Jump to content
Guest edikoisi

75hp-90hp

Recommended Posts

Guest edikoisi

някои имаше схема как се махаше там нещо ...неможах да е намеря темата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ами ако става дума за 1,4 сивик има една бленда на дросела май беше се маха май само там била разликата ама нещо ме самнява ей така да скочат на каруцата 15 коня :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Смяната е много проста.Взимаш си гарнитура от д14а4,отвиваш дросела и я сменяш,а за разлика о има и то не малка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Писахме и в други теми, но все пак:Моят случай е този http://www.maxrev.de/civic-96-01-mb2-mb8-u...-90-ps-t222.htmИмам го и преведено, ни ми е на хартия.Имам новата гарнитура, в понеделник съм при Омбре и след това ще пиша за подробностите.Направил и съм някои засечки - на 2-ра от 2000 до 6000 оборота за 8.6 секунди.Ще видим как ще се промени след смяната.Да отбележа, че това е за d14a7към d14a8 - за MB2 моделите.За EJ нещо си имаше друга по-стара тема пак на www.maxrev.de

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

... а за разлика има и то не малка

А можеш ли да опишеш разликата по-точно.По-мощна я усещаш, но на ниски, средни или най-вероятно на високи обороти.Упражнението 0-100 с колко се подобри.Или други подробности - каквото се сетиш ще ми е интересно.Благодаря. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Колеги,някой знае ли дали тази гимнастика става и за моето хонде с двигател F-20-Z1?С удоволствие бих й напънал кончетата от 131-нагоре. :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Имам новата гарнитура, в понеделник съм при Омбре и след това ще пиша за подробностите.Направил и съм някои засечки - на 2-ра от 2000 до 6000 оборота за 8.6 секунди.Ще видим как ще се промени след смяната.Да отбележа, че това е за d14a7към d14a8 - за MB2 моделите.За EJ нещо си имаше друга по-стара тема пак на www.maxrev.de

Вкарах линк към темата за "полезни технически теми" така че много ще се радвам наистина да пуснеш някакви впечатления след смяната на гарнитурата.Сойчиро, това е специфично за д14 моторите на 6ген и не е приложимо за твоя акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Имам новата гарнитура, в понеделник съм при Омбре и след това ще пиша за подробностите.Направил и съм някои засечки - на 2-ра от 2000 до 6000 оборота за 8.6 секунди.Ще видим как ще се промени след смяната.Да отбележа, че това е за d14a7към d14a8 - за MB2 моделите.За EJ нещо си имаше друга по-стара тема пак на www.maxrev.de

Вкарах линк към темата за "полезни технически теми" така че много ще се радвам наистина да пуснеш някакви впечатления след смяната на гарнитурата.Сойчиро, това е специфично за д14 моторите на 6ген и не е приложимо за твоя акорд.
Благодаря,току що вдянах,че не става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Здравеите пи4ове!Някаде вьв форума про4етох 4е гарнитурата на 75 коня е с по-тесен отвор от 90 коня.Не може ли просто да се изпили по отвора на колектора старата гарнитура и така да се реши проблема с притока на въздух?Някой може ли да каже каква е съществената разлика му тази на 90 и тази на 75 коня, и от какъв материал е направена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

...от какъв материал е направена?

Твоя случай като го гледам е EJ9 - просто разгледай линка дето човека ти е дал над твоя постинг. Има доста подробен снимков матерал.За моя случай MB2 старата гарнитура е метална и съвсем тънка - под милиметър и отвътре нямам идея какво представлява. Новата е от алуминий и е доста дебела - около 5 mm някъде. Не зная защо.От едната страна е с някакво зелено покритие и с едни черни черти - нещо за уплътняване вероятно.Поради тази разлика в дебелината след смяната ще се наложи регулиране на жилото за газта (пише го в указанието).Направо ме сърбят ръчичките, но НЕ - ще чакам до понеделник гуруто да свърши работа. :blush1: Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest marcinqra

А тази трансплатация става ли на Сивик 5 генерация!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

не.. просто там няма такива гарнитури и техни вариации

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Разгледах подробно снимките и разбрах,че металната гарнитура се отстранява и се поставя новата.Защо никой не е правил проба просто да разпробие старата с по-голям отвор2 Знам,че първият е 30млм,а другият трябва да бъде 57млм.Това все пак подлежи на замерване.Информацията е от хора,които са го правили.Предстои и аз да проверя.За сега е това.Като я сколасам ще пиша отново. :blush1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Разгледах подробно снимките и разбрах,че металната гарнитура се отстранява и се поставя новата.Защо никой не е правил проба просто да разпробие старата с по-голям отвор2 Знам,че първият е 30млм,а другият трябва да бъде 57млм.Това все пак подлежи на замерване.Информацията е от хора,които са го правили.Предстои и аз да проверя.За сега е това.Като я сколасам ще пиша отново. :lol:

Аз я направих тази смяна и смело мога да твърдя,че колата е доста по жива от преди ама доста.А иначе не си заслужава да разпробиваш старата гарнитура при условие,че новата е 6лв.в Бултрако с доставката.Ако някой има повече въпроси относно смяната или помощ да свирка.А аз се надявам събота и неделя да приключа с другите щуротий и тогава ще споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

...при условие,че новата е 6лв.в Бултрако с доставката.

6 лева е за EJ9 щот е някаква хартийка (или поне така изглежда).Мойто хубаво алуминиево парче е 40 лв. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Мама му стара,тук ваобще не говорим за 4-40 или 100 лева!Просто в Русе са едни тьрговци...или не им се занимавало с някаква си гарнитурка,или цял комплект искат да ми порь4ват??Аз кво да ги правя другите гарнитури? А и цената тогава 6те ско4и ..!Принуждават ме да си режа от клингирит,или да правя някакви о6те по-сложни упражнения.. :lol: Няма ли магазини с наложен платеж,и доставка до адрес?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Мама му стара,тук ваобще не говорим за 4-40 или 100 лева!Просто в Русе са едни тьрговци...или не им се занимавало с някаква си гарнитурка,или цял комплект искат да ми порь4ват??Аз кво да ги правя другите гарнитури? А и цената тогава 6те ско4и ..!Принуждават ме да си режа от клингирит,или да правя някакви о6те по-сложни упражнения.. :lol: Няма ли магазини с наложен платеж,и доставка до адрес?

Званни в Бултрако и попитай дали немогат да ти я изпратят с наложен платеж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Здравейте,маняци.Готов съм с подмяната на гарнитурата.Ето какво направих:Не съм подменял с нова,а просто изпилих старата.Тя е от калена ламарина и с форма на фунийка.Точно тая фунийка е с диаметър 30мм при отвора си и се отличава от останалата част от гарнитурата с по-бял метал.Белия метал свършва на 57мм.Отнехме го с една шлайф машина до нужните мм и доби формата на колекторната тръба.Цялата смяна и шлайфането отне час и половина.Не знам дали правихме сложно упражнение,но спестихме и 40лв за нова гарнитура,а и си останах с оригиналната.Едва ли има по-добра от нея.При самото разширяване избегнахме шлайфането на едно прищипано парче,което играе ролята да отвежда нещо някакъв канал.Може да обяснявам тъпо,но ефекта е налице.Единственото "неудобство",което се получи е че сега я няма тая вдлъбната форма като на фабричната и след 3000к се чува едно свистене като от турбо при преминаването на въздуха.Надявам се да бъда полезен на някого с цялата тая информация.А ако питате за ефекта,ОООООООООО ИМААА!!!;) ЖАЛКО ЧЕ БЕШЕ МЪГЛИВО И НЕ МОЖАХ ДА ПРОБВАМ ЦЯЛАТА И МОЩ. ;););)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Единственото "неудобство",което се получи е че сега я няма тая вдлъбната форма като на фабричната и след 3000к се чува едно свистене като от турбо при преминаването на въздуха.

Ся голфовете ще си мислят че си с турбо :worthy:Браво колега, в тая тема ме вдъхновихте да направя упражнението и аз някой ден, макар че засега ме кефи как върви ... Пък де да го знам - може предишния собственик да го е направил?! :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

искаме снимкиииииииииииии :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Айде и аз да се изфукам.Тази събота и неделя направих така чакания суап от мен-инжекцион от д16з6 на д14а3 матаретка.И какъв е резултата-ми няма такова добиче,колата върви доста по-добре от преди и в ниските и средни обороти е като бургия,а звука е убийствен.Скоро ще отворя тема с подробна информация и снимки.Искрено искам да благодаря на колегата Нудъл без чиято помощ по превода на инфо нямаше да мога да се справя.Скоро доспа инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Току що сменихме и мойта гарнитура.

И от Омбре знаете ли накъде отпраших моментално - към Булгарплод.

 

Резултата е ДОБЪР - на 2-ра от 2000 до 6000 оборота вече ускорява за 7.8 секунди.

Последно вчера преди смяната беше 8.7 сеунди.

 

Това е единственото точно (и то безплатно) измерване на промяната.

А субективно - ами просто колата вече си работи в нормален, а не в ограничен режим.

Промяна се усеща на средни и високи обороти.

 

Пробвах и едно импровизирано 0-100 - предполагам са 2 до 3 секунди подобрение (тук нямам точни засечки, пък и си е относително).

 

Направих и хубави снимки на 2-те гарнитури, но ще ги постна утре, че не си нося кабела за фотоапарата.

 

Интересен факт е, че новата гарнитура освен, че е с по-голям отвор е и значително по-дебела.

 

Сега остава да видя какъв ще е разхода, но за това си трябва време.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Току що сменихме и мойта гарнитура.

И от Омбре знаете ли накъде отпраших моментално - към Булгарплод.

Резултата е ДОБЪР - на 2-ра от 2000 до 6000 оборота вече ускорява за 7.8 секунди.

Последно вчера преди смяната беше 8.7 сеунди............

Представяш ли си от колко време тези 15 коня са

чакали притихнали своето пробуждане.

 

Пожелавам ти много емоции в тяхното овладяване

:rolleyes::):D :D :):D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Сега остава да видя какъв ще е разхода, но за това си трябва време.

Би трябвало да остане същия и даже малко да падне. Като гледам как се кефиш, май ще стане като при мене,UP :rolleyes: Вече два резервоара съм 2 литра+ :) Кеф цена нема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

"История в картинки" :rolleyes:

 

Публикувано изображение

За какво става дума

 

Публикувано изображение

Старата гарнитура 16176-P1J-G11-01

 

Публикувано изображение

Старата гарнитура 16176-P1J-G11-01

 

Публикувано изображение

Новата гарнитура 16176-P1J-G22

 

Публикувано изображение

Новата гарнитура 16176-P1J-G22

 

Публикувано изображение

Как се прави

 

Публикувано изображение

Ако има кой да чете - прилагам снимка.

Редактирано от Ивайло Петков
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

Здравейте отново маняци :cool: .Бях няколко дни командировка,и малко съм поизостанал с отговорите.Колегата е направил мн. хубави снимки а аз при изпиляването на моята гарнитура бързах,и пропуснах да направя такива.Разбираемо е -мерак :D.Тази стоманената гарнитура е мн. подобна на моята от Д14А3,и просто жълтият метал го изпилихме-това е цялата процедура.На магистралата съм недостижим :D елементарно изпълнение,максимален ефект. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hertz

здравейте, колеги от скоро и аз се здобих с хонда 6 ген англичанка та по вапроса мотора ми е d14a5 дали ще стане и за него тая интервенция и каква гарнитура ми трябва от d14a4 ли да взема. мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest хари7

здравейте, колеги от скоро и аз се здобих с хонда 6 ген англичанка та по вапроса мотора ми е d14a5 дали ще стане и за него тая интервенция и каква гарнитура ми трябва от d14a4 ли да взема. мерси предварително.

Здравей колега.Тук вав форумите някои колеги бяха споменали 4е и ва6ите са като на6ите/японските/, и подлежат на тая интервенция!За всеки слу4ай нека ти отговорят и по-запознатите от мен,за да не те подльжа без да искам.И добре до6ал в клуба на лудите :cool: ЖЕНАТА СМЕНЯМ-ХОНДАТА НЕ!!!освен с по-нова! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest astralmind

да ви питам този номер става ли с двигател д13б2!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

да ви питам този номер става ли с двигател д13б2!?

Шшш..тихо ,че ше ти се смеят ! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:D чухме гооооооо :ph34r: Астрал, не е приложимо, защото на твоя двигател няма такива гарнитури.С две думи можем да уточним че тази "хватка" е приложима само за 1.4 75к.с двигателите от 1996-2000 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NIO

Освен тази гарнитура има ли други разлики м/у двата мотора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика и в ECU-тата. Едното е с индекс X, а другото е с Y.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Но не се занимавай да сменяш ецу. Безмислено е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

четох че наистина има разлика в ecu-tata но не знам каква. в едното влиза 1 допълнителен кабел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весела Коледа на всички фенове! Може ли някой да ме посъветва къде във Варна мога да отида за тази процедура 75->90кс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весела Коледа на всички фенове! Може ли някой да ме посъветва къде във Варна мога да отида за тази процедура 75->90кс

не се занимавай,това е илюзия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весела Коледа на всички фенове! Може ли някой да ме посъветва къде във Варна мога да отида за тази процедура 75->90кс

не се занимавай,това е илюзия
Не е илюзия, аз имах такъв Сивик, пипнат от Дидо чикирики. Така че потърси него- 0889 66 82 66.Колега полицая, като не си сигурен, не заблуждавай хората!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...