Jump to content

mike

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно mike

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic D14Z.z.z.z..:)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич-Варна-Бургас
  1. №4 -спомням си,че екоконтрола на Fulda беше на 2 място за читава лятна гума в някаква класация.
  2. По мое мнение,тази която си я покарал с климатика по баира е 75 коня.Струва ми се ,че на табелката отзад :1,4i -няма S накрая.Не е проблем,ако я харесаш може да ти се наложи да и смениш гарнитурката на дросела-нещо евтино и лесно.Виж темата в полезни технически- 75 hp->90 hpУспех в търсенето и намирането!
  3. Само със сменена гарнитура и добро подържане /масла,филтри и т.н./.За себе си,вече си направих изводите- 1 литър надолу .Ами Кире,ти си прецени дали да дадеш да ти сменят интейка или не!За мен темата беше от полза,точно поради въпроси подобни на твоя.
  4. Благодаря на колегите ,писали до сега.Аз също неотдавна смених въпросната гарнитура.С Д14Z3 англииски сивик съм и при последното ми засичане останах доста доволен.34,44 л.бензин -542 км.,като 150 от тях градско.Карал съм винаги спокойно 90-100 км/ч ,мноооого рядко 120-130.Наистина е имало смисъл от смяната на гарнитурата.Някои от вас го потвърдиха и наистина се оказва 1 литър под фабричните стоиности за 75 hp двигателя-това при нормално каране,без никакво юркане и без климатик за сега.А и живна колата,определено в 3500-4000 оборота.Това ме интересуваше,дали ще съвпаднат моите данни с тези на други колеги с идентични двигатели.С интерес ще следя,ако някой има да добави още нещо.
  5. xsk1ll , ако желаеш ,бъди по-конкретен и обстоен за разхода. Точно с тази цел съм пуснал темата. Предварително благодаря.
  6. В " избрано от технически въпроси", подробно е описана процедурата,даже и снимков материал има.И засяга сивиците 6 генерация с Д14-двигателите. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275
  7. Ще се радвам да пишат и колегите собственици на сивици с Д14Z3 двигатели.Пускам темата,понеже наскоро отчетох разход,който много приятно ме изненада и искам да разбера при вас как е.
  8. По книжка е 6,7 л/100 км ,но със гарнитурата,която ти е за 75 hp.Тя е с по-малък диаметър от тази на 90 hp.Съответно не позволява да влезе повече въздух и колата е спъната.А двигателите са едни и същи.Направи си изводите сам.Скоро ходих до Бургас и обратно-изминати 374 км,изразходвани 22,4 литра бензин.Това е положението.Дано съм ти бил полезен.
  9. Такааа...Ето и моят скромен опит по въпроса!Карам същата англичанка със сходен двигател,като твоя.Взех я от София,италиянски внос.Още на магистралата ми светна чек енжина (жълтата лампичка) на таблото.Леееш!Оказа се,че съм със свален катализатор.Съответно 8,6 л/100 км разход извънградско докато се прибера в Добрич.Веднага в сервиза смяна на всички консумативи-масла,филтри,ремаци,ролки и т.н. включително и катализатор 2-ра употреба.Момчето от сервиза (много свястно) ми каза ,че италиянеца само е доливал масло без да сменя т.е. гнеч и спеч в картера.Сменихме и гарнитурата на дросела,моята беше около 30 мм диаметър ,а новата-около 60 мм.След всичко това разхода ми извънградско слезе на 7,14 л/100 км.Това при положение,че свещи ,кабели,термостат,акумулатор и гуми по препоръка от производителя 185/60/14-всичко е ок и колата не пипа антифриз.Последва втора смяна на масло-разхода ми извънградско падна на 5,98 л/100 км.След втората смяна ,маслото все още ми излиза леко тъмно на щеката.Надявам се след още една смяна ,вече да вадя на щеката бистро масълце . Тези разходи съм ги отчитал при извънградско каране 90-110 км в час и 130-140 много рядко при изпреварване.Чисто градско не съм засичал още,понеже колата я карам предимно извън града,но мисля че се движи около 9,0-10 л/100 км-това при всякакви условия.И така Flex,според моя опит,да те питам как е маслото при теб?Щото при мен този фактор + гарнитурата за 90 hp си дадоха отражение и съм доволен .П.П. карам с полусинтетика 10W40 първо на Fusch,после на Alpine.
×
×
  • Създай нов...