Jump to content
Guest mihho

Чистене На Грешки без да даваме 20лв!

Recommended Posts

Guest mihho

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Страшна работа човек. На мен още не ми се случвало да ми даде грешка, но ако стане маи ште ти дължа 20 лева ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MadHead

Направо съм горд че съм от България!!! Такова племе рядко се среща :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sve

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

Добре де, но дали това е само някаква грешка в компа или има някакъв по-сериозен проблем? Нали уж тези индикатори са сложени да известяват за съществуващи проблеми???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

Добре де, но дали това е само някаква грешка в компа или има някакъв по-сериозен проблем? Нали уж тези индикатори са сложени да известяват за съществуващи проблеми???
значи ако е грешка в компа ще се изчисти и ще спре да свети....ако не е грешка в компа ще продължи да свети и ще е някакъв дефект който се оправя за около 600 лева!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

А може ли да споделиш източника за начина на изчистване на грешките :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

А може ли да споделиш източника за начина на изчистване на грешките :D

Еми първо търсих из нета намерих нещо подобно....но после го намерих и в аутодата....четох някаде че било рисковано да се прави но аз съм си по рисковете...и мога да кажа че няма нищо такова.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Аха и аз имам Аутодата :D Беше ми светнала лампата няколко дни ама вчера изгасна :D Ама доколкото се сещам единия начин, който даваха там да си изчистя грешките май беше направо да изкараш буксата на компютъра :D Трябва пак да видя. Лошото е, чи ни видях какво ми даваше грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Аха и аз имам Аутодата :rolleyes: Беше ми светнала лампата няколко дни ама вчера изгасна :rolleyes: Ама доколкото се сещам единия начин, който даваха там да си изчистя грешките май беше направо да изкараш буксата на компютъра :rolleyes: Трябва пак да видя. Лошото е, чи ни видях какво ми даваше грешка.

Опаааа...забравил съм да поясня че това е за Сивика....ако има интереш ша напишем и за плюд и за акорда ...и дел сола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dali

HI,само да допълня:грешката се изчиства когато е грешка на комп.,нооооооооо ако не спре да свети и след това, са си чисти 600 лева за смяна на контролния модул на SRS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

HI,само да допълня:грешката се изчиства когато е грешка на комп.,нооооооооо ако не спре да свети и след това, са си чисти 600 лева за смяна на контролния модул на SRS.

написал съм го ама карай :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xedos_1983

ами за акорд F18B2, CG8, 2000г. знаете ли как да се изчистят??? Че тая лампа ще ме побърка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за акорд F18B2, CG8, 2000г. знаете ли как да се изчистят??? Че тая лампа ще ме побърка...

Отдясно под жабката лягаш и търсиш една черна букса дето просто си седи така. Оголваш една жичка и той колегата е обеснил. Колеги това го знам от година, и винаги така съм процедирал никога не съм ходил по майстори за грешки. Просто мислех че сички знаят за това :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. Два пъти съм чистил по този начин преходна грешка в системата.Ако грешката е постоянна се отстранява причината /те мисля са 9 броя/ и след това пак се чисти грешката по същия начин.Просто няма друг начин да се гаси лампата, защто се запомня грешката в паметта на системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, моя SRS също свети от 1 месец, ма аз съм един обикновен user и едва ли ще се справя с горе описаната процедура (жени). Ся някой от вас що не вземе да ми помогне, пък аз ша му дам 20 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vanko_2

Абсолютно същата финансо-спестяваща процедура става и за изчистване на лапмата за сервизните интервали (за маслото) на по-новите коли. Само че там се бачка с контакта и копчето за нулиране на километража. Абе в аутодата има доста полезни работи :drunk: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант проблема да е друг:на волана дето е airbag-а има лентов кабел,който е и за airbag-а и за клаксона не е скъп 30-40лв., тои прави ядове,поправете ме ако греша :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо искате да кажете, че ме пращате в сервиз нали:fun:)) :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо искате да кажете, че ме пращате в сервиз нали;))) :P

мини за всеки случай ;):(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ninjieta бъзика ли ти се клаксона?Ако "да" си за майстор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ninjieta бъзика ли ти се клаксона?Ако "да" си за майстор

нищо ми няма на клаксона (засега:(, само си свето СРС-то;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За перлиуда как се чистят F22A1 :unsure:

Редактирано от DJDOGI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest georgivanov1

Колега,дал си на късо и ти е изгоряла лампата,затова не ти е светнала повторно,на мен от един месец ми светва вси4ко,ABS, SRS ,сервизната лампи4ка,лампата под форма на клю4 ми светна в движение,а светва само при палене и вадене на клю4а,като пуснех мига4 ми изклю4ваше радиото и кво ли не...Вклю4ихме я в компа на енин сервиз и ми показа само грешка на ламбдасондата която ми светна преди 3-4 месеца.оказа се 4е динамото ми зарежда в пове4е,по4ти 15 волта .много окисляваше клемите,дори беше стопил клемата на +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,ninjieta ако найстина това ти е чужда материя и неможеш да се справиш сама, съвета ми е по-добре отиди в Бултрако и си реши проблема, макар и да ти коства ~ 20 лева.Точно преди две седмици се сблъсках с този проблем, само че аз платих 53 паунда (живея в Северна Ирландия), карам акорд '98. Точно 10 минути ми отне, без предварително да имам записан час .НЕЗАБРАВЯЙ тази система (SRS) е измислена за да спасява човешки животи...Поздрави

мерси пич, така и ще направя след празниците:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

Батка ако ми кажеш тоя номер става и при Кончертото, евалаАко има нещо по-различно свиркай. Между другото е моноинжекцията от 93та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами за акорд F18B2, CG8, 2000г. знаете ли как да се изчистят??? Че тая лампа ще ме побърка...

Отдясно под жабката лягаш и търсиш една черна букса дето просто си седи така. Оголваш една жичка и той колегата е обеснил. Колеги това го знам от година, и винаги така съм процедирал никога не съм ходил по майстори за грешки. Просто мислех че сички знаят за това :)
Колега, аз съм с Акорд 2000г. и не намирам такава черна букса под жабката. Ако може едно фото как изглежда или по-подробно обяснение. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

на прелюд 5г. каква е процедурата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,а какво правим ако след кат свалим кората под волана,отдолу намираме тамън 3 жълти двупинови букси? Коя избираме? Аз избрах една и не стана с нея... не знам дали пре*бах нещо,ама се надявам да не съм. Но грешката не се изчисти.. Сега се чудя,коя от другите две да пробвам? Има една която е най-долу на таблото с бушоните в дясно,самата буксичка е мъничка.. има бушон 15А точно до нея.. тази ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20лв. в Бултрако а? Тука в Смолян нашия майстор иска 150 - 200лв. за тези работи - монополист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20лв. в Бултрако а? Тука в Смолян нашия майстор иска 150 - 200лв. за тези работи - монополист.

Еми палиш колата, идваш в София и пак си на далавера. А монополиста остава без работа, или си коригира цените... :ranting::thumbs1::worthy:
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за информацията, току що си изчистих грешката евала. Колата ми е Акорд 96 - та кабела го намерих точно до таблото с бушоните само, че не беше вързан към нищо просто щтракнат с конектота и така си седи да виси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година в Бултрако ми изгасиха SRS-а срещу 30 лв а не 20 , обаче след 2 месеца пак светна.Помислих , че има проблем по системата някаде или по връзките и си разпечатах от Manual-а цялата SRS система с всички датчици , връзки и т.н. , та видях , че има диагностични букси до волана някаде и от другата страна под жабката.Това ли са тези букси в които трябва да бръкна с жичката или там кадето в Бултрако бръкнаха с тестера - под жабката черна букса ???Решил съм още един път да изгася лампата на SRS-а и ако светне пак вече ще разглобявам и ще пипна всички връзки и ще замеря всички датчици и ще разнищя всичкооооооо........но в Бултрако няма да отида пак - много са зле.....едвам се оправиха 2-ма човека с тестер в ръце.......чудиха се каде да го включат , като го включиха се чудиха какво да правят ...абе мани мани.......и в края на краищата нищо не ми казаха за това какъв е проблема , едвам изгасиха лампата взеха 30 лв. и аре чао.Колата е Accord Aerodeck F22B5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата ..... Accord Aerodeck F22B5.

колега като направиш от т.1 до т.4 след като изгасне изчакай малко и виж коя грешка ще ти отчете и след това можеш да си изчистиш грешката като започнеш от начало и стигнеш до т.9 :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат, ако това подейства, супер! Ама мисля да пробвам първо с буксата на компютъра! И после ще дам по този малко рискован начин! Все пак си мисля, дали няма вероятност да прецакам модула, или пък не дай си Боже... (да си имам две меки възглавнички на арматурното табло!И все пак, хиляди благодарности за мненията и съветите на абсолютно всички!NO WONDER, DRIVE HONDA!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

е добре де, не може ли тази процедура да се извърши със конектора защо тря да се използва жичка и колко да е дебелината ѝ - 1,2,3 квадрата.???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи...днеска ми светна ши****я SRS от никаде и напрао откачих.....прочетух тука стари теми че чистят грешките за 20 лева в Бултрако ...е искам да споделя с вас как днес аз ги изчистих с една жичка....така:1.Сваляте Кората под волана2.На Кутията на бушоните има един дву пинов конектор (ЖЪЛТ).Откачате го3.Взимате една къса и по здраве жичка...оголвате я в края.... и я мушкате в конектора така че да се получи мост му пиновете4.Палите Колата и след 6 секунди гасне SRS-a6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала вадите жичката...лампата светка пак...5.В рамките на 4 секунди след като е светнала пак мушите жичката ...пак трябва да изгасне....6.В рамките на 4 секунди след като е изгаснала махате жичката......7.SRS индикатора мигва 2 пъти...грешките са изтрити8.Гасите колата ...връщате на мястото буксата9.Палите и слагате 20 лева в джеба.......Дано съм полезен

е добре де, не може ли тази процедура да се извърши със конектора защо тря да се използва жичка и колко да е дебелината ѝ - 1,2,3 квадрата.???
става с всякаква жичка аз пробвах с 3 кв и и става точно за 5 мин работа само 1-та жичка да е закрепена добре и да се орентираш барзо след като огасне :lol: метода действа току що го направих Браво за темата и автора и ;) ако неразберете как става мога да снимам как става ;) и да кача снимките :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега SH3M37A ако не те затруднявам ще те помоля да качиш няколко снимки,че не мога да разбера точно за кой конектор става въпрос.А ако е този за който аз си мисля,как излиза,че нещо не мога да го извадя.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Извинявай колега много късно видях темата :)

ето снимки малко кофти станаха ама се вижда ;) ако някой не разбере нещо ще кача пак :cool:

Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Вчера и аз се възползвах от писанията по горе и сега вече дразнещата SRS лампичка е загасена! Само за сведение ще кажа, че не се доверих само на форума и два дни четох service manual за Сивик (англииския 6г) и се оказа че всичко е в същата последователност както е посочил колегата който е пуснал темата. Ако някои се притеснява дали това е поредното побългаряване мога да му пратя service manual за Сивика и ще се убеди че всичко е както го пишат Японците :zen: Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата ..... Accord Aerodeck F22B5.

колега като направиш от т.1 до т.4 след като изгасне изчакай малко и виж коя грешка ще ти отчете и след това можеш да си изчистиш грешката като започнеш от начало и стигнеш до т.9 ;)
Днес , прочетохме малко manual-а за моя Accord Aerodeck F22B5 и там пишеше , че има service check букса дву-пинова под жабката.Та извадих буксата и стъпка по стъпка както пише там сложих жичката , вкл. на контакт и извадих жичката после пак я вкарах и check-а започна да мига 4-3(незнам какво е това и сега ще проверя) и малко след 2-рата серия мигания започна да мига и SRS-а там грешката показа 5-1 (много лоша грешка) демек контролния модул е прецакан.Миналия път като ми я чистиха грешката в Бултрако лампата не светеше около 2 месеца.Сега след проверка на грешката си я изчистих по инструкции от manual-а а те бяха следните:В друга (жълта) дву-пинова букса от страната на шофьора под кората под волана бръкнах със същата жичка , вкл.на контакт и SRS-а гасне , извадих жичката и SRS-а светна , после пак я вкарах и лампата пак угасна и извадих жичката.SRS-а мигна 2 или 3 пъти и грешката се изчисти , но при такава грешка се чудя този път кога ще ми светне пак.Въпроса ми е може ли при прецакан контролен модул така да си изчистя грешката и лампата да не ми светва пак толкова дълго време ??(не , че през това време SRS-а работи :blink:) Защо не светва почти веднага след като компютъра му е прецакан ??

post-1024-1241538938_thumb.jpg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×