garyhobson 17 #1481 Отговорено 11 Август, 2013 Хайде и на мен почна да ми прекъсва горния дисплей днес. Колегата който постна линка, направи ли нещо по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SSHHAFT 1 #1482 Отговорено 12 Август, 2013 Здравейте, колеги!!Искам да попитам за Акорд VII 2,0 , че ми е на сърце - каква е разликата между ниво на обурудване Comfort и Sport, както и към коя е по-добре да се насоча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1483 Отговорено 12 Август, 2013 Хайде и на мен почна да ми прекъсва горния дисплей днес. Колегата който постна линка, направи ли нещо по въпроса?Колега,не ми е оставало време да се занимавам с това, мисля тази седмица да го сваля и да пробваме да препоим малко Обезателно ще пиша какво е станало после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1484 Отговорено 12 Август, 2013 Здравейте, колеги!! Искам да попитам за Акорд VII 2,0 , че ми е на сърце - каква е разликата между ниво на обурудване Comfort и Sport, както и към коя е по-добре да се насоча. Здравей, Неслучайно съм дал линкове към брошури в първата страница на темата. Виж особено тази, ще ти бъде от полза. Разликите са основно козметични и не са толкова големи, колкото при екзекютив, спрямо другите, но все пак е по-добре спорт отколкото комфорт - алуминиеви 16' джанти вместо 15' метални, полукожен салон с велур вместо текстилен, червена подсветка на таблото (това е по-скоро разлика, а не екстра), кожен волан... Градацията в оборудването е: Комфорт Спорт (+ престилки = Тайп-С) Екзекютив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SSHHAFT 1 #1485 Отговорено 12 Август, 2013 Здравейте, колеги!! Искам да попитам за Акорд VII 2,0 , че ми е на сърце - каква е разликата между ниво на обурудване Comfort и Sport, както и към коя е по-добре да се насоча. Здравей, Неслучайно съм дал линкове към брошури в първата страница на темата. Виж особено тази, ще ти бъде от полза. Разликите са основно козметични и не са толкова големи, колкото при екзекютив, спрямо другите, но все пак е по-добре спорт отколкото комфорт - алуминиеви 16' джанти вместо 15' метални, полукожен салон с велур вместо текстилен, червена подсветка на таблото (това е по-скоро разлика, а не екстра), кожен волан... Градацията в оборудването е: Комфорт Спорт (+ престилки = Тайп-С) Екзекютив А съществуват ли проблеми с колите 2003 година. Харесал съм една която е Комфорт изпълнение и е много запазена. Кусур е задна дясна врата не работи централното, но нали трябва да се пазарим. Друго питане е дали могат да се монтират стандартните 16" гуми с алуминиеви джанти, които са от варианта Спорт.Благодарско предварително и надявам се да се похваля скоро и аз!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1486 Отговорено 12 Август, 2013 (Редактирано) Нямаш никакви грижи с конверсия от 15' към 16'. Проблемите са нищожни, особено при бензиновите модели. Оригинална машинка за централно излиза под 50-ина лв с общите поръчки. Ти можеш да стъпиш на факта, че в Бултрако ти искат към 160лв Друг е въпроса, че когато купуваш кола втора употреба никога не може да бъде в състояние като нова и това може да е довод за отбив, само ако цената е необосновано висока. Edit: 100 страници достигна темата на собствениците на акорд 7-ма генерация. Лично за мен беше изключително полезна и за тези две години и половина научих страшно много неща от колеги, с които споделяхме опита си. Благодаря на всички за съпричастието и взаимопомощта и да 'илядим! Редактирано 12 Август, 2013 от Zlatozator 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1487 Отговорено 14 Август, 2013 Хайде и на мен почна да ми прекъсва горния дисплей днес. Колегата който постна линка, направи ли нещо по въпроса? Така,преди два дни свалих дисплея. Оказа се че преди това някой друг беше вилнял с поялника :D/> Та направих всичко както е описано в линка дадох дисплея на приятел, който е добър с поялника да се забавлява. Презапоихме всичките крачета към дисплея, както и тези на куплунг-а. Вече два дни дисплея работи без бой :D/> Ето малко снимки след като приключихме. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SSHHAFT 1 #1488 Отговорено 16 Август, 2013 (Редактирано) Във клуба съм и аз от вчера - 2.0 2004 година - 103000км от еуфория вчера не можах да се похваля!!!/> :P/>П.С. Имам в колата навигация VDO Dayton. Дали ще мога да я ползвам в БГ. Редактирано 16 Август, 2013 от SSHHAFT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #1489 Отговорено 16 Август, 2013 Във клуба съм и аз от вчера - 2.0 2004 година - 103000км от еуфория вчера не можах да се похваля!!!/>/> :P/>/>П.С. Имам в колата навигация VDO Dayton. Дали ще мога да я ползвам в БГ.Честито, Колега.http://www.cars.bg/c363906 тази ли купи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SSHHAFT 1 #1490 Отговорено 16 Август, 2013 Във клуба съм и аз от вчера - 2.0 2004 година - 103000км от еуфория вчера не можах да се похваля!!!/>/>/> :P/>/>/>П.С. Имам в колата навигация VDO Dayton. Дали ще мога да я ползвам в БГ.Честито, Колега.http://www.cars.bg/c363906 тази ли купи?тъй вярно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 46 #1491 Отговорено 16 Август, 2013 Във клуба съм и аз от вчера Честито колега! Със здраве и много безаварийни.Разкажи малко по-подробно, за колко я взе, как е състоянието, обслужване нещо трябва ли, някоя снимка, и т.н.За навигацията за която си питал, не мога да помогна със инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1492 Отговорено 16 Август, 2013 (Редактирано) Май никой не е чувал/виждал такава навигация. Снимки, снимки. Някой знае ли читав турбо сервиз в София? Твърдо решил съм да отида в Юби, да свалят турбината, да огледат всички тръбопроводи на интерколера и нея самата и вероятно да я зенеса за рециклиране. За сега си мисля да се обърна към Real Turbo на ъгъла на околовръстното и бул. България http://www.realturbo.net/?page_id=9 Редактирано 16 Август, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1493 Отговорено 17 Август, 2013 (Редактирано) Хайде честитка .. съединителя почна да приплъзва след 3,5К оборота Има ли вероятност да разбие маховика така както приплъзва ? Редактирано 17 Август, 2013 от VamPo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1494 Отговорено 17 Август, 2013 ДА! Не просто вероятност, а ЩЕ. Не натискай колата докато не го смениш.Между другото ако те интересува, ще мога да ти дам моя съединител на добра цена. Каран е точно 30 000км, повечето от тях на дълъг път, но тъй като маховика ми вече е на попара (бях оставил стария да приплъзва, но не знаех, че се разбива) сега вече трябва да го сменя и мисля да сложа цял комплект недемпферен съединител + маховик. Но нека поговорим на скайп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #1495 Отговорено 17 Август, 2013 ДА! Не просто вероятност, а ЩЕ. Не натискай колата докато не го смениш.Между другото ако те интересува, ще мога да ти дам моя съединител на добра цена. Каран е точно 30 000км, повечето от тях на дълъг път, но тъй като маховика ми вече е на попара (бях оставил стария да приплъзва, но не знаех, че се разбива) сега вече трябва да го сменя и мисля да сложа цял комплект недемпферен съединител + маховик. Но нека поговорим на скайп.Благодаря за отговора колега! Ще те потърся на скайп тези дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #1496 Отговорено 19 Август, 2013 (Редактирано) Здравейте, Колеги.Незнам дали се води бройката някъде, но добавете още един акорд в списъка.2003та, 2.0 бензин, спорт модификация, сребрист ... снимки нямам все още :)/>И да започна с един тъп въпрос как се нулира вторичния километраж Редактирано 19 Август, 2013 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1497 Отговорено 19 Август, 2013 Натискаш и задържаш копчето с което сменяш Trip 1, Trip 2 и Odo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1498 Отговорено 19 Август, 2013 Здравейте, Колеги.Незнам дали се води бройката някъде, но добавете още един акорд в списъка.2003та, 2.0 бензин, спорт модификация, сребрист ... снимки нямам все още :)/>/>И да започна с един тъп въпрос :)/> как се нулира вторичния километраж :huh:/>Натискаш бутона навътре и задържаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #1499 Отговорено 19 Август, 2013 (Редактирано) ...Натискаш бутона навътре и задържаш.Там е проблемът - бутон не видях ... или татискам този който е за осветлението на таблото? :)/>/>Всъщност, извинете ме за тъпия въпроса. Нека не пълним иначе много полезната тема с глупости ... ще се оправя ... нямах време да почопляСъщия. :)/> Редактирано 19 Август, 2013 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1500 Отговорено 19 Август, 2013 Същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1501 Отговорено 19 Август, 2013 Някой знае ли читав турбо сервиз в София? Твърдо решил съм да отида в Юби, да свалят турбината, да огледат всички тръбопроводи на интерколера и нея самата и вероятно да я зенеса за рециклиране. За сега си мисля да се обърна към Real Turbo на ъгъла на околовръстното и бул. България http://www.realturbo.net/?page_id=9 Здравей! Малко късно отговарям но едва ли си разпарчатосал турбината все още. Освмен Реал Турло, за които отзивите са отлични, другата читава възможност за София е: http://dgturbo.com/ Аз като ми засвири старата турбината, която още пазя, понеже освен свиренето нямаше видим сериозен проблем, ходих и на двете места и ми се сториха читави хората. Лошото е, че не ми даваха гаранция и искаха свалена турбината и тогава да ми кажат, какво, дали и колко. Цените при всички случаи бяха между 800-1200 лв за рециклиране, което не ме устройваше. Предпочетох да си купя друга втора употреба, като намерих читава от Бос Хог от Варна. Карам с нея почти 3 години и е ОК. Миналата година след тежката зима и многото градско се запече нещо и колата влизаше в авариен режим като я понатоваря. Миро я чисти и раздвижи нещо, което каза че е запекло и в момента издува отлично. Имай предвид, че и двата сервиза, за които споменах, се мръщеха на нашата турбина, че била с променлива геометрия и ако се разглоби цялата после е много трудно да се настрои. Така, че нека Миро ти я погледне и ако е запекла като моята да пробва да я развижи. Ако е нещо по-сериозно вече ще е свалена и ще я носиш на баш турбаджиите, но ги питай дали се наемат с гаранция да я пипат по-сериозно. Всъщност какъв й е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1502 Отговорено 19 Август, 2013 Както NikiG ми посочи, има цял cartige на приемлива цена за тези турбини - тоест остава охлюва и оплътненията, но иначе вътре всичко се подменя и става като нова. Утре ще накарам миро да разглоби всичко и да видим от къде ми идват мъките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #1503 Отговорено 20 Август, 2013 (Редактирано) Здравейте. Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете. Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска. И още един върпос. Разгледах брошурите, които са качени тук и в таблиците за стандартно оборудване и опции, не видях да фигурира VSA, но към края на брошурата видях обяснено действието й. Виждам, че някой акорди имат бутон VSA OFF, а аз такъв нямам - което значи че нямам и системата? Отделно колегата milen_sf, който си продава акорда в обявата си е пуснал едни други таблици, където VSA фигурира и е стандартно оборудване за всички модификации. станало е стандарт след фейслифта? Редактирано 20 Август, 2013 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1504 Отговорено 20 Август, 2013 До колкото знам, VSA е стандартно оборудване. Защо нямаш бутон е мистерия за мен. Отиди в Юбико да видят колата, така и така ще трябва да обслужваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1505 Отговорено 20 Август, 2013 Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете. Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска. Не можах да намеря код за оригинална част на добавката. Иначе има алтернативни реплики. Кой знае, ако се разровиш, може и на по-добра цена да се намери. Странно е, че нямаш копче за VSA, още повече ако наистина си спортист. Само да добавя, че моят дисплей ми го оправиха и вече си работи. Премахнат е и проблема от миналото запояване с повечето чертички на единия символ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1506 Отговорено 22 Август, 2013 Колеги,Някой сменял ли е вътрешно каре, или да е наясно откъде и за колко може да се купи читаво?На мен от известно време ми тресе при повечко газ по баирите, но от Юби ми казаха, че още е в начален етап и не може да се определи от коя страна е и да изчакам известно време да стане по-отчетливо откъде идва. Но нещо се засили вибрирането и ме дразни, а за скиорския сезон, когато има доста катерене искам да оправя нещата. Сигурен съм, че от Бултрако ще ми отрежат главата за "оригинално" каре, та ако някой знае надеждна алтернатива, или кой е производителя на "оригиналното", моля да сподели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
max_3d_3 29 #1507 Отговорено 22 Август, 2013 Здравейте. Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете. Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска. И още един върпос. Разгледах брошурите, които са качени тук и в таблиците за стандартно оборудване и опции, не видях да фигурира VSA, но към края на брошурата видях обяснено действието й. Виждам, че някой акорди имат бутон VSA OFF, а аз такъв нямам - което значи че нямам и системата? Отделно колегата milen_sf, който си продава акорда в обявата си е пуснал едни други таблици, където VSA фигурира и е стандартно оборудване за всички модификации. станало е стандарт след фейслифта? Преди фейслифта VSA имат само тез с дизелов двигател и тези 2.4 двигателя - type s модификацията. Останалите преди фейслифта така и още немога да разбера поне тракшън контрол да ли имат. От няколко места ми казват, че имали такъв но никъде немога да намеря информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1508 Отговорено 22 Август, 2013 Здравейте. Някой да се интересувал от набавянето на тази добавка за предната броня? Каквато информация имате, моля споделете. Не е добавката на тайп S, но пък съм я виждал на поне 4-5 акорда и предполагам, че също е заводска. И още един върпос. Разгледах брошурите, които са качени тук и в таблиците за стандартно оборудване и опции, не видях да фигурира VSA, но към края на брошурата видях обяснено действието й. Виждам, че някой акорди имат бутон VSA OFF, а аз такъв нямам - което значи че нямам и системата? Отделно колегата milen_sf, който си продава акорда в обявата си е пуснал едни други таблици, където VSA фигурира и е стандартно оборудване за всички модификации. станало е стандарт след фейслифта? Преди фейслифта VSA имат само тез с дизелов двигател и тези 2.4 двигателя - type s модификацията. Останалите преди фейслифта така и още немога да разбера поне тракшън контрол да ли имат. От няколко места ми казват, че имали такъв но никъде немога да намеря информация. 2.4 Executive също имат, не само Type S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1509 Отговорено 26 Август, 2013 Колеги, След преглед в Бултрако ми казаха, че предни тампони са ми под минимума за смяна. Дадоха ми и цена - около 200 лв с труда. Има ли резон в тази цифра или да ходя в нормален сервиз? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1510 Отговорено 26 Август, 2013 Кои тампони имаш предвид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1511 Отговорено 26 Август, 2013 Ами в чеклиста, който са ми дали след проверката, в секцията "Тампони, втулки" са написали само: 'Пр. тампони за смяна'.Спомням си и че говорихме за цена около 200 лв понеже било много самата работа. Не знам дали това е някаква полезна информация, но друго не се сещам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1512 Отговорено 26 Август, 2013 На мен в юбико ми смениха 2 предни тампона на стабилизираща щанга с оригинални - тампоните бяха по 40-60лв (не помня), а труда беше още 30-40лв ако това ти помага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #1513 Отговорено 26 Август, 2013 Помага. Благодаря!Има ли други тампони за които може да става въпрос, да речем на двигателя (обичайно ли е те да се износват по принцип)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #1514 Отговорено 26 Август, 2013 Преди една година,сменявах във Бултрако тампоните на стабилизиращите щанги на СРВ-то.Оргинални, предни 2бр. по 17,12лв. , задни 2бр. по 7,60лв. , труд 25лв., общо 75лв.Така че при теб ,сигурно става въпрос за други тампони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1515 Отговорено 26 Август, 2013 Имайте едно наум с диагнозите от Бултрако, защото аз така смених предни шарнири (има-няма по около 150лв/бр) и тампони на задна стабилизираща щанга за лудо...Частите ли не им вървят, не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1516 Отговорено 26 Август, 2013 Има ли други тампони за които може да става въпрос, да речем на двигателя (обичайно ли е те да се износват по принцип)?Има и на предните носачи и на рамката, държаща двигателя (някои му викат "магаре"), но съм чувал да ги наричат и втулки и тампони.Аз съм сменял тези на носача, защото се износват по-бързо заради усукването. Предполагам, че и при теб става въпрос за тях - големите гумено-метални тампони отпред на носачите.Ако става въпрос за тях и цената е за смяна на комплекта(6 бр. общо) с включен труд, то цената от 200 лв е добра.Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1517 Отговорено 30 Август, 2013 Колеги, никой ли не е опирал до смяна на вътрешно каре. Другата седмица мисля да мина през сервиза да го чуят и не ми се ще да ходя и взема решение неподготвен?Благодаря предварително на всеки който даде съвет! Колеги,Някой сменял ли е вътрешно каре, или да е наясно откъде и за колко може да се купи читаво?На мен от известно време ми тресе при повечко газ по баирите, но от Юби ми казаха, че още е в начален етап и не може да се определи от коя страна е и да изчакам известно време да стане по-отчетливо откъде идва. Но нещо се засили вибрирането и ме дразни, а за скиорския сезон, когато има доста катерене искам да оправя нещата. Сигурен съм, че от Бултрако ще ми отрежат главата за "оригинално" каре, та ако някой знае надеждна алтернатива, или кой е производителя на "оригиналното", моля да сподели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #1518 Отговорено 30 Август, 2013 Подарявам талон за 15% отстъпка на части и аксесоари от Бултрако, валиден до утре (31.08). Пиша го в тази тема, защото талончето е попълнено за акорда ми, а от Бултрако малко се дърпат, като им се поискат части за друг модел с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
modjo 10 #1519 Отговорено 3 Септември, 2013 Нещо странно се получи с предните плафони на моя акорд. И двете лампи са здрави, но като отворя вратата не се включват. Първо спря да свети едната, след 6 месеца спря да свети и другата. На задния плафон всичко си е наред. Според мен нещо е станало с управлението им. Нямам представа дали имат отделни предпазители (които да са изгорели) или не. Някой има ли идея от какво може да е или да я карам на сервиз.P.S. Превключвателя за плафоните е на позиция DOOR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1520 Отговорено 4 Септември, 2013 И при мен се появи същият проблем само че не се включва левият плафон. Десният си се включва, но левият не. Крушката си му е здрава, защото на ръчен режим си се включва. И понеже леко ме дразни изключих ги и двата от копчето и сега не се включват. Нищо не съм правил по въпроса, а предполагам, че е от електрониката, която ги командва, а тя изисква цялостна подмяна. Става въпрос за едно малко черно капсуловано паралелепипедче, за което в магазина сигурно ще искат сума ти пари. По принцип и мен ме интересува проблемът и ако направиш нещо по въпроса за неговото разрешаване или ако аз се наканя се надявам да пишеш /или аз ще пишя/ отново в тази тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове