врмеме РедБул които ползват същия мотор дело на Рено вече дишат във врата на Мерцедес, а уж двигателя е зле...

 

Освен ако ние не сме с много добро шаси и мега лош мотор...

Вие как мислите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шасито вероятно бива защото пази гумите и е добро за каране, което е видно и по резултатите на спънатите трасета. Проблема вероятно е аеродинамиката, която е с завишена притискателна сила и от там на дългите прави се губи мах скорост, отчасти и поради недостатъчна мощност. И така малко излишък от второто + малко недостиг от третото ето ти секунда и нещо на обиколка. Пилотите са опитни и сърцати - както се вижда, но не са вече на безхаберно смелата възръст на Иос.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе баш в мотора не си върви.Най-вероятно турбината е замислена малка и шасито не позволява по-голяма.Всички имат проблеми...наще са малко по-големи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От четеното в аутоспорт. Мб и РБ имат нещо като активно окачване. Наштио е след ТороРосо и Ферари. А двигателя си е слаб... Още зимата имаше писано че идването на Хасегава е следствие на провал на старата концепция, но с токени не е възможно да се смени ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя надпреварата приключва, поне временно за, отборите, а за някои пилоти -завинаги. Харесвам този преди всичко човек с чувство за хумор :)

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28883-djensyn-bytyn-sysipa-the-grand-tour/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРАВО НИКОООО !!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва -честито на печелившите! Всеки на подиума си заслужи своето. През новия сезон промените по болидите ще са осезаеми и се надявам и нашите резултати да са по-добри. Жалко че Дженсън се оттегля, но ще остане достойно в историята на Ф1, както и Фелипе. Живи и здрави, и път на младите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-долу в материала са таблиците с класиранията.  https://autoreview.ru/articles/avtosport/f1_ABU_r2

Отборът е в 6-тицата, единият ни пилот в 10-ката -до тук / добре, догодина дай Боже по-напред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си мислите че интересното в сезона свършва с неговото последно състезание...

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28982-niko-rozberg-shokira-vsichki-napuska-formula-1/

http://www.autoblog.com/2016/12/02/nico-rosberg-announces-retirement-f1/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърляме се от Мобил на Кастрол,което за мен е грешка ,но парите играят там .Мобил отиват в Редбул,а двигателя за 2017 е разработван с Мобил....ще има конспирации пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си мислите че интересното в сезона свършва с неговото последно състезание...

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28982-niko-rozberg-shokira-vsichki-napuska-formula-1/

http://www.autoblog.com/2016/12/02/nico-rosberg-announces-retirement-f1/

А сега де  :o ,  за кой ще викам през новия сезон  :) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "наще", който и да е вторият пилот. Иначе (както винаги става), може "совите да не са това което са" :)https://autoreview.ru/articles/avtosport/f1_rosberg2

Ще падне търсене http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28992-naslednikyt-na-rozberg-iasen-do-koleda/

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маса оставал и догодина в Уилямс. Дали и Бътън няма да размисли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рон Денис купува Manor и се връща във Формула 1? http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29165-ron-denis-kupuva-manor-i-se-vryshta-vyv-formula-1/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова година, нови правила, нов късмет и нова надежда :)

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29267-kak-shte-se-promeniat-kolite-ot-formula-1-prez-2017/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...