Atanas Araba 12 #1561 Отговорено 25 Септември, 2013 Направил съм грешка с една буква. Маслото,с което съм сега е motul 8100 eco-nergu 0w30.По-горе съм писал eco negru,което е грешно,но и в двата случая то си е с вискозитет 0w30 и отговаря на стандарта ACEA A1/B1 or A5/B5.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1562 Отговорено 25 Септември, 2013 Здравейте,Мине се малко време и пак се зачеква темата за маслото.Аз сигурно съм единствен тук който използва Мотул 0W30 eco-nergy. Мнението ми е, че е отлично.Не съм съгласен с написаното от колегата @pendoc.Към колегата @Аtanas Аraba - аз не бих го сменил с HONDA 0W30 защото хем е произведено от Тотал, хем и е с двойна цена.Имате си в Англия перфектен сайт за поръчка - http://www.opieoils.co.uk/Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1563 Отговорено 25 Септември, 2013 За колегите, запознати с известното от английските форуми масло Exol - имаме вече българска фирма вносител. На 25л туба, излиза по 10 лв литъра за 0w30. За незапознатите, маслото покрива всички стандарти и е добро. Ето и пълно ревю. Който се интересува - на лични, за да не правим реклама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1564 Отговорено 26 Септември, 2013 Аз пък се прецаках, че си купих отново предварително оригинално масло и филтър, докато имах отстъпка от Бултрако. Нека ми е зле! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1565 Отговорено 26 Септември, 2013 Решението е взето и си продължавам с Motul.Благодаря ви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #1566 Отговорено 26 Септември, 2013 Здравейте,Мине се малко време и пак се зачеква темата за маслото.Аз сигурно съм единствен тук който използва Мотул 0W30 eco-nergy. Мнението ми е, че е отлично.Не съм съгласен с написаното от колегата @pendoc.Към колегата @Аtanas Аraba - аз не бих го сменил с HONDA 0W30 защото хем е произведено от Тотал, хем и е с двойна цена.Имате си в Англия перфектен сайт за поръчка - http://www.opieoils.co.uk/Поздрави и успех!Не знам дали е произведено от Total при положение, че Total няма масло 0W30 в продуктовата си гама със спецификация С2 по ACEA. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1567 Отговорено 26 Септември, 2013 Маслото на Honda е Castrol. Поне така твърдят Юбико. Аз също взех 3х5л Motul 0W30 eco-nergy от общите поръчки и утре ще направя първата смяна с него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1568 Отговорено 26 Септември, 2013 (Редактирано) Мира не ми даваше да разбера кой произвежда маслата на Хонда за Европа и днес най-накрая успях. Че се произвеждат в Белгия подозирах, дори бях сигурен, но производителят успя да ме учуди, признавам си. Лично аз залагах тайничко на FUCHS. Ето, ако на някой му е интересно: За САЩ вече писах, че маслата се произвеждат от ConocoPhillps: Взето от тукhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54383&st=60&p=1057242791&hl=+honda +total&fromsearch=1entry1057242791 Писано от колегата @USER, чиито мнения и писания ценя. Въобще темата е много полезна, добре е да се прочете цялата. Поздрави! Редактирано 26 Септември, 2013 от NikiG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1569 Отговорено 26 Септември, 2013 Ех ако можех т.е. ако знаех как да прикача снимки,щеше да е хубаво и по лесно...При мен пише така: силно препоръчва genuine Honda Motor oil или 0w30 синтетично моторно масло,отговарящо минимум на спецификации "ACEA A1/B1", "ACEA A3/B3",or "ACEA A5/B5". В температурния диапазон 0w30 и 0w40 нямат разлика,като пише,че 0w30 е формулирано за оптимална икономия(по-нисък разход). Пише също,че с масления филтър компромис не бива...,разбирай имитации от ebay.5w30,5w40,10w30 и 10w40 също може,но отрицателната температура е по-малка.Мисля,че важното тук е,кога се сменя,а то трябва да се сменя между 9000-10000км.От там нагоре си е беда-лично мнение.Поздрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1570 Отговорено 26 Септември, 2013 Това е 0W-20. Сигурно ли е, че Total произвеждат всички масла за Honda ? Макар да има голяма доза логика да е така - не да се занимават с много доставчици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1571 Отговорено 26 Септември, 2013 Ники 0-20 не е маслото за нашите коли , а ако си спомням правилно за бензиновите агрегати и то май хибридите най-вече Не че в Бултрако не са ми наливали 0-20 , но тогава учудващо колата от разход на масло до литър , скочи на 2 за идентични километри като с 0-30 Лично аз се съмнявам Тотал да са и производителите на 0-30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #1572 Отговорено 26 Септември, 2013 (Редактирано) Тино, не знам дали се съмняваш, но майче това е нашето масло произвеждано от Тотал:http://store.emk-33....0-0w30-1-l.htmlДори и на етикета, на оргиналното Хонда масло, си пише че произхода му е от Гент-Белгия. Редактирано 26 Септември, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #1573 Отговорено 26 Септември, 2013 За да си отговори човек на доста въпроси по темата с маслата, е добре да се прочете това: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/76-oil-information/ П.С. За да прочетете темата, се изисква да имате регистрация в английския форум за Хонда Акорд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1574 Отговорено 26 Септември, 2013 (Редактирано) Здравейте,прикачените снимки са 2. Просто @user e направил принтскриин на отвoрения линк за 0W20. Ако се загледаш в горната снимка ще видиш линкове за 5 вида масла Хонда. Второто отдолу нагоре е HFE-C2. В нета има всичката информация , но си трябва ровене. Колегата изглежда обича да се рови в нета.Но както и да е. Важно е да се знае, че на 2,2 дизел трябва да се слага само качествено масло 0W30 и оригинален маслен филтър.Веселия - сподели после мнение за Мотула. При мен се наблюдава следното - лампата за налягане на маслото гасне още докато върти стартера. Според мен това е убедително доказателство за качество.А в английския форум за Хонда Акорд има много полезна информация, особено ми е интересна секцията "Направи си сам". Лошото е, че с възрастта ми остава все по-малко време за четене. Поздрави и безаварийни на всички. Редактирано 26 Септември, 2013 от NikiG 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1575 Отговорено 27 Септември, 2013 Добро утро.понеже снощи ме подгони безсънието та намерих инфото.Оказва се, че Тотал произвеждат в различни заводи в Европа следните масла за Хонда:HONDA 4-STROKE MC OIL SL 10W30 HONDA HFE-20 0W20 HONDA HFE-30 0W30 HONDA HFE-C2 0W30 HONDA HFS-E 5W30 HONDA HS 10W-40 HONDA HFE-C2 0W30 се прави в Белгия и Люксембург. Любопитно е, че правят маслата за почти всички японски производители.Ето линк:http://recherche.quickfds.com/cmt_bin/wfds-ccli?NSoc=total+lubrifiant&NCli=test&EMai=test%40test.com&View=Pdf&Lang=EN&NFou=total&CCli=Поздрави! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #1576 Отговорено 27 Септември, 2013 Значи е Total наистина, но в това няма нищо лошо. Някой колега може ли да сподели личен опит в сравнението между HONDA HFE-C2 0W30 и Motul 8100 Eco-clean 0W30 C2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1577 Отговорено 27 Септември, 2013 Здрасти,Тотал го произвеждат по спецификация от Хонда и заради логото на Хонда цената става по-висока. Факта, че производителят е Тотал, а маслото е произведено в Белгия не е причина за притеснение, но поне да знаят хората какво е "оригиналното" масло в Бултрако. Дори бих се обзаложил, че Хонда HFE е с по-добри техн. спецификации отколкото Тотал 0W30.Motul 8100 Eco-clean 0W30 C2 се препоръчва за Хонди с i-ctdi и i-dtec мотори, след 2006 с филтри за твърди частици. Разликата с Eco-nergy 0W30 е в по-ниското съдържание на сулфатни пепели. Аз понеже нямам ДПФ ползвам Eco-nergy 0W30. Колкото до сравнението между HONDA HFE-C2 0W30 и Motul 8100 Eco-clean 0W30 C2 трябва да се видят техн. спецификации на първото (аз досега не съм намерил такива подробни) или да се направи лабораторен тест. Ако се открие някаква разлика, тя ще е толкова пренебрежимо ниска, че едва ли ще може да се определи категорично кое е по-доброто.Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1578 Отговорено 27 Септември, 2013 NikiG благодаря.Olmy и от този форум човек може да научи безценни неща... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1579 Отговорено 27 Септември, 2013 (Редактирано) Значи е Total наистина, но в това няма нищо лошо. Някой колега може ли да сподели личен опит в сравнението между HONDA HFE-C2 0W30 и Motul 8100 Eco-clean 0W30 C2?Аз мога да споделя, че на база чисто субективната ми оценка, HFE-C2 0W30 е по-добро от Repsol Turbo Life 0W30 и Castrol Edge 0W30. Поне това са последните две масла и от както минах на тях (и при двете ме убеждаваха, че това са МАСЛАТА) колата започна да пуши все повече и да гори значително повече масло (около литър за 10 хиляди, преди беше половин литър за 15 хиляди докато докато карах с Honda масло). От една страна и двете масла са купени от България и не се знае дали са били оригинални, а в същото време двигателя вече стана на към 250 хиляди км, което оказва влияние - износват се, разхлабват се различни части, макар в Юбико да твърдят, че турбото и дюзите на тестовете са в отлично състояние. Най-вече съжалявам, че в началото бях подведен че трябва да обслужвам колата на 20 тина хиляди, което винаги ми е било некомфортно и на около 15-17 най-много сменях течностите първите 4 пъти (все с HFE). Сега, след много четене и съвети на по-опитни хора, започнах по-чести смени (миналото го смених на 12 хиляди, сега като го сменя ще е на 11 хиляди и ще се придържам на смени на 8-10 хиляди км с поръчано масло от чужбина).Днес не успях да обслужа колата тъй като времето беше кофти, а исках да натоваря отзад колелото и докато е в сервиза да се предвижвам с него. Сигурно понеделник ще я обслужа. Редактирано 27 Септември, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1580 Отговорено 27 Септември, 2013 По-благородно и професионално(много популярни думи напоследък), щеше да бъде ако ни беше написал каквото си прочел и научил от UK форума свързано с дискусията за "олиото" ,не да ме пращаш там.Аз се регистрирах исках да я видя тази тема,но нищо не видях.Това може да се дължи на моите ннищожни IT умения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #1581 Отговорено 28 Септември, 2013 Да разсея малко темата с маслата.От 100 до 105хил.км смяна на хидравличен маркуч към рейката с приятните за ухото 530лв и лека поява на миризма на изгорели газове в купето,когато не се движи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1582 Отговорено 30 Септември, 2013 (Редактирано) Ако си с дизел преди фейслифта, това се оправя като ти се завари изпускателния колектор - всички сме го брали тоя чай Друг вариант е да си намериш изпускателен колектор от фейслифта след 2006та - там са изляти, чогунени и повече не се пукат. Моят го завариха преди 30тина хиляди за 200лв и за сега е добре.Иначе аз днес смених маслото на колата. За сега естествено не мога да споделя никакво мнение. Естествено колата работи по-меко от колкото с Castrol-а, но той си беше на 11 хиляди км, а след смяна, с каквото и да съм сменял колата върви по-"гладко" най-вече защото маслото е прясно, не заради марката. Редактирано 30 Септември, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1583 Отговорено 30 Септември, 2013 Здравеите може ли някаква информация да дадете относно добри всесезонни гуми.Марка и модел например, че изчетох почти всичко по форумите и повече се обърквам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1584 Отговорено 30 Септември, 2013 Макар да не ти давам отговор на въпроса - ако не вали сняг където си, вземи си хубави летни гуми. На мокро и студено се справят по-добре от зимните. Имаше тестове - на студен мокър асфалт (над нулата) и на ледено студен сух асфалт (в порядъка на -5/-10), летните имаха по-кратък спирачен път и по-добро ускорение. Но се справят по-зле на сняг и лед. Казвам ти го, понеже гледам, че си от Лондон, а там сняг виждате за някой друг ден през зимата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #1585 Отговорено 1 Октомври, 2013 prosqka Здравеите може ли някаква информация да дадете относно добри всесезонни гуми.Марка и модел например, че изчетох почти всичко по форумите и повече се обърквам Публикувано изображениеПубликувано изображениеКолега, аз няколко пъти пиша за всесезонните гуми, но обикновено никой не ги иска! Има много наслоени стереотипи!За мен има само една хубава всесезонно гума и това е Goodyear Vector 4Seasons: http://www.goodyear.eu/bg_bg/tires/passenger/vector-4seasons/index.jsp?from=browseПоследните три зими на Акорда бях с такива и мога да кажа, че зимно време не намирам разлика от използваните на стария ми Акорд 6 пет зими гуми Nokian WR.Единствения проблем е, че такива гуми не могат да се сравняват с най-добрите летни гуми, и ако караш екстремно лятото, няма да си доволен. Компромис има винаги, но ако караш умерено и до 15-20 000 км на година, има смисъл да вземеш такива. За близо три години направих 40 000 км и според мен ще изкарат още 20-30 000 без проблем.Тук има и един интересен тест за тези гуми:http://mail.dir.bg/~tkm_digital/AllSeason.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1586 Отговорено 1 Октомври, 2013 За несветещите предни плафони:Както бях писал и след направените от мен експерименти /вж. предишните ми постове/ мога да кажа, че моят проблем е от това, че крушката не прави хубав контакт със фасонката си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1587 Отговорено 1 Октомври, 2013 Моите впечатления след 4-та смяна и над 45к километра с Репосл 0-30 Turbo Life , че е едно много добро масло на много добра цена ! Сменям го на не повече от 15 000 км и не съм долял веднъж . Разбира се маслото е купено от България и доставено от Испания / цял живот имам работа само с испански неща / . Много се чудя дали да пробвам с Кастрол една смяна - ще видим .Това което наистина ми се иска да направя е да промия двигателя преди смяната и още по-силно ме вълнува Митко да сподели какво стана с профилактиката на турбината защото се замислям сериозно за чип и не ми се иска да ми прекъсва при по-сериозно ускорение . Новото от мен е , че някое от вътрешните карета се обажда - специфични черти е "подскачания" при ускорение между 1500 до към 2200 оборота. Това е първоначален стадии , по-краен е тресене при всяко ускорение , зимата се надявам да изкарам , че единственото май стабилно решение е чисто ново оригинално каре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1588 Отговорено 1 Октомври, 2013 Мерси на колегите за бързите отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1589 Отговорено 1 Октомври, 2013 Здравейте, колеги От 7 години карам Хонда и определено най-вероятно никога няма да сменя марката. Досега имах едно прекрасно английско Civic-че, с което сме били къде ли не. Обаче е време за смяна - то отива при приятелката ми, а аз след 2 дни взимам един Accord от 2005 г - 2.0 бензин, току-що внесен от Испания. Нямам търпение, направо се чудя как ще спя тия 2 нощи... та затова го пиша - трябваше да се похваля. Като го взема, ще post-на снимки А сега - наздраве и стотици хиляди безаварийни ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1590 Отговорено 2 Октомври, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги, преди две седмици се прибрах от България с нови задни дискове,накладки предни и задни,заварен колектор,нови тампони на предните долни носачи и сменен волан ,като цялото това удоволствие ми излезе 550лв с труда и то при един от най-добрите в Казанлък рали съзтезателя който кара с HONDA Стефан Панчугов. Адски съм доволен от всичката работа.Стана супер бързо и със сигурност пак ще отида при него. След един месец каране в България и 1600 мили обратен път , когато автомобила се движи по надолнище и премине по нагорнище има едно испукване което усещам на кормилото или при потеглане също.Усеща се когато напрежението върху предните колелета се промени. Един приятел я кара и я гледа колата и каза че това е рейката и по точно фтулка на рейката. Някой имал ли е същият проблем и някой може ли да ми покаже каква е ? Еднакви ли са за дизеловият и бензиновият модел? Преди да тръгна обратно за Англия колата беше направила 10 000 км и тръгнах по сервизите в София да сменям масло.На третият сервиз се отказах. Искаха ми около 230-240 лева за маслото с филтъра и никъде го нямаха в наличност точно 0W30 защото много малко хора карали с такова понеже било скъпо.Тук ми излиза около 150 лева масло(Castrol) филтър и смяна. Неможах да повярвам каква разлика има в цените на стоките.Зимата карах с кастрол от сащият сервиз и за 12 000 км ми изгори 200гр това лято със същото масло 15 000км ми изгори 400гр.За трети път сложих от него днес и след прочетеното за маслата съм решил при следващата смяна да последвам примера на един от Лондонските колеги и да сложа Мотул и от сега да сменям вече на 10 000км. Редактирано 2 Октомври, 2013 от I AM X Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1591 Отговорено 2 Октомври, 2013 Моите впечатления след 4-та смяна и над 45к километра с Репосл 0-30 Turbo Life , че е едно много добро масло на много добра цена ! Сменям го на не повече от 15 000 км и не съм долял веднъж . Разбира се маслото е купено от България и доставено от Испания / цял живот имам работа само с испански неща :D/> / . Много се чудя дали да пробвам с Кастрол една смяна - ще видим .Това което наистина ми се иска да направя е да промия двигателя преди смяната и още по-силно ме вълнува Митко да сподели какво стана с профилактиката на турбината защото се замислям сериозно за чип и не ми се иска да ми прекъсва при по-сериозно ускорение . Новото от мен е , че някое от вътрешните карета се обажда - специфични черти е "подскачания" при ускорение между 1500 до към 2200 оборота. Това е първоначален стадии , по-краен е тресене при всяко ускорение , зимата се надявам да изкарам , че единственото май стабилно решение е чисто ново оригинално каре :(/>И аз съм с Репсол 0в30 Турбо Лайф (купено от БГ от вносителя Тех-Ко). За моите скромни 5К км от както имам колата съм с добри впечатления и най важното не го е "изяла".Мисля на 10К км да го сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1592 Отговорено 3 Октомври, 2013 Взех яяяяяяяяяяяя +1 +1 +1 +1 +! Няма такова въодушевление ! Няма такова удоволствие, карах около 300 км. докато се прибера с нея - ПРЕКРАСНА Е !!! Още по-влюбен съм в марката ! 2005 г, Sport 2.0 бензин. Като се поуспокоя, ще й направя фотосесия, че ми треперят ръцете от кеф и ще се размажат снимките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1593 Отговорено 3 Октомври, 2013 Честито колега !!! !!! !!!Хиляди безаварийни, 7цата е уникална кола. Сигурен съм, че няма да те разочарова Чакаме снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1594 Отговорено 3 Октомври, 2013 Честито колега и много безаварийни километри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1595 Отговорено 4 Октомври, 2013 Хайде Честито и от мен.Много безаварийни пътувания!Поздрави и късмет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1596 Отговорено 4 Октомври, 2013 Привет. Честито и от мен и да се уважавате взаимно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1597 Отговорено 4 Октомври, 2013 Благодаря ви за пожеланията Днес я закарах в Юби-ко за подмяна на необходимите неща, направиха й пълна диагностика, при която се оказа, че всичко е в перфектно състояние. Само се наложи смяна на един лагер на ролка и свещите, но това са по-скоро консумативи. Да споделя - понеже за първи път карам кола с cruise control - мнооого е неприятно да караш на 5та на включен CC, при което да изключиш от скорост, без да натиснеш съединителя. Добре, че се усетих и секунда след това чукнах спирачката. Повече няма да си правя такива експерименти Разбира се, имам няколко въпроса Първо, как се палят халогените за мъгла )) Меко казано тъп въпрос. На левия стик (фарове, мигачи) има един пръстен, който е супер странен. има 2 положения, в които може да се цъка - и нагоре от горното положение може да се завърти, но се връща само. Също и надолу от долното положение. Както и да е, нищо не се случва, каквото и да правя с него. Второто - капака на пепелника ми е счупен и не може да стои във вдигнато положение, пада си свободно. Някакъв replacement ? трето - Първоначално имах идея да сменям оригиналния плейър с китайщина, която има там DVD, GPS и т.н. - обаче в момента, в който чух саунда на това нещо, просто се влюбих и реших да не го пипам. Само че само с едно CD, което не чете mp3-ки е много кофти. Та, препоръчайте ми някакъв наистина хубав начин да си изкарам USB вход за плейъра. Искам да може да си помни докъде е стигнал, като изгася колата - че иначе е много противно. И да може да се управлява от волана, което сигурно не е проблем. четвърто - търсих навсякъде, но не можах да намеря някакво инфо за това какви са цокълите на всички крушки по колата - мигачи, габарити, основни светлини, дълги светлини, осветление в купето, в багажника, осветяването на номера.... искам да ги заменя със светодиоди, но не мога да се ориетнриам какви да са. Помагайте pls. Леле, мнооого станаха въпросите, за което предварително следварително се извинявам и благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1598 Отговорено 4 Октомври, 2013 Честито и от мен колега и много безавариини километри.Халогените са палят като пуснеш първо габаритите после завърташ това пръстенче и трчбва да стане.Другото му положение е за третия стоп или по точно за една по силно светеща червена лампа отзад кочто се включва при мъгла или дъжд.Целта и е да те виждат по добре тези зад теб.Както се включва така се изключва завърташ един път се включва пак така и се изключва.За пепелника мисля че се е откачила пружината която го държи отворен ако се позанимаваш да го отвориш може и да стане ако не е счупена. Музиката ако си с премиум системата е повече от супер според мен .А за повече има много писано в тази тема .Може да видиш и това http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=88594.Има един колега които има и компютър даже и е много добре описано как се прави.Крушките са 3-4 различни вида повечето са обикновенните модел 501 мисля че бяха .Наи добре прочети темата отначало и ще имаш отговори на много от въпросите си.Дано съм бил полезен с нещо.Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #1599 Отговорено 4 Октомври, 2013 (Редактирано) четвърто - търсих навсякъде, но не можах да намеря някакво инфо за това какви са цокълите на всички крушки по колата - мигачи, габарити, основни светлини, дълги светлини, осветление в купето, в багажника, осветяването на номера.... искам http://www.philips.c...amps/14238/cat/ Редактирано 4 Октомври, 2013 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #1600 Отговорено 4 Октомври, 2013 !! Очарован съм, супер сте ! Много благодаря !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове