Jump to content
krakadal

Защо не трябва да си купуваме кола от БУЛТРАКО - неволи

Recommended Posts

С оглед достоверността на нещата ви пускам и видео материал с отговора на Бултрако Пловдив - гледайте след 18-та минута :Бар код - тв7А аз само се надявам да ме вместят във времето с разказа ми :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино, както сам си разбрал БУЛТРАКО са НАГЛИ и безотговорни! Както всички надявам се видяха, Деведжиева излъга в национален ефир, че не е имало други рекламации срещу изключително некомпетентната и некачествена работа на този сервиз, след което отказа да отговори колко други клиенти съдят БУЛТРАКО. Явно не са двама или трима така, че се надявам повече хора си търсят правата. Освен това тя си направи сама възможно най-голямата антиреклама като започна да лъже в ефира на доста голяма телевизионна медия. Дано повече клиенти - настоящи и бъдещи да са го видели, за да знаят как и от какво да се предпазят!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам к'ви са бултрако, ама каквото и да правят според мен не могат да задерат валове от реглаж на клапани. Така и не разбрах какво точно се е случило с двигателя???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж какво ми казаха на мен ... първо ако си гледал интервюто в него става въпрос за пренатегната верига след ремонта от страна на Бултрако. Ако се пренатегнат клапаните се намалявал потока на маслото ... и при пренатегната верига и намален поток на маслото вследствие на пренатегнатите клапани, ... и примерно 2000 оборота ... как мислиш, че ще се отрази това на валовете? Просто питам какво ти е мнението?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения проблем който може да настъпи от пренатегнати клапани е изгарянето на клапани при всички автомобили.А веригата ако е с автоматичен обтегач няма как да бъде натегната от който и да е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не си съвсем прав. Да ще изгорят клапаните ... това е ясно. По спецификация на мазителната система, при пренатегнати клапани се намалява общото количество масло за единица време. За веригата ... не е с автоматичен, а е с хидравличен обтегач (ако под автоматичен си имал предвид хидравличен, значи сме имали едно и също нещо в предвид). Хидравличният обтегач само обира хлабини във веригата ... за да отпусне трябва да източиш маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам притенции . че разбирам от ходи но от автомобили (както всеки българин разбира от коли и жени)имам добри познания Изгледах внимателно клипа на този двигател кобилиците действат отдолу на вала нали е така (ако бъркам кажи)При пренатегнати клапани вала ще се избута на горе .Масления канал е на долната черупка там се появява хлабина и би трябвало да влезе повече масло а пораженията да са основно върху горната черупка. Сам казваш че веригата е опъната а при този обтегач както ти твррдиш маслен тя трябва да ехлабава или прескочила ако няма налягане на маслото.Нещо става но не знам но съм обеден че това не може да се получи от натегнати клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за информация: натегнати или пренатегнати клапани означава,че те в процеса на работа на двигателя остават полу-отворени, съответно колата няма мощност,компресията излиза през отворените клапани,горивния процес се нарушава исъответно клапаните прегарят! Натегнати, хлабави и т.н. нямат отношение за износването на основните шиики на разпределителния вал и неговото мазане! Хидравличния оптегач,в следствие на налягането на маслото създавано от маслената помпа, оказва натиск върху успокоителя на веригата и обира съответните хлабини, но той не натяга или обтяга вегигата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове , вие си разсъждавате , но съда ще и каже - от видеото много ясно се разбира , че г-н Маровски " е допуснал грешка " ;) При всички положения видеото казва достатъчно и управителката на сервиза си направи мечешка услуга ;) Искрено се надявам коментарите горе да са добронамерени , защото никой който не се е сблъскал с абсурда Бултрако не знае за какво ходене по мъките е !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino, това че следиме случая-разсъждавайки,в никакъв случай, не трябва да си мислиш, че не сме мислено зад Вас с колегата fast.honda! Напротив, стискаме палци и се надяваме, да докажете правотата си в съда! Съмнява ме обаче, че видео материала ще има някаква стойност там, доколкото аз съм запознат /дано не съм прав/. Иначе само така-съд,съд и пак съд, до край!!! И аз съм във ващо положение, но съдя тези шибаняци от Уникредит Булбанк, защото ми писна да ни правят на малоумни балъци! Надявам се да спечелиме, но дори и да не стане, поне сме опитали да се бориме!!! Успех!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно ! В случая видео материала е изцяло информативен ;) Абсурда е че повечето си мислят ,че никой няма да си направи грижите да ходиш на съд и се правят на луди само и само да се откажеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С леко закъснение - умишлено ;) но ето и още едно видео : Баркод тв7 vol.2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да спомена за моята история, миналата година към края на лятото смених съединителя на колата ми там. Поради малко по-невнимателна работа на механикът, който извърши ремонтът скъсаха лентовия кабел на волана. Естествено без никакви проблеми го подмениха. Зазимих автомобилът и като се разтопиха снеговете го изкарах отново. След има няма 1000км-1500км лентовият кабел даде отново фира. Обадих се на бултрако, направиха пълна диагностика и казаха, че наистина проблемът е от него и го подмениха абсолютно безплатно. Автомобилът е на 9 години и 140 000км!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си първият човек който съм чул да е доволен , по десетки хора ми звънят на на ден и идват до моргата за части и стане ли въпрос за Бултрако София и направо се чудят от къде да почнат да ги плюят , нареждат и кълнат и т.н. Ти да не имаш някаква роднинска връзка там :lol: че да са били толкова отговорни към твоята кола .Да ти сменят два лентови кабела безплатно за тяхна сметка ми звучи все едно си син или първи братовчед на собствениците :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм доволен от Бултрако като обслужване и части, които продават. Това което съм купувал от тях (тампони по окачването за Сивик 5 - задните големи тампони, предни тампони тип селенови втулки на долни носачи) е направо смешно като цена, спрямо ментетата които се продават по разните магазини за авто части, за разликите в качеството (бултракови vs тампони от други места) е безсмислено да споменавам. ОК, някои неща като цени са непосилно скъпи, направо кретенско високи (примерно: кабели за свещи за EW2/D15A1 - 250лв; накрайници за Сивик EG - по 190-ина лева парчето, горен носач заедно с шарнира за Сивик EG по 400-ина лева бройката ), но обслужването им е точно и коректно. Не съм влизал в сервизите им, за там не мога да говоря нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Или да имаш 5-6 автомобила купени от тях със средна цена над 60-70 000 лв ;) Но това не е от значение , до Акорда и ние бяхме сравнително доволни от сервиза и обслужването ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нова съм във форума и за огромно мое нещастие започвам с проблем. Пиша в тази тема, чудех се и за тази за Сивик 9.

Винаги съм мечтала за Хонда и не съм подозирала, че някога ще я имам...но чудото се случи - от месец карам новия Сивик (закупен от Динамик моторс на бул.България в София). На третата седмица бях вече в сервиза на Ботевградско с отворила предна броня (към фара) и някакви пръски по цялата кола, които забелязахме на втория ден още, но мислехме, че е обикновенно зацапване. Любимия на всички във форума П.Спасов ми обясни, че пръските били "летяща ръжда" (wtf) от прекарването по море , а бронята не била добре монтирана след поставянето на парктроника... Да не ви отегчавам още в първия си пост - след 3 дена в сервиза, оплакване (мога да приложа копие ако някой го интересува) до централата на Бултрако, Динамик моторс и банката-лизингодател (защото е лизингова) и хиляди умрели нервни клетки, колата нито беше почистена добре, нито бронята беше прибрана. Аз може нищо да не разбирам от коли, но все пак е очевадно, че едно от зъбчетата, които държат бронята, не хваща. Наглеците от Бултрако ми обясниха, че видиш ли имам твърде високи изисквания за новата си Хонда. Хванахме се с мъжа да мием колата сами, да се опитваме да махнем пръските и какво да видим - колата е като удрянаПубликувано изображение Шофьорската врата не прилепва хубаво към колоната и задната врата, луфта е от порядъка на 2-3 мм, като не се получава корекция с регулиране на тампончетата. А по-втрещяващото е, че третия стоп/спойлер (и аз не знам как да го нарека отзад на капака) в затворено положение от лявата страна пропада под задния стоп с повече от 4-5 мм, и то само от едната страна. Аз не мога да убедя (след години ако реша да я продавам) никого, че тази кола, с така несъвпадащи елементи, не е удряна!! Това нормално ли е за нов автомобил? Да не говорим, че колата ни е предадоха в един подземен тъмен гараж, видяхме, че е мръсна ама...на нова кола кой и гледа дали не е удряна, та подписах протокола... Реших да преглътна неугледния вид, в който ни я предадоха и после се започна лудницата.

Та, да попитам колегите, до къде стигнаха със съда и процедурите изобщо срещу Бултрако? Днес имам среща в Динамик моторс, да видим какво ще се разберем с тях (те единствени имат сравнително адекватна позиция, от централата изобщо не ми отговориха на писмото), но за мен това не е нормално за нов автомобил. Моля за помощ и съвет, решила съм да стигна до съд ако се наложи...дет' се вика, убиха всичко детско в мен, дори име не можах да ѝ измисля Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си частно лице , а не фирма направи официална рекламация , оплачи се в агенция защита на потребителя !!! Ако имаш протоколи за извършения ремонт , приемо-предавателни протоколи че си оставила колата за еди какви си процедури ги пази - в съда ще ти потрябват , а ако нямаш такива имаш пълното право в жалбата си към АГП да впишеш , че не си получила такива протоколи . Това е пропуск , за който Бултрако/Динамик моторс ще претърпят глоби , а ти може да го използваш в съда срещу тях . Съвета ми е да наемеш адвокат , който наистина е наясно с такива дела и се предполага , че няма да е подкупен и на практика да ти съсипе делото :( Най-големия ти шанс е ако си частно лице , тогава самата държава ще ги погне , ако разбира се пак не си платят на който трябва , но това пак не ги спасява защото пускаш жалба срещу самата агенция и тогава ще им се стъжне . Тяхната позиция е нагла и високомерна , разчитаща изцяло на това че няма да се занимаваш и ще им теглиш едни майни . Личния ми съвет е да се концентрираш срещу Динамик моторс , които са си чиста фирма на Бултрако ;) Иска ми се да те посъветвам да пишеш и до Англия - направи го, но не очаквай особено много :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехей, благодаря за бързия отговор и съвета. Твоята реакция ме кара да си мисля, че не е като да съм луда и наистина има проблем с колата. Не искам да я оставям да я оправят, защото след като Управителя на сервиза ми казва за бронята "Ами това е пластмаса, като се пипне веднъж не може да сбъде както е била в началото" не мисля, че могат изобщо нещо да оправят...а това все пак е нова кола, какво има да и оправят за Бога?!? От ремонта няма и грам административна следа, освен снимка на протоколчето за оставяне на колата в сервиза - дали има лични вещи вътре, радио, тинтири минтири...Нито пише защо колата е закарана в сервиза. На получаване пак не ми дадоха никакъв документ..Нищичко...Все едно не е била в сервиза. Днес ще искам протокол от срещата с Динамик моторс, и от банката ме посъветваха така. Частно лице съм, да, та по този повод не знам доколко ще ми обърне някой внимание. А с извинение за въпроса, какво е АГП? Аз към КЗП мислех да се обърна, може би е същото Публикувано изображение. Ще пиша утре пак как са се развили нещата днес

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ни е предадоха в един подземен тъмен гараж, видяхме, че е мръсна ама...на нова кола кой и гледа дали не е удряна, та подписах протокола... Реших да преглътна неугледния вид, в който ни я предадоха

...интересно и странно си избирате кола а после се оплаквате!Все пак колата е гаранционна и би трябвало да ти я оправят.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,но все пак се купува кола от доверен партньор на Honda Motor Company, Ltd и жената най-вероятно си е мислила ,че българския манталитет е игнорирано на такова ниво и това не е Митко джамбазина от Горубляне който продава семейния ван за 5000 лв. на 70000 км , но явно реалностите са други,вече и нова кола да не си купиш в България :rolleyes:

Редактирано от schnapps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си първият човек който съм чул да е доволен , по десетки хора ми звънят на на ден и идват до моргата за части и стане ли въпрос за Бултрако София и направо се чудят от къде да почнат да ги плюят , нареждат и кълнат и т.н. Ти да не имаш някаква роднинска връзка там :lol: че да са били толкова отговорни към твоята кола .Да ти сменят два лентови кабела безплатно за тяхна сметка ми звучи все едно си син или първи братовчед на собствениците :D

'BOSS`HOGG ,хора които плюват и нареждат за щяло и нещяло ,винаги е имало и ще има , но според мен, трябва да се прави разлика кога това е заслужено и кога преувеличено!Това лято ,по стечение на обстоятелствата , си купих резервна част ,втора употреба от теб, незнайно на колко години и километри /колко ли ще изкара/ , на половината, от цената във Бултрако ,но за жалост там беше само с поръчка !По принцип ,никога не купувам части втора употреба, освен както в случая ,бях на зор!Както и да е ,нали се сещаш ,че ако бях някой тъпак, /има ги много/ можеше да плювам по теб ,колко скъпо си ми продал часта, колко смотана е била тя ,как след няколко дни се е скапала и т.н. ,но не,не само ,че няма да го направя ,но искам да ти Благодаря ,че тогава ми изнамери тази р.част , и прибирането ми до София беше спокойно!Та конкретно, хората пищят най вече ,от високите цени на резервните части в Бултрако, цената на труда им е поносима , а колко са специалисти -незнам и дано, да не се налага да разбирам! Aludra, съжалявам за проблемите ти ,но ние българите, винаги много се предоверяваме , лесно манипулируемеи сме ,забелязваме късно отделни недостатъци и дефекти , а отделно не знаем как и кога да си търсим правата!Дано, не си от тези който само плюят и псуват , а от тези които искат и могат , да си отстояват правата ,защото трябва да ставаме повече такива -и тогава ще е по-лесно за всички!Успех и дано всичко се оправи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. На третата седмица бях вече в сервиза на Ботевградско с отворила предна броня (към фара) и някакви пръски по цялата кола, които забелязахме на втория ден още, но мислехме, че е обикновенно зацапване. Любимия на всички във форума П.Спасов ми обясни, че пръските били "летяща ръжда" (wtf) от прекарването по море , а бронята не била добре монтирана след поставянето на парктроника... Шофьорската врата не прилепва хубаво към колоната и задната врата, луфта е от порядъка на 2-3 мм, като не се получава корекция с регулиране на тампончетата. А по-втрещяващото е, че третия стоп/спойлер (и аз не знам как да го нарека отзад на капака) в затворено положение от лявата страна пропада под задния стоп с повече от 4-5 мм, и то само от едната страна. Аз не мога да убедя (след години ако реша да я продавам) никого, че тази кола, с така несъвпадащи елементи, не е удряна!! Това нормално ли е за нов автомобил?

Колежке това направо е ужасно.....Малко повече данни за колата , мотор , модификация , оборудване. Като казваш по море - хеч (англия ) или седан (япония)? Парктроника тук в бултрако ли е слаган или е фабричен...Ако може снимки на проблемните сглобки , да взема и аз да поогледам подробно :(Дано всичко да се разреши успешноP.s. Явно е хеч , ама който не чете...:)Тогава , какво море ???? Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Бултрако Като качество на сервизна работа не съм имал проблеми, като махнем настрана бояджийската работа при 2-3 случея със щети - винаги си личи , при един от случаите бяха пропуснали 80% от щипките и болтовете по бронята , направих забележка и след 24 часа ги бяха оправили . По онова време ползваха външни сервизи . От повече от година знам , че имат собствено бояджийно , ама не съм ползвал услугите , т.е. не съм имал щети.Останалите ми допири със сервиза са за регулярно сервизно обслужване , където всичко е ОК, без цените на частите , които са дебели.Цената за труд в сервиза е умерено висока , като махнеме проверка и реглаж на преден мост - двайсетина лева, което е добре.Обслужване и отношение , поне с мен винаги са се държали много коректно и любезно . Обслужването е адекватно и разумно бързо/бавно.Когато сменях 8-мата за новата кола ми направи неприятно впечетление следния факт: При приемането на старата ми кола извадиха чек лист за проверка от 5 листа с подробна отметка на всички части и възли по колата включително ламарини , салон т.н.тКогато съм ходил за регулярно и гаранционно обслужване имат листче с А5 с 10 точки.За 4 години с 8-мата съм имал следните проблеми : 1. На 3 години (45000 км) смениха по гаранция задни амортесьори. 2. след 55000 км Дясното огредало се прибираше наполовина - това не съм го и правил. 3. На 1 първата седмица имах фабрична драскотина на таблото , отидох там и един пич за 4 часа преполира лъскавата част на таблото безплатно.Карал съм веднъж 7-мата след като я купихме за пълен преглед (65 лв) , направиха ми списък и смениха тампони на задния мост , които бяха по 10-12 лева и по-евтини от другите сервизи . За обслужване на кола втора ръка ми е скъпо там.

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А с извинение за въпроса, какво е АГП? Аз към КЗП мислех да се обърна, може би е същото Публикувано изображение. Ще пиша утре пак как са се развили нещата днес

 

Да , не знам защо съм писал АГП , имах в предвид комисия защита на потребителя . Относно обръщането на вниманието , би следвало да ти обърнат сериозно внимание при положение , че има явни пропуски на Бултрако/Динамик моторс , които им гарантират глоба . Имай в предвид , че всеки протокол е трябвало да бъде подписан от теб , няма ли подпис протокола е скалъпен в последствие ;) Отиваш директно в КЗП и им обясняваш всичко подробно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип смятам, че ме бива в много неща и бих се пробвал да си налепя плочките в банята сам ... сигурно ще се справя ... сигурно и ще остана доволен от резултата - все пак съм се справил със задачата сам и само по себе си това би ме радвало достатъчно ...Не съм сигурен, че задовлоството ми би се споделило от жена ми обаче :) . Защото разбира се постигнатото качество няма да е на ниво на човек лепил плочки 20 години (може би ще го достигна и дори няма да са ми необходими 20 години - повтярям - считам се за кадърен :) слагал съм си гипс-картон, ламинат ... и колата си правя ... от ток не разбирам, но поне не ме е страх ... :) )Т.е. ще съм свършил някава работа , ама тя ще си остане аматьорска и резултата ще има свойте недостатъци ...Добре , Алура , сдобилите сте се с нов автомобил за сумати пари ! Как може да рискувате с такива неща като защитата на вашите права !Има хора, които биха защитили правата Ви професионално. Според мен е точно толкова несериозно да се занимавате сама с проблема , колкото аз да си залепя плочките в банята :). Още повече , че би могло да си спеститете време и (да си спасите изхарчените) пари (че и здраве = нерви). Подписали сте протокол - ок , ама има и неща като "скрити недоастатъци" , които не могат да бъдат пренебрегнати и продавача пак ще отговаря въпреки подписа ... и т.н и т.н. Успех!

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, има развитие при мен, но ще видим до къде ще се стигне. Бях онзи ден в Динамик моторс, надъхана за скандал...да ама не. Хората бяха доста любезни, извиняваха се, права съм била, не било нормално, обаче...не зависело от тях. Казаха ми, че ще питат на по-високо ниво, аз поисках да ме сложат в копие като пишат, та да имам черно на бяло някакво доказателство, че съм предявила рекламация. Бяха невероятно....отзивчиви, наснимаха колата, приложили са и снимки. Естествено не са сложили снимка на отворилата броня, би било срам за тях. Писали са на някой си г- Шван (ако му чета правилно името), на английски е имейла, ще цитирам написаното, без имена, за да не кажат после, че не съм коректна:

Could you check the history of the car from attached pictures. Few days after buying, the customer notices some strange differences from the left and right side of the car. The clearance between the doors and different level from the left and right side of the tailgate. The customer supposes, that this car was repaired. Also please check the picture from the VIN. It is clearly visible that the front windshield and all of the car was covered with small red dots (the car is silver color). These dots are impossible or very difficult to remove from some parts. The customer is very unsatisfied and asks for return the car.

 

Щели да отговорят в рамките на 10 дена, дали ще сменят или ще поправят. Ще видим до къде ще се стигне, към момента пробваме с добрo, следват КЗП и адвокат, ако не реагират адекватно. Поправка не искам, искам нова кола...все пак затова си плащам, това не е гаранция, че нещо да се е развалило и да ми го оправят...да не говорим , че в този сервиз се съмнявам доколко могат да я оправят и как....Имайки предвид как са счупили зъбчето, което прибира бронята при поставянето на парктроника.

 

marto - най-евтинката е, Civic 1,4 хеч от Англия ( а де!) - Comfort се води, затова и тук си допоръчах парктроника...Който снощи между другото не се включи изобщо, та подпрях колата отпред Публикувано изображение. Не ми върви с тази кола и това е...)

 

 

Ще пусна и снимки, само да се науча как става.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съчувствам Ви колежке!Ако позволите да Ви дам един съвет - пропуснете използването на парктроника! Последният в повечето случаи дава лъжлива увереност на водача! В доста случаи препятствията остават "невидими" за него поради ред причини. Да не споменявам вероятността да не погледнете в огледалата и да стане беля с пешеходец. По-добре да спрете по-далеч от препятствието или дори да слезете да проверите дистанцията, отколкото да се предоверите на парктроника!Успех в борбата за подмяна на автомобила!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В мнението ми ще изтъкна факти и лично мнение с огромното желание да не повлияе на вашето такова .

 

Сагата с водените две дела срещу Бултрако АД и Бултрако Пловдив ООД - приключи на етап съдилищя . За мое съжаление и това на колегата - отрицателно , т.е. и двете дела бяха изгубени на първа инстанция и не бяха обжалвани поради ред причини .

 

По първото дело , решението на софийски градски съд дойде 6 месеца след ЕДИНСТВЕНОТО му разглеждане в заседателна зала . По думи на съдията ( лично тълкувание на решението ) - не разбира защо изобщо се води дело срещу фирмите Бултрако . Зачитайки се в решението , откриваме че документ приет от адвокатите на Бултрако и съда се оказва фалшифициран и не-верен , бил написан с цел "да услужи" , но не бил истински Публикувано изображение Четейки решението на съдията разбираме , че Бултрако единствено и само са искали да помогнат с отремонтирането на автомобила и не разбират изобщо за какво са съдени ... Въпреки , че са искали да им бъде платено , съдейки по оправданието , че за ремонта и сервизирането на автомобила не им е било ДОРИ платено ... И държайки в ръката значително овехтял лист хартия , на има няма 10+ години , с написано на него решение на пишеща машина ми става дори комично Публикувано изображение

Въпреки някои от споменатите неща горе , не мога да не спомена може би една не малка причина делото да е с отрицателно развитие в наша полза - адвокатите . Личен съвет към всеки един ,който смята да предприеме подобни действия , наемете си наистина кадърен роднински адвокат или човек , който наистина ви е много , ама много близък !!! Накарайте го да ви убеди , че знае какво прави и знае как да го направи !!! И въпреки всички - може би най-главната причина , която прозрях в един момент - фирма като Бултрако НЕ МОЖЕ да си позволи да загуби каквото и да е дело от подобен мащаб !!! - направете си сами изводите какво означава това ...

 

След отрицателното отсъждане , преминахме в един етап , в който отново се опитахме да стигнем до консенсус с фирмите Бултрако , с цел спестяване адвокатските хонорари . За съжаление не открихме разбирателство - отново . С изплащането на адвокатския хонорар явно ще компенсират анти-рекламата и лошото име което им докарахме ( може би аз - не знам ) Публикувано изображение В крайна сметка всеки си прави сам за себе си сметките и сам си взима решенията - лично аз се радвам , че се опитах . Да , първия ми опит не беше от най-успешните , но както казват мъдрите хора , трябва да загубиш битка , за да спечелиш войната Публикувано изображение Държа да отбележа , че съм далеч от мисълта да водя война , просто е такъв израза .

 

П.П. В името на добрия тон и възпитанието ми , което може би не е достатъчно - ще пожелая на хората от Бултрако ( които ще прочетат моето мнение ) да не им се налага да изпадат в подобна на моята ситуация никога :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделя мнение, че правото е за силните.Нищо ново, но отново се утвърждава практиката за лобитата и чистата българска нагласа - познати на Познатите. А смея да твърдя, че адвокатите на другата позиция не са случайни.Публикувано изображение П.П. не сте на втора инстанция, но щеше да ми е интересно мнението на вещите лица по казуса.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо изключих ... техническата експертиза на вещото лице , наето от нас , което се води за такова към Пловдивския съд , изобщо не беше вписана под никакъв начин в решението , нито като отхвърлена , нито като взета в предвид ... Публикувано изображение може би защото не беше в полза на сервиза !!! Знам , че съдията има право да не взима в предвид частна експертиза , но ми се струва , че е нужно поне отхвърлянето й . Ние лично не обжалвахме на втора инстанция заради множество пропуски на първия адвокат и много трудното им поправяне на втора такава , но при колегата имаше и разпити , документи , доста демонстриращи факти виновността на сервиза , но в крайна сметка пак бе отсъдено не в негова полза ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино ,съжалявам за изгубените дела!Лично ваш си е избора , да не обжалвате на по-горна инстанция, но ако дилемата стоеше пред мен и 100% съм сигурен в правотата си, бих стигнал до край -независимо от "цената"!Съд , адвокати , държава ,въобще цялата система - нищо ново под слънцето ,но борбата продължава:)/>!Тази седмица съм аз наред /пожелайте ми късмет/, срещу една още по-голяма и зла "ламя" ,/УниКредит Булбанк/!Мизерниците , спестовен валутен влог ,го направили без мое знание и каквото и да било уведумление ,в разплащателна сметка и години наред вместо да начисляват лихви ,си теглят такса за обслужване???Макар,първа инстанция да предстои /има индикации -заради съдята, че решението ще бъде като при вас/ ,вече мисля за по-горна инстанция и не смятам да губя "войната"!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

emicha1 - не цената ме спря , където 2 , там и 4 . Просто неопитността ми най-вече наклони везните към това ни решение , въпреки че не всички от нас ( понеже не съм само аз ) сме се примирили и изненади не са изключени ;) Ще си позволя да дам препратка към една друга тема - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=65915 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви чета и като събирам мнения на познати и приятели изводът е само един:Никога кола от България! Нито нова, нито стара. Който иска от Италия, от Германия, от Австрия, ако щете от Занзибар си купете, само от тук не купувайте.За Бултрако личен опит нямам, но един приятел от Дарс Ауто как изплака с един Мерцедес. Даде 70 бона за нов и още 20 хилки по ремонти. То двигатели не изкарваха, компютри ли не сменяха, имам чувството че хал хабер си нямат като пипат по тия коли. Много неграмотен народ има по тия "Официални представителства". Пък само как реномирано звучи "Официален представител".

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лошо много лошо.

Е дистрибутора как се казва ?

 

Но това вече е безумие - японска кола с китайска техника вътре и то монтирана от дистрибутора Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>.

 

Колега дръж ги здраво - провери това устройство дали е одобрен тип, от къде е внесено, може ли да се внася в българия ,разрешава ли се монтирането му от дистрибутори и продажбата след това на този автомобил като нов ???

 

Документи за внос, фактури, товарителници и т.н. Документ за оторизиран монтаж, гаранционна карта - сезирай комисия за защита на потребителя също Публикувано изображение

Пиши едно офицялно запитване до Хонда. Провери дали имаш истинска гаранция и къде важи Публикувано изображение

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Welcome to Bulgaria :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще минат с номера , понеже е подарък - толкова :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох колега аз имам същия подарък от Бултрако. Системата е някаакво нонаме дърво. Дърво ама от най дървените. Един месец ме лъгаха нов софтуер , трябвало нещо да се добави. Въобще голямо огорчение. Моята е с враден усилвател и суббуфер. Суббуфера не беше вързан , беше вързана през нейния си усилвател и на 1 беше ужасно силно.За месец не направиха нищо. Накрая отидох в аудио сервиз и я оправухме поне да се слуша. Иначе блутут не работи. бе даже и радиото работи само в града. Дадохами я подарък без да см я искал даже. Но не предположих ,че официален вносител на хонда би си позволил тая гавра . Три месеца я карам , страхотна колица ,но горчивия вкус от скапаната система си стои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако се съберете няколко клиента опарени ще се справите по-лесно ! Публикувано изображение/>

 

То и гумите зимните ги дават подарък - ама това значи ли че нямат гаранция и че няма да са качествени ? А отоплението на седалките като е подарък ?

 

Трябва да се прочете много добре какво включва оборудването и ако ти дават подарък и той не отговаря на определени изисквания то пак носят отговорност.

Трябва един по сериозен адвокат и малко време.

 

Заради подобни и по сериозни гафове навремето Дару Кар останаха без лиценз на БМВ,а ПРО МОБИЛ на Рено ! Публикувано изображение/>

 

Брей сега обърнах внимание че Бултрако вече имат офис и във Варна :blink:/> , ами с Карада какво стана ? Само на лодките ли остават ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...