Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

@ VoyagerКъде е това малко черно блокче, да го извадим и да се опитаме да го прегледаме? Ако ли пък не може да се ремонтира - ще го търсим някъде, защото при мене вече нищо не свети отпред, а идва зима и става тъмно при всяко ползване на колата.

Редактирано от modjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между двата плафона, от задната страна на основното тяло на ключа. Сваляш плафоните един по един и леко напъваш надолу основното тяло на ключа /много лесно се сваля/. Ако имаш телефон - разкачаш два кабела, ако нямаш - кабелът е само един. Микрофонът на телефона е захванат с едно болтче, а всичко останало е ключът, в който може би трябва да се намира и нашият проблем. НО... всичко това са мой предположения базирани само и единствено на факта, че при отваряне на вратата единият плафон свети, а другият не. Съответно този, който не се включва автоматично, си свети в ръчен режим, откъдето си правя извода, че електрониката, която ги командва нещо се бърка. Не съм говорил със сервизи, майстори и т.н. и не съм и 100% сигурен, че проблемът е от ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте... аз пак един глупав въпрос. 15 цолови джанти побират ли апаратите на 2.0 Спорт? До колкото знам 2,0 SE излизат от завода с 15 инчови джанти ... таka че би трябвало да няма проблем?

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,ако си с 280 мм. предни дискове, ще станат 15' джанти.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се добавя и аз в групата на 7-ците. Акорд CL7, 2008-ма година, 2.0 бензин / 156 кс, Special Edition серията (с полукожа, ксесони, 17'' джанти, карбон по интериора и т.н..). Взех го нов от дилър на Хонда, точно бяха пуснали 8-та и за моя дадоха добра цена. Малко късно се добавям, ама сега попаднах на темата..На 74 000 км съм, без съществени проблеми до момента - сменяни са накладки, дискове т.н..Сега имам малко потропване отпред - за смяна са ми тампоните на балансиращата щанга.На всички тук - беаварийно каране и много километри кеф с акордите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ DROCCAЧестито, пожелавам дълги и безаварийни километри, изпълнени с наслада от шофирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ DROCCAДай снимка ако ти се пуска, че тази не се вижда често... Още им е рано за изгодни продажби и повечето скачат направо на 8.Тампони сменях вчера, мога да дам отзиви от бултрако...

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DROCCA - Много приятни емоции и безаварийни километри.sMARTBomber - Давай отзиви, че и моите са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за пожеланията - едно уточнение, ако не става съвсем ясно от предишния ми пост. Сега се добажих тук в темата за 7-те, иначе Хондата я карам вече 5 години. Взех я нова лятото на 2008-ма.@ sMARTBomber - как са Бултрако с цените за тази услуга. От опита ми с тях с гаранционните обслужвания и разни техни оферти за дискове / накладки съм на мнение, че цените им са неадекватни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията. Обаче на комбито втулките на предната и задната стаб. щанга са по-различни (по-големи са) и съответно се отразява на цените.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на тази година имах посещение в Юби-Ко с акорда. Покрай другото минах и профилактичен преглед, който установи, че имам предни шарнири за смяна.

 

През Юни ходих до Бултрако за да се възползвам от отстъпките на сервизната им кампания. Тяхната диагноза беше: предни шарнири и тампони на задна стабилизираща щанга.

 

В крайна сметка реших да не правя излишни икономии и закупих оригинални шарнири, а с тампоните (пак оригинални) се сдобих благодарение на колегата NikiG (Ники, благодарско още веднъж).

 

Какво обаче се оказа - според момчетата от трети (официален) сервиз, където смених нещата, никое от тях не е било за смяна. За шарнирите е имало официален бюлетин от хонда, че Акорд и Ледженд се проверяват шарнири само при автомобил, който е на земята (т.е. не е повдигнат с подемник). Имало някакъв луфт, който се проявявал, когато колата е вдигната, но не и когато лежи със собственото си тегло на земята). И докато за акорда са към 150лв бройката, за Ледженд май отиваха двойно.

 

Смяната на тампоните на задната стабилизираща щанга е изключително бърза, лесна и евтина (10-20лв), като единственият по-деликатен момент там е развиването на болтовете на щангата, които нерядко се случва да са клеясали. Момчето от сервиза така и не видя какво им е имало на моите тампони, за да не им харесат на Бултрако. Аз също...

 

Та така. Както бях писал по-горе, имайте едно наум с диагнозите от там. За всичко написано по-горе препредавам това, което и доколкото съм чул от майсторите. Лично аз не съм до там технически грамотен и не се ангажирам с мнение по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за луфтовете при Ледженд го разбрах преди година и половина, когато мой приятел си купи, и от неговия сервиз му бяха казали, че са за смяна шарнирите. Тогава ходихме в Бултрако Пловдив и там му обясниха проблема и той ги смени чак сега.За Акорд 7 обаче не съм чувал подобно нещо, така че не разчитайте на тази информация от техника, ако няма сериозно потвърждение!Аз на моя сменях в Пловдив преди година само втулките на предната и задната стаб. щанги и цените бяха някъде около 170-180 лева с труда.

Редактирано от ivan_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно попаднах на тази статия - какво ново във фейслифт-а на акорд 7.http://www.scribd.com/doc/71144172/7th-Gen-Face-Lift-Full-Briefing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добра статия - някои от коментарите с химикалка са убийствени (missile codes) :)Само ACC и LKAS нямам, а те са доста приятна глезотия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не е като да не съм го качил и постнал преди почти три години...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новите им е простено :-) Ние от началото си ги знаем тези неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не е като да не съм го качил и постнал преди почти три години...
Колега,ще ме прощаваш, ама ми е обегнало.Наздраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sMARTBomber

 

Мерси за информацията за тампоните.. Ето и снимка на Хондата.

 

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги реших да пиша за ремонта на моята турбина. Та след както си карах и колата

изведнъж спря да има мощност и турбото  засвири  Публикувано изображение . Отидох в сервиз и се оказа, че трябва да си

купувам ново турбо    Публикувано изображение или да я пращам за рецеклиране  и реших да я пратя в гр .Варна ето тук

http://biznes-bulgar...niteh-ood-varna

по еконт  обадих се и хората ми казаха 1000лв  дават и гаранция 6 месеца след като я пратих ми

направи впечатление, че след 2 дена ми я връщат, но уви накрайника не е бил същия и майстора не

може да свърже катализатора и освен това биле бързали и забравили да ми напише гаранцията, та

обадих му се на ново и му обесих как стоят нещата и човека ми прати накрайника и

гаранцията.След като е сглобена и готова реших да я покарам, но ми се струва, че е малко по

мудна от преди, но пак си върви колата и искам да питам това възможно ли е да са ми дали друго

турбо с по малка мощност ли и аз не знам, не разбирам мн . от турбини  Публикувано изображение ? Преди от 2000 об . дърпаше пак сега като-чели чак от 2500об . възможно е и аз да си въобразявам за вървенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, турбото ти е с променлива геометрия и е възможно, като са го рециклирали, да не са го балансирали добре, или поне не както е било фабрично. Прочети малко по-назад доста коментирахме по въпроса за рециклирането на турбини. Съвет за вече рециклирана турбина магат да ти дадат само от специализираните турбо сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000лв са адски много пари за рециклиране на турбина. Чисто нов оригинален Гарет е около 2000лв, а за 600-700лв ще вземеш турбо от английски блъскан акорд от някоя морга. Но вече броени пари, свършен факт. Моят съвет е да я чипнеш колата през PremierTunning, с който ECU Firmware турбината се държи в обороти от по-ниски обороти на колата и има мощност от под 1500. Ако турбината не е добре балансирана, ще замине бързо - независимо дали си чипнал колата или не (ако е чипната можеш малко да ускориш процеса). Но ако изгърми до 6 месеца, имаш някаква гаранция, уж. Аз честно казано бих оставил да мине малко време, да преглътна загубените 1000лв и като проблемите почнат на ново, да си взема ново турбо да ми е мирна главата.Друг вариант е - НикиГ прати линк в ebay за балансирани готови ядра на турбини по 300-400лв. Слага се в турбината и заспива, ако корпуса е читав.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам те са използвали само корпуса на моето турбо, а вътрешността са я сменили с ново. Искам да питам има ли такава вероятност старото ми турбо да е било правено така, че да върви повече, някоя настройка или да е била надута ? Макар, че си мисля, че трябва да стани софтуерно, но не ги разбирам много. Защото наистина си беше пъргава колата на 2000 об. и си мисля да не предишния собственик да е правил нещо, а аз да си мисля, че така си върви колата и сега зареди това да са е развалило и затова сега да усещам разликата. Ако се закара на диагностика дали могат да проверят турбото дали си работи нормално? Направо нз. какво да правя освен да карам така пак каквото стани или да питам някои които я има същата кола да му дам да я покара и да ми кажи има ли разлика от неговата, но не познавам такъв човек. 

 

Благодаря за отговорите колеги Публикувано изображение 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Ако може да попитам:1, Как се счупи турбината, или защо я смени.2,"Променливата геометрия" почистена ли е?3, Турбопътищата и интеркулера почистени ли са от масло и боклуци и проверени да не изпускат някъде?4, Вакуумите (отварят лопатките на турбината) как са?5, Виж си катализатора. Ако турбото е изпуснало масло може да си го запушил.Провери си ги.Отиди най-добре на диагностика, но не къде да е. Добре е да се видят параметрите.Успех.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите които имали проблеми със предните плафони (modjo, Voyager):

 

На мен също ми се случва от време на време да спре да ми работи някой от плафоните. На няколко пъти ги отварях и се оказа, че нещо се разместват балончетата във щипките.

Вадя, слагам и започва да свети.

Преполагам, че сте го првили, но ако не сте - пробвайте Публикувано изображение

Успех.

Редактирано от vtpetrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото наистина си беше пъргава колата на 2000 об. и си мисля да не предишния собственик да е правил нещо, а аз да си мисля, че така си върви колата и сега зареди това да са е развалило и затова сега да усещам разликата.

Това е Хонда, не трябва да е мудна ако няма проблем. Дори да е правил нещо миналия собственик, то няма да се влоши от смяната на турбината (стига да е сменена със същата). Ако са ти рециклирали турбината качествено и са я монтирали качествено, трябва да върви повече от преди, не по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проблема с предните плафони:Не ми остана време да пиша, но миналата седмица бях в един електросервиз. Пичовете разглобиха плафоните и ги прегледаха. В крайна сметка установиха, че проблемът не е в основния ключ, на който се намира копчето DOORS/OFF, а малките ключета, който се намират под самите плафончета и чрез които ръчно можеш да си ги светкаш и загасваш. Самите ключета са много малки и капсуловани. Според майсторите от сервиза това ключе, което не ми свети не прави хубав контакт. Поради факта, че са капсуловани единствено ги напръскаха с контактен спрей и им размениха местата, за да проверим тази теория. Резултатът от това е, че в момента отново моето плафонче свети когато то си прецени и след почукване понякога се включва, а понякога не. С други думи май теорията за липса на контакт в самото ключе не се доказа, което означава, че е твърде възможно именно щипчиците, които държат лампичката да не правят контакт със самата крушка, примерно защото са се поразтворили малко. Ще ги събера малко и ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. При мен пък спря да свети копчето за подгряване на пасажерската седалка. Когато е включено си свети,просто в средата не свети,когато съм на пуснати светлини. Махнах го и нищо не разбрах. От едната страна имаше лента(като твърдо тиксо),а под нея три кръгли не знам как да ги нарека,най вероятно предпазители. Под всяка светлинка по едно. Имат си отворче за отвертка,за това мисля,че са бушони. Не съм виждал никога такива,но си мисля,че до диодчето няма достъп. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. При мен пък спря да свети копчето за подгряване на пасажерската седалка. Когато е включено си свети,просто в средата не свети,когато съм на пуснати светлини. Махнах го и нищо не разбрах. От едната страна имаше лента(като твърдо тиксо),а под нея три кръгли не знам как да ги нарека,най вероятно предпазители. Под всяка светлинка по едно. Имат си отворче за отвертка,за това мисля,че са бушони. Не съм виждал никога такива,но си мисля,че до диодчето няма достъп. Поздрави

Не са предпазители. Там са ти светодиодите. Прочети тази тема мисля че ще ти свърши работа http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=85907 Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VamPo Благодаря.Ако искаш вярвай,но ти ми оправи деня...Голямо Благодаря с голяма бира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е моля :)Да не забравиш за бирата :lol: -Шегувам се :) Наздраве :beer:

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем със CD CHANGER-а! С Хонда Акорд 2,2 i-CDTI 2004г. с навигацията съм! Беше глътнал два диска, изкарах ги, но спря да работи! Някой да ме насочи към добър техник, по възможност в Пловдив?! Където и да отида, само като видят колата и ми отказват!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега. При мен преди една година отказа cd changer-a. Вътре са шест диска и не мога да ги извадя. Светодиодчето,което е над кръстачката и то не свети. Механичен проблем казват майсторите в UK, а в България казват- оооо аааа много трудно,ще е,но дори и да извадим ченджара и дисковете от него ти трябва да си купиш нов changer,защото този щом е спрял веднъж,ще го направи пак. Ходих общо при петтима различни майстори и се отказах. Шестия беше добре в Bromley south London"голямата работа"... , той пък иска колата при него за няколко дни и не може да ми даде цена ??? Добре довиждане казвам и се кефя на радиото. 15 лева адаптер във запалката от всеки ГУМ, ЦУМ и пр. магазини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант 1) обърни се към официалния сервиз тамВариант 2) мога да ти продам излишен висококачествен AUX адаптер, с който да слушаш музика от телефона си например, връзва се към навигацията, като цъкнеш CD/AUX бутона два пъти влизаш в AUX режим и почваш да си слушаш музика от телефона примерноВариант 3) FM transmitter, но качеството не е като на AUX адаптера

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши ми на лични за вариант 2.Имам интерес. Благодаря за това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак на лично - ето и другите да видят. Това е адаптера:http://www.ebay.co.uk/itm/2013-Blitzsafe-HON-AUX-DMX-V-1-Honda-Auxiliary-Audio-Interface-/200961873811?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item2eca42d793Чисто нов е, само е пробван - давам го за 100лв, макар да ми е излезнал към 170-180лв по спомен. Трябваше ми като си правех компютъра за колата, но минах без него. Със сигурност става за коли с навигация, за такива с обикновена конзола трябва да се пробва.Оказва се най-качествения AUX адаптер, който има. Алтернативни варианти са XCARLINK, който има и USB и Bluetooth:http://iskamgps.com/article/1105/XCarLink-%D0%B7%D0%B0-Honda

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги.Моля да споделите, какъв е видът на крушките за фаровете за мъгла, тези които са без лупа, за акорд преди фейслифта.И ако може някой да ми каже къде в коша на мотора има +12v, който се появява след като сме дали контакт или в първото положение на ключа.Благодаря :)

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колега Veseliq,ще го купя. Остава да определиш как,ще стане плащането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колеги последните две смени на моторното масло бяха с motul 8100 eco negru ,от което съм много доволен и препоръчвам. Сега ми се иска да сложа GENUINE HONDA 0W30 DIESEL ENGINE. Някой има ли впечатления от това масло? Благодаря и поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колеги последните две смени на моторното масло бяха с motul 8100 eco negru ,от което съм много доволен и препоръчвам. Сега ми се иска да сложа GENUINE HONDA 0W30 DIESEL ENGINE. Някой има ли впечатления от това масло? Благодаря и поздрави.

HONDA 0W30 C2 DIESEL ENGINE е отлично масло и съветвам да се кара с него! Mmotul 8100 eco negru e 5W30, и не е подходящо за този дизел първо и второ няма спецификация C2/C3 по ACEA.PS. Във форумите се споделя, че проблемите с веригата са точно от масло различно от препоръчаното от хонда и по-точно 5W30 и 5W40. Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...