Jump to content
Guest mihho

Чистене На Грешки без да даваме 20лв!

Recommended Posts

Аз също се присъединявам към успешно изпълнили мисията на D15Z8. Като несъответсвие при мен беше,че след като направих мост-а и запалих, не минаха 6сек и лампата да изгасне а 1-2, затова трябва да се доста бързи :) Благодаря на автора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви българси изобретения какви глупости говорите?????Във ВСЕКИ един мануал на хонда си пише че се трие по този начин или с ХИМ тестера на Хонда.И да става за всички с СРС.И да става и с половин квадрат букса (това не е силова жица това и информационна!!!)Аз дори си имам оригиналния конектор вместо кламери :DТака се трие грешка ако сте разкачили нещо по СРС системата. Ако има удар сменяте изгорелите пиропатрони (не пиро патрона а колна/възглавница...) и задалжително СРС модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен свети СРС-а ще помогне ли някои с тези букси, карам ЦРВ-99 г. Каде да я потърся въпросната буксичка. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под волана някаде. Кабела влиза в една глуха букса (от другата страна няма кабел).Виж няколко поста по нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес приложих успешно метода върху 1-ва генерация CR-V, модел 2001 г. :|:punk:

 

Значи при CR-V-то въпросния жълт конектор, който всъщност е "MEMORY ERASE SIGNAL CONNECTOR" се намира горе, вдясно до кутията с бушоните. Не е нужно да палите колата (съотв. да горите бензин напразно :D), достатъчно е да давате на контакт :P

 

Ето схеничка от Service Manual-a:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ...... в профила ми пише подробно каква кола карам !При мене буксата се намира под влана в лявата част (не е нужно да се маха кората напипва се лесно) - захваната е със щипка за корпуса (да не виси).Исвърших просецурата както е описана в началото на темата ,само че с млалката разлика че при мене ПРОКЛЕТАТА лампа накрая светва 3 пъти -като на 3-тия свети за постоянно...... :D Моля ви КРИЗА Е (не ми се дават грешни пари ако е нещо елементарно) помогнете ,щото накрая ще махна гадната крушка от таблото...... :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нещо не се получава. един път успях, но така и не разбрах как стана. като включа, чека започва да мига (четири пъти) всъщност този номер нали не е само за SRS, аз като пробвах исках да изтрия грешката на SRS-а, а се изтри на ламбда сондата. после ходих при Омбре и за 30 кинта изтрихме SRS-а, ама сега като смених сондата пак трябва 30 кинта...., май стана бая объркано...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и при Хонда Стрийм 2002г Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте това клипче по въпроса, а има и много други.http://www.youtube.com/watch?v=4t4ds8ae9tM

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове а за акорд F18A3 ставали начина с жълтата букса при бушоните под волана???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата много съм благодарен че има кой да обясни на чист БГ как става , че на тия англичани нищо не им разбирам , и аз си нулирах грешката, при мен имаше измъкнат кабел под седалката9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скромен принос и от мен към всичко написано до тук.Описаната тук, а и в много други форуми на Хонда процедура е приложима и за ACCORD 2.0i ES COUPE 98-02 USA. При опит да изтрия SRS грешката установих следните особености:1. При този модел показаният в един форум начин за диагностициране/чистене на грешки чрез връзка между краче 4 и 9 на ОБД2 куплунга не действа2. До самия ОБД2 куплунг има 2-пинова букса със син цвят. Това е диагностичната букса за ABS, Check_engine и SRS.Свързваме диагностичен куплунг (или жичка, а някои използват кламер)включваме 'на контакт' и четем съответната грешка. Както на много места е описано броят на продължителните светвания дава първата цифра (десетиците), а на кратковременните- втората (единиците). При мен SRS показа грешка 53- една от най-отчайващите. Опитът да се използва описаният в началото алгоритъм за триене на грешки с тази букса не действа. За триене на грешка на Check-a махаме предпазител с номер 13 за кратко или клемата на акумулатора. 3. За да изтрием SRS-грешка намираме т.нар. MES конектор. Той се намира вляво от волана под таблото и е с жълт цвят. Всъщност там близо един до друг има два двупинови жълти конектора. MES е този с по-малките размери. Останалото е казано в началото на темата. Ще отбележа само, че аз използвам бутон с нормално затворени контакти, на които съм запоил проводници, които включвам в MES. Така се получава технически малко по-грамотно. И на края да отбележа, че за моя изненада, въпреки че грешката беше 53, сочеща дефектен SRS модул, успешно се изчисти и за сега нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ме упътили,кой от всичките жълти конектори е МОЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли ме упътили,кой от всичките е моя конектор и как да го изкарам от буксата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра тема.И аз си изчистих грешката на SRS за отрицателно време.Само че при мен стана на незапален двигател.Само дадох на контакт.Карам хонда ХР-В,Жълтата букса се намира долу до бушоните в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

аз пробвах така че ми свети аербега но не стана...мойта е сивик англичанка 97 1.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а на англичанката сивик 97 буксата в таблото с бушоните ли е или е точно под волана в кората на кормилния прът че аз имам една жълта на таблото с бушоните голяма с 2 кабела опитах на късо нищо не стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на колегата за темата! И аз имам същия проблем. Ще пробвам и ще пиша как е минало! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! може ли някой да ми каже къде се намира тази жълта букса на Сивик английски D14A8 че днес си смених волана и лампата светна.Благодаря Ви !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! може ли някой да ми каже къде се намира тази жълта букса на Сивик английски D14A8 че днес си смених волана и лампата светна.Благодаря Ви !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Имам Хонда Акорд 96г. 1.9i  и преди време свалях волана за претапициране и при слагането скъсах лентовият кабел на розетката вътре. Смених я и сега работи всичко ,но SRS-a ми свети постоянно. Мисълта ми е някой знае ли къде се намира буксата за чистене на грешки, както е описано по-горе.Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a

 

Само давате на контакт. Ако запалите двигателя не става. Тествано вчера, светнала лампичка след паднал акумулатор.

Иначе сложих 20 лв. в джоба и ще пия една ракия за тебе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,направих процедурата грешката се изчисти,но веднага след това се появи отново,явно си има проблем,сега на къде? Излиза грешка в SRS Control Module.Ако сменя целия модул дали ще има ефект или да ходя в сервиз и по-точно в кой сервиз.От Пловдив съм колата е Акорд купе 6-та ген. F20b7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за темата!
Карам HR-V  и стана от първия тъп по описания начин! :punk:

 

п.п Нещо бях чел на бързо и мислех че се прави със синята букса за диагностиката под жабката! Но като не стана от 5 опита, намерих и правилната (жълтата) над бушоните,точно както е описано! :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм доволен. Имах същия проблем с лампата на SRS-а на HONDA HRV 2000 година. Процедурата описана в началото на темата мина без проблеми. Благодаря за темата, нямам service manual от където да прочета тази информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги смених си лентовия кабел и SRS  лампата продължи да свети след като пробвах няколко пъти рестарта с 6 те секунди после 4  сек и т.н.т нищо не се получи. Та решението за акорд 00  1.8 е следното 

 Това ми помогна на мен. Разликата е ,че не чаках въобще след вкарването и изкарването на жичката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте,

И при мен светна лампата на таблото, гледах клипове и четох, ама все пак да питам за по сигурно.

 Това ли е прословутата жълта букса (CRV II 2006 дизел от подписа) за чистене на грешки.

 

Вярно ли е?

1. Пъхам жицата

2. Давам контакт, 6 секунди и лампата гасне

3. Имам 4 секунди да извадя жицата, лампата светва пак

4. Имам 4 секунди да мушна жицата отново и като изгасне лампата, 4 секунди да я извадя

5. SRS индикатора мигва 2 пъти, изключвам контакта, чакам минута и готов

IMG_20180902_115700 – Копие.jpg

Редактирано от st34

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята SRS лампичка вече 5 години си свети. Все си викам, че някой ден ще изгори, ама не. Голям инат. Та може ли някой да ми обясни за какво свети. С Харви минахме вече 130 хилядарки и колата е желязо. Върви си и на бензин и на метан много добре. 

Обаче проблема ми е друг. Живея от две години в Германия и гадовете може да ме накарат да я мина с немска регистрация. Това ще е причина да мина TÜF(преглед). Да, ама гадовете не дават да светят излишни работи и те пращат на сервиз. От дотука написаното разбрах как да я угася и днес ще го пробвам. Дано съм схванал какво трябва да се бъзика. Все пак ми е интересно за какво свети.

P.S.

Предварително благодаря на мераклията дето ще намери време да ми каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер полезна тема.Току що изчистих SRS грешката по описания начин.CR-V 2 бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълнение към темата -преди описаната операция с кламера откачете акумулатора за десетина минути ,поне при моята хонда не ставаше номера без да се откачи акумулатора ,пробвах 2-3 пъти ,без откачане на акумулатора не ставаше нищо -пак светеше srs -a .Моята дойде с отрязана пътечка към тази лампа -аз изобщо не обърнах внимание като я купувах ,нали нищо не светеше подозрително по таблото  , кихнах кеша и газ към Албена .Ама нали съм техничар ,после почнах да разглобявам наред по колата и проверявам всичко наред -свалям предната броня ,блъскана отпред  отляво ,оправено чатпат -не личи отвън ,свалям таблото ,гледам чипа вдиган  -ясна работата със 115 хил км значи ,аз поне където запоявам  чипове измивам спойките и не личи че е пипано по платката ,после видях че пистата отрязали за srs лампата ,възстанових всичко и сега карам по-спокоен ,запомнете ,възглавниците не са за красота -спасяват човешки животи,аз съм един от спасените от тях и не го забравям !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой немец си продаде колата под 300к км ще се намрази бе Боре :)

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...