Jump to content
Economy

Има ли икономични хонди

Икономичен автомобил за градско без задръствания и светофари  

98 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте. Живея в малко градче без светофари със много баири и зимата ни е ужас тука -20 градуса всяка година си ги има поне 2 седмици. Сегашната ми кола 2000 кубика моно ми гори много. Сутрин отивам на работа 2км, на обяд 2 и 2 км и слядобяд 2км се прибирам -8км на ден карам. С 10 лв карам 5 дни в най добрия случай в зимата. Това ми дава 20 на 100 разход на ГАЗ. Лятото спада до 10 на 100 ама извънградско. Не споменавам поддръжката - свещи кабели които се сменят редовно на 5 хиляди км когато се кара на газ. Та си търся някой икономичен и лек мъник, аудито не стига че гори ами и тежи 1300кг и постоянно се возя или само аз или със приятелката двамата. Гледах едни класации за надеждни автомобили и видях че ги водят японските хонда и мазда, и реших да попитам тук ,какво бихте ми предложили като икономичен вариант. Единственото което знам за хонда е че са бегачки, а според мен един двигател щом върви той гори, но да видя какво ще кажете вие които ги карате тия хонди. Бюджета е до 1600лв. Мотор 1.4 и 1.5 ме интересуват в купетата от 1991 до 1996 година, пета генерация се води май. Погледнах и видях че максималния въртящ момент на хонда 1.4/16V SOHC D14A3 се достига при 4500 оборота в минута, в тия обороти бензиновите мотори не са ли вече в лакомия, смисъл когато му идва силата на мотора той гори най много , или това не е вярно? Бихте ли ми обяснили как стоят нещата

Редактирано от Economy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега няма 5 ген 1.4 ;) има 1.5 90 коня . (освен ако не е някои англичанка)Само да кажа ,че за 2 км път каквато и кола да вземеш ще гори много . Тя никога неможе да загрее през зимата.

Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по принцип смятам че разхода не е нормален. След като загрее 14 на 100 на газ не си ги жали, това са си 20лв за 100 км обаче той и без това си е скопен мотора, на газ е мъртвец. Надявам се има коли които да горят 7-8 на 100 в града бензин и са доста по пъргави от моя АВТ мотор на ауди б4?

Редактирано от Economy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Редактирано от Tino
Поста е редактиране поради не възможността да се прочете !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз карам 1.5 90 hp 5 ген. моноинж. в добро техн. състояние (сменени свещи и филтър) и на газ тук в Козлодуй ми харчи 13-15 на 100. Ти си прецени. Газовата ми е BRC на 1 година точно и е настроена добре. Карам пенсионерската в 99% от времето - на 3-та с 30-40. На ден минавам около 10 км. , като почти винаги е студена (сутрин за работа, после чак на обяд обедна почивка и вечер да се прибера вкъщи).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което знам за хонда е че са бегачки, а според мен един двигател щом върви той гори, но да видя какво ще кажете вие които ги карате тия хонди. Бюджета е до 1600лв. Мотор 1.4 и 1.5 ме интересуват в купетата от 1991 до 1996 година, пета генерация се води май. Погледнах и видях че максималния въртящ момент на хонда 1.4/16V SOHC D14A3 се достига при 4500 оборота в минута, в тия обороти бензиновите мотори не са ли вече в лакомия, смисъл когато му идва силата на мотора той гори най много , или това не е вярно? Бихте ли ми обяснили как стоят нещата

На 5ген (91-95) Хеча е 900кг, седана към 950. Дори 75кс двигателя Д13 е достатъчно пъргав за нормално каране. С 90кс моно (Д15Б2) 0-100 са по каталог за 10сек (естествено, с обороти в лютеницата), Д13 е по-бавна но пък и дават макс въртящ момент на 3100 оборотаАз карам седан с 90кс и колата се кара съвсем спокойно с 2000 оборота - не е стрела но се кара нормално, а се движа сутрин и вечер с жена, 2 деца и газова бутилка :)Доколкото съм виждал дино графики, още под 2000 оборота двигателите разполагат с 80% от максималния въртящ момент, към 3500-4000 се усеща леко увеличение на тягата.Разходът ми последния месец е 10/100, но минавам по 20-25км сутрин и вечер, рядко преходи от по 1-2кмСвещи сменям на 25-30К км, кабели смених на около 60К, като старите не бяха съвсем "убити". Въздушния филтър обикновено на 5-6К км сменям, но в Русе би трябвало и повече да кара, в София си е гняс въздуха :(Да допълня. Как сменям предавките.Нормално ускорение (заедно с трафика):1ва, 2-ра при 10-20км/ч, 3та при 40-50км/ч, 4та при 60-70км/ч, 5та при поддържане на скорост от 70км/ч нагореПо този начин превключвам предавка при около 3000-3500об, и съм към 2200-2300 на горната и ускорявам спокойно."Бързо":1ва, 2ра при 30км/ч, 3-та при 80-90км/ч (прекъсвача на 1.5 е при 96км/ч) Ако се движиш при 2000-2500оборота и искаш рязко да ускориш - сваляш 1 предавка, която е грубо 1000-1500 оборота "нагоре" и тогава ускоряваш. както вече писах въртящия момент не е огромен но напълно достатъчен за лекото купе още от 2000. Редактирано от Restless
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва мега икономична кола и ултра здрава си вземи Сузуки Суйфт 1997-2003г 2/3 врати 1000к 3 цилиндъра .Казвам го от опит имал съм 6бр .Разход на газ 5.3 извънгр. 6.5 градско зимни условия .Много пъти съм писъл за тази кола нежелая да споря с никого това е уникален автомобил икономичен пъргав за града маневрен и най-важното брутално здрав с части за жълти стотинки ПОЗДРАВИ

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сузукито е така, но имат проблем с ръждата отдолу (особено при двигателя) и се получават едни много неприятни разцепвания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и 5 г. има сериозни проблеми с ръждата !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам каква кола ще си вземеш която на -20 за 2 км ще ти гори 7, 8 /100. такива тънки сметки като се правят, накрая винаги си вътре. Хонда Сивик 1.3 75 коня на газ е твойта кола ;) че даже може и бе газ за 8 км/ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и 5 г. има сериозни проблеми с ръждата !

Така е, но не толкова сериозни колкото на сузуки-то. По-скоро са козметични (задни вежди, долу на вратите и на хеч-овете 5-тата врата (багажника)). Иначе по темата, кола за тия пари (хонда) е хеч или седан с d15b2 двигател и обикновенна газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва мега икономична кола и ултра здрава си вземи Сузуки Суйфт 1997-2003г 2/3 врати 1000к 3 цилиндъра .Казвам го от опит имал съм 6бр .Разход на газ 5.3 извънгр. 6.5 градско зимни условия .Много пъти съм писъл за тази кола нежелая да споря с никого това е уникален автомобил икономичен пъргав за града маневрен и най-важното брутално здрав с части за жълти стотинки ПОЗДРАВИ

Аз имам Сузуки Суифт , 1000 куб., 3 цилиндров ,50 к.с. , карбуратор. Взел съм го през далечната 1994 година от Грац(Австрия) и на ход декември месец до тук. С двама човека и багаж даде разход 4,5 бензин/ 100 за 2000 км. Ръжда няма никъде , защото е от дъртите модели - 1987 година и са доста добре защитени отдолу (заводски) , отколкото новите , които са произведени в Унгария и са гола тенекия отвсякъде. Автомобилът е повече от ЗДРАВ и УНИКАЛЕН ! 18 години безпроблемна езда .Обикалял съм съм цяла България и в чужбина съм ходил няколко пъти безгрижно. От няколко години се кара на газ и разходът е повече от перфектен : под 6 на 100 извънградско , 7-8 градско с много газзззз(лятото). Вдига 180 км/час безпроблемно. НЕ СЕ ПРОДАВА ! :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Живея в малко градче без светофари със много баири и зимата ни е ужас тука -20 градуса всяка година си ги има поне 2 седмици. Сегашната ми кола 2000 кубика моно ми гори много. Сутрин отивам на работа 2км, на обяд 2 и 2 км и слядобяд 2км се прибирам -8км на ден карам. С 10 лв карам 5 дни в най добрия случай в зимата. Това ми дава 20 на 100 разход на ГАЗ. Лятото спада до 10 на 100 ама извънградско. Не споменавам поддръжката - свещи кабели които се сменят редовно на 5 хиляди км когато се кара на газ. Та си търся някой икономичен и лек мъник, аудито не стига че гори ами и тежи 1300кг и постоянно се возя или само аз или със приятелката двамата. Гледах едни класации за надеждни автомобили и видях че ги водят японските хонда и мазда, и реших да попитам тук ,какво бихте ми предложили като икономичен вариант. Единственото което знам за хонда е че са бегачки, а според мен един двигател щом върви той гори, но да видя какво ще кажете вие които ги карате тия хонди. Бюджета е до 1600лв. Мотор 1.4 и 1.5 ме интересуват в купетата от 1991 до 1996 година, пета генерация се води май. Погледнах и видях че максималния въртящ момент на хонда 1.4/16V SOHC D14A3 се достига при 4500 оборота в минута, в тия обороти бензиновите мотори не са ли вече в лакомия, смисъл когато му идва силата на мотора той гори най много , или това не е вярно? Бихте ли ми обяснили как стоят нещата

Не ми стана ясно, защо сменяш свещи и кабели на 5000 км? Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и японска малолитражка да вземеш ще гори по-малко от аудито.Тези аудита са адски спрели и горят като невидели.Един колега смени таквова със сивик и никога повече не иска да вижда ауди.Аудито беше на газ, а сега хондата явно на бензин му е достатъчно икономична и не си прави труда да и слага газ.

Редактирано от Izanagi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото така му е казал някой "майстор". За 18 години(120 000 км пробег) кабели не съм сменял , а свещи съм сменял 2 пъти . Колата пали на газ преди да види ключа , както се казва , много по-бързо от Прелюда ми и другия Суифт , който е 1,3 гти.

Редактирано от pe6o74
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте .Определоно "икономична" мога да нареча моята Honda Civic 1,5lsi 1994 hatchback .За съжаление е с газова уредба ,но в предвид икономическата ситуациа у нас и по света газовата уредба се явява в помощ .Та,разхода смесен на гориво (газ) на 100км със включени къси светлини,парно на степен 1 със 3ма души в колата с джанти 14'' гумите не съм сигорен какъв размер ми дава абсолютно винаги 7,5 /100 а на бензина около 6,5 .Мога само да кажа - Ако търсите икономична кола и се чудите из между трите дадени марки за гласуване ,е, определено Honda 1,5.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа ,че за 2 км път каквато и кола да вземеш ще гори много . Тя никога неможе да загрее през зимата.

Напълно съм съгласен с колегата - за 4 пъти на ден по 2 км. разхода ще е винаги висок - дори само за достигане на нормална работна температура ще са необходими по 0.6 - 0.8 литра бензин , което прави 10 лева само за подгряване . При пътуването - поне още толкова заради баирите - тоест достигнахме сегашното ниво от 20 лева за ден .Едно от решенията е електромобил - няма проблеми с баирите , ниски транспортни разходи и в случая е оптимален за тези разстояния . -
с разход 90KW Х 0.13 лв = 1.20 лв / 100 км .Друго решение за топлият сезон и до двама човека без багаж е скутер - разхода му е по-нисък от автомобил , а предназначението му е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скутера и аз съм съгласен. Ако имаш къде да го паркираш-няма такова удобство. А и харчи ок 2л/100км и си е чук. Ама да е 75ца, че 5оките са слабички. Особено за баира. Иначе за кола- приятелката има 5ген 1.3 пипано. На тия студове дава 9 газ, ама пробега е ок 60 км на ден. Харчи толкова, защото се пали на газ и първите 23 мин си я плюе през ауспуха. Пробвай 2-3 мин да поработи колата, преди да тръгнеш. Като беше около нулата температурата си правих 1 седмица къси пасове с нейната кола и ми даде пак толкова разход. За ръждата след едно читаво боядисване и периодични проверки няма да имаш ядове скоро. Бъдещия ни кум има суифт. 1.0 3 цилиндъра,1999г. Нема такава здрава фуражомелачка. И му дава ок 8 бенз като го кара по 2 км зимата. За дълго обаче си е приключение с тая кола. Много е лека и висока и над 120 си е тръпка, особено като се разминеш с камион. :lol: Провери и за опел корса, до 98ма. ДА НЕ Е ЕКОТЕК. 1.2, моно. Майсторчето ми има такава и я кара сестра му. Момето кара много леко и внимателно и се движи около 7газ. На къс пас не знам, но не е казал да харчи много. Ще го попитам после, но не вярвам да е над 9. п.п. Подръжката на колата е най-важното нещо за разхода, но чак свещи на 5хил- читавите карат по 20 хил. км. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва мега икономична кола и ултра здрава си вземи Сузуки Суйфт 1997-2003г 2/3 врати 1000к 3 цилиндъра .Казвам го от опит имал съм 6бр .Разход на газ 5.3 извънгр. 6.5 градско зимни условия .Много пъти съм писъл за тази кола нежелая да споря с никого това е уникален автомобил икономичен пъргав за града маневрен и най-важното брутално здрав с части за жълти стотинки ПОЗДРАВИ

Говорил съм със собственици на такава кола и като станеше дума за надеждност те я наричаха НЕРАЗРУШИМ АВТОМОБИЛ.А по темата:Колега взимай Хондата ако избора ти се ограничава от трите марки в анкетата.Полото в никакъв случай.Аудито, което караш сега е последния здрав автомобил на ВАГ.След него всичко друго е машина за продажба на резервни части.:honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа ,че за 2 км път каквато и кола да вземеш ще гори много . Тя никога неможе да загрее през зимата.

напълно съгласен с колегата имам едно пежо 106 1000 кубика зимата на разстояние около 2 км 16-18 на 100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ти гори сравнително малко на такива разстояния трябва веднага като я запалиш да тръгнеш , без газ а на смукач !!! и така да се придвижиш от точка А до точка Б ;) аз не виждам друг вариант и така би спестил едно 2 литра максимум

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах такова ауди известно време преди да си купя купето.....единстения + на ауди-то е 4-те врати и това, че няма ръжда. Купето(д15б7) върви в пъти повече, а разликата в разхода на гориво при еднакъв стил на каране е огромна,разходите по подръжката, като цени са еднакви, обаче японеца ми се виде доста по издръжлив относно окачването, колата ми е с твърди пружини и е снета малко по надолу, обаче за сега ядове по окачването няма, дано остане така...:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих със един притежател на хонда 5 генерация карбуратор 75 коня, който ми каза че неговата извън града гори 6 а в града 9. Препоръча ми да не взимам хонда защото не бил икономичен автомобил....вярно че от човек до човек и от кола до кола има балкан разлика. Значи аудито има 4 основни параграфа по които губи - тежко купе 1400кг със всичко по него в момента, голям двигател с моно = голям разход, гуми 195 на 65 на джанти 15 цола, кекава предница. Добро е във това че макс въртящ момент достига при 3500 оборота и тва са 148Нм но след това е пази Боже, и това че не ръждясва. Сякаш съм по - навит да имам ръжда по колата, отколкото да ми гори и да е мърда. Прегледах колите - пежо 106 1.1 бензин газ - казват че гори като голям мотор и не върви хич, пежо 106 1.4 дизел , ситроен 1.4 ах - дърт дизел по който могат да се правят много гаври, олио изгоряло масло смеси разни издържал казват, и вашите хонди, по точно един от ауди форума ми препоръча хонда. Каза че кара 6 генерация 1.4 90 коня пълна инжекция мотор и му гори 8 на 100 бензин. Та сега не знам какво да правя, а ми се ще да продам колата, щото гори и не върви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя сивик 1.5 90 HP ,гори не човешки зимата под 12 не пада (бензин) карам я 10 км сутрин и 10 вечер ,почти загряла :) . Брат ми кара опел Омега 2.5 TDS БМВ мотора и му дава 8 в най-голямия студ... според мен дизела е вярният избор за икономия

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е читава една 1.4 90к.с няма да гори повече от Ауди-то сигурен съм.Баща ми караше Б4 2.0 90к.с преди доста време.Зимата градско харчеше около12 с много спокойно каране.Днес говорих със един притежател на хонда 5 генерация карбуратор 75 коня, който ми каза че неговата извън града гори 6 а в града 9. Препоръча ми да не взимам хонда защото не бил икономичен автомобил....Е той какво иска, да му харчи 4 извънградско ли?А 9 градско за толкова стара кола с карбуратор си е супер, незнам какво повече иска тоя човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш кола която при това каране,на баир и на къси разтояния,да ти гори под 10-11/100 ще си истински късметлия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата като си вземе АХ/Саксо/106 1.4/1.5 дизел ще ревне, че гори 7-8/100 пък не може да изпревари дори каруца.....Пълно щастие няма. Или върви или гори. Може да не върви и да гори много, но обратното не съм срещал досега.При този студ избягвам да паля колата за по-малко от 5км и разход над 13/100 не съм засичал още. Двигателят е 2.2, 150 коня на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери някоя Хонда на метан, не вярвам да ти гори повече от 10-12 лева на сто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де защо не му предложите на човека 5 ген сивик с D15Z1 мотор? Не е ли икономичен? Аз бих предложил по-новия, D15Z6 но е извън бюджета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по принцип смятам че разхода не е нормален. След като загрее 14 на 100 на газ не си ги жали, това са си 20лв за 100 км обаче той и без това си е скопен мотора, на газ е мъртвец. Надявам се има коли които да горят 7-8 на 100 в града бензин и са доста по пъргави от моя АВТ мотор на ауди б4?

Няма лошо да му го предложиш този вариант, само че дали и той ще се впише в изискванията за 7-8 градско при 2 км каране на -20 градуса, че дори и на -10 да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При толкова ограничен бюджет - Сивик 5-та ген. 1.3 или 1.5 и обикновена газова.Единия ми седан беше моно,другия пълна инжекция с обикновени газови,Д15 мотори.Разхода извънградско при спокойно каране пада до 7/100 газ.Градско в студа,на къс пас (при мен до работата са 4.5км) 10-11/100.Ако бюджета ти позволяваше по-голяма първоначална инвестиция,бих те посъветвал да скочиш в някой Акорд на метан.Оня ден пак търкаляхме на един приятел,извънгардско (с 150к.с. мотор),спокойно каране,даде около 8.5 лв/100км при сегашната цена на метана.Градско му гори около 10/11лв.А като возия и комфорт няма нищо общо със Сивика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Економи то не става хем на топличко и с музичка в колата, хем без пари да е ! Най-добре си вземи едни кубинки за дълбокия сняг ,а аудинцето на пролет ще си го подкараш ! Аз лично така направих, след като при -20 за 3км ми хапваше 16-18 бензинец ! Жив и здрав колега дано си намериш икономична кола !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Д13Б2 лятото на дълъг път при 90 км/ч ми дава разход 4.5 - 5 л./100 км. Градско 7 - 8 л./100 км. Зимата на дълго 6л., градско 9 - 10л. През големите студове при -20, тъйкато ми е слаб акумулатора и си зацапвах свещите ми даваше 13 - 14л. градско. Препоръчвам ти Д15 или Д13 за возене :)

Редактирано от vladkoD13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е болка за умиране.. аз лично карам икономик но в тези студове изобщо не ми се пали за да ходя само до работа с нея (и аз работя на 3-4 километра от дома). Излизам 15-20 минути по рано обличам се хубаво и така...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из народопсихологията: "Зимата много студено, няма да паля колата - ще ходя ПЕШ. Лятото пък е много топло, или нямам климатик, или времето ми се струва хубаво да карам колата и ... пак ходя ПЕШ" :w00t:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z8, Eco VTEC, 1.5 iLS - 114 HP - градско - 6-9 литра, извън - най-ниско до 5 л. на 100 км. Преходите са различни, около 15 км в едната посока. Колата е в гараж през нощта. Свещи и кабели не съм виждал от както съм я взел (40к км). (knock-knock)..90% от времето колата се кара в София. Гориво: Бензин Maxx Motion OMV 95 - само и единствено. И един път почерпка от мен със 100 октана, щото в Казанлък нямаха друг. Как карам: превключване на по-горна предавка до 2500 оборота, рядко до 3000 - колата е 1100 кг празна, доста е лека и се дърпа съвсем прилично за градски нужди, та не се налага да я натискам. След 2500 оборота на предавките до четвъртя ECONO зелената лампа спира да свети. След това на пета предавка свети до 120 км/ч и някъде около 3300 оборота.От друга страна съм карък на спукани гуми - редовно вися с крика и светлоотразителния триъгълник по софийските улици - ако ме видите да се гъзя някъде - свирнете да се посмеем заедно. То друго не остава .. :)Всички ли дето карат на газ имат проблеми с кабели, свещи и увеличен разход на гориво?

Редактирано от Кирил
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пределно ми е ясно че за по 2км на палене няма как, аз сега от 4-5 февруари насам ходя пеш на работа. Можеби трябваше да спомена че в температури под -10 не карам кола изобщо тук в Тутракан. На дълго аудито ми гори не по малко от 8 бензин и не по малко от 10 газ, няма лято няма зима ! Кекава предница и много ментаци части се продават. Карам куц мотор на всичко отгоре. Тежко купе 1300кг със 15ки на 195. В сервизната книжка пише препоръчително гориво А-92. Просто е нерентабилна тая кола. Виж да беше ауди б3 - 1000кг със някой 1.8 мотор и на 14 колела със 175 зимни гуми, едва ли щеше да искам да я сменя. Просто си търся по-малка, по икономична, по - здрава кола, и не искам да е ауди.

Ясно ми е че за 2км студена кола каквато и да е не може да ми гори толкова малко на под -10 градуса.

Тези 18-20 на 100 газ ми ги даде като започна да идва зимата преди да завали снега някъде 10-20 януари беше най много -5 беше стигало доколкото помня. Та аз сега ако почна да я карам така ще съсипя мотора затова и не я карам. Познавам човек който ходи само по сервизи със същия мотор и същата кола .... е не е по различен макар че я кара и зима и лято и студ и пек и да кажеш че сам си я прави както аз и правя газовата ... не . Постоянно е в Русе на сервизи на газ анализатори и тн. Просто съм попаднал на лоша версия - купе - двигател. Човек от ауди форума има хонда и той ме ориентира за тези 5 и 6 генерация сивик. Специално 1.4 и 1.5 моторите имало някакъв втек който бил много икономичен извън града давал 5 на 100 бензин. Затова се заинтересовах колеги . Благодаря ви за коректните мнения

Редактирано от Economy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, да търсиш читаво купе и да си го обработиш после отвътре, ако няма външни ръжди. Иначе после едно кърпене, едни приключения... Гледал съм го тоя филм.5та или 6та е въпрос на визия. Иначе са 90% еднакви. Ако е 1.3 карб и газ си пали и то на газ и при -15. Няма ядове. 1.3то е с по-къса кутия и при каране на къс пас хеч-а/1.3 понаправено/ даде 8 и нещо. Карахме я тия дни на късо/ 3-4 км на ден и на 80тия я дозаредих/. Ама си я чакам по 2-3 мин преди тръгване всеки път и си я паля само на газ. п.п. Аудито не е лоша кола, но е за дълъг път. За градско ти трябва малка кола, до 1.6 и с къси скорости. Иначе я мъчиш напразно. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...