Jump to content
joro87

Придърпва на газ

Recommended Posts

Здравейте отново днес тръгнах към сервиза нооо колата работи перфектно и се отказах че ми е 50 км.Незнам какво се случва????:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го бутна на предварение проблема няма да изчезне,най-много да се премести.Но ако колегите с обикновените АГУ-та наистина го нямат проблема,нека кажат дали го имат на бензин?Щото ако го имат на бензин,а го нямат на газ това значи че проблема наистина е в заводските настройки за работа на двигателя.Просто като карат на обикновена АГУ никой не чете ЕКУ-то на колата и си връткат кранчетата колкото искат:)

Аз бях с ГИ и какво ли не правихме с газаджията и деоко и свещи и кабели и дист.капачка и палец и настроики и нищо не стана имаше си го придърпването и няма оправия.в последствие свалих ГИ и монтирах обикновенна ГУ и колата заспа , вярно не върви вече както преди вкл. и на бензин но не придърпва на газ както и на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой разрешил ли е проблема, че се боря с него вече дълго време. Сменял ли е някой ТПС-а и ако го е сменял какъв е резултата. Извадихте ли таблици за бензин-а ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До скоро карах F20Z1 и проблема ми се реши.Оказа се че имам частично запушена водна магистрала за подгряване на дросела и почти запечатани отвори на (незнам точно как се нарича ) клапан с пружима намира се на инжекцията най-вдясно и е с водно потгряжане, мисля че е автоматичния смукач защото след голямото мочистване на елкона го товаряха и го пререголираха на ново.В следствие на което колата много по-рано изключваше смукача (м/у първата и втората бяла линия 1100-1200 об. и с влизането в бялата зона 800-850 об.) .Колата никага не е правила проблем.Водната риза на дросела беше пълна с алуминиева каша,излезе сами с жило и винтоверт.После когато слагах обикновено АГУ изрично ми казаха да не ползвам тази водна магистрала за подгрев на изпарителя, защото то термо загобите на антифриза в АГУ изпарителя бъркали датчиците на инйекцията,затова аз го подвързах на мястото на някакъв маркуч които излизаше от зад термостата и влизаше директно в блока.Хондата гореше 13/100 бенз (95Н) и 10/100 газ в града,нормално каране 2000-2500 об. и в ниски и средни об. на газ се държеше много по-пъргаво и адекватно на газ отколкото на бензин.(с едно изключение когато на бензин100 Н вместо добавка за почистване на дилзи сложих на Ликюмоли 'Спид' за октан,ефекта бе че при всяко потегляне си заделяш по 1лв. за гуми)Дано да съм бил полезен!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че твоя отговор звучи доста логичен защото току що видях че и моя изпарител се топли от водната магистрала преди датчиците на авт. Смукач и другите датчици (не ги знам за какво са). Но по този начин найстина колата работи с различни данни от тврморазликите след изпарителя. Още утре ще утида да накарач газаджията да премести отоплението на испарителя. Става въпрос за хонда акорд 2.2 iEs 1994 с газов инжекцион

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че твоя отговор звучи доста логичен защото току що видях че и моя изпарител се топли от водната магистрала преди датчиците на авт. Смукач и другите датчици (не ги знам за какво са). Но по този начин найстина колата работи с различни данни от тврморазликите след изпарителя. Още утре ще утида да накарач газаджията да премести отоплението на испарителя. Става въпрос за хонда акорд 2.2 iEs 1994 с газов инжекцион

Колега я сподели какво се получи след смяната на отоплението.Изчезна ли, намаля ли това придърпване или все тая?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджията отказа да ми премести отоплението, обяснението което ми даде до някъде е логично...а то е следното: Ако съм прав и при датчиците отива малко по студена вода от нормалното и в следствие на това придърпва, следователно колата заводски щяла да придърпва при незагрял двигател....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджията отказа да ми премести отоплението, обяснението което ми даде до някъде е логично...а то е следното: Ако съм прав и при датчиците отива малко по студена вода от нормалното и в следствие на това придърпва, следователно колата заводски щяла да придърпва при незагрял двигател....

АЗ да не всявам нек'ви съмнения, ама нали за това е автоматичният смукач.ЕКУ-то казва високи обороти(когато е по-студен ДВГ) на бензин и ОК, имаш 1250 rpm/min(на празен ход) и колата не прекъсва. Като тръгнеш, ти тръгваш с газ (не е дизел все пак) ама педала на газта е активен не от 850rpm/min а от 1250rpm/min на горе, тъй че това са инжекторите А не АГУ-то. И заводски колата нема да глъхне, да се мъчи, а ще е на високи обороти!Докато не мине достатъчно топла вода, да изпари достатъчно ЛПГ, при което горивната смес да е, достатъчно ОБОГАТЕНА и да не придърпва, датчиците ще отчитат t, ниска/висока, те отчитат, те не управляват повече или по-малко ЛПГ (за режим - бензин ОК, ама за ЛПГ). Водата(като t )ти дава изпарението на газта(не знам t на кипене на ЛПГ и топла/студена вода е условно).А ти определяш количеството с педала на ГАЗТА!Ако нещо аз съм в грешка тука има доста хора и все някой ще каже за разликата между АГУ - ГИ и Моно - Пълен Инжекцион, както управление, така и работа на ЕКУ!Ще се радвам на мнения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради въпросният проблем смених компа на accord F18A3 -в началото първите 15тина километра нямаше никакви пулсации след което постепенно започнаха и каточе ли се адаптира по някакъв начин след каране на гас и поблемите станаха същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moят ГИ е вързан отзад за водата, след водната помпа мисля.А датчиците по корпуса на термостата са за перката на радиатора.Та моят не се бъзика с датчиците около дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя - вчера смених капачка,палец и нови NGK LPG6 свещи, придърпването пак си го има.Частите са оригинални:)Остават кабелите ама на следващата поръчка:)Но едва ли е от тях,тях ги смених преди 60 000км или по-малко и са оригинални в момента.Та продължавам да мисля , че проблема е в заводските настройки на ЕКУ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих си че съм писал за това придърпване , но възможно е да е било и в друга тема . На кратко :Не изчтох всичко, но 1. При мен започна да придърпва моментално след инсталирането на ГИ / При относителна постоянна скорост на извънградско каране между 90-110/ - все едно колата я блъска силен и рязък порив на вятъра - супер досадно ..2.Като с много неща - проблема бе решен случайно - махнах катализатора и колата се оправи - свали разхода доста /НА ГАЗ!/ , развървя се като луда , и най вече изчезна това придърпване ... който не си е махнал катализатора - да действа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да добавя още един придъпващ двигател и на CR-V I серия B20Z1. Лошото е че не си спомням откога ми се появи проблема, тъй като съм минал вече 35000 на газ. Последния ми спомен е като смених свещите преди около 10000км. с френско NGK и то с препоръчания за двигателя номер, а старите бяха пак NGK но японски и за по-слабия двигател, малко по-топли. От направеното дотук:-проверка и зачистване на капачка и палец-мерих кабелите някакви Sumitomо- съпротивления при горещ двигател съответно от 6,6килоома за най-късия съответно растяха 8,6 килоома, 10,6килоома, 12,6килоома до най дългия. Интересното при мене е че като е по студена колата проблемът е по-малък а с достигането на работна температура се засилва. Газаджията каза че описания проблем вероятно е от свещи, които при работа на газ си показват кусурите в по-голяма степен. Намалил съм разстоянието между електродите до 0,9мм, но явно без полза. Предложим да сложим оборотни Бриск от които е най-доволен но в момента нямаше. При мен освен че придърпва при поддържане на 2700-2900 оборота на пета, при ускорение прекъсва на в два момента- около 2300 оборота и после отново на 2700 и след 3000 го няма. Имам чувството че прескача рязко в някакви таблици за да го прави при едни и същи обороти. Инжекционът ми е Тамона, но рейката е Рейл, изпарителят Стефанели. Всеки би запозодрял проблеми по запалването, но си мисля че нещата са по-сложни. Почнах вече да си метая за дизел.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да събудя старата тема.   :)  Сложих на моя акорд 6, 1.6 газов инжекцион и всичко вървеше като по ноти, до момента, в който се пукна една от свещите (предполагам от по-високата температура на горене). Смених свещите и се започна одисеята с придърпването от 2000 до 3000 оборота и всичко останало. Тъй като друго освен свещи не бях променял по конфигурацията, реших че ще пробвам да променя разстоянието между електродите. Като начало го увеличих до към 1.5 мм и резултатът не закъкня - започна да придърпва още повече, загуби съвсем мощност, а за пляскането в изпускателната система няма да споменавам. Веднага свалих свещите и намалих разстоянието между електродите малко под милиметър. Запалих, превключи на газ и започна да работи толкова гладко и равномерно, че чак не ми се вярваше. Проблемът се оказа в свещите. Тъй като за моя двигател са с топлинно число 6, явно при по-високата температура на горене, разстоянието между електродите се увеличава и от там идват проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти градски, аз моите ги направих даже на 0,8мм, при мен проблемът се оказа прегънат газов маркуч на единия цилиндър. Обаче това за топлинното разширение на електродите много не вярвам да оказва такова влияние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа в тема та и аз.

От 8 години карам Акорд аеродек 2,0 '96 г.

Газов инжекцион Фобос.

Проблема с придърпването се появи веднага след монтирането на уредбата и до ден днешен не може да се изчисти.

Сменявахме дюзи с бързи и по-бавни такива - има ефект, но не е дифинитивно отстраняване.

В момента пак придърпва, но по-фино, дюзите са ловато. Предлагат ми монтиране на некакви "Баракуда", били свръх бързи и щели да оправят проблема. Не знам дали си струва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седмица, след като писах за електродите на свещите, стана ясно какъв е истинският проблем с придърпването при мен. Оказа се, че е пробила бобината. От смяната на бобината до момента не е придърпала нито веднъж, двигателя работи равномерно. Направо си е удоволствие да я караш на газ, особено при цените в момента.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моят двигател е същия. И аз имам подобен проблем с газта. И досега не е разрешен, макар че мислех след смяна на кабелите, че се е оправил, но не би...

 

Откъде си взе бобината? И как разбра, че е точно от нея? Къде прави диагностика?

Да не ти казвам, че понякога се намират трудно части за това 1.6.

Може да ми пишеш на лични.

Благодаря!

Д

Редактирано от dimovdid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% от проблемите с придърпване на газ са във запалителна система! Свещи, дори и нови има толкова ментаци на пазара, че май са повече от читавите. Кабели, същата работа като свещите, бобини-те обикновено са по-скъпи и никой не иска да предполага тях. Другото е, че газта не си пада особено по 2-3 и нагоре електродни свещи. От моя скромен опит, стандартните едноелектродни са най-доброто ... в най-добрия случай иридий.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се включа в нерешимия проблем и да дам жокер ... някой хонди работят на леко нестандартен принцип ... когато подадеш газ , в ниски обороти към инжекторите отива двоен импулс ... който има проблема ако иска да мери .... поради тая причина има проблеми с газовите инжекциони , защото газовите дюзи се програмират да следват бензиновите .... варианта за отстраняване на проблема или поне притъпяване е : промяна позицията на ТПС ... той е статичен на дроселовата клапа , но му се правят каналчета там където са дупките за болтовете( на самия ТПС, имайте в предвит че има втулки за болтовете така че е малко играчка с пиличката ) и се завърта леко ... при моята кола това начинание измести придърпването от : до 2500 на до 1800 оборота , утре може да пробвам да го завъртя още малко .... и другото което днес ми сподели колега е по-малки дюзи , утре ще пробвам без да ги сменям просто да задам на системата да подава по малко газ в ниските обороти , ако не стане ще ги сменя с по-малки .... 

идеята е горивото и идва повечко в ниските когато дюзите цъкат повече ....

 

а това с 90% на колегата по-горе и вярно така че първо си проверете всичко по запалителната система и след това правете тея упражнения които ви давам

 

това е при моя акорд 1.6

Редактирано от dido0o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и моя случай. Придърпваше под 2000 оборота, при рязко подаване на газ направо хълцаше. След регулиране на налягането в редуктора проблемът се притъпи. Много рядко придърпваше. Забелязал съм че се получава при предимно каране на газ, ако се покара известно време на бензин, веднага след това беше ок.

След реглаж на клапани и смяна на свещи с иридиеви забравих за този пробле. Отдавам го на иридиевите - не слагам за първи път и винаги е осезаемо, особено на газ.

ГИ Романо Антонио с ОБД на ЦРВ 2

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен CRV 1ген 2000 147к.Сложих си обикновенна газова и леко придърпваше и при мен на около 2000 оборота на пета при леко подаване на газ.При по рязко подаване проблема го няма отвих кранчето на газта с четвърт оборот и проблема изчезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече много години карам с този проблем, някой намери ли решение ? Наложи ми се да покарам на бензин за известно време и забелязах, че проблема го има и там само че в по ниски обороти, например ако на газ го прави в диапазона 2300-3000 , при бензин е 1800 -2300.

По запалителната система само комутатор и бубина не съм сменял. Реглажи, кабели, свещи, капачка + палец, но проблема си остава.

Някой който е сменял бубина да сподели дали има разлика.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имах този проблем, но на nissan. При мен проблема беше в диапазона 2200-2300 оборота и то само на газ. Смених свещите и после смених и едната бобина, която се оказа че не работи правилно и проблема се реши. Всичко беше дошло от неизправна свещ, която е претоварила бобината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен колата е с една обща бобина и капачка с палец.Свещите са сменяни хиляди пъти, поведението винаги е едно и също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...