Jump to content
Flexxx

сивик 1.4i 75ph 16v - разход гориво

Recommended Posts

Моля за съдействие ,който разбира или койта има такъв двигател. Имам хондата от 1 година ,колата е прекрасна всичко е нормално ,сичко е супер- загрява и т.н просто ми дава ужасен разход градско и всеки не вярва и ми говори какво ли не....но явно просто колата си гори в града защото е голямо купе-малък двигател. моля някои за съдействие ако знае нещо или има нещо което пропускам но просто си е много разхода е към 13.5 литра на 100 км градско .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност пропускаш нещо ;) Нормален разход за твоя мотор е към 8,9 на 100 градско! Къде държи температурата на стрелката,възможно е термостат-а да не ти работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кога е така? Ремък да си сменял скоро?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност пропускаш нещо ;) Нормален разход за твоя мотор е към 8,9 на 100 градско! Къде държи температурата на стрелката,възможно е термостат-а да не ти работи!

незнам в чудо се виждам...а толкова и се радвам...не искам да провалям колата с газз и такива работи и 10 на 100 да ми гори пак ще сам доволен пак за 8.9 да не говоря ....и да кажа то по принцип в кинжката колата я дават да гори 9,5 градско . еми да ти кажа как карам ....аз за работа главно не карам кой знай колко много - паля ,чакам 2 мин да загрее трагвам нормално каране на 2.5 -2,7 оборота вклучвам друга предавка; до работа имам точно 3км... да не просто да не ми влиза в режим колата ? и да я карам само студена и за това да е разхода така ? термостата уш загравя ...както казах чакам 2 мин ....каракм както писах по горе след 3 км спирам и и остава оште малко на стрелката за да достигне до където трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....каракм както писах по горе след 3 км спирам и и остава оште малко на стрелката за да достигне до където трябва.

Ти сам си си отговорил. Колата не достига оптималната работна температура, тоест, караш я студена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кога е така? Ремък да си сменял скоро?

еми от както сам я взел 15.09.2010 като я взех и смених ролки,ремък и масло , не съм карал много да имам 2-3-4 хиляди километра и си е така с много разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каране на къси разстояния и при зимни условия ще гори толкова...акорда при подобен режим на каране в момента е на 17-18 газ..тръгна ли на дълго падам на 9 ..късите разстояния и студения мотор и ето ти разхода..качвай газ или стискай зъби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....каракм както писах по горе след 3 км спирам и и остава оште малко на стрелката за да достигне до където трябва.

Ти сам си си отговорил. Колата не достига оптималната работна температура, тоест, караш я студена.
незнам и аз дори и студена да дава такъв разход 13.5 литра пак ми се вижда много , през септември беше топло и пак беше такъв разхода,,,, уш загрява ,ще сменя термостата и пак ще видя не вярвам да я напъвам много на 2800 сменям скоростите карам си нормално ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каране на къси разстояния и при зимни условия ще гори толкова...акорда при подобен режим на каране в момента е на 17-18 газ..тръгна ли на дълго падам на 9 ..късите разстояния и студения мотор и ето ти разхода..качвай газ или стискай зъби.

много много газ не ми се слага ...да развалям двигатела ...но и този разход ме трови много..и лятото пак си беше така ..... .. ще гледам да не я напавам вообще до 2000 оборота,,да видим тогава и в краен случай газ ;( Мерси на всички които се отзоваха и помогнаха. а има ли вариатн да я барна нещу да стане по мошна ?и да падне разхода ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275Повече коне и малък разход само като намалее гравитацията на земята ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

така като гледам хубави работи са писали .... аз не сам майстор и не разбирам за какво става вапрос .......""""" Смяната е много проста.Взимаш си гарнитура от д14а4,отвиваш дросела и я сменяш,а за разлика о има и то не малка."""" аз мисля ,че моя двигател и той се води д14а4 но не съм сигорен ..... някой може ли да ми каже за какво точно става вапрос ,какво се копува , колко пари е цялата работа ? и резултат?

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�. Обърни внимание на правопи�а !!! големи букви , точки ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а как точно засичаш разхода?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засичам го от лампа до лампа...гледам като я оставя цяла вечер на право място и лампата светва и после пак така и си го засичам ...! някои казват че не е много точно но то си показва ....при положение че все слагам и все няма последния пат 12.600 грама бензин а95 x 2.38лв = 30 лева сам сложил и 88-90 км сам минал и няма повече...дори и да не показва не вярвам да има разлика винаги по 4-5 литра - се пак и резерва има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Този метод на засичане си дава отклонение около 2/100. Като добавим и предимно късите разстояния, които изминаваш мисля, че колата си гори нормално. Ако все пак предприемаш нещо започни от въздушен и горивен филтър. После си виж генерацията - катализатор, ламбда сонда, колектори. Успех!

Редактирано от xatamoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

От кога е така? Ремък да си сменял скоро?

 

еми от както сам я взел 15.09.2010 като я взех и смених ролки,ремък и масло , не съм карал много да имам 2-3-4 хиляди километра и си е така с много разход

 

Точно така

Колега... то не става само с ролки, ремък и масло. Виж си свещите ( ако ги сменяш си вземи NGK ) , ами въздушен филтър????

От тези неща може да ти е висок разхода, също много важно - виж си дали са ти читави кабелите на свещите и направи аналаз на ламбда сондата. И пак си провери термостата....

Ако не можеш сам - потърси майстор ( във форума ще ти кажат при кого и за какво да отидеш в твоето населено място ).

Сигурно измежду тези неща ще ти излезе проблема.

 

Разхода ти е много голям каквото и да ти говорят за студа и късите разстояния.

Аз карам същата кола ( 90те коня, но двигателя е същия като твоя само блендата на дросела е разликата - имам познати със 75те коня дето са махнали блендата - и нямат разлика в разхода ),

пък и да има ядва ли е толкова колкото в посочения от теб разход Публикувано изображение!

Давам ти пример - Аз я карам по същия начин ( в студа, минавам 2-3км до работа )..... еми гори ми 10 на 100 в най-големите студове ( а лятото с постоянно включен климатик 9 на 100 ).

Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля че е хубаво първо да я засечеш от пълно до пълно, с тия за 30лв, за 20лв според мен ще е трудно, да се засече точен разход. След това виж си на големия талон какво пише на Номер на Двигателя и ни ги напиши тук, за да сме сигурни с какъв мотор си. След това вече може да се видят, свещи, кабели на свещи, въздушен филтър и т.н.Мисля си че темата не е за тук а за технически, какво ще кажете да я преместим а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вижте сега тука изпаднахте в много обяснения,след като всичко стана ясно още във втория-третия пост,в който човека каза че я кара 3км.за това разтояния колата не може да загрее нормално.всяка кола карана на такова разтояние ще гори много.и аз преди имах фиат и работих на 1км от нас и съм ходил с нея на бачкане двигателя беше 1.1 моно 55 коня е да ваше ми 10-11 разход.за мен отговорът е в късото разтояние.хайде засечи я при по продължително каране да видим и пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също работя на 3км и ако не обикалям на другаде разхода ми скача много /11-12,5/ тъй че е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така . ремък,ролки ,масло ,горивен филтар сменени ! свещите и въздушния са проверени от майстор -идеални са ! катализатора съм го махнал! от утре ще сменям термостата и ще "развия дросела за да сложа гарнитура на 90ph двигатела д14а4 - мисля че беше (това ме посъветваха да направя ) Колкото до кабелите на свещите не мисля че там е проблема колата си пали перфекно и няма проблем при свещите ! а колкото до ламбда сонда - аз съм от Ямбол питал сам и сам обикалял и сам ходил при всички майстори които уш правят Хонда но така като гледам не разбират и нищо не направиха ....и никой не може да ми каже дали има проблем някакав по системата....навираха разни кабели там -брояха някфи грешки те даже не бяха сигурни за номера на грешката и нищо не стана ! Номер на двигатела Д14а7

Редактирано от fenabg
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси някой от Ямбол във форума да те насочи към майстор за диагностика на сондата, защото в повечето случаи като твоя тя се оказва проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша ,дано се намери такъв майстор ,,,че май май тука няма такъв ! утре ще сменям гарнитурата и ще слагам на по големия двигател 90ph . запознат ли си ? и има ли смисъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този метод на засичане си дава отклонение около 2/100. Като добавим и предимно късите разстояния, които изминаваш мисля, че колата си гори нормално. Ако все пак предприемаш нещо започни от въздушен и горивен филтър. После си виж генерацията - катализатор, ламбда сонда, колектори. Успех!

Само незнам как да проверя колекторите ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото разбрах за смяна на гарнитурата " сега гледам таблицата на двигателите и моя двигател се води d14a7 обаче е 5 врати и се води MB2 и чета че за МВ2 трябва да зема гарнитура D14A8 а не както пишат d14a4 (защото била за EJ9 моделите има ли нещо такова ? и коя да зема че доста се чудя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах те дали си сменял скоро ремък, не защото може да е износен, а да не е зацепен правилно. Ако е така, това води до по-висок разход. Чак сега уточняваш че караш англичанка :o За тежкото си купе и мощността от 75кс (И имайки предвид, че я караш само студена) разхода ти е нормален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах те дали си сменял скоро ремък, не защото може да е износен, а да не е зацепен правилно. Ако е така, това води до по-висок разход. Чак сега уточняваш че караш англичанка :o За тежкото си купе и мощността от 75кс (И имайки предвид, че я караш само студена) разхода ти е нормален.

еми ремъка е на 2-3-4 хилади км ... от утрте захващам майсторите и ще кажа и него да проверят....ще сменя и термостата и остава само да немря майстор в Ямбол за сондата ....че тука нямаме такива майстори май май.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,-15 беше до скоро навън:D Покарай контролно на 5та с 90 км/ч извънградско и ако имаш как я засечи от пълно до пълно!!! Тия чертички и резерви там ги заеби... Ако ти даде на контролен разход над 7/100 тогава има какво да гледаш. При ледена кола и тоя студове ти е нормален разхода. Аз мойта по толкова на ден я подгревам и пак си харчи по толкова. Паля и след 3 км минавам на газ и на 20 такива сипвам по 20 кинта. 60км 8 литра смятай го сам. Ако караш на късо е така. А и 2800об/мин е много за студена машина според мен. 2200-2500 е по-добре ми се струва ;)

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно гарнитурата :Dhttp://forums.hondab...?showtopic=8275 Малко по отгоре в "Полезни технически"

чесно да ти кажа гледам ,гледам и немога да разбера нищо ...не може ли просто да ми кажеш номера който трябва да зема утре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

-15 беше до скоро навънПубликувано изображение Покарай контролно на 5та с 90 км/ч извънградско и ако имаш как я засечи от пълно до пълноПубликувано изображение Тия чертички и резерви там ги заеби... Ако ти даде на контролен разход над 7/100 тогава има какво да гледаш. При ледена кола и тоя студове ти е нормален разхода. Аз мойта по толкова на ден я подгревам и пак си харчи по толкова. Паля и след 3 км минавам на газ и на 20 такива сипвам по 20 кинта. 60км 8 литра смятай го сам. Ако караш на късо е така. А и 2800об/мин е много за студена машина според мен. 2200-2500 е по-добре ми се струва !!!

 

изван града кажи речи не карам ....а и да карам е с друга кола ...да ти кажа когато я взех през септември беше топло доста и пак си беше такъв разхода....и всеки ми казва че неможе да баде трябвало най много 10 на 100 да е...........и така си го пише в книжката 10 на 100 ....това 13.5 ненормална работа според мен :Dи си тарся проблема ,мнения всякакви ,аз писах какво сам сменял и видях колегите които се отзоваха и почвам да прегледжам и там ... термостати и сонда .... стига да намеря майстор в ямбол . и с този номер на двигатела за гарнитурата голям шах и мат .......така и немога да разбера кой номер да гледам да взема д14а4 или д14а8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имай предвид, че ако това каране по 3 км, и то зимно време е системно, то и акумулатора ти страда от недозареждане. От там алтернатора оказва по-високо съпротивление на мотора, което също оказва неблагоприятно влияние на разхдода. От друга страна над 13 литра и на мен ми се виждат много. Изключвай нещата едно по едно.(писал си и че през септември е над 13 - много е!, по скоро ако я "настъпваш" толкова ще гори..)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де ,прочети темата вътре има номера на гарнитурата :D

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина си погледни разхода на извънградско и оттам вече ще се разбере дали има проблем в самата кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам точно д14а7, баш като твоя :) Тази кола си гори много и това е. До 13л не съм стигал, но 10л е нормално и зимата е почти невъзможно да паднеш под тази стойност. Или не засичаш правилно, или има някакъв косур, описано в предходните постове. Пиши като намериш проблема. П.П. Като смениш гарнитурата от д14а8, драсни едно лично съобщение (ако ти е удобно разбира се), за да споделиш какви са последиците, че и аз от доста време се каня да направя тази манипулация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия двигател, само че съм сменил гарнитурата с такава от Д14А8 (ефект има - малко по-добри средни и високи обороти). Зимно време при температури около и под нулата под 10/100 градско не пада (в София). Но 13/100 и то с трафик като ямболския (от Ямбол съм), ми се вижда прекалено. Със сигурност малкото разстояние и студения двигател оказват влияние, но ти казваш, че и лятото е било така, така че не може да е единствената причина. Не съм специалист, но неизправна ламбда сонда ми звучи като доста добър вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес бях при майстор .... ремъка е добре зацепен е правилно. Направих операцията не сам копувал нова гарнитура старта се шлайфа селикон и готово ..! резултата е ЛОООООЛ...колата стана сега друго ....радвам се като малко дете...наистина си варви сега доста ......колкото до разхода утре ще ми замерват делкото и термостата . Свещите ми били за смяна и ще ги сменям това ми каза майстора ! остана само сондата ...... казаха ми че мойта сонда е от скапите с 4-те кабела .....и дори и да има нещо неможе да даде грешка трябва да е изгоряла че чак тогава да ми покаже . утре ако сичко е наред с термостата и делкото и след като сменя свещитте .и разхода остане такъв...значи ще смеянам сондата . надявам се проблема да е бил от свещите...и сега като ги сменя...да не гори много

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Такааа...Ето и моят скромен опит по въпроса!Карам същата англичанка със сходен двигател,като твоя.Взех я от София,италиянски внос.Още на магистралата ми светна чек енжина (жълтата лампичка) на таблото.Леееш!Оказа се,че съм със свален катализатор.Съответно 8,6 л/100 км разход извънградско докато се прибера в Добрич.Веднага в сервиза смяна на всички консумативи-масла,филтри,ремаци,ролки и т.н. включително и катализатор 2-ра употреба.Момчето от сервиза (много свястно) ми каза ,че италиянеца само е доливал масло без да сменя т.е. гнеч и спеч в картера.Сменихме и гарнитурата на дросела,моята беше около 30 мм диаметър ,а новата-около 60 мм.След всичко това разхода ми извънградско слезе на 7,14 л/100 км.Това при положение,че свещи ,кабели,термостат,акумулатор и гуми по препоръка от производителя 185/60/14-всичко е ок и колата не пипа антифриз.Последва втора смяна на масло-разхода ми извънградско падна на 5,98 л/100 км.След втората смяна ,маслото все още ми излиза леко тъмно на щеката.Надявам се след още една смяна ,вече да вадя на щеката бистро масълце:) . Тези разходи съм ги отчитал при извънградско каране 90-110 км в час и 130-140 много рядко при изпреварване.Чисто градско не съм засичал още,понеже колата я карам предимно извън града,но мисля че се движи около 9,0-10 л/100 км-това при всякакви условия.И така Flex,според моя опит,да те питам как е маслото при теб?Щото при мен този фактор + гарнитурата за 90 hp си дадоха отражение и съм доволен :) .П.П. карам с полусинтетика 10W40 първо на Fusch,после на Alpine.

Редактирано от mike

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с маслото проблем нямам ....карам с скъпи масла .......и ватре е чисто ......нито ми го гори нито нищо . не мърда маслото . :} само ми обясни едно нещо при положение че в книжката колата я дават да годир 6.7л изванградско как така на тебе ти падна на 5.98л - интересна работа :) днеска бях на диагностика ..закачаха ми я на компютър...гледаха ми сондата ,делкото предварения и т.н гледаха и съотношения на въздох с гориво .... сичко е фред по колата и сичко се е в нормите :) остана само едно нещо което го чакам да пристигне и това са свещите коита са ми за смяна .... и се съмнявам от свещи да ми дава 3л разлика..така ,че просто колата си гори много ..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По книжка е 6,7 л/100 км ,но със гарнитурата,която ти е за 75 hp.Тя е с по-малък диаметър от тази на 90 hp.Съответно не позволява да влезе повече въздух и колата е спъната.А двигателите са едни и същи.Направи си изводите сам.Скоро ходих до Бургас и обратно-изминати 374 км,изразходвани 22,4 литра бензин.Това е положението.Дано съм ти бил полезен.

Редактирано от mike

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вчера го направих това с гарнитурата...преди това..пак е така.... утре слагам свещите...и след това ще го мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода колега, да ме прощаваш ама ти е сметнат на око.Пълниш до горе, караш примерно 130км.пълниш пак до горе на същия пистолет и воала:15л*100/130=11.54л/100км.Всички други изчисления забрави.На късо разстояние(до 1км) лятото, моята с включен климатик стига и 20л/100 и го минава! :) Стига ръчка колата, провери вения разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...