Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Хайде и на мен почна да ми прекъсва горния дисплей днес. Колегата който постна линка, направи ли нещо по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!!Искам да попитам за Акорд VII 2,0 , че ми е на сърце - каква е разликата между ниво на обурудване Comfort и Sport, както и към коя е по-добре да се насоча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и на мен почна да ми прекъсва горния дисплей днес. Колегата който постна линка, направи ли нещо по въпроса?

Колега,не ми е оставало време да се занимавам с това, мисля тази седмица да го сваля и да пробваме да препоим малко :)Обезателно ще пиша какво е станало после :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!!

Искам да попитам за Акорд VII 2,0 , че ми е на сърце - каква е разликата между ниво на обурудване Comfort и Sport, както и към коя е по-добре да се насоча.

 

Здравей,

 

Неслучайно съм дал линкове към брошури в първата страница на темата. Виж особено тази, ще ти бъде от полза.

 

Разликите са основно козметични и не са толкова големи, колкото при екзекютив, спрямо другите, но все пак е по-добре спорт отколкото комфорт - алуминиеви 16' джанти вместо 15' метални, полукожен салон с велур вместо текстилен, червена подсветка на таблото (това е по-скоро разлика, а не екстра), кожен волан...

 

Градацията в оборудването е:

 

Комфорт

Спорт (+ престилки = Тайп-С)

Екзекютив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, колеги!!

Искам да попитам за Акорд VII 2,0 , че ми е на сърце - каква е разликата между ниво на обурудване Comfort и Sport, както и към коя е по-добре да се насоча.

 

Здравей,

 

Неслучайно съм дал линкове към брошури в първата страница на темата. Виж особено тази, ще ти бъде от полза.

 

Разликите са основно козметични и не са толкова големи, колкото при екзекютив, спрямо другите, но все пак е по-добре спорт отколкото комфорт - алуминиеви 16' джанти вместо 15' метални, полукожен салон с велур вместо текстилен, червена подсветка на таблото (това е по-скоро разлика, а не екстра), кожен волан...

 

Градацията в оборудването е:

 

Комфорт

Спорт (+ престилки = Тайп-С)

Екзекютив

 

А съществуват ли проблеми с колите 2003 година. Харесал съм една която е Комфорт изпълнение и е много запазена. Кусур е задна дясна врата не работи централното, но нали трябва да се пазарим. Друго питане е дали могат да се монтират стандартните 16" гуми с алуминиеви джанти, които са от варианта Спорт.

Благодарско предварително и надявам се да се похваля скоро и аз!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш никакви грижи с конверсия от 15' към 16'.

 

Проблемите са нищожни, особено при бензиновите модели. Оригинална машинка за централно излиза под 50-ина лв с общите поръчки. Ти можеш да стъпиш на факта, че в Бултрако ти искат към 160лв :D Друг е въпроса, че когато купуваш кола втора употреба никога не може да бъде в състояние като нова и това може да е довод за отбив, само ако цената е необосновано висока.

Edit: 100 страници достигна темата на собствениците на акорд 7-ма генерация. Лично за мен беше изключително полезна и за тези две години и половина научих страшно много неща от колеги, с които споделяхме опита си. Благодаря на всички за съпричастието и взаимопомощта и да 'илядим! :D

Редактирано от Zlatozator
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и на мен почна да ми прекъсва горния дисплей днес. Колегата който постна линка, направи ли нещо по въпроса?

 

Така,

преди два дни свалих дисплея. Оказа се че преди това някой друг беше вилнял с поялника :D/>

Та направих всичко както е описано в линка дадох дисплея на приятел, който е добър с поялника да се забавлява.

Презапоихме всичките крачета към дисплея, както и тези на куплунг-а. Вече два дни дисплея работи без бой :D/>

 

Ето малко снимки след като приключихме.

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във клуба съм и аз от вчера - 2.0 2004 година - 103000км от еуфория вчера не можах да се похваля!!!/> :P/>П.С. Имам в колата навигация VDO Dayton. Дали ще мога да я ползвам в БГ.

Редактирано от SSHHAFT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във клуба съм и аз от вчера - 2.0 2004 година - 103000км от еуфория вчера не можах да се похваля!!!/>/> :P/>/>П.С. Имам в колата навигация VDO Dayton. Дали ще мога да я ползвам в БГ.

Честито, Колега.http://www.cars.bg/c363906 тази ли купи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във клуба съм и аз от вчера - 2.0 2004 година - 103000км от еуфория вчера не можах да се похваля!!!/>/>/> :P/>/>/>П.С. Имам в колата навигация VDO Dayton. Дали ще мога да я ползвам в БГ.

Честито, Колега.http://www.cars.bg/c363906 тази ли купи?
тъй вярно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във клуба съм и аз от вчера

Честито колега! Със здраве и много безаварийни.Разкажи малко по-подробно, за колко я взе, как е състоянието, обслужване нещо трябва ли, някоя снимка, и т.н.За навигацията за която си питал, не мога да помогна със инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май никой не е чувал/виждал такава навигация. Снимки, снимки.

 

 

Някой знае ли читав турбо сервиз в София? Твърдо решил съм да отида в Юби, да свалят турбината, да огледат всички тръбопроводи на интерколера и нея самата и вероятно да я зенеса за рециклиране. За сега си мисля да се обърна към Real Turbo на ъгъла на околовръстното и бул. България http://www.realturbo.net/?page_id=9

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честитка .. съединителя почна да приплъзва след 3,5К оборота :/ Има ли вероятност да разбие маховика така както приплъзва ?

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА! Не просто вероятност, а ЩЕ. Не натискай колата докато не го смениш.Между другото ако те интересува, ще мога да ти дам моя съединител на добра цена. Каран е точно 30 000км, повечето от тях на дълъг път, но тъй като маховика ми вече е на попара (бях оставил стария да приплъзва, но не знаех, че се разбива) сега вече трябва да го сменя и мисля да сложа цял комплект недемпферен съединител + маховик. Но нека поговорим на скайп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА! Не просто вероятност, а ЩЕ. Не натискай колата докато не го смениш.Между другото ако те интересува, ще мога да ти дам моя съединител на добра цена. Каран е точно 30 000км, повечето от тях на дълъг път, но тъй като маховика ми вече е на попара (бях оставил стария да приплъзва, но не знаех, че се разбива) сега вече трябва да го сменя и мисля да сложа цял комплект недемпферен съединител + маховик. Но нека поговорим на скайп.

Благодаря за отговора колега! Ще те потърся на скайп тези дни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги.Незнам дали се води бройката някъде, но добавете още един акорд в списъка.2003та, 2.0 бензин, спорт модификация, сребрист ... снимки нямам все още :)/>И да започна с един тъп въпрос :) как се нулира вторичния километраж :huh:

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш и задържаш копчето с което сменяш Trip 1, Trip 2 и Odo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги.Незнам дали се води бройката някъде, но добавете още един акорд в списъка.2003та, 2.0 бензин, спорт модификация, сребрист ... снимки нямам все още :)/>/>И да започна с един тъп въпрос :)/> как се нулира вторичния километраж :huh:/>

Натискаш бутона навътре и задържаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Натискаш бутона навътре и задържаш.

Там е проблемът - бутон не видях ... или татискам този който е за осветлението на таблото? :)/>/>Всъщност, извинете ме за тъпия въпроса. Нека не пълним иначе много полезната тема с глупости ... ще се оправя ... нямах време да почопля

Същия. :)/>

:blush1: Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой знае ли читав турбо сервиз в София? Твърдо решил съм да отида в Юби, да свалят турбината, да огледат всички тръбопроводи на интерколера и нея самата и вероятно да я зенеса за рециклиране. За сега си мисля да се обърна към Real Turbo на ъгъла на околовръстното и бул. България http://www.realturbo.net/?page_id=9

 

Здравей! Малко късно отговарям но едва ли си разпарчатосал турбината все още. Освмен Реал Турло, за които отзивите са отлични, другата читава възможност за София е:

 

http://dgturbo.com/

 

Аз като ми засвири старата турбината, която още пазя, понеже освен свиренето нямаше видим сериозен проблем, ходих и на двете места и ми се сториха читави хората. Лошото е, че не ми даваха гаранция и искаха свалена турбината и тогава да ми кажат, какво, дали и колко. Цените при всички случаи бяха между 800-1200 лв за рециклиране, което не ме устройваше. Предпочетох да си купя друга втора употреба, като намерих читава от Бос Хог от Варна. Карам с нея почти 3 години и е ОК. Миналата година след тежката зима и многото градско се запече нещо и колата влизаше в авариен режим като я понатоваря. Миро я чисти и раздвижи нещо, което каза че е запекло и в момента издува отлично. Имай предвид, че и двата сервиза, за които споменах, се мръщеха на нашата турбина, че била с променлива геометрия и ако се разглоби цялата после е много трудно да се настрои. Така, че нека Миро ти я погледне и ако е запекла като моята да пробва да я развижи. Ако е нещо по-сериозно вече ще е свалена и ще я носиш на баш турбаджиите, но ги питай дали се наемат с гаранция да я пипат по-сериозно. Всъщност какъв й е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както NikiG ми посочи, има цял cartige на приемлива цена за тези турбини - тоест остава охлюва и оплътненията, но иначе вътре всичко се подменя и става като нова. Утре ще накарам миро да разглоби всичко и да видим от къде ми идват мъките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете.

Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска.

 

Публикувано изображение

 

И още един върпос. Разгледах брошурите, които са качени тук и в таблиците за стандартно оборудване и опции, не видях да фигурира VSA, но към края на брошурата видях обяснено действието й. Виждам, че някой акорди имат бутон VSA OFF, а аз такъв нямам - което значи че нямам и системата?

Отделно колегата milen_sf, който си продава акорда в обявата си е пуснал едни други таблици, където VSA фигурира и е стандартно оборудване за всички модификации.

 

станало е стандарт след фейслифта?

Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, VSA е стандартно оборудване. Защо нямаш бутон е мистерия за мен. Отиди в Юбико да видят колата, така и така ще трябва да обслужваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете.

Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска.

 

Не можах да намеря код за оригинална част на добавката. Иначе има алтернативни реплики. Кой знае, ако се разровиш, може и на по-добра цена да се намери.

 

Странно е, че нямаш копче за VSA, още повече ако наистина си спортист.

 

Само да добавя, че моят дисплей ми го оправиха и вече си работи. Премахнат е и проблема от миналото запояване с повечето чертички на единия символ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Някой сменял ли е вътрешно каре, или да е наясно откъде и за колко може да се купи читаво?На мен от известно време ми тресе при повечко газ по баирите, но от Юби ми казаха, че още е в начален етап и не може да се определи от коя страна е и да изчакам известно време да стане по-отчетливо откъде идва. Но нещо се засили вибрирането и ме дразни, а за скиорския сезон, когато има доста катерене искам да оправя нещата. Сигурен съм, че от Бултрако ще ми отрежат главата за "оригинално" каре, та ако някой знае надеждна алтернатива, или кой е производителя на "оригиналното", моля да сподели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете.

Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска.

 

Публикувано изображение

 

И още един върпос. Разгледах брошурите, които са качени тук и в таблиците за стандартно оборудване и опции, не видях да фигурира VSA, но към края на брошурата видях обяснено действието й. Виждам, че някой акорди имат бутон VSA OFF, а аз такъв нямам - което значи че нямам и системата?

Отделно колегата milen_sf, който си продава акорда в обявата си е пуснал едни други таблици, където VSA фигурира и е стандартно оборудване за всички модификации.

 

станало е стандарт след фейслифта?

 

Преди фейслифта VSA имат само тез с дизелов двигател и тези 2.4 двигателя - type s модификацията. Останалите преди фейслифта така и още немога да разбера поне тракшън контрол да ли имат. От няколко места ми казват, че имали такъв но никъде немога да намеря информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте.

 

Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете.

Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска.

 

Публикувано изображение

 

И още един върпос. Разгледах брошурите, които са качени тук и в таблиците за стандартно оборудване и опции, не видях да фигурира VSA, но към края на брошурата видях обяснено действието й. Виждам, че някой акорди имат бутон VSA OFF, а аз такъв нямам - което значи че нямам и системата?

Отделно колегата milen_sf, който си продава акорда в обявата си е пуснал едни други таблици, където VSA фигурира и е стандартно оборудване за всички модификации.

 

станало е стандарт след фейслифта?

 

Преди фейслифта VSA имат само тез с дизелов двигател и тези 2.4 двигателя - type s модификацията. Останалите преди фейслифта така и още немога да разбера поне тракшън контрол да ли имат. От няколко места ми казват, че имали такъв но никъде немога да намеря информация.

 

2.4 Executive също имат, не само Type S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, След преглед в Бултрако ми казаха, че предни тампони са ми под минимума за смяна. Дадоха ми и цена - около 200 лв с труда. Има ли резон в тази цифра или да ходя в нормален сервиз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои тампони имаш предвид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в чеклиста, който са ми дали след проверката, в секцията "Тампони, втулки" са написали само: 'Пр. тампони за смяна'.Спомням си и че говорихме за цена около 200 лв понеже било много самата работа. Не знам дали това е някаква полезна информация, но друго не се сещам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в юбико ми смениха 2 предни тампона на стабилизираща щанга с оригинални - тампоните бяха по 40-60лв (не помня), а труда беше още 30-40лв ако това ти помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помага. Благодаря!Има ли други тампони за които може да става въпрос, да речем на двигателя (обичайно ли е те да се износват по принцип)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една година,сменявах във Бултрако тампоните на стабилизиращите щанги на СРВ-то.Оргинални, предни 2бр. по 17,12лв. , задни 2бр. по 7,60лв. , труд 25лв., общо 75лв.Така че при теб ,сигурно става въпрос за други тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте едно наум с диагнозите от Бултрако, защото аз така смених предни шарнири (има-няма по около 150лв/бр) и тампони на задна стабилизираща щанга за лудо...Частите ли не им вървят, не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли други тампони за които може да става въпрос, да речем на двигателя (обичайно ли е те да се износват по принцип)?

Има и на предните носачи и на рамката, държаща двигателя (някои му викат "магаре"), но съм чувал да ги наричат и втулки и тампони.Аз съм сменял тези на носача, защото се износват по-бързо заради усукването. Предполагам, че и при теб става въпрос за тях - големите гумено-метални тампони отпред на носачите.Ако става въпрос за тях и цената е за смяна на комплекта(6 бр. общо) с включен труд, то цената от 200 лв е добра.Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, никой ли не е опирал до смяна на вътрешно каре. Другата седмица мисля да мина през сервиза да го чуят и не ми се ще да ходя и взема решение неподготвен?Благодаря предварително на всеки който даде съвет!

Колеги,Някой сменял ли е вътрешно каре, или да е наясно откъде и за колко може да се купи читаво?На мен от известно време ми тресе при повечко газ по баирите, но от Юби ми казаха, че още е в начален етап и не може да се определи от коя страна е и да изчакам известно време да стане по-отчетливо откъде идва. Но нещо се засили вибрирането и ме дразни, а за скиорския сезон, когато има доста катерене искам да оправя нещата. Сигурен съм, че от Бултрако ще ми отрежат главата за "оригинално" каре, та ако някой знае надеждна алтернатива, или кой е производителя на "оригиналното", моля да сподели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подарявам талон за 15% отстъпка на части и аксесоари от Бултрако, валиден до утре (31.08). Пиша го в тази тема, защото талончето е попълнено за акорда ми, а от Бултрако малко се дърпат, като им се поискат части за друг модел с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо странно се получи с предните плафони на моя акорд. И двете лампи са здрави, но като отворя вратата не се включват. Първо спря да свети едната, след 6 месеца спря да свети и другата. На задния плафон всичко си е наред. Според мен нещо е станало с управлението им. Нямам представа дали имат отделни предпазители (които да са изгорели) или не. Някой има ли идея от какво може да е или да я карам на сервиз.P.S. Превключвателя за плафоните е на позиция DOOR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появи същият проблем само че не се включва левият плафон. Десният си се включва, но левият не. Крушката си му е здрава, защото на ръчен режим си се включва. И понеже леко ме дразни изключих ги и двата от копчето и сега не се включват. Нищо не съм правил по въпроса, а предполагам, че е от електрониката, която ги командва, а тя изисква цялостна подмяна. Става въпрос за едно малко черно капсуловано паралелепипедче, за което в магазина сигурно ще искат сума ти пари. По принцип и мен ме интересува проблемът и ако направиш нещо по въпроса за неговото разрешаване или ако аз се наканя се надявам да пишеш /или аз ще пишя/ отново в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...