Jump to content

Economy

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Economy

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Audi 80 ABT 90 коня
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Rousse
  • Интереси
    автомобили, стругаро - фрезистки изработки
  1. Все пак търсим кола на която данъка да е до 30-40лв, под 100 коня
  2. ДА това с газовата ми е ясно. Газов инжекцион е направо друга горивна система която се изгражда при автомобил с многоточкова инжекция. Говорят че върви и гори както бензиновата система. Но обикновена газова на многоточкова инжекция - НЕ, твърдо не и аз не съм привърженик. Обаче. Този D15Z1 е по - икономичен на бензин отколкото другия 90 коня моно който пък става да се газифицира с обикновена газова . И тук идва въпроса на кво гориво ше карам, ако ше карам на бензин то по добре D15Z1 ако искам на газ - тогава моното. А при шеста генерация как стоят нещата с газификацията на моторите ?
  3. Точно така. А аз нямам дълги пътувания. Както казах студент съм на 20 години. Тутракан - Русе са ми 60км. със 100кмч средно правя под час. 100кмч се правят със всякакво подобие на кола или мотоциклет. И основно карам градско в Русе или в Тутракан където няма светофари но има баири. 5 генерация със 1.5 еко втек - D15Z1 го препоръчвате за икономичен мотор така ли да разбирам
  4. Колеги, пределно ми е ясно че за по 2км на палене няма как, аз сега от 4-5 февруари насам ходя пеш на работа. Можеби трябваше да спомена че в температури под -10 не карам кола изобщо тук в Тутракан. На дълго аудито ми гори не по малко от 8 бензин и не по малко от 10 газ, няма лято няма зима ! Кекава предница и много ментаци части се продават. Карам куц мотор на всичко отгоре. Тежко купе 1300кг със 15ки на 195. В сервизната книжка пише препоръчително гориво А-92. Просто е нерентабилна тая кола. Виж да беше ауди б3 - 1000кг със някой 1.8 мотор и на 14 колела със 175 зимни гуми, едва ли щеше да искам да я сменя. Просто си търся по-малка, по икономична, по - здрава кола, и не искам да е ауди. Ясно ми е че за 2км студена кола каквато и да е не може да ми гори толкова малко на под -10 градуса. Тези 18-20 на 100 газ ми ги даде като започна да идва зимата преди да завали снега някъде 10-20 януари беше най много -5 беше стигало доколкото помня. Та аз сега ако почна да я карам така ще съсипя мотора затова и не я карам. Познавам човек който ходи само по сервизи със същия мотор и същата кола .... е не е по различен макар че я кара и зима и лято и студ и пек и да кажеш че сам си я прави както аз и правя газовата ... не . Постоянно е в Русе на сервизи на газ анализатори и тн. Просто съм попаднал на лоша версия - купе - двигател. Човек от ауди форума има хонда и той ме ориентира за тези 5 и 6 генерация сивик. Специално 1.4 и 1.5 моторите имало някакъв втек който бил много икономичен извън града давал 5 на 100 бензин. Затова се заинтересовах колеги . Благодаря ви за коректните мнения
  5. Днес говорих със един притежател на хонда 5 генерация карбуратор 75 коня, който ми каза че неговата извън града гори 6 а в града 9. Препоръча ми да не взимам хонда защото не бил икономичен автомобил....вярно че от човек до човек и от кола до кола има балкан разлика. Значи аудито има 4 основни параграфа по които губи - тежко купе 1400кг със всичко по него в момента, голям двигател с моно = голям разход, гуми 195 на 65 на джанти 15 цола, кекава предница. Добро е във това че макс въртящ момент достига при 3500 оборота и тва са 148Нм но след това е пази Боже, и това че не ръждясва. Сякаш съм по - навит да имам ръжда по колата, отколкото да ми гори и да е мърда. Прегледах колите - пежо 106 1.1 бензин газ - казват че гори като голям мотор и не върви хич, пежо 106 1.4 дизел , ситроен 1.4 ах - дърт дизел по който могат да се правят много гаври, олио изгоряло масло смеси разни издържал казват, и вашите хонди, по точно един от ауди форума ми препоръча хонда. Каза че кара 6 генерация 1.4 90 коня пълна инжекция мотор и му гори 8 на 100 бензин. Та сега не знам какво да правя, а ми се ще да продам колата, щото гори и не върви
  6. И по принцип смятам че разхода не е нормален. След като загрее 14 на 100 на газ не си ги жали, това са си 20лв за 100 км обаче той и без това си е скопен мотора, на газ е мъртвец. Надявам се има коли които да горят 7-8 на 100 в града бензин и са доста по пъргави от моя АВТ мотор на ауди б4?
  7. Здравейте. Живея в малко градче без светофари със много баири и зимата ни е ужас тука -20 градуса всяка година си ги има поне 2 седмици. Сегашната ми кола 2000 кубика моно ми гори много. Сутрин отивам на работа 2км, на обяд 2 и 2 км и слядобяд 2км се прибирам -8км на ден карам. С 10 лв карам 5 дни в най добрия случай в зимата. Това ми дава 20 на 100 разход на ГАЗ. Лятото спада до 10 на 100 ама извънградско. Не споменавам поддръжката - свещи кабели които се сменят редовно на 5 хиляди км когато се кара на газ. Та си търся някой икономичен и лек мъник, аудито не стига че гори ами и тежи 1300кг и постоянно се возя или само аз или със приятелката двамата. Гледах едни класации за надеждни автомобили и видях че ги водят японските хонда и мазда, и реших да попитам тук ,какво бихте ми предложили като икономичен вариант. Единственото което знам за хонда е че са бегачки, а според мен един двигател щом върви той гори, но да видя какво ще кажете вие които ги карате тия хонди. Бюджета е до 1600лв. Мотор 1.4 и 1.5 ме интересуват в купетата от 1991 до 1996 година, пета генерация се води май. Погледнах и видях че максималния въртящ момент на хонда 1.4/16V SOHC D14A3 се достига при 4500 оборота в минута, в тия обороти бензиновите мотори не са ли вече в лакомия, смисъл когато му идва силата на мотора той гори най много , или това не е вярно? Бихте ли ми обяснили как стоят нещата
×
×
  • Създай нов...