Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Ако не се лъжа, мисля, че подгрева върви в комплект с елекрическото регулиране на седалките. Тоест независимо каква е тапицерията ако седалките са с ел. регулировка имат и подгрев. Ако са с механично регулиране, нямат подгрев. И сега като се замисля не съм виждал кожен салон с механично регулиране, така, че ако някой колега изкара такава кола ще го призная. А относно усещането което дава кожата, мисля, че е строго субективно за всеки човек. На мен ми харесва а пък и подгрева определено си заслужава да го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е бензиновите на 5тата минута да са на 70+ градуса на водата...Ама дизела е друга работа..там КПД е малко по-различно и затова отлепя стрелката чак на 5тият километър..и то ако не е минусова температура...разбира се този проблем може да се " побългари" с добре известният картон между 2та радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе то това с картона си е нож с две остриета. Навремето така "окотихме" една служебна Мазда 323. Та въпросната кола я карах основно аз, а пък термостата и не беше много таман и зимата и слагах едно картонче отпред, че белким да загрее. Е то всичко си беше в ред, докато не я грабна един колега "файтонджия". От Варна до Девня и обратно с газ до дупка, и "и изтекоха водите".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 30 сек осезаемо може да го направи печка Елва. Аз съм се возил в Астра GTC и там не беше много по-бързо и то в положителни температури и седалки с текстил.

 

Ми освен да сложиш някой калорифер в Хондата. В Астрите не знам как е - в BMW E36 с кожен салон от 93та година, почва да ти топли на гъза за по-малко от минута, като почваш да усещаш разлика докато излезеш от гаража. Същото важи и за BMW E90 2009та година. Ако на Акорда му трябват 5 мин, сменяй го :D

 

Нормално е бензиновите на 5тата минута да са на 70+ градуса на водата...Ама дизела е друга работа..там КПД е малко по-различно и затова отлепя стрелката чак на 5тият километър..и то ако не е минусова температура...разбира се този проблем може да се " побългари" с добре известният картон между 2та радиатора.

 

Не бих сложил картон където и да било около един от най-награждаваните дизелови двигатели за миналото десетилетие, който продължава да бие по тишина, издръжливост и икономия дори някои нови дизели с подобни характеристики днес. Звучи ми като прекалено скъп експеримент :)

 

Ако не се лъжа, мисля, че подгрева върви в комплект с елекрическото регулиране на седалките. Тоест независимо каква е тапицерията ако седалките са с ел. регулировка имат и подгрев. Ако са с механично регулиране, нямат подгрев. И сега като се замисля не съм виждал кожен салон с механично регулиране, така, че ако някой колега изкара такава кола ще го призная. А относно усещането което дава кожата, мисля, че е строго субективно за всеки човек. На мен ми харесва а пък и подгрева определено си заслужава да го има.

 

Не е вярно. Моята е Executive, с текстилен салон, с електрическо регулиране и няма подгрев. Както и всички текстилни екзекютиви, които съм виждал. Всъщност колата показано горе е баш някаква "натаманявана". Вероятно сам си е сложил подгрева - както си е сложил дясна седалка с регулиране от Акорд с обратна дирекция. Дори в брошурата на Хонда няма опция за подгрев без кожа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и аз не бих сложил картон на този хубав дизел...това не е лада :Д ....но познавам колега дет си кара с картонче отпред и загрява много бързо...ама си е риск и то доста скъп...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Veseliq, че ме светна, определено не бях виждал такава комбинация като неговата. И в този ред на мисли сега ако някой изкара седалка с текстилна тапицерия, ръчно регулиране и подгрев направо ще убие рибата. И още нещо се сетих, има ли кожен салон с ръчно регулиране и без подгрев? Става въпрос само за оригинално изпълнение.

Колега Veseliq, кажи моля те как позна, че дясната седалка е от обратна дирекция, защото колкото и да гледам снимките не виждам нищо необичайно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. сега ако някой изкара седалка с текстилна тапицерия, ръчно регулиране и подгрев направо ще убие рибата...

Земи ;)

link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Veseliq, кажи моля те как позна, че дясната седалка е от обратна дирекция, защото колкото и да гледам снимките не виждам нищо необичайно.

 

Честно казано и аз бях изненадан, че има не една или две текстилни Акорда с подгрев  :) А дясната седалка не виждам от какво друго ще е. Вече ме е страх да казвам "такова нещо няма", но наистина не мисля, че е било опция закупуването на пасажерска ел-регулируема седалка. Това е и причината да не можеш да си вземеш евтин кожен салон с подгрев от ударена англичанка - трябва да се примириш, че пътника ще има ел. регулиране, а ти не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито и на мен.

От днес съм собственик на автомобила от подписа ми. Първите ми впечатления са отлични. Сега започвам да засичам градския разход.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че след като шофьорската е с ел.регулировки, тогава и пасажерската трябва да е такава. По-скоро бих се изненадал ако едната е електрическа а другата ръчна.

Честито на колегата Naso, със здраве да си я караш и само положителни емоции да ти носи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с кожен салон, подгрев и ел. седалката е само шофьорската. Пасажерската е ръчка :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има всякакви варианти, предния ми Accord 7, 2.2 I-CTDI, Executive, facelift беше с кожен салон, подгрев на седалките и двете седалки електрически. Като разликата между тях беше, че пасажерската нямаше лумбална подкрепа (която при шофьорската е с ръчна настройка) и също така нямаше настройката нагоре - надолу на цялата седалка. Сега съм с Accord 8, 2.2 I-DTEC, Executive с кожен салон, подгрев и ел. седалки. И разликата е, че пасажерската седалка няма лумбална подкрепа и възможност за запаметяване на две позиции. Дори има регулиране във височина и промяна на наклона на цялата седалка, което при седма генерация го имах само на шофьорската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че след като шофьорската е с ел.регулировки, тогава и пасажерската трябва да е такава. По-скоро бих се изненадал ако едната е електрическа а другата ръчна.

Честито на колегата Naso, със здраве да си я караш и само положителни емоции да ти носи.

 

Напротив. Тъй като това не е евтина екстра, почти винаги шофьорската седалка има повече екстри. И това не е само при Хонда. При Акордите тук не съм срещал такава с електрическа седалка на пасажера (която да не е монтирана от англичанка), бих се изненадал ако изкопаеш и такива :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Veseliq,

 

Както съм описал в предния си пост, който най-вероятно не си прочел. Предишната ми кола Accord 7 и сегашната Accord 8 са с две електрически седалки които не са монтирани от "Англичанки". Описал съм и всички подробности, и тук е момента да ти дам един Джокер. Ако пасажерската седалка е допълнително монтирана от кола с обратна дирекция, то тогава тя ще има и лумбална подкрепа. За съжаление нямам снимки на старата кола за доказателство, а и вече не знам къде се намира. Ако някой проявява интерес мога да снимам сегашната, ама нали сме в темата за седма генерация, не мисля, че ще има интерес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм прочел, наистина. Акорд 8 са така Executive-а (и по брошура са с 2 регулиращи се седалки), но Акорд 7 поне преди фейслифта не са и съм крайно изненадан. Фейслифтова или преди фейслифтова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България да кажеш "Такова нещо няма..." и изведнъж някой те опровергава, показвайки ти българския гений в автомобиломодифицирането :D По темата - одеве засякох за около минута и половина, две загрява седалката на HI.  Извън темата:  на мен ми се струва че при 27°C зададени на климатика сутрин преди да загрее, на ауто започва да духа след известно време, но пак не ми се струва да е много топло вътре.. Някой с 8ма да каже като включи парното на максимум градуси зимата, става ли жега в колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше фейслифтова, екзекютив, с абсолютно всички екстри за модела (без парктроник). И никой не я е "автомобиломодифицирал", така си дойде от Италия. Както писах по-рано, ако дясната седалка е от обратна дирекция, то тя ще има лумбална подкрепа.

По темата с подгрева на седалките, както съм обещал ще направя замервания с термометъра и ще пиша какви са резултатите. Така ще е най-обективно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За аргумента с лумбалната подкрепа съм абсолютно съгласен - щом е така, е фабрична. Може би за фейслифтовите е имало 2 електрически седалки като опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България да кажеш "Такова нещо няма..." и изведнъж някой те опровергава, показвайки ти българския гений в автомобиломодифицирането :D По темата - одеве засякох за около минута и половина, две загрява седалката на HI.  Извън темата:  на мен ми се струва че при 27°C зададени на климатика сутрин преди да загрее, на ауто започва да духа след известно време, но пак не ми се струва да е много топло вътре.. Някой с 8ма да каже като включи парното на максимум градуси зимата, става ли жега в колата?

Трябваха ми 4 години за да разбера,че трябва да мина на режим с обдухване директно към тялото и краката.Пускайки климатика на ауто трябва доста да се почака,докато се стопли вътре,особено при минусови температури.Моят съвет към колегите с 8 генерация,не пускайте на ауто при студен двигател а директно обдухване към тялото.Веднъж,като стопли може да минете на ауто и в купето става баня(поне при мен).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бърз въпрос

Централния отвор на джантите на Акорд Турер 2004 64 ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Naso, 64,1мм e.

 

 

Може би за фейслифтовите е имало 2 електрически седалки като опция.

Има колега във форума с такава и отпреди фейслифта. Аз вече разбрах, че нищо не е сигурно в оборудването - мутанти всякакви се навъдиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ух, дайте някаква идея. Имам лек проблем, който обаче е доста досаден. От няколко дни забелязвам, че независимо на коя скорост съм, като настъпя педала на газта докрай, а после като започна да го отпускам, има едно придърпване на 3-4 милиметра от крайно натиснато положение. След това всичко си е ок, само в това положение и само след натиснат до край педал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Покрай разразилата се дискусия около подгрева на седалките, преди две седмици бях обещал да направя обективен експеримент относно ефекта на тази екстра, и ето какво установих:

Изходни данни: Акорд 8, кожен салон (перфорирана кожа), първоначална температура: +6 градуса. Замерване на температурата посредством инфрачервен термометър, без физически контакт.

Запалване на двигателя и моментално включване на подгрева на силната степен. (Без да се сяда на шофьорската седалка).

Резултати: До третата минута никаква промяна на температурата, от там нататък температурата започна да се покачва. На петата минута температурата стана 16 градуса, а на десетата 26 градуса.

След десетата минута седнах на седалката и мога да кажа, че субективното ми усещане беше за приятно топла седалка (26 градуса).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау! Че ти с гъз тия седалки ще ги затоплиш до 37 градуса по-бързо... А на 10тата минута вече ще можеш да седиш по тениска с пуснато парно! Нещо не е наред с тия седалки, както казах моята няма, но на 20 годишно BMW E36 с кожа, подгрева на седалките ги загряваше за под минута (да ти е добре на дупето) :)

 

 

Ух, дайте някаква идея. Имам лек проблем, който обаче е доста досаден. От няколко дни забелязвам, че независимо на коя скорост съм, като настъпя педала на газта докрай, а после като започна да го отпускам, има едно придърпване на 3-4 милиметра от крайно натиснато положение. След това всичко си е ок, само в това положение и само след натиснат до край педал.

 
Потенциометъра на педала ти заминава най-вероятно. Друг е въпроса що натискаш педала до край, тия коли не са правени да се карат яко  :D // шегувам се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@DAN_DAN имаш проблем с подгрева. Моята на 5тата минута така пари, че или намалявам или спирам изцяло подгрева. Усеща се още преди да мине минута от старта. (моята е предната генерация, с плътна кожа) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DAN_DAN, същата седалка на същия Акорд за под 5мин. на HI се усеща горещото вече и то от минусова температура навън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пробвах при -1 градус. На 3-тата минута вече се усеща промяна в топлината, а на 5-6 вече е леко неприятно на HI, което и без това е само за първоначално подгряване (няколко странци по-назад съм пуснал тази част от потребителското ръководство).

 

Все пак да не подценяваме и фактора колко близо си до реотаните, според това колко ти тежи гъза :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде се намира фабрично поставеният GPS приемник на Акорд VІІ генерация?

Редактирано от Voyager

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май беше точно под капака на въздуховодите с малкия дисплей (вж. номер 7 по-долу).

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Относно подгрева на седалките, резултатите които получих при замерването с инфрачервения термометър изглеждат наистина разочароващо, аз самия бях доста изненадан. Но това са обективните цифри, защото всичко останало е въпрос на субективно усещане за толпина което за всеки един индивид е различно. Предполагам, че слабите резултати се дължат на това, че по време на замера върху седалката нямаше никаква тежест и съответно кожата е била на известно разстояние от нагревателите. Както писах в предният ми пост, когато седнах на седалката я усетих приятно топла и изключих подгрева. Следващия път ще взема термометър с изведена сонда и ще направя замерите както съм седнал на седалката. Така ще видя при каква температура как усещам толината и колко бързо се покачва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това исках да напиша още снощи,но не ми остана време.Подгрева работи при тежест(предполагам има кантар както при коланите).Също така дори при постоянно включен,изключва от време на време.За проблем може да говорим ако при включен подгрев до 2рата минута не усетите загряване.Така статично замерване не е адекватно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно това с изключването от време на време, по-назад в темата съм сканирал тази част от книжката, в която става дума за подгрева.

 

Накратко HI се използва само за ти затопли седалките ударно, но не можеш да ги оставиш включени постоянно на тази степен. Т.е. можеш, но ще се изключват. Затова след като загрее достатъчно после се включва на LO за поддържане (то даже и тогава почва да става неприятно, като се постопли достатъчно в колата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Искам да Ви попитам дали някъде мога да намеря номерата на всички части, които се сменят заедно

със смяна на веригите на 2.2 i-ctdi 2004 год. (N22a1 двигател). Интересуват ме номерата на всички части

вериги, обтегачи, зъбни колела и т.н. Или ако имат някакъв общ парт номер за цял комплект при смяна..

 

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това трябва да са май ...

(до колкото прочетох в един английски форум...)

14401-RBD-E01 CHAIN (118L) (DAIDO)14410-RBD-E01 TENSIONER ASSY., CAM CHAIN14420-RBD-E01 ARM COMP., CAM CHAIN TENSIONER14430-RBD-E01 GUIDE COMP. A, CAM CHAIN14440-RMA-E01 GUIDE COMP. B, CAM CHAIN13441-RBD-E01 CHAIN (58L) (DAIDO)13450-RBD-E01 TENSIONER ASSY., OIL PUMP CHAIN13460-RBD-E01 GUIDE, OIL PUMP CHAIN13470-RBD-E01 ARM COMP., OIL PUMP CHAIN TENSIONER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли идея, къде мога да "хвана" + след контактен ключ в двигателния отсег?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, в коя част на "отсека" ти трябва "+".? За дневни светлини ли? Ако е за тях в снопа над кутията с бушоните и релетата има подходящ кабел.

Втори вариант е от кабела излизащ от алтернатора, поне е на лесно място.

Поздрави!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нагоре има мнения в които се очаква от едно ниво на оборудване всички коли да са еднакви,е не е така може да се поръчват или изключват екстри от желания пакет.Пасажерската ел.седалка разбира се че се доплаща в Екзекютива.Както може да е Екзекютив без шибидах ако пожелае клиента и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...