Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Почти си ми съсед,можем да се видиме някога ако си навит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви попитам, че имам няколкопроблема. Ел стъклата ми се вдигат много бавно, а шофьорското докато карам и го сваля до край не се вдига. Трябва да изгася колата и тогава. Някакъв цяр за това?

Същия проблем имах и аз.

Купи си силиконов спрей,свали кората на вратата и си напръскай водачите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...пише на него Мade in Bulgaria,направо се шашнах.Не знаех че Бош имат завод в България.

Та въпроса ми е дали някой колега е запознат да имаме такова производатво в БГ или е поредното менте

 

Не виждам логика да правиш менте за Испания и да пишеш, че е произведено в България.

Кой би се впечатлил от "Made in Bulgaria"? По-скоро, който го прочете, ще бяга далече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...пише на него Мade in Bulgaria,направо се шашнах.Не знаех че Бош имат завод в България.

Та въпроса ми е дали някой колега е запознат да имаме такова производатво в БГ или е поредното менте

 

Не виждам логика да правиш менте за Испания и да пишеш, че е произведено в България.

Кой би се впечатлил от "Made in Bulgaria"? По-скоро, който го прочете, ще бяга далече.

 

Прав си ,ще го монтиррам ,надявам се да нямам проблеми .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за информацията колега sMARTBomber ще поръчам маи цялия юни.Да се похваля смених средния тампон на двигателя. Сега не тресе колата като я запаля и угася.Преди празниците след четири години време и много ядове оправих и навигацията.Имам няколко въпроса и на тая тема но сега нямам време да пиша.Лека и бе дава ри има на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите, на които им мирише на изгорели газове в купето.

Когато колата е спряла, постоянно ли мирише или само в началото?

При мен като включа "аутото" на климатроника първите две-три минути започва да мирише на газове и след това спира. При това мирише без значение дали колата е спряла или е в движение. Включа ли вентилатора на парното, избълват се куп миризма в купето, след което спира. Като поработи малко миризмата изчезва. Аз си го обяснявам с филтъра, който ако го сменя проблема ще изчезне. Но като чета за подобни проблеми, започвам да допускам и по-лошото. И за това реших да питам дали при вас постоянно мирише, или като при мен само в началото след пускането на парното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам колега, същите мисли ми минават и на мен, но вече доста ме яде мисълта ще съм от онези фейслифтове със стоманен колектор. Иначе не съм оставял купето незатворено да видя дали спира да мирише. Просто ми е станало автоматично комбинацията от бутоните Auto+затваряне на купето. Единствено не мирише когато колата се движи...*edit: Ето това ме изкушава все повече: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/17940-diy-replace-badcracked-manifold-on-22-i-ctdi-accord-2007/Sent from my MI 4W using Tapatalk

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, можете да проверите колектора за пукнатини като свалите предпазния щит. Развивате 3-те болта и леко го изкарвате. Има ли черен нагар отвътрешната страна (като на снимките на Olmy или горния линк) е ясна диагнозата.

Поздрави и успех на всички!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Предполагам, че не е възможно, но все пак да Ви попитам има ли начин да се изключи еърбега на предната пасажерска седалка на Акорд 7 фейслифт? След няколко месеца, живот и здраве, ще монтирам детско столче и жената иска като е сама в колата с детето да може да го слага отпред, обратно на движението, за да й е по-близо на нея докато кара. Един приятел с Мазда 6 съм виждал, че има фабричен ключ за изключване на пасажерския, но в Акорда не открих нищо и за това пиша. Не ме интересуват методи от сорта на: махни си бушона; изключи кабела към еърбега или направо го демонтирай, че намерих и подобни съвети за други коли по форумите :)Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм също , като sMARTBomber.Като го оставя за по дълго на място не мога да преценя, защото ми мирише от началото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърдено: спукан (стоманен) колектор... След 3-те болта истината лъсна по-черна от всякога:

 

 

Не можах да извадя топлинния щит, че не ми се махаха маркучи, но и от малкото отместване се виждат достатъчно сажди...

 

от Бултрако дават цена за новия (чугунен) колектор пълен комплект с гарнитури и топлинен щит - 680 лв.

Та май излиза по-изгодно от тук да се вземе вместо от ebay...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не се ли вижда дали колектора е стоманен/чугунен и без да развиваш болтовете? От края на моя капак/кора на двигателя откъм радиатора се подава една част, която е видимо чугунена и аз съм си мисля, че това, което виждам е част от колектора. Или това, което виждам не е част от колектора?

sMARTBomber, при тебе казваш, че миришело както с пускането на парното, така и през цялото време, през което парното е работило?

Редактирано от Voyager

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не точно - мирише когато колата е спряла или се движи с малка скорост. При нормален ход не мирише. Но саждите говорят сами по себе си.

Колектора е зад двигателя и се вижда като е свали кората.

 

Друго се чудя - дали може да ми е чугунен (и съответно здрав) колектора, а да е изпуснала само гарнитурата?

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, че може, може и дано да е така. А ти как така видя саждите, а не видя какъв е колекторът? Знаеш ли кога е произведена твоята кола?

И...при мен мирише само когато пусна парното, докато се продуха филтъра. Поне засега.

Редактирано от Voyager

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно колекторите,

Колеги мога да споделя опит по въпроса. Относно миризмите - всичко е въпрос на проста физика. Заводски металните тръби на колекторите са са набити към колекторната планка и са фиксирани с по 4 точкови заварки. С течение на времето от нагряване и охлаждане метала се деформира и се получават по-големи хлабини на сгобката и от там се изпускат газове, особено голямо количество при студен двигател. Обикновено ги осещаме зимата, защото още преди да е загрял двигателя пускаме климатроник или обдухване на прендото стъкло и изгорелите (отровни) газове от колектора влизат в купето. За това по-евтиното решение е ремонт (заваряване) и по-скъпия (около 5 пъти) е смяна с чугунен. Имайте предвид, че ако чугунения се спука не подлежи на ремонт. Заварката при рези условия не издържа. Аз ремонирах моя метален колектор и вече 15 хил. нямам проблем.

Дано да съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@voyager:

Ами прилича на стоманен, като на снимката на Olmy. Ама не знам чугуна как изглежда като остарее... 

Колата е купена по сервизна книжка от Бултрако: на 1.06.2006 г., (и по VIN e 2006)

 

@modjo:

Последно, чугунения пука ли се или е бил вечен?

Защото много различни мнения станаха...

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще снимам използван чугунен колектор, но не знам как да кача снимките с този таблет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чугуна се заварява и то много успешно, и това важи са всички видове чугун.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ sMARTBomber:

Питах за датата, за да се ориентирам приблизително за колектора на моя Акорд. На моята кола датата на първа регистрация е 29.09.2006г., но имам и един лист с пълните технически характеристика, на който има една друга дата - 14.10.2005г. Предполагам е дата на производство или е дата на отпечатване на спецификацията.

P.S. Това не беше много по темата, но реших да го напиша за пояснение защо питах. Иначе ще продължа да следя темата и ще проверя и моя колектор какъв е, защото все повече ми се струва, че и моят реда ще дойде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже има и "чугунени" електроди, с които освен чугун човек с общи познания и желание може да заварява и "хромникел".Загрява се до 460 градуса (това важи за повечето видове промишлен чугун) и заваряш.......е не точно общи познатия, но да кажем осветявал се е 10-20 пъти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах следната характерна разлика между стоманения и чугунения колектор - топлинния щит на стоманения се захваща с 3 болта за колектора а при чугунения е с 2.

Вижте снимките на Olmy, снимал е и новия и стария. Ако може Olmy и други, които са сменяли да потвърдят.

sMart твоя е стоманен, сори.

Утре отваряйте капаците и бройте болтчетата.

Поздрави и успех на всички!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми... да. Излиза че е така, за съжаление...

И последните надежди за чугун си заминаха. Утре звъня да си запазвам час...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@goga: първите 2 не се отварят.

 

Колеги, някой може ли да потвърди че това е нашата гарнитура на колектора:

 

http://www.mister-auto.bg/bg/uplatnenie-izpuskatelen-kolektor/corteco-460449p_g27_a140460449P.html

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите две снимки са от същата тема - публикувани от Olmy на 01.08.2012г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и след фейслифта не всички колектори са чугунени, или поне на моделите от 2006г. са стоманени. Японецът по-късно открива чугуна. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и след фейслифта не всички колектори са чугунени...

Така е, колега. Аз бях написал същото, но в друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И...при мен мирише само когато пусна парното, докато се продуха филтъра. Поне засега.

Колега, заблуждаваш се... мислиш си, че само в началото мирише, истината е, че свикваш с миризмата и след малко вече не я усещаш, а изгорелите газове са отровни, особено ако не са минали през катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е това или е като мен - като набере скорост колата и не мирише, но спре ли - пак засмърдява...

 

Утре ми идва гарнитурката от София и... май ще се пробваме с шурето в събота да разиграем комбинацията: Оборудван гараж, таблет с DIY инфо и електрожен...

 

Стискайте палци, ще се пробвам и да документирам...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото мирише само на място и особено като е студена. Моя колектор го завариха без да го свалят. Не знам как но сега не мирише на газове. След това намерих втора употреба чугинен, но още не съм го сложил. Докато търсих колектора също ми казаха, че не на всички фейслифтови е чугинен. Ето малко снимки на чугунения колектор.https://drive.google.com/thumbnail?id=0B1bytH_3f3Z7ZzBJMmlONDNKbjg&authuser=0&v=1424891609771&sz=w43-h43-p-k-nuhttps://drive.google.com/thumbnail?id=0B1bytH_3f3Z7ZzBJMmlONDNKbjg&authuser=0&v=1424891609771&sz=w43-h43-p-k-nuhttps://drive.google.com/thumbnail?id=0B1bytH_3f3Z7ZzBJMmlONDNKbjg&authuser=0&v=1424891609771&sz=w43-h43-p-k-nuhttps://drive.google.com/thumbnail?id=0B1bytH_3f3Z7TzlQYlUxY0t6aFE&authuser=0&v=1424891612117&sz=w43-h43-p-k-nuhttps://drive.google.com/thumbnail?id=0B1bytH_3f3Z7TjBmbkkxVU8takU&authuser=0&v=1424891610764&sz=w43-h43-p-k-nu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а има ли връзка между спукания колектор и силата на въздушната струя, която парното вкарва в купето? От известно време ми прави впечатление, че парното в режим "ауто" дори и когато го пусна на макс, не духа както трябва. Преди на максимум ми отвяваше перчема, а сега нещо не е както трябва. Взех да анализирам и навързвам случките с моето парно и се сетих за това. Може и да няма никаква връзка, но реших да питам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро проверявал ли си състоянието на поленовия филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, през няколко седмици го чистя, а самият той е на 8000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами остава да провериш дали ти работят всички степени на вентилатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sMARTBomber привет. Какво стана днес около колектора?Казвай, че и на мен ми предстои. Аз съм 21/12/2007 JDM , но със стоманен и спукан колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!Свалихме го, утре почивка и в понеделник ще го заварим. Пукнат е на две места.Почнахме го следобед с шурето и към 5:30 той замина на работа та останах сам. Направил съм тон снимки и ще оформя хубав туториъл. Накрая толкова се уморих че викнах жената да помага... :)Публикувано изображениеSent from my MI 4W using Tapatalk

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След ремонта на колектора - перфектен резултат!

Без газове в купето и осезаемо подобрение в тръгването.

Най-после мога да си оставя климатика на Auto :)

Скоро ще пусна снимки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и поздравления:)Скоро и аз, но да видим кога...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...