Honda_Z 1521 #81 Отговорено 10 Април, 2011 Аз въпреки, че съм с хубавото аудио на седана, нещо не съм впечатлен. Преди няколко дни най-после се сдобих с диоди за габаритите и ги сложих. Дори и през деня, разликата между диода и обикновената крушка на габарита е повече от очевидна: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blade77 0 #82 Отговорено 15 Април, 2011 Здравейте, Преди една седмица и аз се сдобих с Акорд VII - 2005 2,4 190 к.с. автомат. Колата е купувана от България по порачка с всички екстри за модела включително и печалната вградена навигация. Хонадата върви чудесно. Има някои дребни забележки, но искам първо да и се нарадвам преди да се занимая с тях. Прочетох вече , че вгардената навигация е неизползваема при сегашното и състояние в България, така че ако някои намери решение по въпроса или търси съмишленици аз съм в играта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_fastest 0 #83 Отговорено 15 Април, 2011 Аз въпреки, че съм с хубавото аудио на седана, нещо не съм впечатлен......Напълно съм съгласен с това. Няма автомобил хем с оригинално хем с "ХУБАВО и СВИРЕЩО" аудио . П.С. Относно автомобила - Притежавам Акорд 2.2 дизел от 2004-та година и мога да кажа - за 160 000 км и почти 7 години, не съм сменил нищо освен консумативи Ето малко снимки: http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&module=user&user=353&do=view_album&album=1507 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #84 Отговорено 15 Април, 2011 Оууу , сменил си музиката и интериора Кажи им на хората , че вече 120 000 км си с чип Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #85 Отговорено 16 Април, 2011 Някой има ли ремонтна литература за тези автомобили? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #86 Отговорено 17 Април, 2011 Някой има ли ремонтна литература за тези автомобили?Аз имам книга за "Устройство,техноческо обслужване и ремонт на HONDA ACCORD с двигатели K20A и K24A седан и комби" на руски.Преди време бях пратил на колега от форума линк към интерактивно ръководство,и той го публикува на отделна тема тук във форума.За съжаление компа ми се скапа,и линка се затри.http://www.accord-russia.ru/showthread.php?t=20891 Тук има описано как да се изтегли и олзва интерактивно ръководство,но пак е на руски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #87 Отговорено 17 Април, 2011 .....Колега,я кажи нещо повече за чипа,какъв е и къде е слаган,че като гледам другите колеги как реват от сцепване генерациите явно има бая значение.Иначе бая труд и мерак си хвърлил по Акордчето....Евала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #88 Отговорено 17 Април, 2011 Вписвам се и аз в клуба - вече няколко дни имам Honda Accord 2.2 c-ctdi Executive. 2006 год. - 118 хил км.Мечта ми беше от известно количество години и сега още не мога да и се нарадвам... Някой има ли ремонтна литература за тези автомобили?Ето малко литература за Acura, но почти всичко съвпада и с Accord (Complimentary from OutCold). Вече направих с нейна помощ едно леко ремонтче на микрофона за гласовите команди.http://hotfile.com/dl/70506875/5fa39af/acura-tsx-2003-2008-service-manual.zip.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_fastest 0 #89 Отговорено 18 Април, 2011 (Редактирано) Колега,я кажи нещо повече за чипа,какъв е и къде е слаган,че като гледам другите колеги как реват от сцепване генерациите явно има бая значение.Иначе бая труд и мерак си хвърлил по Акордчето....Евала.В случая е правен така наречения OBD чип тунинг ( http://xn----ftbnbybkzj9a.com/tag/obd/ )Мястото е digitaltuning на бул.Черни връх. Имат и сайт, в който може да видиш данни преди и след интервенцията. Колата беше на Дино стенд преди и след това, така че не лъжат Редактирано 18 Април, 2011 от The_fastest Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavcho85 1 #90 Отговорено 8 Май, 2011 Здравейте колеги,хайде и аз да се впиша Моята е 2005г 2.0Vtec на 180000км имам я от преди година и половина.Досега само суперлативи.Много съм доволен,с 3 думи ТОВА Е КОЛАТА!!!Имам няколко въпроса .С какво точно масло карате (например 5W-30 Castrol)и случайно чували ли сте или знаете ли,че ако не си достигнал пробега на маслото,но е минал период от 1г е нужно да се смени тъй като старее и губи смазочните си качества?И имам един въпрос по принцип виждам доста Акорди с 17 джанти и много съм се наточил и аз да му слагам .Въпроса ми е оригинално на 2.0 бензин дават ли му 17 джанти и колегите с такива могат ли да кажат как е возията има ли проблем с окачването и ускорението?И не на последно място с колко се е покачил разхода?Поздрави на всички. . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #91 Отговорено 8 Май, 2011 Да , правилно са те осведомили , че след 1 година дори да не си минал километрите е добре да си смениш маслото С Кастрол гледай да е оригинален , знам , че има доста ментаци на пазара 17'' джанти мисля , че се слагат само на 2.4 бензин и 2.2 дизел , това не пречи да си сложиш и ти , но ще вози по-твърдо , разхода ще ти се качи , но незначително и вървежа няма да ти се промени особено в градски условия , ще го усетиш извънградско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HForever 2 #92 Отговорено 9 Май, 2011 Задните ми накладки са ABC поръчах ги от ибей излезнаха към 80лв засега нямам оплаквания.Май както вървят нещата пак от ибей ще поръчвам дискове и накладки.Можеш да намериш TEXTAR за около 90 лв на пазара у нас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HForever 2 #93 Отговорено 9 Май, 2011 +1 http://hforever.snim...590307.23324951 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavcho85 1 #94 Отговорено 9 Май, 2011 (Редактирано) Колеги поразрових се малко в руските сайтове и попаднах на нещо много интересно.ЗА 2.0 дават гуми с размер 195/65 R15 а за 2.2 и 2.4 205/55 R16 .А почти навсякъде виждам акорди като нашите с оригинални 17 джанти.Искам да попитам и още нещо колко е ЕТ и централния отвор?И защо да усетя разлика извънградкско,ако сложа 17-ки? Редактирано 9 Май, 2011 от pavcho85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #95 Отговорено 9 Май, 2011 Защото 17-ката ще е с по-широка гума , съответно повече съпротивление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #96 Отговорено 9 Май, 2011 Колеги поразрових се малко в руските сайтове и попаднах на нещо много интересно.ЗА 2.0 дават гуми с размер 195/65 R15 а за 2.2 и 2.4 205/55 R16 .А почти навсякъде виждам акорди като нашите с оригинални 17 джанти.Искам да попитам и още нещо колко е ЕТ и централния отвор?И защо да усетя разлика извънградкско,ако сложа 17-ки?Само "комфорт" изпълнението на 2,0 е с 15-ки. Ако е спорт ще е с 16', било то и 2,0 бензин. Оригинално само Тайп-ес идва със 17' ляти джанти. Всичко друго се доплаща от купувача на новата кола. След фейслифта вече не знам.Централният отвор на този акорд е 64мм. ЕТ на оригиналните 16' на Хонда е 55. Предполагам, понеже 17-ките са по-широки, ЕТ-то им ще е една идея по-малко.Минимална разлика ще има в разхода и във возията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #97 Отговорено 11 Май, 2011 (Редактирано) e TEXTAR TEXTAR,те и оригиналните са ТЕКСТАР отзад а отпред ПАДЖИД ,но за първоначално вграждане,сложих отзад и аз ТЕКСТАР афтърмаркет купен от вносителя тук,но разлика от земята до небето,афтърмаркетовите са по твърди и си направиха браздите по диска,а относно 17 цоловите джанти няма проблем да сложиш,по красиво стои но пък всяко удоволствие се заплаща,знаеш каква е разликата в цените между 16 и 17 цола Някой има ли ремонтна литература за тези автомобили?колега аз имам сервизно и ремонтно ръководство,около 160 мегабайта е и е на руски-много ми е полезно ръководството,гледал съм го някъде в мрежата и на английски,иначе тва съм го теглил оттук http://www.accord-russia.ru/showthread.php?t=20891Относно маслото- последно налях Мобил 1 0W-30,засега съм доволен,преди това бях с Castrol Formula Edge 0W-40,не ми хареса ,първо го пипаше макар малко,за 10х км около 4-500 грама,второ миещите съставки според мен бяха малко ,започна да се оцветява чак след 5 х км и трето цветът на маслото беше един червеникав такъв..а бе не ми хареса,сега се триумя за AMSOIL 0W-30,имат представителство официално в шумен или Мотул X lite 0W-30 Редактирано 18 Май, 2011 от kytila 9.Ð�Ñ�ма нужда от два поÑ�та един Ñ�лед друг! Има бутон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
packman 0 #98 Отговорено 18 Май, 2011 Пичове, здравейте, от 2 години карам Акорда и съм много доволен. Купих го на 57к км, надявам се да е реално на толкова, нямам никакви забележки, само консумативи съм сменял. Както и да е, искам да ви питам, какво масло слагате? В Хонда ми казаха, че 0W30 слагат, но на мен ми се струва прекалено тънко. До сега съм сменял 2 пъти с 0W40 Motorex. Искам да ви попитам какво е вашето мнение за тази марка и вискозитет и какво слагате вие и какво ще ми препоръчате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #99 Отговорено 18 Май, 2011 Колега дай малко повече информация какъв е Акорда ти , снимки нещо В по-горние мнения можеш да намериш отговор на въпроса ти , що се отнася до марката - всеки има своя любима Карал съм с маслата на Моторекс и съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
packman 0 #100 Отговорено 18 Май, 2011 Акордът е дизел 2.2, 2004 година. Снимки, честно казано нямам, или ако имам не знам къде са, не смятам за нормално, въпреки че много си харесвам колата и разчитам на нея, да я снимам и да я показвам на ляво на дясно. Не знам дали ще го разберете това, но както и да е, мое виждане е. До сега ползвах Motorex 0W40, и нямам някакви оплаквания, но пък и не разбирам твърде много от масла, общо взето имам средна обща култура по темата, но като чета по форума, може би към края на живота си кара колата да вибрира повече, което ми се струва непривично. И тъй като трябва в най-скоро време да сменям искам да направя нещо по-хубаво за колата. Мислех си за Кастрол 0W40, но след като прочетох, че не е най-добрия вариант, а и е доста скъпо се чудя вече какво. Мобил 1 също е вариант, но аз си мисля, че е нещо като Кастрол, така че бих избрал някаква алтернатива с по-добро съотнояшение пари качество. До колкото поразгледах Yacco e доста добро, особено за парите си, но не разбрах за акорд 7 какво точно масло слагате, така че ако може някой да посъветва, още повече ако предложи и някаква друга марка и се аргументира, бих бил много доволен, тъй като чета това е добро или онова, но рядко срещам аргументирани мнения, за издръжливост, почистване на двигателя, налягане, километри, на които издържа и прочие. И също, питах в Хонда и те ми казаха, че слагат 0W30, но на мен ми се струва, че за лятото ще е доста рядко и не ми се рискува да съкращавам живота и, още повече това е за цял свят, но едва ли някой от Хонда си е правил труда да изследва нашия климат, за да определи най-подходящия визкозитет. Благодарп! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OutCold 2 #101 Отговорено 18 Май, 2011 Следващото е само мое мнение на неспециалист.Какво значи '...0W30, но на мен ми се струва, че за лятото ще е доста рядко...' ? Маслото в двигател, веднъж достигнал работна температура, би следвало да е по-висока от 40 градуса, колкото то би се загряло лятото в неработещ двигател. Оттам би следвало да не е 'доста рядко'. Хонда препоръчват 0w30 и аз бих се придържал към това. Използването на по-дебело масло (без значение пробега на колата) според мен е предпоставка за бъдещи проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #102 Отговорено 18 Май, 2011 Колега нашия климат не е толкова специфичен че, някой производител на масла да прави проучване.Аз лично съм се доверил на маслото на хонда и слагам от него.Дават го за 20000км сменям го на 16-17000 и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #103 Отговорено 19 Май, 2011 Здравей колега и поздравления за колата.Относно маслото ти препоръчвам за 2,2 дизела да използваш единствено 0w3О и да го взимаш от Бултрако.Цената е конкурентна на останалите марки (30лв - наливно, 35-лв.-бутилирано) и си сигурен за произхода.Аз така правя. И още нещо - за този двигател Хонда препоръчва използване на масло отговарящо мин. на АСЕА В1. Такива обикновено и най-често са 0w30 и 5w30,като препоръчително да е 0w30.Поздрави и Весели Празници на всички, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
packman 0 #104 Отговорено 19 Май, 2011 Благодаря, помогнахте ми, ще се доверя на 0W30, весели празници и на вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #105 Отговорено 19 Май, 2011 Колеги, а от къде купувате поленови филтри. Някой купувал ли е различен от тези на Хонда в Бултрако, от къде и има ли разлика в качеството? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #106 Отговорено 19 Май, 2011 Аз лично копувам филтрите от магазин самурай до папараци.Филтъра на климатика там е 28лв.Надали е поленов защото имам сенна хрема и в колата си кихам при затворени прозорци.Но пък не е 160лв като в бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OutCold 2 #107 Отговорено 20 Май, 2011 Когато сменях моя филтър в Юбико ми дадоха от Ледженд, който пасна идеално и струва 40 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #108 Отговорено 20 Май, 2011 (Редактирано) Колега можеш напълно да се довериш на маслото за дизели от бултрако,тъй като единствено от всичките предлагани от тях е пълна синтетика ,а не хидрокрекингово,също така можеш да се довериш и на мотул.За мобил ако го слагаш не го купувай от Бг(моето ми го докара приятел от германия),тъй като тук има много фалшиви,освен това тук повечето са произведени в турския завод на мобил ,а по външните форуми пишат че не е добро.В западните форуми има страхотни отзиви за продуктите на АМСОЙЛ(щатско е и имат официалевн представител в шумен,вписан е и в сайта на амсойл за бг амсоил българия,no не съм наливал още от него,може би следващата смяна ще е оттам.За колегата със поленовия филтър от ледженд-сигурен ли си че филтъра ти е"genuine honda part",тъй като цената ми се вижда учудващо ниска за техните критерии за ценообразуване Редактирано 20 Май, 2011 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OutCold 2 #109 Отговорено 20 Май, 2011 (Редактирано) ...За колегата със поленовия филтър от ледженд-сигурен ли си че филтъра ти е"genuine honda part",тъй като цената ми се вижда учудващо ниска за техните критерии за ценообразуванеФилтърът имаше лепенка Хонда и номер. Сега не съм у дома, но мисля че нарочно си я запазих и тия дни ще я потърся и ще пусна номера. Редактирано 20 Май, 2011 от OutCold Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
packman 0 #110 Отговорено 20 Май, 2011 Пичове, аз филтър за климатика си взех от drive.bg, нормални цени и винаги са им налични Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #111 Отговорено 20 Май, 2011 Това за съвместимостта на филтрите с Legend-а не го чувам за първи път, познавам колега, който също е купувал такъв. И това за цената също е вярно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #112 Отговорено 20 Май, 2011 Потвърждавам за филтрите Не знам колко трябва да са глупави тези от Бултрако или както винаги се правят на луди !!! Веднъж го смених за 80 лв + забележете 30 лв работа ( т.е. към 1 час са го сменяли ) и до там !!! Следващия си го купих за 30 лв и си го смених сам за 10 мин !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #113 Отговорено 20 Май, 2011 А как се регулират фаровете, от къде се вдигат (като изключим копчето, което е на конзолата)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #114 Отговорено 20 Май, 2011 Zlatozator-а май се бореше с тях и той ще каже дали е успял да ги пипне хардуерно. Иначе на Sport и Comfort моделите е с копчето, на Executive-а са с автоматична регулация, според това колко ти е клекнала задницата (4ма човека, свръх багаж), под какъв наклон се движиш и тн - няма копче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #115 Отговорено 21 Май, 2011 А как се регулират фаровете, от къде се вдигат (като изключим копчето, което е на конзолата)?има врътка в модула с моторчето за вдигане и сваляне на фаровете -регулира се с кръстата отверка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #116 Отговорено 21 Май, 2011 Това е верния отговор! Иначе устройството, което засича наклона на автомобила (при тези с автоматичен реглаж) се намира отдолу, точно посредата на задния мост. Моето ми се струва, че работи както си иска и понякога се дразня, че не мога да си регулирам фаровете сам, отвътре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #117 Отговорено 21 Май, 2011 А как се регулират фаровете, от къде се вдигат (като изключим копчето, което е на конзолата)?има врътка в модула с моторчето за вдигане и сваляне на фаровете -регулира се с кръстата отверкаДай една снимка, мисля че се сетих за къде става въпрос, но да съм сигурен. Модулчето е там при дългите май? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #118 Отговорено 21 Май, 2011 Оправихме фаровете, ето и няколко снимки. Колата е 2005г. 2.2 дизелче с 18-ки , някакво поръчково изпълнение ли е? Със спортно окачване е, тия лайсни по броните не съм ги виждал друг път по акордите, вътре е със черния салон със карбоновата имитация. Между другото, дайте жокер от къде да му намерм Бг навигация, че сега е на немски (от Швейцария е внос)http://img807.imageshack.us/g/dsc02331r.jpg/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #119 Отговорено 21 Май, 2011 За БГ навигацията отговорът е от никъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavcho85 1 #120 Отговорено 21 Май, 2011 Защо маслото за дизела е 0в30 а за бензина 5в40?Неможе ли и бензина да се кара с 0в30?И ако 5в40 е на минерална основа и е по препоръка на Хонда,защо смятате че е по-добре да е пълна синтетика?Аз откакто купих моята веднъж сменях маслото и го направих в Хонда с 5в40 досега съм минал 9х.км и почти никакъв разход,двигателя работи много тихо.Като цяло съм много доволен освен високата цена И аз проучвах за алтернатива ,но навсякъде противоречиви мнения.Никъде няма мнозинство за някоя марка.А мисля,че и един от най-голямите проблеми е фалшивите масла в БГ.И ако има колеги които разбират нека споделят как да се различават истински масла от ментетата.По бар кода на даден артикул може ли да се съди за неговото качество?За Кастрола се говори,че има много фалшификати,за Мобил-а също няма добри отзиви .Единствено Мотул за сега май най-малко подлежи на фалшификаций.Някой случайно има ли познати в предствителствата на Хонда и има ли информация за наливните масла.Найстина ли са 1:1 с бутилката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове